Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Povzdech: škoda, že už se dávno nenosí poctivé, tištěné manuály. U téhle hry by se vysloveně hodil. Ach jo, kde jsou ty doby, kdy jsem kupoval Wizardry VIII (manuál - 133 stránek)
Možná by se hodil více, než tištěný artbook. (chápu, je to byznys záležitost...ale i tak)

Třeba kdyby byl v pdf ke stažení na netu.

@Widl (14.02.2018 13:45): Počkat, tahle hovadina (animace) přežila až do finální verze? Už v tom prastarém tech demu jsem nad tím kroutil hlavou a říkal si, že to musí být jen dočasná záležitost...
Rozhovor Rybky s Vávrou, s dabingem je to přesně očekávatelný - chtěj ho, ale slíbit ho nemůžou, ale pokud hra vydělá (což jo) tak je určitá nenulová možnost že třeba bude do nějaký GOTY reedice nebo tak. Ale slíbit to nelze protože je to obrovskej časovej a finanční závazek.

https://www.youtube.com/watch?v=b_q_SWcZy0Q
[neexistující příspěvek]: trestem jsem myslel to, že se hra neuloží třeba ani po půlhodině hraní.

Je to hodně retro, třeba v prvních dílech Might&Magicu šlo ukládat taky jen v hospodách. Na jednu stranu to zvyšuje adrenalin, na druhou stranu je to frustrující.

Je to taky o tom, že mně baví hrát hru jinak než by hra třeba očekávala: většina hráčů jde od otce hned za Kunešem, já se ale raději jen tak blemcal po vesnici, posbíral kopřivy )a vylepšil bylinkářství, což mně potěšilo) a jen tak se kochal detaily.

Prostě vůbec nespěchám s "opuštěním" první lokace. Zůstanu tam co možná nejdéle, dokud mně to bude alespoň trochu bavit, až prošmejdím a pokecám s každým koho potkám. Taky jsem se koukal, jak mají vyřešené okapy (docela dobře, rozhodně se čistí lépe, než ty, co mám doma).


Právě proto bych uvítal, kdyby po ukončení hry (cca 30 minut prvního hraní) mi zůstaly v inventáři alespoň ty kopřivy, nebo vylepšené statistiky, dovednosti.




Jde se smažit ... jinak na pctuningu je nějaký komentář od Vávary na ffb, že prodeje super, tak jsem jedině rád, pokud bude na další projekt víc peněz, tak to bude super :)
Je škoda, že pro ideální hraní je potřeba do 1080p ta 1070 ... no jo co nadělám :)
Pochopil jsem, že je zde trojí systém sejvování- sejvovice, postel a checkpointy.
Za mně osobně bych byl pro brzké přidání funkce save and exit i na konzole.
(na PC už je na to mod - na nexusu).
A proč: třeba jen na začátku jsem si prošel vesnicí a sbíral kopřivy, pampelišky a další kytky. Ale pokud nepopojedu v příběhu, tak je z průzkumu lokace zcela zbytečná záležitost. Prostě se mi líbí možnost se jen tak kochat krajinou, průzkumem, šmejděním... a nebýt za to trestán.
P.S.: ze hry jako takové jsem maximálně nadšený... třeba i z detailů typu- kolem koní bzučí mouchy...
@Guldy (14.02.2018 12:52): Já jsem brečel právě primárně kvůli tomu sejvování, takže teď jsem naopak přestal :D

A když už jsem u tý kritiky (myšleno v dobrým), tak mě štve animace při sbírání bylinek. Z FPS pohledu se to přepíná do animace a zase zpět. Takhle člověk sebere deset bylinek v řadě za sebou a říká si akorát tak o epileptickej záchvat. Podle mě úplně zbytečný.

Ale pochval jim tam dialogy a questy obecně. I ty klasický jsou zaobalený do něčeho zajímavýho a trochu netradičního. A procházení po přírodě je taky super, atmosféra by se dala krájet.

Takže se vám to povedlo, ne že ne ;)
Kdyby nahodou nekdo nemoh najit uhlirovo pacholka tak stoji na druhy strane vesnice u hromady dreva.
Guldy, by mě teď zajímalo, co se děje u vás. Jestli Vávra sedí na židli a nadává všem, co si stěžujou na bugy, do kreténů, nebo jestli jedete jak fretky, abyste opravili, co lze. Tipuju to první!

Ale jako těším se, až k tomu dneska sednu. To se mi nestalo od Dishonored.
S ukladanim nemam zas tak problem, ba naopak ta myslenka se mi libi, ale abych musel hru 2* shodit, protoze se mi nechce nacist obrazovka a musel tak opakovat desetiminutuvej postup znova a znova s tim ad jde nekdo do pr...
@Guldy (14.02.2018 12:27): "Jednak tak nebyl postaven design" - to že tak byl postaven design je sice pěkné, ale zrovna tohle je sakra špatný design. Osobně doufám, že tenhle bullshit bude změněn v příštím patchi.
Je nějaký důvod, proč to tak žere procesor? Jako lidi si furt stěžovali v Assassínovi Origins, kde já problém nemám, ale tady tomu poslední i5 nestačí a teda vidím poprvý 99 % vytíženosti, když GPU v zásadě toho moc nedělá (15–40 %).
@Widl (14.02.2018 12:23): Hej, záleží na tom, čo chceš nastaviť. Mne to až tak nevadí, len ma to najprv zaskočilo až tak, že som vypol hru cez taskmanager. To zdržanie pri loadingu rozhovorov a cutscén je otravnejšie, ale to snáď vyladia. Hrať sa to každopádne zatiaľ dá bez väčších problémov.
@Guldy (14.02.2018 12:27): Já to bez toho hrát nebudu. Včera večer jsem to vypnul a dnes ráno mi zmizel cca. 20 minutový postup hrou. To, že to při exitu neukládá je pro mě fakt problém.
Jakekoliv upravy a modifikace sejvovaciho systemu nedoporucuji. Jednak tak nebyl postaven design a je to obchazeni systemu hry a za druhe; pokud se vam neco/cokoliv rozbije, nesete si za to uz svou odpovednost.
@Bragi (14.02.2018 11:54): Záleží na tom, co měníš v nastavení. Když jsem hýbal s kvalitou zeleně, tak to chroupalo ty 3 minuty. Když jsme hýbal s něčím jiným, bylo to hned.

Ale to načítání rozhovorů je divný. U mě asi 3-4 vteřiny a to mám o dost horší PC než ty.
@SilentWolf (14.02.2018 11:55): Na akom CPU? Skús pred spustením hry zapnúť taskmanager a po skončení sa mrkni, ako bol zaťažený procesor. Keď bežia všetky jadrá na plný výkon, program prestane pracovať a vyčkáva na procesorový čas, tipujem že máš preťažený procesor.
Tak Kingdom Come už není pod Deep Silverem ale THQ Nordic. To jsou mi věci.