Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Rapier (13.11.2021 15:25): Ten Logitech nevypadá zle a bazarový kousky jsem našel už od 500,- což bych asi akceptoval. Navíc jsem lehce zatíženej na Logitech periférie, mám už od nich myš, klávesnici, sluchátka a volant, tak by to sedlo do rodiny :)

Díky za radu
@Thellwin (13.11.2021 15:16): Tak leda projet recenze a zjistit, který nejlevnější má analogový páčky (ty nejlevnější nemají, resp. páčky mají, ale chovají se jak šipky). Ale jesi to chceš na casual zalítání si, tak bych se na joystick vykašlal.
@Thellwin (13.11.2021 15:16): tak dobře, základní může být prakticky cokoliv z bazaru, nový např. odkaz nebo pokud chceš opravdu hodně ušetřit tak ve finále si zalítáš i na tomto odkaz pokud jdeš po ceně. Jde to lítat na ovladači, ale joystick je joystick. :)
Doporučil by někdo nějaký základní joystick se kterým se dá v tomhle lítat? Nebo je to jedno jaký bych zvolil? Jde mi jen o to se pro zábavu prolítnout nad místama, která znám atd. nebudu u té hry trávit stovky hodin, ale na klávesnici se to fakt nedá.
@Luďa (07.11.2021 14:02): mám pocit, že to tak na Xboxu skutečně je. Když jsem dal download v marketplace ve hře, a pak se switchnul na jinou hru/aplikaci tak se pozastavilo stahování. Na druhou stranu uděláš to jen jednou a máš klid. Tak o co jde? :)
No já vím, že to můžu spustit v okně a minimalizovat. Ale i tak mi to vytěžovalo GPU na 30 % a hrát nic dalšího jsem nemohl nebo pracovat, protože i minimalizovaný launcher od Flight Simulatoru bral input z ovladačů/klávesnice. Takže nějaká nechtěná tlačítková kombinace určená pro jiný program vypla stahhování v FS.

To že je to takhle i na Xboxu je pro mě velký WTF. Takže Ani na Xboxu nemůžeš spustit stahování z nějakýho normálního instalačního kanálu obchodu a hrát něco jiného? Prostě musíš spustit Flight Simulator a mít ho desítky hodin spuštěný? V Asobo Studio jim asi slušně kape na maják když nikoho nenapadlo, že je to úplně debilní nápad implementovat si instalaci po svém a z download managerů obchodů stahovat další download manager, který teprve stáhne hru.
@Luďa (05.11.2021 22:38): nedávno jsem to tahal z GP na PC. Je fakt, že celou dobu je spuštěná hra a těch dat co se stáhne je opravdu hodně (okolo 120 GB). Když to dokončíš tak zjistíš, že jsou ke stažení world updates (dalších +/- 100 GB). Každopádně spustilo se to v okně a normálně jsem u toho mohl PC využívat. I na rychlé optice jsem to tahal několik hodin.

