Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

me zas spis prijde ze samotny cernoch v hlavni roli neni zas takovy problem, ale ze ta hra, aspon na me, pusobi ze je delana pro cernochy a jejich mentalitu ( tim nechci rict ze jsou to pitomci, jen proste zijou tak nejak jinak)to je asi co mi vadi nejvic. Jak to rekl Andrej Anastasov, proste ty dnesni hry musej byt udelany tak aby i prumernej cernoch na gauci chapal oc jde.
@Paul (06.11.2016 12:06): jo aha, po znovupřečetení tý zprávičky je tam připomenutí, že tolik prodali dvojky, máš pravdu.
Nechal jsem se lapit marketingem. Je tam moc mafií v jedné větě :)
A podle Cenegy se jen v čechách prodalo 140 000 krabic. Nepočítají šedý prodej nebo digitální distribuci.
Když vyšlo GTA SA, tak bylo neskutečné kvílení, že je tam v hlavní roli černoch. Jenomže v té době byly rasisti a neonacisti na kraji společnosti a komunikaci na internetu se teprve učili. Dnes se prostě posunuli hranice a z okraje společnosti se stali cool chlapáci a nějaká nemocná představa "správného siláka" či co.

Přitom to celou dobu vlastně je černošská groteska, sranda. Dělá si to legraci z černošských gangů, kriminálníků i jejich přehnaně pozérské prezentace.
Když jsem před rokem opět dohrál GTA: SA, tak jsem se na druhou stranu docela divil, že se sluníčka s věčně uplakanýma niggaz v nějakém větším množství nebouřili, protože málokterý produkt dělá z černochů tak primitivní a bezcenné živočichy jako tento. Člověk se opravdu často (pohrdavě) zasmál nad jejich stylem a dialogy. :)
@Paul (03.11.2016 13:51): Byly to stejný kecy jako tady u Battlefieldu nebo Mafie 3.

Teď je potíž imo v tom, že tlak PC kultůry vytvořil anti-PC odboj, který se ježí při jakékoliv zmínce čehokoliv 'nebílého' jako podbízení se PC a nikoliv prostou volbu. Musí v tom prostě být nějaká agenda. A to je smutný.

Kdyby San Andreas vyšlo teď, tak by určo všichni řvali, jak strkají černý i do GTA a nemaj tam co dělat a ne že si chtěl Hauser napsat hru o Gangbangerech...
@Paul (02.11.2016 22:40): Až zjistí, že se hra neprodala, tak to klarifikují úplně a obviní hráče z rasismu :-) Na steamspy grafu je vidět, že dosavadní prodej zajistil předprodej. Jakmile se po vydání zjistilo, že je to brak, tak už to nikdo nekoupil a graf hned po pár dnech vytuhl. Dvojka tam má 2,5 miliónu, pro trojku nereálné.
@GodOfTheSick (02.11.2016 22:04): já je neznám a nečtu, ale cením si toho že ten text aspoň pak klarifikovali.
Ale jinak je to blackskin protěžování fakt trochu mimo. GTA SA tohle mělo dekádu zpátky a nikdo to neřešil. A tenhle rok...ve FIFĚ se hraje za černocha, Battlefield ho má na coveru, Watch Dogs, Mafia, Destiny taky black. Boohoo
@Paul (02.11.2016 21:42): Nemáš citovat vadné zdroje. Washington Post je levičácká žumpa. Něco jako Deník referendum u nás. Jenom si přečti nadpis. Pinda je úplně mimo, dělá jak kdyby Mafia 3 byla první hra a afrikánským amíkem v hlavní roli.
@kuler91 (02.11.2016 21:14): Ono to nakonec bude trochu jinak. To číslo jsou jen kopie dodaný do obchodů...kde se to zas tak dobře neprodává. To číslo nakonec nemá s reálně prodanými kopiemi moc společného. Co se prodejů PC a konzole týče, tak už delší dobu je to většinou celkem vyrovnané, PC verze prodává v průměru kolem 30% kopií. Narozdíl od konzolí má ale z průměrné prodané PC kopie vývojář víc peněz díky většímu podílu digitálních prodejů.
A většina multiplatformovek má kvalitní PC verze, navíc konzole mají dnes PC architekturu, takže rozdíly moc nejsou. Mafia 3 je dost unikátní v tom jak epicky zprasená je technicky, a to jak na PC tak na konzolích.
@Paul (02.11.2016 20:17): Pak se neni cemu divit, ze pc verze jsou ciste porty konzolovek ... Ta hra stoji sice za hovno, ale tady se ukazuje mizerny prodeje AAA her na pc. V tomto pripade je to tedy dobre :D
Zajímalo by mě kolik to prodalo. PC verze je na 300K, konzolovky bych tipoval tak 500K ps4, 400K xbone.
Každopádně 2K od Mafie 3 očekávali, že jim vydělá prachy. Přitom to bude finanční propadák, i kdyby jim stačilo k návratu prodat jenom 2 miliony kusů.
Tiež sa mi zdá ten budget prehnaný. Neviem nič o tom, že by sa hra radila medzi tie najdrahšie vôbec, takže zdroj by ozaj neuškodil.
Hm, hm - Rozpočet +/- 6 miliard? Tomu se mi fakt nechce věřit... GTA 5 mělo 5,1mld...
Rozpočet hry cca 240 milionů dolarů jo ? :D A aby se zaplatila, tak by hra musela vydělat 480 mega dolarů.. Což je asi špatně přeloženo, protože spíš, aby hra vydělala.. Protože na marketing psali, že dali desítky milionů dolarů..

