Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Eru (06.10.2013 18:00): Damn it!
Potupně odškrtávám dohrání a jdu brečet do kouta, zemřu nešťastný a s životem nenaplněným :(


@Say (06.10.2013 20:14): Ne tak docela, rozehrál jsem hru před víc než rokem na notebooku, ten ovšem takový hráčský nápor nevydržel a potupně chcípnul... a až teď jsem vykopal savy, v podstatě jen díky tomu že na druhém monitoru koukám na jeden díl Stargate za druhým, a ta je až moc plná nezajímavé vaty na to, abych jí věnoval plnou pozornost :)
Hohoho, další z velkých životních restů zdolán - dokončil jsem kampaň Heroes 3 :]
(a trvalo mi to bez dvou měsíců jen 14 let od chvíle kdy jsem je hrál poprvé! :))
Zkoušeli jste někdo hrát kampaně RoE, AB či SoD s WoG úpravami? Bojím se nějakých fatálních chyb ve skriptech a nemožnost dodělání nějaké mise...
@H34D (21.07.2013 10:11): Vybouchne ti počítač, když to zkusíš? Nebo se bavíš exkluzivně o multiplayeru? Neela má jako specializaci Armorer. Jako druhou vlastnost má scholara. U Tower hrdinů má ale holt de facto každý mizernou vlastnost (scholar, eagle eye, mysticism, intelligence...). Tazar to není, ale u primárně střeleckého charakteru má její Armorer své výhody.
Jab - nesouhlasím s tím, že by se za Tower dalo hrát s jiným hrdinou než se Solmyrem.

Say - aha, tak takový mod neznám. Ohledně diplomacie - nemůžeš to soupeři prostě "vrátit", protože je to moc o náhodě, jednak máš malou šanci, že ti diplomacie padne a jednak jednotky se přidávájí nepravidelně a taky je pak moc o náhodě, zda padne týden jednotky tvé nebo soupeřovy rasy a nagenerují se po mapě jednotky, které sedí buď tobě nebo soupeři... Nemůže to být vyvážené a fér.
Nejaký skill v hre umožňoval vidieť presné počty miesto lots, pack of, a few... ale už neviem ktorý to bol.
@Say (20.07.2013 00:53): Je to prostě hovadina, třeba nemá možnost mu to oplatit jinak a v příští hře to bude zas naopak, ale pak tedy nač hrát takové hry? To by nebyl Heroes ale Who will first take diplomacy? Pochybuju, že by tebe proti tomu bavilo "hrát" .. víc k tomu říct ani nejde.
@H34D (20.07.2013 00:40): 3. Prostě místo slova "lots" chci číslice "20-49". Je to jen otázka přepsání textu.

Jinak to s tou diplomacii... V tomhle případě co ti brání mu to oplatit stejně tak?
Jab - nemůžu s tebou souhlasit, bohužel v praxi to tak nefunguje. Samozřejmě diplomacie může být dobrá vlastnost, ale jak říkáš, v mulťácích je zakázána.

1. Neomezeně.
2. Skill diplomacie ti zvyšuje možnost, že se k tobě přidají jednotky a to buď za svou poloviční cenu ve zlatě nebo zdarma.
3. Tohle moc nechápu, tyhle army size se používají defaultně, na to nepotřebuješ žádný mod.
4. Na multiplayer jedině random mapa, sice se občas posere a musí se jít rematch, ale jinak bych vytvořené scénáře moc nedoporučoval. Ledaže bys zkusil něco vygooglit a hráči by se shodli, že se na mapu čestně nepodívají předem. Což ale znamená, že si nemůžete předem ověřit, že mapa je skutečně dobrá.

Diplomacie se zakazuje, protože způsobuje šílené imbalance. Někdy se k tobě přidají extrémně silné potvory a naprosto to převrátí hru. Je to o náhodě a taková náhoda může způsobit, že i kdyby se soupeř rozkrájel, tak když zadarmo nasbíráš armádu, prostě vyhraješ. Např. se mi jednou stalo, že jsem měl znatelně lépe rozehranou hru, ale pak padl týden gryfů, všude se nagenerovaly potvory a můj soupeř, který zrovna hrál castle je vysbíral. Takže když někdo v 2-3. měsíci hry nasbírá několik stovek gryfů zadarmo, nemůžeš proti tomu hrát.
1. Kolik kouzel na sobě může během boje jedna jednotka mít? Pouze tři zobrazené při RMB na příšeru? Typický příklad... Master Genie rozdělené na skupinky třeba 5x za sebou vykouzlí random support kouzla na Master Gremliny. Budou mít Gremlini všech 5 kouzel, nebo jen tři poslední?
2. Ztrácí se ze skillem diplomacie možnost přidání se jednotek zadarmo?
3. Kdysi jsem měl mód, který upravoval army size (several, pack, lots...) na čísla (5-9, 10-19, 20-50...). Popravdě jsem si nikdy nebyl 100% jistý počtem, docela bych to uvítal=D Nevíte, kde to sehnat?
4. Doporučte prosím nějaké ověřené M mapy z webu (ideálně pro 4 hráče, 2 hot-seat + 2 PC). Díky.