Na XSX se to stahuje úplně stejně, spustíš hru, a začíná se stahovat update samotné hry, nebo posléze v menu vybereš marketplace ty free world updates. :)
Má to stále místo standardních updatů přes MS Store/Steam ten debilní launcher, který nedokáže běžet na pozadí, bere input z ovladače/klávesnice, když se člověk snaží dělat během instalace na PC i něco jiného, který vytěžuje GPU při stahování a musí se spouštět manuálně jako hra nebo už kopli v Microsoftu software architekty do zadku a instalace je už normální? Na internetu jsem se toho moc nedočetl, evidentně to lidem moc nevadí, kromě té aféry se Steam refund. Naposledy jsem to zkoušel s Game Pass, instalace byla úmorná a když po pár dnech hraní jsem spustil hry znovu a jen mi oznámila, že se bude stahovat 50 GB update, tak jsem ztratil z toho launcheru nervy. Ty updaty mě jako jediný odrazují od koupě. Potřebuju na PC i pracovat a ne mít 10 hodin spuštěnou celou hru v okně, aby se laskavě stáhla. :( Tak nějak doufám, že už to mohli za ten rok předělat a podporuje to aktualizace na pozadí přes obchody když to vyšlo na Xbox, nebo se to na Xboxu taky stahuje úplně stejně debilně a musí se spustit hra? :D
Čekáte na přídavek TOP GUN? V tom případě se mrkněte se na tohle fantastické video odkaz
To rád slyším / čtu :)
V dohledné době se k tomu třeba i dostanu už se těším.
Komunita hlásí rapidní zvýšení FPS na PC! Sestava: 3070 Ti + i7-9700K 4,8Ghz
Ze 40 - 45 FPS při High-End nastavení na 70 - 80 FPS na lehce upraveném Ultra nastavení. A na High-End, tzn přímém srovnání, 80 - 100 FPS.
@HELLER (29.07.2021 07:41): nepochybně bude. Vývojáři předevčírem uvolnili cca 25Gb pach který to značně optimalizuje. A hlavně než si někdo bude stěžovat na grafiku na konzolích/PC. nezapomeňte si stáhnout free World updates.....já to dnes dal tahat na Xboxu. Pád desítek GB to bude,,,,,
A jak to vůbec pokročilo na PC ? Jak by hra mohla jet na RTX 3080 ve 1440p ? Nějaké zlepšení už tam bude ?
Vzhledem k těm dipům, hlavně na SX, bych spíš tipoval 3x30 než 2x45, ale kdo ví. Taková rezerva tam IMHO nebude.
Ne, nepohybují se kolem 90. Pohybují se kolem 30 a televize násobí refresh rate třemi v rámci low framerate compensation. Asi kdyby to jelo na 90, tak to nemá bez VRR lock na 30 ale na 60, ne?
Včera se náhodou dostanu na chvílí neplánovaně domů, celý natěšený, že si na pár minut prolítnu v FS a zhodnotím grafiku, a ne. Okamžitě po spuštění se začal stahovat cca 25 GB udpate, který by měl údajně značně vylepšit optimalizaci. I když na optice, stejně to stažení trvalo déle než bych čekal. Očividně natěšených lidí bylo na síti více. Tak až v pátek poreferuji, jak to na tom Xboxu běží. :)
@Seeker (26.07.2021 22:18): tak to bude bomba. Ale aby to nedopadlo jako v DCS, kde už máš také realistické moduly pro více členů osádky (hráčů), ale je velmi těžké někoho sehnat s kým se sehraješ, třeba v L-39, F-14 nebo UH-1, Mi-24.

Na druhou stranu od dopravního pilota se neočekává tolik, žádný radar, žádné zbraně, nikdo po Tobě nestřílí a nesnaží se Tě sundat z oblohy, atd... :)
@Rapier (26.07.2021 21:55):  Melo by jit dokonce i sdileni kokpitu, takze jeden hrac muze byt kapitan a druhy prvni dustojnik v ramci stejneho letu. Ted jsem ale zvedavy, jak se povedl Flight Simulator na Xboxu.
@Seeker (26.07.2021 16:32): tak jasně. Pokud to chceš lítat vážně jde to. Ramp start, professional modules, avionika, atd. Hodně lidí na PC to léta jako skuteční dopravní piloti. Dodržují předpisy, komunikaci s ATC, nebo lépe s živou ATC v MP.
@Seeker (komentář): <span class="reply">+1 a heleme se, on je tu i nějaký fanda do leteckých (civilních) simulátorů. :) Jakto, že nemáš FS v TOP5? A dokonce napsal komentář!
Naistalováno, 100 GB pro Xbox Series, na optice to byla chvilka. Natěšený jak malej Jarda. :)
@Bursoft (24.07.2021 15:51): ještě jsem to na Xbox Series neměl tu čest hrát, ale podle mého názoru stream nemusí mít stejnou kvalitu jako když hru spustíš na FHD/QHD nebo 4K nativně. Nemám pocit z videí ve 4K, že by hra vypadala jako 5 let stará, nebo výrazně hůře než na PC, ale přímé porovnání jsem nemohl provést. Viz. odkaz + odkaz Je možné, že máš pravdu, a určitý downgrade tam bude, ale přesto si nemyslím, že by HW Xbox Series X byl horší (min. GPU je rozhodně výkonnější), než HW mého současného PC, viz profil.

