Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hook

71
10 hodnocení Platformy
Žánr:
logická > nezařazeno *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
21.01.2015 iOSWPhone
22.01.2015 Android
25.01.2015 PC
14.03.2019 Switch
Vývojáři:
Maciej Targoni, Wojciech Wasiak (sekundární)
Oficiální stránky:
http://playthehook.com/
Hra pôvodne publikovaná na online hernom portáli Kongregate, vychádza v službe Steam za symbolickú cenu. Minimalistická logická hra ponúka 50 levelov s veľmi mierne sa zvyšujúcou obtiažnosťou. Každý jeden level je ako informatické mikádo, v ktorom klikáte na spínače. Tie rozmotávajú prepletenú mapu s tým, že jednotlivé časti do seba nikdy nemôžu naraziť. Kompletne rozmotať všetky "mapy" trvá približne hodinu. Hra nesie podtitul, ktorý ju označuje ako relaxačné puzzle. Tomu zodpovedá grafika skladajúca sa z dvoch farieb a pokojná hudba.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 75
Původně se mi do hraní Hook moc nechtělo, bála jsem se, že ta obtížnost bude šílená. Nakonec jsem si řekla, že to prostě zkusím a byla jsem dost překvapena. Nevím jestli je to tím, že mám za sebou hodně logických her nebo je ta hra tak sestavena záměrně, ale zahrála jsem ji na jeden zátah bez nutnosti opakovat jediné kolo.

Měla jsem za úkol rozplést postupně změť do sebe zaklenutých tyček. Některé jsou i na několika místech zohýbané. Musela jsem postupovat tak, abych vždy vytáhla tu správnou, která se nezasekne o okolní tyčky. Asi bych hru mohla přirovnat ke známé hře Mikado. Zde je to však mnohem složitější. Abych mohla tyčku „vytáhnout“ musím k tomu použít spínač, který je napojen na více tyček. Musím proto projet celou trasu spoje od tyčky až po spínač a postupně zajistit, aby spínač ovládal jen tu danou tyčku, kterou potřebuji.

Ve vyšších levelech se objeví dokonce wifi spojení, což je velmi pěkné zpestření hry. Ke konci jsou tyčky už opravdu hodně propletené a také jednotlivých spojů rapidně vzroste, takže jsem měla co dělat, abych poctivě projela očima všechny spoje a ujistila se, že neudělám chybu.

Myslím si, že hru zvládne každý a určitě poslouží jako rychlá oddychovka. Možná bych zkusila zvýšit obtížnost tím, že by se přidal časový limit.

Pro: rychlá oddychovka, princip je snadno pochopitelný, chytlavá hra

Proti: mohla by být delší, přidala bych časový limit

+11