Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Marcusss (24.04.2013 10:15): no 3D postavičky jsou v Back to Action pěkně hnusný, tak mám obavy. Plus ty výstřely a animace jsou krásně detailní a já tomu 3D prostě nevěřim - nevybavuju si jedinou 3D strategii, která by mě bavila víc než 2D (pokud to není styl WarCraft 3, kde to vidíš z jednoho úhlu a vidíš z něj všechno).
@Walome (24.04.2013 10:01): 3D? Podle záběrů jsou 3D jen postavy - prostředí je 2D = stejně jako v případě Shadowrunu, Projectu Eternity a Tormentu...

Co by jsi chtěl, aby tam bylo? Sprity!? Víš jak časově náročné a ZBYTEČNÉ je krestlit sprity pro každý debilní charakter ve hře?
JA2 jsem hrál asi před deseti lety, nedávno jsem zkoušel samostatně spustitelný datadisk Unfinished Bussiness a už jsem to teda nedával, dostal jsem se možná do čtvrtiny nebo půlky a pak jsem to raději přestal hrát, nepamatuju si, jestli byla obtížnost stejná i u původní hry a pokud ano, nedovedu si představit, že bych JA2 dnes ještě zapnul... nicméně bezpochyby pro ty, kteří hru ještě nezkusili, to je jistě výzva
@Walome (29.06.2012 09:25): A co to teda je krom easter eggu ? Standardní herní náplň ? Zkus poslat kytky komukoliv jinému ve hře, co se stane ? Nic. Pošli kytky Deidranně a přehraje se "klasická" fackovací scénka s Elliotem dovedená do dokonalosti (Say it Elliot, I am an idiot)
Pokud je to něco obyčejného a neskrytého, schválně, jestli tě napadlo ty kytky deidranně poslat samotného? Hádám, že ne. Tvůj předposlední příspěvek jen dokazuje, že se buď nedokážeš pořádně vyjádřit nebo zkrátka jen opravdu nevíš, která bije.
Tím tě nechcu nijak urazit, jen mi přijde, že to mastíš všechno dohromady.
@Borghal (29.06.2012 11:00): Já si vždycky myslel, že easter egg je něco, co buď někde najdeš náhodou nebo se k tomu složitě dopracuješ a hra Tě odmění nějakou zhovadilostí :) např. hitmanovské easter eggy. Tohle je prostě první, co tě napadne, když je tam krám s kytkama :-D
Tak nevím, jestli je každý uprdnutí hned easter egg, ale tak asi jo... poslat královně kytky... no nevím.
@Hamster (21.05.2012 21:35): fungovalo to i na těžkou(teď to tak jedu znova :D včera jsem to rozehrál) útočím v noci, tahle strategie ale použitelná až v pozdější fázi hry, kdy už střílí ostatní dotatečně přesně. průzkumník tam hezky leží a s ním nestřílím abych neodkryl jeho pozici, v případě jeho odhalený jej nechám odplazit do úkrytu a slouží jako "taunt" :D



@Borghal (21.05.2012 21:22): jak říkám já zlatá herní 90 léta, byla i herní revolucí :))) jsem rád že jsem to zažil nepřeju budoucím generacím diablo 13 a Dragon age 177 :D Nedej bože heroes might and magic 3000: we want your money again



V profilu mám pár nezásivlejch her na které se těším jak prase na drbání, tak jestli jsi zvědavej tak koukni.