Úplně si nejsem jistý, zdali bych zrovna civilní simulátor alá Flight Simulator série zařadil mezi hardcore letecké simy, protože zrovna FS byl vždy přístupný příležitostným (svátečním) pilotům. Kdo chtěl mohl jen létat, více méně bez znalosti přístrojů. Tady je to úplně stejné, na své si přijdou jak sváteční piloti, tak ostřílení hardcovnící.
Obecně mě přijde, že civilní létání je o dost jednodušší, než zvládnou třeba létání, a především ovládání složité avioniky (včetně všech režimu radaru, možnosti nastavení zbraní, apod.) v Falcon BMS 4 , a nebo DCS World.
Třeba můj 7 letý syn lítání v FS 2004/FS X nebo Flight Unlimited II/III miluje. Stačí mu jen letět a kochat se. Už zkouší i přistání. Start zvládne, min. s Cesnou. A dokonce po mě chce, ať mu tam nastavím max. realismus letu. :)

Microsoft zveřejnil podporované HOTAS + klávesnici a myš odkaz, a min. ten T Flight HOTAS One (2000 mínus CZK) odkaz je finančně dostupný pro širokou veřejnost. Kdo bude chtít dokoupí k němu samostatné pedály odkaz, nebo koupí obě komponenty v cenově výhodném setu, který momentálně není snadné sehnat.

Nicméně už to jak elegantně vyřešili ovládání na gamepadu je na medaili. Budíky se dají gamepadem ovládat jako myší! Hráč na konzoli tak o nic nepřijde.

Doufám, že tohle nakopne ostatní vývojáře, a přístupnějších simulátorů na trhu bude jen a jen více.
V podstatě nevidím důvod, proč by se civilní letecké simulátory nedaly provozovat na nových konzolích, to se týká i WW2/WW1 letadel, a když na to přijde tak i moderních letadel. Ono by to šlo kdyby se chtělo.
Nicméně konkrétně zde v FS nepotřebuješ pro rozhlížení Track IR nebo jiný head tracking solution (typicky PS3 kamera a home made solution, lze i zakoupit za rozumný peníz jako hotový produkt), protože v dogfightu nikdy reálně nebudeš.
Civilní simy hraji se synem i na joysticku kde nemám vůbec HAT klobouček na rozhlížení, nicméně si jej vlastně v nastavení hry naprogramuješ na 4 tlačítka na páce na palec (nahoru, dolů, a rozhlížení do stran). Je to plynulé a plně to stačí. Pedály má i ten T Flight HOTAS One, kroutící na páce, nebo ve formě kolíbky na plynové páce.
A pedály zrovna zde hrají významnější roli, než u moderních stíhaček kde s při rychlosti okolo 350+ km/h automaticky zamykají, např. u F-16, aby nedošlo k jejich poškození.

Na druhou stranu jsem celé roky lítal jen na MS Sidewinder Precision 2 USB kde byl klobouček HAT (8 směrný), dalších 8 tlačítek, kroutící páka (pedály) a plynová páka na základně. A taky se to v pohodě dalo. HOTAS je v tomto mnohem lepší, ale ne nezbytně nutný, tedy min. u civilních leteckým simů. Gamepady mají analogové joysticky, takže si to dokážu na Xbox Controlleru představit. Byť to nebude úplně ono.

