Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ti z vás, kdo dohráli... Je ME3 obsahově větší, nebo menší než ME2. Děj, vedlejší questy, postavy v týmu, zbraně?

Tak teď sem si projel wiki ohledně squad members... To si ze mě dělají pr*el. Já chci Thaneho, Legiona nebo Kasumi jako plnohodnotného člena!=(
Multiplayer je výborný, s dobře vyváženou obtížností. a skutečně navyšuje onen readiness. Problém je ovšem ve stupiditě hráčů, a já si tím kampan opravdu nechtěl nechat kazit. Multák, kde levely a XP se navyšují prostě ,,jen" hraním, a kde dle nijaké statistiky ,,skill" nepoznáte, a stejně vás na pětkrát vykopnou nějaké zamindrákované high ranky, kteří si to vše nahráli bůhví kdy, a ve hře to stejně nějak markantně nejde poznat. Díky, nechci. Jsem rád, že jsem na něj při hraní příběhu nepřistoupil :D Konec mi vyhovoval. Je to opravdu konec, ale dost mne znepokojuje ta nevědomost, a to se mi právě líbí, páč pak všude čtu na diskuzích ujeté teorie :D
Ano! Uvolňování paměti v mém případě funguje tak, že když po dlouhé době ME2 zapnu, tak se nejdřív začne trhat a postupně je rychlejší a rychlejší. Občas 20 sekund, občas minutu to trvá do komplet stavu jako předtím.

Ale když je "neaktivní", tak mi notebook zahřívá skoro tak moc jako když běží normálně. Teď když byla v noci trochu zima, tak jsem se zahříval, hehehe.
@Marty McFly (11.03.2012 20:35): Já taky nechával ME2 zapnuté i 24 a víc hodin (většinu toho času minimalizovaný na liště) a v mém případě mu to nevadilo. ME3 to vadí minimálně v tom, že po delší době hraní ztrácí trochu výkon (špatné uvolňování paměti?). Padání je jen třešnička na dortu.

BTW na fórech Bioware někdo docela výstižně přirovnal konec ME k Star Wars, který by končil zabitím Palpatina. Osud Luka, Vadera, Deathstar, rebelů i impéria by už nikde nebyl naznačen. :)
Je sranda, jak tohle je hit or sh_t, jak někomu to bězí naprosto stabilně a někomu to padá jak švestky. Některé hry jsou na jisté konfigurace asi alergické, či co. Mně ME2 spadl asi tak 10x, ale já ho nechávám často celé hodiny zapnutý i bez hraní (ale hra běží dál, ať už v nebo mimo menu - herní čas ubíhá, bohužel).

edit: sorry za špatný slovosled.
@Say (11.03.2012 19:53): Tak warez by měl vždy 50 %, ne? Plus pokud se nepletu, tak je to nezávislé na postavě.

@Marty McFly (11.03.2012 19:42):
1) Scrollování v menu (kodex, questy) funguje
2) Taky většinou funguje
3) Leda přes konzoli, ale totálně to rozhodí hru a resetuje se to
4) V nastavení není skoro nic (rozlišení, vyhlazování, eh, ještě něco?)
5) Mě hra padla asi 6x, vždy se zacyklí zvuk a po chvíli to Win ukončí s tím, že proces neodpovídá
Ještě jedny otravné otázky bych měl - jak je to se
1)scrollováním
2)double clickem
3)dá se v menu nastavit FOV
4)v nastavení hry (ne ini) tedy není borderless window
5)jak vám padá