@Tommywise (22.05.2012 18:24): Moc nechápu tvojí otázku, ale jakmile vycvičíš v nějakém sektoru milici, tak ta milice má ten sektor bránit, nikoliv takticky ustupovat. Tudíž jestli že nepřátelská AI útočí na pozice kde je tvá milice, tak tam prostě zůstane a bude bránit, myslím si že přesunovat cvičenou milici ze sektoru do sektoru nelze, ale nejsem si jist, tenhle top managment mě nikdy ve hře moc nezajímal :D
Zkusil sem uhnout do vedlejsiho sektoru v Grummu (tovarna), ale kdyz nepritel zautoci na opusteny sektor a vyklizeny od milice, automaticky dojde k souboji s milici, jejiz pocet se automaticky nastavi. JAk to udelat aby nepritel zabral sektor bez toho aby tam nebyla ma milice?
@konvice (21.05.2012 20:56): To ve mně vzbouzí vlny nostalgie... škoda že se dnes takové hry od většího studia už asi nedočkáme, bo taktický a rozvážný postup je na dnešní dobu málo akční :-(
Moje družina byla následující dva snipeři, pak tři automatické pušky s možností střelby po jednom náboji, skaut s vychytávkama jako detektor pohybu(nejsem si jist jestli ted nekecám) noční vidění a a vždy to byla postava kteá proto měla nejlepší přepoklady, hodně hp a všímavost, vybaven brokovnicí a těžkými zbraněmi. V praxi to vypadalo tak že scaut se plazil odkrýval pozice a zbytek činil to co musel. Snipeři samozřejmě byly hodně dobrý stačil jim nepatrný úhel a dávali hity i když měli třeba velice špatnou viditelnost a cíl se kryl za překážky. výborná byla i jejich krycí palba přesouval jsem je vždy jao poslední a to jen za předpokladu že jsem pak nepřesouval jiné vojáky na pozice(aby byli připraveni na protiútoky.)
@Tommywise (21.05.2012 19:25): Starý trik - zdrhni kam můžeš (na jih), na strategické mapě ten pohyb okamžitě zruš (pravým myšidlem na destinaci), rozmísti vojáky do jihovýchodního rohu a zdrhni na východ.

Milici ovládáš tak, že na ně klikneš pravým, čímž otevřeš možnosti.
poslat milici do baraku s okny? to jde?
A jak se mam stahnou smerem na vychod kdyz me to stahne vzdy jizne.
@Tommywise (21.05.2012 17:53): Když tam nejde bojovat, tak tam vůbec nebojuj. Stáhni se do města (pokud máš té zelenáčské milice tolik, že ji nemůžeš všechnu stáhnout, tak vem jí čert. Stejnak je ti k ničemu a vytrénuješ novou). Najdi si tam dvě pěkné blízké, nebo jednu větší střechu, ideálně na baráku s okny, do kterého můžeš poslat milici (kde pochcípají, ale co by), a tam se braň.
Ty pistole mne fakt vubec nepomohli, zkusil jsem se stahnout ale to je taky problem, protoze pak automaticky dojde na souboj s milici a ta je bez sance protoze jich je 90% zelenacu(nestihl jsem dotrenovat, necekal jsem takove utoky na Grumm) a oni jsou neopak z 90% veterani, takze takto se prokousou pres cely Grumm a dobyji ho.

Podarilo se mne stahnout jeste jednoho partaka, takze jsme 4, ale v baraku to zadny efekt neprineslo, stale jsem bez interruptu pokud otevrou dvere. Dal jsem tedy vsechny 4 ven za barak za zed, 2 miri na jednu stranu, 2 na druhou. Podarilo se mi jednoho sejmout tak ze lezi v kritickem stavu na zemi a blokuje tu jednu stranu tak aby tama nikdo neprosel (je to tesne u skaly kde se vleze jen jedna osoba), tudiz muzou vsichni 4 mirit na druhou stranu, kde sice interrupty padaji, ale stale to nestaci, podarilo se mi tak znicit cca 5 nepratel, krucek po krucku, pak jsem zjistil ze vsech cca 35 nepratel cekuji za zdi, takze jsem tam hodil granat, ktery zpusobil nekolikanasobnou explozi a zranil vsechny nepratele v dosahu. To byl dobry krok, ale furt je to malo a pomalu to zas zacina jit do sracek. Uz zas postupne zacinaji vylyzat z rohu baraku a my 4 vojaci, kteri jsou navic zraneni, takze maji snizeny max. pocet akcnich bodu jsou bez sance, nejaky tipy? :(
@valcik (20.05.2012 21:45): Já na Bear's Pit byl tak dvakrát, třikrát za život, to množství faktorů, které mají vliv na sebemenší blbost je šílené a taky o nich mám jen matné povědomí z osobní zkušenosti, která taky není zrovna aktuální. Ty interrupty mne ale párkát zachránily před trapným loadem, tak jsem měl potřebu to zdůraznit :-)
@Javor (20.05.2012 21:26): Priznám sa, že systém AP v 1.13 vôbec nepoznám a dohľadávať informácie na fóre Bear's Pit je práca na plný úväzok, tak píšem iba z hlavy a tá je deravá. :-))

