Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ale hlavně, Joe si to zaslouží. Stejně jako tenkrát Tom, stejně jako Vito.
@Fatality (08.01.2015 20:10): To je pravda. Jak bylo mnohokrát prokázané ve filmech, seriálech, knihách, hrách, komiksech... když scénárista chce, jde všechno. Takže opravdu můžeme ve třetím díle vidět Vita, jak přemůže gangstery a zachrání Joea. Jak se zachrání Joe sám. Jak Joeovo auto někdo přepadne. Jak Joeovo auto bude mít nehodu. Jak Joe přežije jako Rasputin. Jak se Joe s gangstery dohodne. Jak gangsteři v Joeově autě jsou dvojití agenti.
Ale samotný konec druhého dílu je dosti zřejmý. Jak psal Walome - scénáristický záměr z toho prýští.
@Walome (08.01.2015 21:40): Ani po dalším shlédnutí nevím, kde bereš jistotu, že je konec :-D Jasně, chtějí se ho zbavit, ale zatím to neudělali (není slyšet výstřel, není to vidět, není tam absolutně nic, co by potvrzovalo tvůj závěr, jen náznaky). Hudba je přesně cliffhangerovská a čekal bych nápis "To be continued..." :-D

Joe will not Die hes smart, theres only 2 guys in the car (a měl u sebe pistoli :-D) sorry bro, I WANT TO BELIEVE

edit2: http://mafiagame.wikia.com/wiki/Joe_Barbaro poslední odstavec Fate.
Gandalf taky umřel s Balrogem a vrátil se, stejně jako Sherlock, ale Joe a jeho smrt je jen naznačená :-D

@Walome (08.01.2015 21:27): Protože to cliffhanger prostě je :-D Když jsem viděl credits poprvé, tak jsem si říkal "sakra, co to je, jak to dopadlo s ním?" a i když jsem M2 dohrál třikrát, nikdy jsem neměl pocit, že je to ukončené.
@Walome (08.01.2015 21:27): Tady nejde o to jestli hráči věří, nebo ví jak Mafie 2 dopadla, ale např. spousta filmů má nějaký konec a pak se nějak zmastí pokračování a problémová scéna z konce prvního se jednoduše, nebo kostrbatě vysvětlí a jede se dál ;)
@Walome (08.01.2015 20:37): :-D To ne, ale dokud neuvidím ve hře nebo tvůrci nepotvrdí, že je opravdu mrtvý, tak hra pro mě skončila cliffhangerem :-D Ve smyslu 'zřejmě zemřel, ale není to jisté'. Prostě nasedl do auta a ano, chtěli ho zabít. A tím hra končí. Asi opravdu věřím na duhy a jednorožce :)
@Fatality (08.01.2015 20:10): Ale prdlajz, já si teď nemůžu za boha vzpomenout na přirovnání, ale jsou prostě filmy, knihy, který počítaj s určitou pozorností diváka, čtenáře. Prostě mě by ani ve snu nenapadlo, že by nikdo ten závěr nemohl pochopit do důsledku. Je to prostě tak jasný. "Joe nebyl součástí našeho plánu." To jako myslíš že s ním šli do kina nebo co??? :D
@Walome (08.01.2015 20:07): Jenže u Mafie 2 to taky nevíš. Ty si to jen myslíš, stejně jako si já myslím, že kdejaký scénárista trojky dokáže Joea z auta dostat. Joe měl u sebe pistoli, když do auta nastupoval a mohl něco vycítit a začít se bránit. Ale ne, Walome řekl a tak se stalo :-D
@Walome (08.01.2015 19:53): Logické to není, když nikde nebyl slyšet výstřel a ani nic nenasvědčuje tomu, že Joe jinak zemřel. Naopak ze hry bylo vymazané audio, kde říká Leo, že Joe je v Číně, což nasvědčuje opaku. Proč by to ze hry mazali?
Mám dotaz. Mám DLC balíček k Mafii II v podobě retail DVD.
Aktivoval jsem Steam kód přiložený u DVD a aktivovaly se mi jenom příběhová DLC a ne ty různé packy aut a obleků. Na obalu jsou přitom tyto avizovány.
Má někdo zkušenost s tímto DVD ?
Kvalitní nástupce.
Hodnotit, který díl je lepší si netroufám.
Příběh dobrý, postavy, dobré, no, vše dobré.
Překvapil mě systém střelby. Je jako v jedničce. Přibylo tedy krytí - škoda, že to je jediná možnost, jak se dostat do dřepu. A furt vystrkuje palici z krytu - když přechází za roh, když střílí ne přes kryt.
Autoheal jsem neocenil, ale alespoň, když jsem si nedal pozor, mohl jsem kadit špagety. Nejlepší situace protivníka byla, kdy jsem byl v krytu, nepřítel naběhl na scénu, probíhal kolem zdi, střílel z Thompsonu a sejmul mě ve zlomku vteřiny.
Příjemné byly konverzace kolemjdoucích. Zkraje dva pánové se baví o tom, že v Empire Bay jsou policisté mírnější než v Lost Haven, kde člověka honili za projetou červenou. (Zde furt spolujezdci otravovali, že jsem projel na červenou.

