Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No, tak už hraju. Na střední detaily mi to jede kolem 20 FPS, spíš tak 18, zajímavé :D
A cítím silné nutkání přepnout si to do třetí osoby, jenomže ono to nejde... Vím, že to tak tvůrci cítí a že je nesmysl jim do toho kecat, ale mě ta první osoba tak strašně sere :D
@Paul (06.03.2016 00:21): Hele já si myslím, že vzhledem k tomu, že už se teď vyjádřili, že to asi vyjde na všechny platformy naráz, tak to osekání zaznamená. Rozdíl asi nebude takový jako Witcher 3 na VGX versus výsledná hra, protože tam hrálo roli i to, že jim ještě hodně vyrostl svět, a to už tady snad roli hrát nebude (nebo se pletu, budou ještě zvětšovat i svět? To bych potom ale pochyboval, že to vůbec vyjde třeba aspoň v 2017).
Já mám dojem, že hlavní problém v oblasti výkonu je ta jejich AI, která tlačí především na CPU, takže grafiku by snad nemuseli až tak moc osekávat.
Tak to je fajn, jak si všichni hrajete, jenom já nemůžu, protože jsem ztratil steam účet :D
A chlapcům z Warhorsu nějak trvá zpřístupnit mi na profilu na stránkách betu i bez steamu (což noví pledgeři mají rovnou - nechápu), takže jenom závidím :D
Tak jem tu betu taky rozjel a behem asi tretiho prokecu jsem vyleveloval speech. Docela by me zajimalo jak presne se to leveluje, protoze ted to na me pusobi ze proste cim vic dialogovych monosti zvolim, tim vic si boostuju speech. A mozna jsem divnej, ale v RPGckech se snazim neptat se na kazdou blbost jen proto, ze tam ta moznost je.

Kurna a porad na me vyskakuji nejaky ikonky ktere v helpu nejsou popsane. Jedna jsem odtusil je hlad, ale ted mam stit s mescem pod kompasem a vim prd co to znaci :D

No, takze to znaci asi ze jsem porusil zakon. No tak jsem si ustlal u nekoho v baraku na klaccich. Je tam snad nekde misto kde se muzu normalne vyspat?
ad ten borec na zacatku na hrade - bud zmensit xicht nebo zvetsit hlavu :D
@Paul (05.03.2016 20:18): Tak mě cizí silně subjektivní názor vesměs vůbec nezajímá, ale hodnotím na základě toho, co sám vidím a tohle vypadá na těžkou nudu. ..☺
Věřím tomu, že zbytek hry mi bude po chuti, ale přeci jen si podobná hra zakládá na souboj.systému a pokud me absolutne nebude vyhovovat a bavit, tak budu mít velký problém hru vůbec hrát. Stejný problém jsem měl u Witchera1, kterého jsem po pár hodinách vzdal ...
Já se na to fakt hrozně těšil, ale když vidím videa z posledních pár dní, tak zájem upadá : /
Pod pojmem beta si predstavuju téměř hotovou hru, kde už se jen doladuje, tohle tak rozhodně nevypadá.
Já ty souboje ještě příliš detailně nezkoušel, a nevím jestli vůbec před plnou budu, ale tady je třeba článek na PC Gameru a tomu týpkovi se soubojáky dost líbily:
http://www.pcgamer.com/kingdom-come-deliverance-hands-on/

"Full disclosure: I'm a bit of a swordfighting nerd and I daydream about RPGs that take the concept beyond 'hit each other until somebody runs out of hitpoints'. Kingdom Come's developers clearly feel the same way and as such I was likely to enjoy this game from the outset. I want combat to feel weighty, stressful, confusing, even unfair sometimes, which Kingdom Come does. I understand that not everybody comes to an RPG for that experience. While there's a fair bit of The Elder Scrolls to Kingdom Come's open world, there's also a little ArmA, too—a willingness to plumb the uncomfortable consequences of realism."