?
Ten údaj je uložený v savech = dříve nebo později na to bude editor. Přinejmenším editací hexů by to taky mělo jít.
@SilentWolf (11.03.2012 19:15): Modrý konec je paragon, červený renegade, zelený je fúze. U toho renegade konce je problém, že to zničí Gethy, což mě nevonělo. Když syntetický život dokázal, že to jde i jinak, tak ho nějaký prcek musí eliminovat. A to asi jenom proto, aby za pár miliónů let mohl říct (kdyby přežil): "Já vám to říkal."
renegade? já je šel poprvé zničit páč mi to přišlo jako nejkladnější konec :D ovládnout reapery nebo je zničit, nebo spojit a kdo ví co by to udělalo- radši to zničím. Jinak vždyť ten "kluk" měl vlastně pravdu, já bych se opravdu nezlobil na konec "nejde to zvrátit, vše bude zničeno" všechno! lepší než tyhle 3 které hra nabízí
@Marty McFly (11.03.2012 19:01): "Dobrý" konec v tom smyslu, že lze Zemi zachránit, ten lze dostat i bez multiplayeru (jak těžké to je, to nevím, já měl skoro maximální sílu vojska). Větší spoiler: S dostatečnou armádou při volbě renegade konce Shepard přežije. Malý spoiler: Ta hra nicméně nemá žádný dobrý konec.
@MickTheMage (11.03.2012 12:23):

Doufám, že my sýčci nebudeme mít pravdu, snad se naše obavy nenaplní a půjde mít dobrý konec i bez multiplayeru.

A nebo nějaký oficiálnější, nebo trochu méně ofi trik s nastavením, bohužel. Ale to se mi taky moc nechce, protože chci si ten rating vytvořit sám, ne ho nastavit. Třeba se objeví změna v nastavení - multiplier (z 0.5x na 1x), to by bylo nej řešení.

Kdybyste o něm někdo věděl, podejte prosím hlášení tady.
ludry.. :D důvod proč veškeré DLC pirátit, ať se vzpamatují!
edit: ale stejně - třeba tam ten model byl, ale neměli pro něj ten Q- zase nemůžou tvrdit že to zablokovali a pak prodávali jako DLC, pochybuju že takhle odemkli dialogy a quest..
Jo a este mam buglu misiu na Citadele s tym Hanarskym velvyslancom. Prvy terminal som nasiel a "aktivoval", ostatne uz nefunguju. Teda aj viem kde su, aj vsetko, ale nic sa s nimi neda robit. Hovorim, ze fajn, no :(
@SilentWolf (11.03.2012 12:55): Ten konec má svoje mouchy, silně spoléhá na deus ex machina a iluze vícero zakončení je pěkný fór. Liší se v podstatě jen v tom, jestli Země padne nebo ne. Hmm, Crucible Citadely dosáhne vždy?

@pipboy (11.03.2012 12:36): Já měl efektivně těsně přes 4000 (rating 61 %... dva zápasy v multiplayeru). Stejně ty konce nechápu, imho jsou moc násilně naroubované na hru. A taky je tam asi bug, protože i přes maximální možné paragon hodnocení/reputaci jsem nemohl ukecat k dobru Illusive Mana, viz třeba tady.

@Say (11.03.2012 12:07): Přemýšlím nad tím. Pokud ale odstraní tu hromadu většinou kosmetických bugů, půjdu a 10 % výš. I tak to ale chci nechat uležet. Ona to není špatná hra, většinou je na úrovni s dvojkou, ale ně kdy a ne zrovna málo mám pocit, že si v BioWare ze mě dělají srandu.