Ale příběh musím pochválit ještě z jednoho hlediska: Dokázal člověku ukázat, proč být gangsterem.
Vito pomůže Joeovi s nějakou drobností a dostane tři stovky. Netrvá to dlouho a je to zábava (pokud překousnete, že v té zábavě můžete získat víc železe než ze špenátu). Pak jde do přístavu a má překládat bedny - pomalou, dlouho a nudnou práci - za deset dolarů. Krásně to hráče vmanévruje do situace, že po první bedně odejde z haly a jde raději mlátit chudáky dělníky. A později má na účtu deset tisíc a může si koupit, cokoliv chce (protože si může koupit pár obleků a vytunit auto) a bydlí ve fajnovém domě. A pak přijde úplně o všechno, kromě tílka a trenýrek, tak je dvacet tisíc za drogy najednou přijatelné.
Jak se jmenoval ve dvojce ten hlavní zloduch? Dohrál jsem to třikrát...toliko k postavám. Ono to patři spíš k tomu velmi dobrému postřehu ohledne epizodnosti. V jedničce jsi byl v začátku v jedný rodině a moc se osazenstvo neměnilo.
@mvp23 (26.07.2014 09:47): ok, tak hlavně, že se chápeme :-)
Ze 2 si těch forů taky moc nepamatuji, spis jen ty hlody od Joea, ty fakt neměly chybu, něco jak Paulie v 1. Možná to bude tím, že jsem 1 hrál celkově vícekrát, než 2.
V prestrelkach je hlavní rozdíl kvůli systému krytí ne? Teda pokud si to dobře pamatuji :-)
Někomu to sedne, někomu ne, a někdo si na to zvykne no.
Pěkně to shrnul @M.a.t.t. (26.07.2014 11:18). Je však třeba uznat, že 2 přinesla dost příjemných inovací, ať už tuning auta, lépe řešené zbraně/střelba, autoheal, ten ale nemusí sednout hned každému, bude toho víc, stejně jako dost věcí bylo nedotazenych, na to ale asi měl vliv vydavatel.
@M.a.t.t. (26.07.2014 11:18): Joo, to jsi hodne dobre rozepsal, to melo fakt hlavu a patu. Palec nahoru!
Me se treba dost libily prestrelky v obou dilech, ackoliv byly dost odlisne. V jednicce to fakt chtelo spravny timing a presnost, zatimco u dvojky byly vyrazne jednodussi, predevsim diky autohealu, ale i tak byly dost dynamicke a zabavne.
Tez se mi velmi libil casovy skok ve dvojce, mezitim co Vitto brucel. To se jim opravdu povedlo.
Le0nidas: ani v humoru? :)
Dvojka "objektívne" predčí v máločom. Lepšia grafika je povinnosť. Misií je menej a tie v prvom dieli sú originálnejšie, príbeh jednotky je konzistnejší, kdežto ten v druhom dieli je epizodickejší. S tým, čo vypísal mazar súhlasím a to sú aj dôvody, prečo s odstupom vnímam dvojku na úrovni jednotky. Faktom však je, že nebola zďaleka tak prelomovým dielom a nepriniesla ani toľko zásadných noviniek. A k tomu treba prirátať aj bezmedznú nostalgiu hráčov k prvému dielu, ktorá viedla k prehnaným očakávaniam. Nič viac v tom asi nie je.
@mvp23 (26.07.2014 09:47): Převyšuje první díl maximálně po technické stránce, což je logické vzhledem k tomu, že oba díly od sebe dělí 8 let. V ničem jiném ale třeba u mě Mafia II nad jedničkou nevítězí.
mvp23 napsal: "Grafika - tak zde neni co resit uz jen kvuli rokum vydani"
mazar1234 napsal: "Grafiku by som neuvadzal kvoli roku vydania, to je podpasovka"