Jestli je to pravda, tak se musím smát.. Dražší vývoj, jak GTA V, kde to bylo hlavně vidět v marketingu, že tam mohli nechat spousty peněz.
Jo vlastně. Ten bug se stal i mně a načtení kontrolního bodu pomohlo. Ale jednou se mi stalo, že mi spadla hra a pak jsem nemohl vystřílet oblast, na kterou mě to navádělo, protože už tam prostě žádný nepřítel nebyl. A tam nepomohlo načítání, prostě nic.
@Thellwin (29.10.2016 14:03): Já udělal asi všechny vedlejší mise, které šly udělat a herní dobu mám okolo těch 35 hodin na dohrání.

Co se týče Lincolna, tak ten mi přišel taky v pohodě. Mně ta brutalita opravdu nevadila a právě se mi to kvůli tomu i docela líbilo a Lincoln mi prostě sedl. Ale jinak i Vita jsem taky oblíbil, takže jsem byl rád, že je i ve třetím díle.

Co se týče města, tak tam nevím. To mi přišlo tak nastejno. Akorát tam bylo více věcí k hledání.

A u bugů jsem měl blbé, že jsem zrovna narazil na takový, kde mi načtení kontrolního bodu vůbec nepomohlo a musel jsem hru začít od začátku. Nepřátelé taky zmizeli, ale už se vůbec nikdy neobjevili a mise nešla splnit.

A ten patch jsem neměl, ale hrál jsem na maximální detaily a nějak moc se mi to graficky nelíbilo. Jenže grafika není všechno, i když uznávám, že to je to první čeho si na hře všímám a je pro mě důležitá. Ale když mě baví zbytek, tak jsem ochotný slabší grafiku překousnout. Jenže já to srovnávám s tituly, jako je Far Cry Primal, Battlefield 4, Crysis 3 apod. :-) A mně se i dvojka líbí celkově přeci jenom více. Přece jenom trojka je poměrně náročná na PC, tak mohla vypadat lépe.
No já moc nechtěl zabředávat do diskuse na téma hodnocení, že někdo dal třeba 30 % a já 90 % a proč mi těch 30 % přijde mimo, když jsou ty čísla založený na nějakém subjektivním hodnecení.

Ale z mého pohledu ...

Technická stránka - mě se ta stylizace grafiky po aplikaci SweetFDX patche líbila, bylo to dost ostrý, přišlo mi to propracovaný i co se týče některých detailů. Co se mi moc nelíbilo, bylo to doskakování objektů na dost krátkou vzdálenost při jízdě autem, ale popravě drtivou většinu času jsem to ani neregistroval. To samý mraky, nic moc, ale všiml jsem si toho asi 3x za celou dobu. Nějaký ty přepálený odlesky za svítaní apod. mě fakt nemohly rozhodit, protože to taky bylo minimálně.

Nemám úplně nějaký herní dělo, a jelo mi to ok. Jasně, nemohl jsem to dát na max. abych udržel 60 FPS, ale po nastavení 2 nebo 3 položek na LOW jsem nezaznamenal v podstatě žádný kvalitativní rozdíl, naopak zapnutý AA v podobě, v jaké je v té hře implementovaný tu hru spíš kurví.

Co se týče nějakých pádů atd. tak hra se mi občas po apliakci SweetFX nenačetla a spadla do Win ale to je vina toho modu. Prostě jsem jí zapnul znova. S bugama jsem se v podstatě nesetkal, jediný co si pamatuju byly dvě situace, kdy po mé smrti na msítě mise zmizeli všichni nepřátelé, i když mapa ukazovala, že tam jsou a podruhé v té zápasnické části zůstal ten týpek za dveřma nahoře a mě tak nešlo pokračovat do šatny dál, vyřešeno načtením posledního bodu.

...

A k herní náplni ...