Snad se odladí ty rough edges.
@kuler91 (05.03.2016 19:43): JJ hra vypadá dost uchvatně a věřim že příběh,questy,svět atmosféra budou fakt top notch. Jen toho combatu se bojim. Zatim mi přijde neohebnej a prostě takovej divnej, což je i camera lockem kterej tenhle system potřebuje. Nechtěl bych aby přihraní byl tohle takovej cockblock. Neni to finished, takže nechci nic kritizovat ani hanit jen mam strach že se to moc nezlepší do plný verze. přece jenom system je už hotovej jen animace ještě ne completo.
@Paul (05.03.2016 19:33): Já nevím no, prekopal bych ten bojovej systém a udělal z toho trochu masovejsi hru, co jsem tak koukal na netu, tak nejsem rozhodně sám komu to není po chuti. Je to prostě divný a vypadá to hrozně nezabavne ... Vypadá to jako strategická, prkena smrdlacka, která se orientuje výhradně na 1 vs 1 souboje a když si ve mu, že každý souboj bude probíhat naprosto stejně, tak je veškerý můj optimismus v hájí. Něco podobného zatím nikdo solidně nezvládl, natož pak někdo z našeho malého prdelakova
@Paul (05.03.2016 18:32): Nebavilo mě to hrát, questy fajn a příběh taky, ale... nebavilo mě to hrát. A to že jsem to hrávál jen o sobotách tomu asi nepřidalo. Až budu mít nový PC, tak to zkusím znova. :P
Bodkinův špatnej vkus (nevydržel u Witchera? come on) aside, tak KCD je paráda. Zatím se zase jenom procházím, ale ty animovaný intra byly supr, dobře napsaný, slušně namluvený, krásně nakreslený, to ingame intro taky dobrý (samozřejmě když pominu placeholder hlavy a facial animace) a pak jsem strávil hodinu jen chozením a užíváním si atmosféry. Questy taky hrát nebudu, počkám na plnou hru, ale pár dialogů co jsem zkoušel bylo v pohodě.
@účet smazán (05.03.2016 16:53): Já teda u witchera 3 dlouho nevydržel, ale co jsem zahlídl tak v podstatě jo.

@HEX (05.03.2016 17:15): CELÝ Deliverance se odehrává během roku 1403, a ti husiti se drží nejspíše z naprostých počátků. Než jsem nastoupil, tak jsem taky myslel, že to bude vyloženě husitská záležitost.

@Sinister (05.03.2016 17:45): Nikoliv, v roce 1403 to Jan Hus rozjíždí v Betlémské kapli a na sázavsku o něm pořádně nikdo nic neví, království má totiž větší starosti se Zikmundem.
Hele a ty questy, jak pises, ze budou lidsky, tim myslis neco na zpusob Zaklinace 3? Tam se ve vedlejsakach resily hlavne problemy obycejnych lidi.
Tak po bitvě u Lipan to byla právě ta umírněnější frakce, co se v "žebříčku vlivu na běh událostí" (ať už to znamená cokoli) umístila výš.:-P

Ale v rámci Kingdom Come je to celkem irelevantní, vzhledem k tomu, že se to odehrává asi 15 let před husitskejma válkama.
Je nějaký způsob jak si to zahrát aniž bych přispěl? Tím nemyslím pirátskou cestou :D nejde si nějak zpětně zaplatit tu betu? Asi ne co ?
Hlas je podle mě furt placeholder, ale ty dialogy podle mě nebudou znít kdovíjak dobře nezávisle na hlase:/.
Asi šedej zákal:).

Mimochodem, je to jen můj dojem, nebo je hlavní hrdina napsanej jako nesympatickej arogantní spratek?
Strávil jsem pár hodin v betě... Ta krajina je geniálně udělaná, všecha čest grafikům... Počasí je taky bomba... Souboje mě narozdíl od alfy dost baví (asi je to tím, že je tam od začátku na výběr postava, která má lepší skill na souboje?) a už si troufnu i na dva protivníky najednou :D