Asi kazdemu, kdo hral i tetris od Vietnamcu. dojde, ze grafika z roku 2010 od stejnych vyvojaru bude o krok napred, nez grafika z roku 2002, to tu snad nebudeme rozebirat, to neni zadna zahada. Zahada je to, ze hra, ktera sveho predchudce v mnoha smerech predci, tak ma o 10% mene.
koudy_cz: tam neni zadrhel, jestli swing, nebo rock, ale jde taky o mnozstvi. Samozrejme netvrdim, ze tomu tak musi byt vzdy. Treba soundtrack od GTA3 se mi libil vic, nez od GTA4 a to obsahoval snad jen petinu toho, co melo GTA4.

P.S: pod Tvuj posledni odstavec se podepisuji.
@Arc (26.07.2014 06:38): přesně tak :-)
Jak chceš srovnávat grafiku her s takovým rozestupem data vydání? Mně třeba přišla při prvním hraní M1 vzhledově úžasná, dvojka to samé. Přitom oboji jsem poprvé mohl hrát jen s nízkými detaily.

Hudba - v 1 je jasný "prvorepublikovy" swing, ve dvojce už je to rock n roll, někomu asi sedne jedno a jinému to druhé...
Celkově mi přijde, že to jsou jen tvé subjektivní dojmy, a srovnáváš neporovnatelne.
Obě hry mám rád, u obou jsem se hodně bavil, a jsem rád, že taková malá země, jako je ČR, byla schopna něco takového vytvořit.
@Arc (26.07.2014 06:38): Hmm, na fyziku jsem zapomnel. Ta je opravdu na dobre urovni. Co se tyce cervene, tak nemam jasny nazor, ale i tak to stale nevysvetluje, proc ma prvni dil o 10% vic, nez druhy, kdyz druhy ho v mnoha smerech prevysuje.
Ja jako negativum u obou vidim to casto unavne jezdeni autem, ale i zde je u me vitez dvojka, protoze tam byla alespon moznost sledovat ruznorodost mesta, hudebni doprovod v podobe radia a nebo poslouchat casto zabavne plky dvou hlavnich protagonistu.
@mazar1234 (26.07.2014 00:07):
@mvp23 (26.07.2014 00:13):
Tak zrovna grafika u Mafie 2 není nic extra, očividně dělaná primárně na konzole (to co vydávají za DoF je pouze blur a má zakrýt nedostatky jako nulová dohlednost atd. :)
Zato fyzika je slušná, model chování pneumatik co se deformace týče se mi hodně líbil.

"3. policia nereaguje ked prejdes na cervenu" tohle beru jako negativum