@Jab (18.07.2013 11:40): Proč je diplomacie zakázána?
Z Toweru se ještě dá Neela a Cyra. Ta druhá je ale diplomatic hero, čili je v mulťácích zakázána. Nejlepší to Tower samozřejmě má, když se mu na začátku objeví v hospodě Orrin. Do něj bych ty prachy určitě investoval.
Pokud by vás zajímaly poznatky o síle ras z Heroes ligy, kde hrajou nejlepší hráči republiky, tak Conflux se zakazuje, právě proto, že je nejsilnější rasou. Za poslední 2 roky se začal zakazovat také nekropolis, protože pokud vydržíte ve hře takové 2 měsíce, stává se automaticky neporazitelný díky množství koster (např. o tom, jak efektivně sbírat kostry jsem také udělal video http://www.youtube.com/watch?v=sJk-rQtpj ... 1&list=TLcup0WvpR-VM ). Ze zbývajících ras se tedy v podstatě pořád dokola hraje Rampart (ten nejvíc) a Dungeon. Dungeon má tu nevýhodu, že pro zrychlený pohyb +1 potřebuje podzemí a v ligách se nejčastěji hraje random mapa L bez podzemí. Pokud se ptáte proč rampart, tak je to proto, že má v podstatě nejlepší jednotky. Zejména kentaur + elf je skutečně to nejlepší, co můžete na úvod hry mít. Obojí jsou nejsilnější jednotky na svém stupni a jsou také rychlí, takže stíháte hned od počátku ujet více polí každý den. Dungeon je oblíbený jako silný hrad magie, mají kvalitní střelce, minotaury, kteří dávají nejvíc dmg z jednotek 5. stupně a pak samozřejmě vynikající draky. Těsně v závěsu za těmito hrady je Castle. Za ně bývá ale úvod trošku o štěstí, zda začnete s postavenou budovou na archery nebo ne (ještě důležitější je ale mít postavenou budouvu na 2. stupeň za stronghold a to jednoduše proto, že takhle můžete první den postavit ptáky, viz mé předchozí video). Castle je vynikající hlavně proto, že pokud na mapě sbíráte konzervatoře gyfů, kde získáváte anděly, jste schopni jich mít pak tolik, že posekají polovinu enemy armády sami.

Nicméně jak naznačil Elf, hra je především o hrdinech, proto můžeme často vidět, že zhruba top5 v ČR hraje klidně jakoukoli rasu, protože ví, že i z horších podmínek dokážou rozehrát výbornou hru. I tak by si ale asi nechtěli picknout to nejhorší (Inferno) do nejlepších dovolených ras jako jsou Rampart a Dungeon.

Ještě poznámka Tower paradoxně moc oblíbený není, mají příliš těžký začátek, protože budova na mágy vyžaduje 5 od všech surovin, přičemž v lize se hraje se na obtížnost 160%, takže začínáte jen s 4 kousky. Tower taky nemá žádného pořádného bijce, všechno jim celkem rychle padá, navíc hrdinové jsou orientování na magii, takže útoku/obraně jednotek taky moc nepřidají. Tower je trošku risk a ten má smysl podstoupit, jen když se vám podaří dobře nalevelovat Solmyra (ostatní hrdinové jsou sebevražda).
@Malignus (18.07.2013 09:10): Taky Conflux nemám rád. Nepopírám jeho výhody ani efektivitu, ale i tak si myslím, že zaostává a celkově mě nebaví ani taktickými možnostmi, ani hrdiny a v neposlední řadě ani grafickým zpracováním.
@Elf (18.07.2013 02:09): V prvom týždni, keď bez návštevy studne alebo hradu použije chain lightning až jedenkrát?

Tu nejde len o štatistiky, tu ide aj o tie špecializácie a aj o to, že bojovníci dostávajú bojové skilly regulérnejšie než mágovia. Určite budem chcieť radšej leadership, offensive a podobne než nejaké sorcery a mysticism.

To s tým curse sa dá povedať o hocijakom hrade, ktorý nemá jednotku s protekciou pred mágiou.
@Tulareanus (18.07.2013 01:27): a jaké pravidlo to praví ty spravidla :D samozřejmě že Solmyr je v late game blbý hrdina, ale v prvním týdnu je to zlo. A že všichni nemagičtí hrdinové > magičtí, hmm a co urobí válečník hrdina vs mass curse, speed, slow, bless.. veď je úplně jedno jestli máš na začátku hrdinu 1122 nebo 2211, ty body jsou početně stejné a po mapě se to dá vždy někde dohnat, důležité je s jakými specializacemi hrdina začíná (navigace, eagle eye, learning, first aid k ničemu naprosto), já osobně raději jdu přes kouzla, je to prostě jistota a líp se s tím i expí. Celý strašně imbalanced conflux je nepoužitelný ve chvíli, kdy mají na sobě jednotky curse a zachrání se jen s mass bless, dispel nebo cure (jelikož málokdo z hráčů vodní magii specializuje, je to dost nepravděpodobný)
Magickí hrdinovia sú spravidla v trojke vždy horší ako akýkoľvek nemagickí, pretože majú nižší attack/defense a tá kniha kúziel sa dá dokúpiť, pričom zo začiatku i tak nie je dosť kúziel na to, aby človek viac ako 20 many využil.