Plus by si to zasloužilo ještě alespoň 3 měsíce ve vývoji. Je tu spousta drobností (zvlášť v leveldesignu), které působí nedodělaně a hrubě a přitom dvojka s nimi problém neměla.
Měl jsem 6 000 ale prakticky 3 000 s tím postihem, tak jaké číslo rozhoduje ? konec jsem měl divný :D nejde snad ani poznat co je dobrý konec prostě jsem po zásluze odměnět 17 konci které jsou naprosto totožné, je mi jedno jestli jde nějak anderson zachránit, nebo ať si galaxie klidně chcípne, já chci zpátky k Liaře!! :D větší smysl by dával konec alá "stejně to nejde! vše bude zničeno tak jako tak" navíc pro ty co to dohráli pozemní tým co byl se mnou na zemi se najednou objevil na normandii? WTF?
@MickTheMage (11.03.2012 12:23): tak v pulce max. Proste pln vsecky vedlejsaky a prozkoumavej vsecky systemy. Behem hry jsem to nesledoval ale rek bych ze na dvou mistech tam budou vetsi skoky, prvni z niych bude vyreseni kroganu.
Uh, neviem co je na tom pravdy, ale vraj aby bol clovek schopny dosiahnut co najlepsi koniec musi mat vraj "readiness rating" aspon 5000. A napriek tomu, co tvrdi Bioware, ze to ide aj bez multiplayeru, tak mam pocit, ze to nejde. Nech lietam, kam lietam a robim co robim, stale nemam ani 1000. Jedine, ze by sa to este po nejakych misiach vyraznejsie zvysilo. Mam nahranych nejakych 13 hodin. Momentalne mam pred sebou misie na Tuchanke - som este daleko od konca alebo uz ani nie? :)
Pro ty co cekaji na cestinu, na strankach xzone je jiz ke stazeni (udajne tedy uz hotova) a to rovnou pro vsechny majitele (i nemajitele) ME3, tedy ne jen pro zakazniky xzone.;-)
Boha, některé cutscény mě svojí dementností dokáží vytočit. Aneb scéna při přepadení Citadely, kde na assassina ze dvou metrů míří Shepard a mí dva über partáci, assassin ufounku zabije (taky nevím proč se kráva zneviditelnuje a stojí na místě, když už něco, tak měla někam uskočit), můj tým místo aby okamžitě opětoval palbu tak jen blbě čumí a pak typický útěk, kdy Shepard najednou má v ruce jen pistolku i když mám v arsenálu nehorázné guny a není schopen na 2 metry nic trefit, takže mu uteče. .
Dotaz: Půjde hra hrát v režimu borderless window ? Tedy ani v okně, ani na fullscreenu, ale něco mezi ?
@Jack_Dark (08.03.2012 22:00): "Tak tenhle komentář mě přes svoji délku neřekl skoro nic." Naprostý souhlas.

"Celkově ME 3 prostě zklamal hodnocení 80%" Mrkni, Jacku, na pipboyovo hodnocení... To už je hotový odpad.
@Jack_Dark (10.03.2012 15:52): Tady nemusíš skenovat planety, ale odposlouchávat rozhovory na Citadele (ideálně po každé prioritní misi). Tak získáš většinu (všechny?) vedlejší questy.

@Ebb (10.03.2012 13:33): Tož právě Valve pokud vím vůbec nemá zastoupení v EU (na rozdíl od McDonaldu), proto na ně mimo jiné nemohla před pár lety EU komise. Docela by mne zajímalo, jak to vlastně právně funguje. Co případné CLO, DPH atd...
Jak je to ohledně vedlejších questů, je potřeba jako ve dvojce všechny planety proskenovat a pak se třeba odhalí quest? Nebo se zpřístupní až později třeba emailem nebo jinou událostí?
Re-play dal 9/10. No zábavné vzhledem k tomu že rage od nich dostal 10/10...
@NateLogan (10.03.2012 13:19): Aj keď sú zriadení v USA, tak sa riadia súdom práveže v mieste zákazníka - je to ako keď máš celosvetovú sieť - McDonald, ktorý má fast food na SK alebo CZ, tak musia spĺňať aj naše normy (EU normy), a spĺňať našu legislatívu. Pre internetový obchod so sídlom v USA platí, že ak chce vyvážať a ponúkať svoje tovary mimo USA, tak musí spĺňať podmienky danej krajiny kam predáva, rovnako ako aj daňové podmienky. Práve preto vznikajú cenové rozdiely medzi cenou v dolároch a eurami či librami, pritom sa jedná o rovnaký obchod. Je to spôsobené vyššou daňou v EU na digitálny software.

Čiže slovák ak sa bude odvolávať na 7 dňovú dobu počas ktorej má právo vrátiť tovar a dostať naspäť peniaze. Neviem, ale či už v EU neexistuje plošné nariadenie na digitálny tovar - niečo som len postrehol že od januára 2012 platí nová regulácia. A je viacmenej úplne jedno kde je pôvodný e-shop zaregistrovaný, môže byť aj v banánovej republike, a je úplne jedno čo je písané v EULA, keďže tá je podriadená legislatíve. (resp. EULA je dôležitá len do takej miery do akej neprotirečí legislatíve -- EULA vás nemôže obrať o žiadne práva vyplývajúce z legislatívy, aj keď s ňou súhlasíte). Tiež si, ale nie som istý, ktorý súd by bol však v konečnom dôsledku nadriadený.