Přestože jen tak chodím a neplním questy (ty si nechávám na full verzi), tak mě pobavilo, jak tam nějaké věci hezky fungují... Zabil jsem Kumána, sebral jsem mu všechnu výbavu a převlékl se za něj, tak jsem se vydal do jejich tábora u zničených Přibyslavic, vedle kterého byla jiná parta, to už nebyli Kumáni, ale nějací jejich spojenci (?), kteří mluví normálně anglicky... No a když jsem se s jedním dal do řeči, tak tam byla nabídka, jestli chci mluvit maďarsky nebo anglicky - když jsem na něj promluvil maďarsky tak mě poslal do prdele s tím, že mi nerozumí a když jsem na něj mluvil anglicky, tak se se mnou chvíli bavil, ale došlo mu, že vlastně Kumáni anglicky neumí, tak začal řvát, že jsem špión a všichni se na mě vrhli :-)

Jinak když jsem viděl video z Eurogameru, tak jsem byl dost znechucený a pomalu jsem začal litovat toho, že jsem na tu hru přispěl... Ovšem po vyzkoušení jsem změnil názor, až na časté pády při loadování mi to jede v pohodě a žádné kiksy jsem zatím neviděl. Celkově ty gameplay videa stojí za prd.
Ale ony všechny videa působí jako "máme krajinu a jakýsi combat systém, spawneme se náhodně tady a .. jdeme dělat ´věci´ ".

Teď jsem viděl nějaké video kde ukazovali "bitvu" asi 20 lidí. Takový glitchfest jsem už dlouho neviděl.
@Bodkin (05.03.2016 11:36): To je asi hlavní důvod, proč mě ta hra zajímá. Nikdy mě většinou nebrala ostatní RPG, protože questy na mě působily stylem: „Seš dragonborn vo*le, pos... se z toho, borec ku*wa jo, bez tebe to nedáme!!!“ :D
@SilentWolf (05.03.2016 11:05): To mě taky vadí. Hlavně mě zajímá oznámená nelinearita úkolů a různé způsoby řešení situací. Když ukázali jednu debilní dvacet let starou páčící minihru, tak bych čekal, že budu mít třeba možnost dveře vykopnout, rozmlátit mečem, nebo vlízt dovnitř oknem či komínem. Ale jak to vypadá tak asi nic.
@SilentWolf (05.03.2016 11:05): Já teda doufám, že si to lidi oblíbí i především kvůli questům, které jsou přirozenější, většinou žádné zabijení či nošení kožek, ani nic přehnaně epic (což se imo může ukázat jako největší slabina), ale prostě takové... lidské.
Mě zatím přijde jako nejhorší vlastnost té hry že nic moc neukázali. A bojím se toho že to je vlastně vše, co v té hře bude.

Má to souboje a dobré české prostředí.... a dál? Vávru který tvrdí že to je nejlepší hra.

Zajímalo by mě, kolik lidí to nakonec ocení.
Na téma Vávry jen tolik, že jestli udělá z Husitů klaďáky (jakožto správný národovec), tak mu zprzním psa do kaďáku.
...a vzhledem k tomu, že Vávra zatím v žádné verzi neukázal vůbec nic k tomuto tématu, obávám se, že ten pes se nemá nač těšit :( A inventář je furt odpornej.
@USER47 (04.03.2016 23:08): Vím ale, že třeba Obsidian zase třeba Bocan kritizuje za to, že mají moc scenáristů a málo designérů, psal to na svém blogu :-)
Ono se asi málokdy povede, aby hra byla zároveň skvěle napsaná i skvělá z hlediska designu. Pro mě je důležitější to první, protože pro mě jsou prostě filmy a hry jen prostředek k vyprávění příběhu, nejsem takový ten hráč nebo divák, který má prostě rád konkrétní médium pro jeho vlastnosti a je na něm závislý, proto jsem toho ani moc nehrál a zas až tolik neviděl. Třeba znám lidi, kteří mají na hrách rádi vyloženě to, že hrají. A taky lidi, co mají prostě rádi filmy, a proto mají na ČSFD ohodnocených několik tisíc filmů. Já to tak nemám a vždycky i u hry budu hledět hlavně na příběh a myšlenku, pokud tam design nebude fakt tragický, což třeba u Zaklínače 3 rozhodně není...
...a to naprosto nesrovnatelně.

Nehledě na téměř cokoli od Obsidianu a tunu dalších her.