Já tam vidím velký potenciál, řadu lidí osloví kondiční létání nad památkami, domovem, apod. Je to podobné jako ve Forza Horizon kde se můžeš jen tak prohánět krajinou, a když na to přijde vůbec nezávodit. Já tak třeba projezdil xx hodin v Forza Horizon, a užil si skvělé výhledy + změny počasí/střídání dne a noci v kaňonech. Pastva pro oči, a to mluvím o hře z roku 2012. Zkrátka ideál pro podporu virtuální turistiky v době omezení. :)
@Rapier (24.07.2021 15:40): Zase ruku na srdce, nevím moc, na koho to cílí na konzolích. Flight sim. je HC hra pro HC hráče, kteří tam ty periferie chtějí a hru chtějí mít v nejlepší kvalitě. Takto to bude přesně pro ty, co se proletí nad svým barákem, nad barákem rodičů, prubnou oblíbený dovolenkový destinace a už to nikdy nezapnou.

Ten grafický downgrade je hodně cítit proti PC verzi, koukal jsem na nějaké streamy. PC verze je prostě next gen hra, která bere dech, na Series X to vypadá jak 5 let stará hra. Series S jsem neviděl, ale předpokládám, že to bude opět hnusný v nějakým vtipným rozlišení. Jediný, co jsem čuměl, že třeba i ten New York to drží snad stabilně 30 fps.
Řekněme si to na rovinu. Microsoft vypálil konkurenci rybník. Později proč.

Není to tak dávno co jsem četl na jednom Xbox CZ webu jak se majitelé Xbox One X dušují, že si musí počkat na nedostupné Xbox Series X (mám pro to pochopení), a že upgrade na Xbox Series S není upgrade (s čím jsem hlasitě nesouhlasil). Možná na papíře to tak vypadá, ale reálně výrazně rychlejší CPU + VRAM, a opravdu moderní GPU RDNA 2.0 s podporou Ray Tracing je jednoduše za ty prachy nepřekonatelná volba. Podobně jako Steam Deck.

A nyní se to potvrzuje. RT použitelné už u celé řadě her, obavy že to nepojede na Series S (málo výkonu) byly zcela zcestné: Doom, Control, Metro, Watch Dogs Legion, atd., a nyní konečně skoro dostupný i Flight Simulator 2020. Očividně autoři hodně poladili, a vylepšili svůj produkt. Ovládání na gamepadu je také vymazlené, z toho jsem měl popravdě řečeno vážné obavy. Nyní mě nemusí trápit, že k Xbox Series si nepřipojím své sofistikované pedály a HOTASy, Track IR, apod. Není třeba. Autoři se s tím očividně poprali se ctí. Ačkoliv já jeden HOTAS pro FS2020 k Xbox už mám. :)

No ale zpět k tomu rybníku. Forzy Motorsport 5-7 (8 nejdříve příští rok), Forzy Horizon 1-4 (zanedlouho 5), Flight Simulator 2020, k tomu bonus v podobě kompatibility her z prvního Xbox, X360 a Xbox One. Co více si přát?
Za nedlouho dlouho očekáváná a milovaná Age of Empires (IV), později nové Bethesda hry. Líbí se mi ta diverzita. Zelení rozjeli pořádnou párty. A očividně hned tak neskončí.

Objednávku PS5 neruším (naopak na ní stále čekám), ale trochu mě trápí hry na jedno brďo, jen akční adventure a interaktivní filmy. Kde jsou ty časy kdy SONY kralovalo s Gran Turismo sérií?! Doufám, že než mi dorazí PS5 pohnou s plnohodnotným dílem GT7.
@Charllize (26.06.2021 10:05): Elite Dangerous funguje na konzoli s čímkoliv co je podporováno samotnou konzolí. S HOTAS zařízení je to fakticky "jen" Thrustmaster T-FLIGHT HOTAS ve variantě pro PS4 nebo Xbox One, a pak vím o ještě jednom HOTASu co vypadá jako by z oka vypadl Saiteku X-52 PRO, ale ve skutečnosti má velmi omezený počet kloboučků a tlačítek (spoustu z nich jsou fake), takže se o něm ani nevyplatí vzhledem k ceně uvažovat.

