Jack T. Ladd je kosmický zloděj a daňový podvodník. Prodej plakátu ze Země 20. století, který ukradl, jej však dostane do velkých potíží. Po nepovedené finanční transakci je polapen IRDS (The Interstellar Revenue Decimation Service), agenturou, pro kterou jsou daně životní obživou a zrovna Ladd jich dluží spoustu. Jack má 20 dní na zaplacení velké částky, jinak jej čeká... no řekněme tomu poprava. Nejdříve se ale musí prokousat špinavým městem na planetě Tayte.
Innocent Until Caught je kreslená point-and-click sci-fi adventura klasického střihu, ve které nechybí sbírání předmětů a jejich kombinování, hádanky a několik renderovaných sekvencí. Pěkně vyřešený interface zahrnuje minimapu v levém rohu obrazovky, která se střídá se zrcadlem pro detekci malých předmětů.
V roce 1995 vyšlo pokračování s názvem Guilty.
@Londo Mollari (18.10.2022 18:12): Jo, tuhle hru sráží to, že ovládání nedělá, co má. A zabíjí to pak snahu o kombinatoriku. Jak mám pak vědět, zda tudy cesta vůbec nevede nebo jen klikám blbě na dané místo? Vzít jen pitomý předmět ze země (a to klidně i docela velký) je někdy tryzna, přitom obsahově to není vůbec špatné.
Co se týče bugu, mnohokrát mi hra vyhazovala nějaký item log error. Spravil to vždy restart, ale po vytvoření tokenu do metra to už nespravil ani restart.
Co se týče bugu, mnohokrát mi hra vyhazovala nějaký item log error. Spravil to vždy restart, ale po vytvoření tokenu do metra to už nespravil ani restart.
Pro: Občas humor, některé krádeže (institucím), pár originálních prvků, pod nátěrem frustrace je to docela dobrá adventura.
Proti: Nesympatický hlavní "hrdina", kapesní krádeže, nejhorší inventář všech dob!, bludiště (naštěstí jen jedno), pixelhunting a 10 000 dalších nepřátelských herních mechanismů.