Conflux je strašne imbalanced hrad. Už len pre to, že fénix je najrýchlejšia jednotka v hre, má najvyššiu produkciu za týždeň a ešte sa vie po upgrade regenerovať. Nehovoriac trebárs o takom vodnom elementálovi, dosť veľkej produkcii síce slabej ale početnej faerie alebo o magických elementáloch.

P.S.: Solmyr je cool, ale nie je vôbec dobrý.
Nechápu co řešíte, heroes neni o rasách, ale o hrdinech.. chtěl bych vidět, jak by si skvělý dungeon poradil vs vidomina (obvykle 1000 koster mezi 2. a 3. týdnem) nebo kouzelníkům z confluxu (kteří mají nějakou školu kouzel od začátku a do konce 1. týdne mají expert), též Mullich je celkem imbalance hrdina a to nemluvím o kyrre nebo gunnar, kteří mají od 3. týdne většinou dvakrát tolik pohybu co normální hrdinové. Též sranda je narazit v prvním týdnu na Solmyra nebo Ciele ;-) Ono je pak skoro jedno co má který hrdina za pěšáky které rasy v boji, jde jen o skilly a level. K tomu videu od H34D dodám snad, že ta hra byla v podstatě singleplayer, ale hezký koment anyway.
@Sinister (17.07.2013 13:36): Gorgony su vo Fortress.

Tiez suhlasim s najsilnejsim Dungeonom celkovo. Maju vsetko.
2 - slusne strelecke
2 - velmi dobre lietajuce
1 - silny buchar (Minotaur)
Sedmickovy Drak je lietajuce, magii odolny (sice aj na boosty) a velmi, velmi, velmi silny s 2-polickovym utokom.
@Say (17.07.2013 13:00): Nejsou Gorgony v Rampartu? Kažopádně je mým nejoblíbenějším Dungeon a Tower - myslím, že jsou nejsilnější ve L a XL mapách, zejména pokud mají čaroděje za hrdinu.
Díky všem. No budem muset dat jinou hru, rush taktiky mě nikdy nebavily=( Jinak Fortress je bratrův nej hrad (za*rané Gorgony) a jediné s čím má problém, tak jsou Nekromanti, (na ně ten Gorgoní hnus nefunguje) a právě Nekromanti jsou můj nej hrad vůbec (pak dungeon a tower). Tak sem si říkal, že si ho podám s random výběrem a zrovna mi padl Stronghold XD
Za stronghold je dobré pořídit hrdinovi balistu a naučit ho příslušnou dovednost.
Díky vysoké útočné síle pak dává solidní damage, s dovedností pak navíc 2 výstřely s dvojnásobnou silou.
Stronghold mam celkom rad, ma 2 dost dobre strelecke jednotky a silna letecka, navyse ako jediny maju magickeho hera s perkom logistics (Elfovia a Dungeon maju bojovnikov). Menej dobra 7-ckova jednotka Behemoth, je sice znacne silny ale je to pesiak a navyse nie prilis rychly.

Naopak absolutne najhorsie je pre mna Inferno (to nikdy nehravam) a potom Fortress.

Najlepsi mi pripada urcite Dungeon, Castle a Tower. Rad hravam aj Necromancera, obcas Rampart a Conflux, Conflux je IMO celkom dobry.
Náhodou stronghold vie byť dosť fajn, hlavne je to dosť rushovací hrad a treba to aj tak využívať.
@Say (16.07.2013 18:00): Celkem s oblibou. Goblini a vlci sice chcípají jako mouchy, ale mají velký růst a skvělý damage na svůj level, takže slouží jako fajn kanonenfutter či na útoky bez reakcí, behemoti a orkové likvidují všechno, k čemu se dostanou, kyklopsové jsou taky super, navíc mohou ničit zdi (tuším ale, že až po upgradu) a rochové jsou jednou z mých nejmilejších jednotek vůbec. Barbaři mají nejvyšší útočné číslo ze všech hrdinů, což jim hraje přesně do skladby jednotek, a jde to ještě nahnat díky Halls of Valhalla, zejména při více hradech. S Earth Magic na bonusy k obraně, zpomalením a eventuálně i Town Portalem a vzkříšením jde o dost tuhé soupeře. Jen se holt nesmíš pouštět do dlouhých výměn s vícero jednotkami, ale pobíhat po mapě a likvidovat jednotlivé skupiny.
Je tu někdo, kdo hraje za Stronghold? Nevím proč, ale přijde mi to jako nejslabší hrad. Jaké má přednosti? U všech ostatních hradů bych něco našel, ale tady fakt nevím=/