Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (26.07.2014 00:07): Tak na ten rok vydani jsem sam narazel, ale kdyz vysla jednicka, tak v te dobe dost lidi reklo, jakoze grafika super, fajn, ale kdyz vysla dvojka, tak se snad hned z fleku zaradila mezi totalni spicku. To je zase individualni - ja kdyz videl jednicku poprve ve 2003, tak se mi grafika libila, ale kdyz jsem videl dvojku relativne nedavno, tak jsem si rekl, ze to je naprosta bomba. Treba to mel nekdo presne naopak. Vsak se s nama o tom muze podelit ;).
V cem je vlastne Mafia 1 lepsi nez Mafia 2, ze ma o skoro o 10% vic? Tim neutocim na velmi kvalitni jednicku, ale (nejen) mne to nejde do hlavy.
Grafika - tak zde neni co resit uz jen kvuli rokum vydani, dvojka vseobecne v mnoha smerech vyrazila dech.
Hudba (v aute) + zvuky - tak zde tez nema cenu o vitezovi diskutovat.
Pribeh - oba jsou kvalitni, zde to bude asi dost individualni, ale me asi o trosku sedel vic ten ve dvojce.
Charaktery postav - zde tesny vitez dvojka, protoze pusobili vic mafiansky a meli dobry HUMOR! Rozhodne se mi hralo lepe za Vitta, nez za toho ubozaka Angela.
Originalita: tak zde trochu vice tezi jednicka.
Hratelnost: nevim. Asi bych musel zase oboje rozehrat.
@Chuck (12.07.2014 03:02): Tak už jsem to nějak dohrál :P neřešil jsem to .. hrál jsem, když jsem měl chuť ... a je to prostě paráda. Určitě bych svoje hodnocení a názor na hru neměnil :)
Na blikání je známé řešení jen downgrade ovladčů ATI? (nebo koupě NVidie)
Jestli se s tím někdo nesetkal a nevyřešil to méně drastickým způsobem.
Taky jsem o tom přemýšlel, ale když jsem už tolikrát slyšel, co všechno tam chybí... :(
Tak jsem hru znova oprášil a opět se náramně bavím :) je to prostě boží :)
Miraak: Sorry, ale tu zajímavost jsem musel odebrat. Kdyby to bylo jen o té stylistice, tak nic neřeknu a opravím to. Jenže, předpokládám, že tam nesedělo ani reálné jméno. Předpokládám, že to mělo být Giovanni Falcone, jenže podle toho Carlo Falcone určitě dělaný není. Když už tak je vzhledově podobný Robert De Nirovi, popř. z reálného života by seděl jako základ spíše Frank Costello. A určitě to není podoba ironická... jak jsi psal.

zdroj: http://mafiagame.wikia.com/wiki/Carlo_Falcone
Trochu zpetne bych se chtel vyjadrit k neustalemu srovnavani postav "Angelo vs Vito". Nechci se nikoho dotknout, ale asi neni prekvapenim, ze pro cesky pocitacovy svet je nejvetsim game hero Angelo. Ve zkratce - vychcanek, ktery kdyz z vrcholu dle predpokladu zacal padat dolu, tak napraskal kazdeho, kdo se mu dostal pod ruku. Na druhe strane Vito, takovy hajzlicek, s kterym se zivot nesral, tudiz se da celkem predpokladat, ze on se s ostatnima taky moc srat nebude. Je to jasne - volim Vita, ne uplakaneho bonzaka, co se zivil jako taxikar a chlasta palenku jmenem BRNO. To, ze v Mafii 2, je nejvic oblibeny dalsi konfident jmenem Henry snad uz ani nestoji za komentar... ;) :(
@mazar1234 (28.02.2014 13:32): Nový Hitman má pár (velice malé množství) otevřených misí, kde máš různé možnosti postupu. Checkpointy jsou rozházeny po misi v podobě znaku a když k němu přijdeš, můžeš jej využít či nikoli. Jakmile si však hru nahraješ, NPC jsou v nějaké své defaultní pozici, takže pokud sis hru uložil v momentě, kdy k Tobě NPC bylo zády, po nahrání na Tebe může klidně civět (a začít pálit).

Ale máš pravdu, že save před cutscénou nemá logiku.
@Walome (28.02.2014 13:14): No a to prave tu je v niektorych misiach, to je naozaj elementarna chyba z blbosti. A nie je to samozrejme zdaleka len nejaka vec z Mafie 2, bohuzial je to pritomne aj v inych hrach. Ide o princip, aj pri jednom jedinom loadingu si poviem ze "jaj dementi az po cutscene az po cutscene do prdele".
Novy Hitman ma nastastie nelaka.
@Maximus (28.02.2014 06:26): Ma neser a nauc sa citat "Obcas sice rovnako niektore checkpointy dizajnoval dementny retard" - OBCAS!!!!!!