S tým scannovaním si si istý? Zajtra to prebehnem celé, ale dal by som ruku do ohňa že naposledy ked som to pozeral, tak to EULA umožňovala, možno sa odvtedy niečo zmenilo.
@Ebb (10.03.2012 12:02): Steam nic sám neskenuje, pouze na požádání. Zbytekvíceméně souhlas.

A ten Rus měl smůlu. Porušil jejich EULA a někdo v kanclu to porstě bral jako finální rozhodnutí. Tohle je imho největší nevýhoda Steamu, jednou se dostaneš na jejich blacklist a jsi v háji, odvolání neexistuje. I kdyby to byla chyba u nich.

Se souděním to bude problém, protože Valve je čistě US společnost a pokud vím, tak na ni mohou jen US soudy. A u nich zatím ohledně EULA tohoto typu neexistuje žádný precedens (EULA obecně jsou časovaná bomba), takže nikdo neví, jak se k tomu soudy postaví.
@Arcee (10.03.2012 00:09): Skanujú ti počítač rovnako ako Origin, rovnako ti môžu odobrať prístup ku hre či dokonca suspendovať účet, pričom sa to už veľa krát stalo. Najznámejší je prípad nejakého Rusa, ktorý len využíval giftovanie aby mal trochu väčšie zľavy, pričom na účte mal už niečo cez 500 hier keď mu ten účet zrušili. On to potom začal rozmazávať na rôznych stránkach, dal možno podnet aj na rôzne organizácie, ktoré chránia práva zákazníkov, a Valve mu potom ten account vrátil s odôvodnením, niečo v zmysle, že to bol omyl, účet nechceli nikdy suspendovať, že to mal byť len dočasný ban (pričom ten Rus tam pastoval aj maily od Valve, kde mal jasne napísané, že účet bol permamentne zablokovaný a pod.).

Valve môže robiť čo chce, pričom legislatíva je v tomto dosť nejasná. Nie je zrejme ani úplne jasné, podľa ktorého štátu by sa uplatňovala, je to časovaná bomba, kedy niekto bohatší to potiahne na súd, ktorý by podľa mňa musel zmiatnuť Valve zo stola aj s ich EULA a dať za pravdu zákazníkovi. Preto Valve ale aj EA, keď to niekto začne ťahať do customer protection organizácii a rozposielavať maily na internetové portály, tak to rýchlo obrátia na ich vnútorny omyl, že to nikdy tak nemysleli.

Rovnako je pochybná aj "no refund policy", čo by podľa mňa tiež na súde neprešlo. (v prípade obchodov ako Steam alebo Origin, nie však ako pri Gamersgate - tam je NRP opodstatená - z dôvodu, že Steam ti môže odobrať prístup ku hre a tým znehodnotiť tvoj digital download, kdežto Gamersgate to nemôže).
@Giovanni Antonio Kekelli (09.03.2012 23:59): Steam nemá žádnou lhůtu. Pouze si vyhrazuje právo kdykoliv komukoliv co odebrat, nebo klidně zrušit celou službu bez předchozího varování... Prostě klasické právnické keci.

Ad bugy: Taky vám na Normandy blbnou monitory u Liary? Někdy se otáčí spolu s postavou, dá se s nimi zajímavě tancovat... Taky jsem se nejednou zasekl u Jokera. A u ten scanner u war room je blbě synchronizovaný s animací Sheparda.

Prostě někdo namísto odladění produktu strávil až moc času vypreparováním obsahu do DLC.
Steam má podobnou politiku ale s tím zásadním rozdílem že oni ti neskenují PC tak dopodrobna, ze zjistí kde máš uložený porno a ještě ti ty hry nechají dokud to bude fungovat, aspoň takto to už dlouhou dobu vypadá.

Ano měl sem nějaká ta DLCčka koupená za BW points, teda ne k ME2 ale DA2, systém je to stejný.