Hardcore simulátory, a MS FS 2020 bych tam počítal, obvykle vyžadují pro ovládání spousty tlačítek, kloboučků, apod. Jsem zvědav jak se s tím na konzoli poperou, nejspíš i proto se bude na Xbox Series prodávat nefalšovaný sofistikovaný Turtle Beach VelocityOne Flight , jen ta cena 8k není zrovna z nejnižších. Výhodou je možnost použití i na PC.

Jsem opravdu zvědavý jak se s ovládáním tvůrci poperou na konzolích. Nedovedu si představit, že celé letadlo, ovládáš jen z controlleru, podle mě to bude vyžadovat kombo klávesnici + controller/HOTAS. No uvidíme jak si nové berany povedou odkaz
@Rapier (24.06.2021 18:48): Tak já mám dojem ze Elite Dangerous na konzolich hotas podporuje.
Tady nejde ani tak o system konzole, jako spis o to aby ta podpora byla udělaná v te hře.
Jinak na gamepadu je Elite pořad lepší než to hrát na k+m. Mají to dost vychytane a na ten ovladač jde narvat cca 40 funkci, což je podle mě dost. A to ovládání analogy je vzasade podobne tomu kniplu. Dokonce to má rozhlizeni po kabině pomoci gyroskopu co ps4 ovladač má.
@Widl (25.06.2021 16:47): nebylo...na Xbox 360 byl IL-2 Sturmovik Bird of Prey, a tohle já osobně už považuji za skutečný letecký simulátor, na rozdíl od Ace Combat arkády. Gaijin své zkušenosti s Il-2 BoP zužitkoval v dnešním War Thunder.
Ano lidi co lítali původního PC IL-2 Sturmovika sice reptali nad realismem, ale upřímně hrát to na ovladači si neumím na konzoli představit. Výzva je to i na joysticku na PC. :)

Jj taky jsem zvědavý jak si FS 2020 na konzolích povede. Já ho tam určitě létat budu mám gamepass. :) Nicméně kupovat si kvůli němu berany za 7,5k nejspíš nebudu.
@Rapier (24.06.2021 18:48): Já ti nevím, v dnešní době kdy je konzole taky stejně připojená k internetu a může v ní běžet X programů mi ta nemožnost nainstalování ovladače přímo do konzole přijde divná. Ale třeba to fakt kvůli tý architektuře nejde, nerozumím tomu. Každopádně bude zajímavý ten životní cyklus FS na konzoli pozorovat. Nic takhle HC simulačního tam ještě nebylo.
@Widl (24.06.2021 16:38): podle mě se výrobci konzolí brání použití zařízení z PC obecně, aby nebyli diskvalifikování hráči na defaultních zařízeních, tedy gamepadech/controllerech. Přeci jenom gamepad byl, je a bude hlavní ovládací prvek konzolí. Docela to chápu, ale je to škoda i pro samotné hráče na konzolích.

Mě také vadí umělé omezení komba myš + klávesnice ve hrách, co jsem pochopil (možná špatně) tak si lze koupit něco jako myš (ale funkčně to není PC myš) ale podpora je jen u určitých titulů.
A přitom nové Xbox Series nebo PS5 jsou funkčně Windows 10 ne? I když, teď nevím možná SONY tam má nějaký svůj prehistorický (rozuměj "vyladěný") nekompatibilní OS. A přitom se tam dá hrát plnohodnotná Civilization VI s datadisky, nebo třeba Command & Conquer RTS které si o K+M přímo říkají.

FS 2020 na konzolích bude očividně pecka, ale proč si nemohu připojit HOTASY, pedály z PC to mě také štve. Pokud to chápu dobře tak herní zařízení na Xbox/PS mají HW tlačítko kterým přepnu z PC verze na konzolovou verzi a dle mého to není nic jiného, než to že se aktivuje nějaká vnitřní paměť v herním zařízení, které se tak bez instalace ovladačů připojí ke konzoli. Zatím co na PC musíš vždy instalovat nejprve OS drivers aby jsi detekoval nové zařízení. Technicky by tedy PC HOTAS/pedály mohly fungovat, kdyby výrobce do nich umístil vnitřní paměť s ovladači pro danou konzoli a ten přepínač PC/konzole.