Ak niekto umiestnuje checkpointy pred cutsceny tak je dementny retard a ziadna obtiaznost na tom nic nemeni. To je moj nazor a nic na nom nezmenis. A niektore tie animacie sa nedaju preskocit ako velke cutsceny, keby to vsetko islo preskocit tak menej nadavam.

BTW - ma tam byt normalne savegame a nie poondiate checkpointy.

@Red (28.02.2014 01:21): V prvom rade lepsi engine, celkovo ten pohyb a mierenie je take menej tazkopadne a kostrbate ako v jednicke. V ramci misie, objectives neexistuje nic ako som cital u jednicky ze clovek nevie pomaly co robit a ked nieco urobi tak je to zle.
Ziadne debilne preteky. :-)

Skratka ma to bavi viac ako M1, je to tak a nejako velmi neriesim ze preco. Ako najlepsi fakt dodavam ze M2 stale hram a vsetko nasvedcuje tomu ze ju dnes ci zajtra celu prejdem. M1 som zatial este nikdy nepresiel uplne celu.
@Arc (28.02.2014 07:23): Ja mam zasa najradsej kokotov co si vymyslaju picoviny. Kde som ja napisal, že je hra dokonalá? Ale tym, že dakoho zabiju a musi opakovať ten usek a checkpoint je nastaveny tak, že si zopakuje toho viac ešte nie je ta hra zla. Ked nezdochnes, nemusis to opakovat nie?

a este mam najradsej zemiakovy salat
@mazar1234 (27.02.2014 22:51): Toto mam najradsej, nieco nevies prejst (lebo si noob) a už je každy retard a vsade su zle checkpointy. Kokotiny. Ked je hra velmi lahka plačete, že je to lahke, ked je to tazke, placete, že su tam dementne checkpointy. Tolko.
Tak zatial misia 12 a teda ten gameplay je citelne lepsi ako v jednicke. Obcas sice rovnako niektore checkpointy dizajnoval dementny retard, no to sa dalo cakat.

Ale krasna vec sa mi stala na konci 11 misie, spustenie skriptu ma zachranilo od loadingu, zasmial som sa. Uz som mal damaged engine a okolo mna 2 policajne auta ale v poslednej sekunde som stihol vojst do tej zony cerveneho kruzku (mission objective zona) a spustil sa skript ako partak vystupi z auta a ide domov a to vymazalo policajtov a ja som mohol v pokoji zobrat druhe auto a ist domov.
@Shoggot (24.02.2014 13:44): Teď když tak nad tím přemýšlím, tak to nemá žádné 'Každé zlo/dobro bude po zásluze potrestáno' ale je to pěkně mixnuto, což se mi v podstatě líbí.

Ale žádné DLC jsem nehrál, jestli je to tam nějak dořešeno.
@Jack_Dark (24.02.2014 13:41):

@mazar1234 (24.02.2014 13:31):

Však právě oni by radši klasicky trapnou limonádu z holywoodu dobro vs zlo :))



@Hoonza (25.01.2014 12:29): prej z nostalgie XDDDD uááááááá :DDDD "Byl jsem překvapenej jak vůbec nestárne " :DDDD podobně jsem překvapenej u her z 90. let, ne o dva roky straší MAFII 2!

ps: komentář byl zaslán v roce 2012, skrze časo-prostorovou trhlinu v internetu, bohužel nelze ovlivnit v jakém roce se objeví a tak je to náhodný spam z budoucnosti? nebo už minulosti? Těžko říct! Takže ale chci vám ještě sdělit něco důležité! Prezidentem bude Miloš Zeman! A nároďák dostane na olympiádě v Soči na prdel!!!
Musíme tomu společně zabránit! toť mé poselství z budoucnosti!
@mazar1234 (24.02.2014 13:31): Njn, Tommy byl pitomec a romantický snílek a v jádru 'asi' hodný chlapec, kdežto Vito a spol je banda hazjlu, křiváků, flákačů, macho pitomců a šmejdů.

Jediný cca sympaťák ve dvojce byl... ten tajný, co ho pak rozsekají triády
A s kym by ste asi tak chceli sympatizovat, je to MAFIA kurva..... tzn. parta vrahov, zlodejov, podvodnikov, vydieracov, paserakov, dealerov, kupliarov....... :-).
@Walome (24.02.2014 08:24): To je tam drtivá většina postav, stejně jako v jedničce. Když jsem to nedávno hrál s nějakým odstupem, tak jsem zjistil, že vlastně skoro s nikým nejde sympatizovat.
@Repatalion (komentář): Ano, 'nerealičnost'... Ještě, že ne nereálnost :D.

Hry nemají být reálné, jestli chceš 'realičnost', tak padej ven s thompsonem postřílet nějaký komouše.