Chápu, že pokud někoho nechytla střílení a ježdění, tak ho hra asi moc nebavila, protože to je v podstatě jediná a hlavní náplň. Nicméně za mě to bylo vyřešeno dobře a zábavně. Ty přestřelky byly díky různým místům, která byla dobře zpracována zábavné a holt jsem se párkrát vrátil na stejné místo, jaká to katastrofa. Možná jen chvílami, když jsem to hrál už fakt několik hodin po sobě to bylo velmi lehce stereotypní, ale která hra trochu není.

Celkově mě bavilo prozkoumávat město, který bylo v porovnání s 1. a 2. dílem uděláné zdaleka nejlépe. Na to, že si nemůžu koupit párek v rohlíku sere pes, na tom hra pro mě fakt nestojí.

Příběh se mi taky líbil, nutilo mě to hrát dál. Nad debatama na téma, ztotožnění s postavou a adorování Tommyho z prvního dílu jsem se tady musel akorát v duchu smát. Lincoln byl fajn týpek, ta brutalita, někdy až přehnaná k tomu celkem dobře sedla.

...

Herní doba netuším ... cca 14 dní hraní po 2 až 3 hodkách denně, jak kdy, někdy víc někdy míň? Dělal jsem i dost vedlejších misí.
@Thellwin (29.10.2016 11:29): Mě to taky bavilo, taky respektuji ostatní názory, ale svým způsobem je i chápu. Ten styl hraní "udělej škodu a vylákej bosse" pořád dokola bude ten hlavní důvod. Ale já se u hry bavil, protože ježdění a střílení mi přišlo zpracované dobře a taky jsem se vždycky těšil na toho úplně hlavního bosse a byl zvědavý na likvidaci a co bude ve hře dál. To mě hnalo dopředu. Druhý důvod ke kritice je slabá grafika, která prostě na nové AAA tituly nemá a nepatří mezi špičku nebo nadprůměr, jak tomu bylo u předchozích dvou dílů.

Ale jinak mě hra bavila a nepatřím mezi hatery. Však mé hodnocení taky není nejnižší, i když přiznávám, že jsem zvažoval mezi 70-80%. Ale i těch 70 u mě značí hru, u které jsem se dobře bavil.


EDIT: Ale dohrál jsi to poměrně pozdě. Kolik máš herní dobu? Já měl odehráno 50 hodin, ale díky glitche jsem po 13ti hodinách (nějak tak to bylo) jel od začátku, takže tu herní dobu na dohrání jsem měl asi 35 plus mínus.
Dohrano včera, hodnocení je vidět. Respektuju ostatní názory, ale přiznám se, že ten všeobecný hejt na M3 nechápu. No nic, já se bavil, někdy si to dám klidně znova.
@Paul (28.10.2016 20:37): To zní velmi dobře, a doufám, že to je pravda. Ne snad proto, že bych značce úspěch nepřál, naopak. Je ale potřeba, aby dostali feedback. A tohle je správný feedback. Třeba je to trkne.
Dobře jim tak, schválně z toho udělali pojebaný GTAčko, tak ať si to teď vyžerou ..
Anonym se rozepsal o 2K, takže kdoví jestli je to pravda, ale tenhle nugget mě zaujal:

2K HQ was very keen on relocating staff to the more expensive Novato office to add to their 150+ person strong “Hanger 13” studio. Hanger 13 spent many years and many 10s of millions of dollars creating “Mafia III” which has recently tanked in reviews and has no hope of ever making its money back (it needs to sell ~8 million full price units to make up for its expenses, it has so far sold well under 1 million units).

https://medium.com/@iworkedforirrational ... d8865fd8b#.jrx94hp20
Docela mě fascinují ty volně se povalující ruličky bankovek. :-)
@Luďa (24.10.2016 21:11): Jo u GTA bývají tyhle úkoly jako bokovka. Tady máš jen na výběr, které z nich chceš udělat anebo jestli je chceš udělat všechny :-) Ale i tak jich musíš splnit většinu, abys mohl pokračovat příběhem. Vedlejší mise, které opravdu nejsou povinné tam jsou pouze od Vita, Cassandry a toho Ira nebo ještě pro jejich pobočníky, aby sis navýšil zisk v jednotlivých čtvrtích.
Podle toho, co tady čtu, tak mi ta hra připomíná Vice City Stories na PSP. :D Nějaký příběhový mise plus vedlejší úkoly typu udělej škodu a vylákej členy gangu tam jsou taky. :D Akorát výhoda je, že u toho GTA ty úkoly k ovládnutí města nejsou myslím povinné.
@Danny (24.10.2016 18:14): Jestli nějaká vyjde ještě. Ale ta hra měla hlavně tři špatné věci. Stereotyp, grafika a technické chyby (ale ty mohou opravit patche). Jinak to špatné zase nebylo. Třeba jízdní model a samotné střílení se mi líbilo. Akorát ten styl "udělej škodu a vylákej bosse" pořád dokola už mě začínalo ke konci taky trochu štvát.