Když se vrátím k tomu HOTAS. Z druhé ruky jsem kvůli MSFS 2020 sehnal levně, prakticky nepoužívaný Thrustmaster T-FLIGHT HOTAS ONE Ace Combat 7 Edition, což je totéž co verze bez podpory AC7, abych si vyzkoušel Elite Dangerous + AC6/AC7, a zároveň byl ready s něčím na MSFS 2020.
Dost nemile mě překvapil fakt, že jak v ED tak v AC6/7 nejde přenastavit co bude dělat které konkrétní tlačítko na HOTASu. Rád bych si upravil ovládání k obrazu svému, bohužel to nejde ale je možné že to půjde u MSFS 2020, ačkoliv o tom upřímně pochybuji.

Tak či onak, létat letadla a vesmírné simulátory na HOTASu je jiná liga než gamepadu. To platí i pro auta a volanty, ačkoliv je tedy pravda, že gamepady mají vibrace, a tak ten pocit z ježdění je přeci jenom lepší.
Jenže fór je v tom, že i ED + AC6/7 mají na gamepadu vibrace, ale u HOTAS paradoxně žádné vibrace nejsou, což trochu snižuje pocity z ovládání. Prostě na gamepadu kopneš do forsáže a vibrace to dají najevo, nebo se dostáváš na hranici pádu, vývrtky, apod. a zase jsou to vibrace co ti přináší zpětnou odezvu.

Tohle dnešní HOTASy na PC neumějí a doba kdy na PC frčely joysticky s vibracemi už je bohužel pryč. Pamětníci co létali s MS Sidewinders, nebo Saiteky s vibracemi ví své. Možná to nebylo tak přesné ale vibrace přinášeli pocity jaké na normálním HOTASu/joysticku bez vibrací prostě nemáš. A přitom reálný pilot tam má VŽDY nějakou odezvu, byť je ovládání plně digitální (fly-by-wire). No i když myslím že Airbusy nemají žádnou zpětnou vazbu na rozdíl od třeba takové F-16.
@Rapier (24.06.2021 15:10): Tohle vidím jako největší problém při prosazení se FS na Xboxu. Přeci jen, polétání na gamepadu je docela pěkně udělané na vyzkoušení, ale není to rozhodně to samé co na HOTASu. A čím víc má člověk alternativ, tím líp. Nevím proč se tomu na konzolích tak strašně brání.
Chystají se letecké berany pro Xbox Series S/X (PC) odkaz Zakoupit se dají např. zde odkaz 

Na jednu stranu jsem rád, že k Xbox půjde připojit i něco jiného než T-Flight Hotas One  ale ta cena není nejnižší. Škoda že k FS2020 nepůjde na XBox připojit kombinace Thrustmaster TCA Officer Pack Airbus edition + Thrustmaster TCA Quadrant ADD-ON Airbus edition, nebo již existující PC HOTAS, přeci jenom by to vyšlo výrazně levněji.
Krásný simulátor celého světa, Paříž, Řím, Atény, NYC, LA, příroda, pohoří, ostrovy... prostě top. Grafika nádherná, ale náročná na HW vč. propadů fps hlavně v noci... jako slabinu vidím launcher, který hru stahuje pomalou rychlostí a celková velikost nad 160 GB... stahoval jsem asi dvě noci + instalace country packů UK/FR... ale výsledek stál za to!
Zkouším to z gamepassu a zatím je to pro mě jedno velký wtf a to jsem to ještě nehrál. Ze storu se stáhnulo hrozně málo, až mě to překvapilo a ekal jsem průser, že je tam háček s nějakým pošahaným launcherem. Takže vlastně aplikace na stahování stáhla další aplikaci na stahování. Zapnu teda Fligh Simulator. Spustí se launcher s debilní hudbou a začne stahování. Z nějakýho důvodu to ale vytěžuje procesor na 30 % a GPU na 20 %. Nechápu. Po asi 8 hodinách stahování jsem to vypl. Dneska jsem to zase spustil, že budu stahovat a ono se to začalo stahovat znova, ani se to nesnažilo navázat na předchozí stahování.