edit:
Pri interrupte okrem iného záleží aj na úkryte. Preto som si obľúbil nočné misie, stačí osvetliť prístupové trasy svetlicami, poukrývať žoldákov do trávy a interrupt je zaručený.
@Borghal (20.05.2012 20:19): Áno, akčné body rozhodujú o tom, či sa vôbec výpočet šance na interrupt naštartuje. Ak nemáš dosť AP aspoň na jeden výstrel, nemáš nárok na interrupt. S dostatočným počtom AP sa šanca na interrupt vyráta podľa ostatných parametrov postavy. (agility, dexterity, level, shock/poranenie, optika...)
Myslím, že šanca na interrupt závisí od vlastností postavy. Modifikátor sa ráta podľa hodnôt agility, dexterity a levelu postavy. (Čím vyššie hodnoty, tým lepšie.)

edit: A výrazne pomáha aj výbava, v základnej hre to bola tuším nejaká ultrafialová optika.
@Javor (20.05.2012 09:40):

tak jsem dal na vas a dal vsem rucni zbrane (desert eagle, UZI a Berreta) a ve stejne situaci, kdy cekali za dvermi s namirenymi 'pitsolemi' opet selhali...souper byl opet na tahu...
@Tommywise (20.05.2012 08:46): V 100AP systému je rozdíl mezi používáním dlouhých a krátkých zbraní v malých prostorech hodně výrazný a na interuptech by to mělo jít poznat.

@Bodkin (19.05.2012 18:46): Fetišem bych to zrovna nenazýval, sic vypadá fajn a stylově, je hlavně věru účiná a navíc jsem si na ni zvyknul už při prvním hraní 1.13.
@Bodkin (19.05.2012 18:46): Naplnit si útočnou pušku AET zásobníkem za patnáct stovek zní jako naprosté OP buržoustství. Mám teď popravdě slušné nutkání rozehrát si kvůli tomu solo. :)
Chm, tak mě v náhlém záchvatu geniality napadlo se na tu munici mrknout a asi jsem na to kápnul... img
@Hamster (19.05.2012 18:06): Nemohu říct, teoreticky by měla být účinější, pak je tu ale ona otázka zásobování. Ale více jak rok jsem nehrál, takže nemám aktuální zkušenost. U hlavního řezníka (pokud příliš nekropí dávkou) by se to však oplatit mohlo, minimálně jako frajeřina.
Ač já osobně neberu nic jiného než 7,62.
Odhaduji, že účelem je změna munice u M4 z 5,56 na 5,7, přičemž rozdíl mezi těmi třemi bude v délce hlavně a tedy i v dostřelu/reakčním čase.
@Say (19.05.2012 17:12): Já pochopil jaks to myslel, jen říkám, že na rozdíl od IwD tě to do žádné specializace postav ani netlačí (do velké míry). Já obvykle s každým nosím tak 2-3 palné zbraně, nepočítaje záložní kvéry a těžké zbraně v krosnách.
@Say (19.05.2012 16:30): Já nevím jestlis to hrál, ale ona to není ani moc specializace. S předělaným inventářem v 1.13, mít u každého žoldáka holster s bouchačkou "nezabírá" téměř nic. ;)