Doufám, že to utrpení s instalací stojí za to. Ještě jsem se někde dočetl, že hra má problém, když má název uživatelskýho účtu v názvu mezeru... Vypadá to sice dost úžasně a určitě na tom pracovali hrozný borci, ale přijde mi, že instalátor outsourcovali nějakým lopatám. Nechápu, proč vůbec nějaký launcher dělali a nenechali to jako standardní instalaci ze storu. Výmýšlení kola znova.
Před chvílí jsem měl tu čest vidět v běhu FS 2020 na AMD Phenom II X4 955 @3,8Ghz, 16GB DRR3 1600 Mhz CL9, MSI GTX 1060 3GB Aero ITX OC, SSD v IDE mode (SATA III). Překvapivě noční Praha okolo 20-30 fps ve Full HD na low detailech, případně off detailech tak jak to Nvidia software doporučil nastavit.

Světe div se, ale i tohle obstarožní CPU stačí na zážitek z Flight Simulatoru. Samozřejmě značně graficky osekaný zážitek ale vypadá to stále solidně a hrát se to dá. :)
Neboj, počkej na ORBX doplňky pro CR/SR. Viz. např. Londýn odkaz. CZ/SK komunita už pracuje na tom aby to bylo, doufám. :) Viz. odkaz
@Korbitch (24.08.2020 21:00): Tomuhle se upřímně docela divím. Používat lidarová data jako to dělá Google není ani tak těžký, ještě na škole jsem z nich dělal 3D modely budov. To mě hodně zklamalo. Mají de facto jen nasnímaný terén a budovy generují z knihovny na základě podobnosti. Např. Praha má sice červené střechy a podobné barvy fasád, ale ty budovy si jsou podobné na míle daleko. U amerických měst jsem čekal větší detail, a ty si nejsou vůbec podobná. Na první pohled to vypadá obstojně, ale kdo zná reálné reference, tak je to zklamání. Což je obrovská škoda. Vypracovat to s technologií jakou používá Google, tak je to skutečně 1:1. Nicméně kdo ví, proč to tak nedělají, možná kvůli právům (některé budovy jsou soudně stíhatelné za napodobení, pokud z nich má firma profit).
Dotaz - když v A320 nastavím v AP cílovou výšku, vertical speed a pak to chvíli po startu celé zapnu, dělá si to letadlo ze mě srandu nebo to prostě ignoruje?
@SimonEndt (23.08.2020 13:26): to je slušná sestava, na té by to mělo běžet v pohodě. Souhlasím, že hra není dokonalá. Patche budou potřeba, několikrát se mi stalo že letadlo ani po odbrždění se nechtělo rozjet po runway. Asi jsem měl jak s tím downloadem, tak se samotnou hrou docela štěstí, co tak čtu diskuze i jinde, řada lidí čelí různým problémům.
@Paul (23.08.2020 14:25): Zkoušel, právě už kvůli zmíněnému Horizon Zero Dawn. Tam mi něco z těch fixů/updatů nakonec pomohlo a je to hratelný, i když jsou tam obrovské fps dropy. Hádám, že mám jednu z těch sestav, na které to prostě crashuje, což je škoda, tyto dvě hry jsou zatím snad jediné, se kterými mam po letech problém je spustit/hrát.
Lidi udivuje, že Flight Simulator běhá jako zmrzačený plž na většině sestavách? Ale no tak, vždyt je tím serie pověstná. "Does it run Flight Simulator?" o stabilitě ani nemluvě :)