Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (01.01.2013 20:56): Tak jsem sehnal toho Liquidatora a ikdyz jsem to zatim nijak nehral, tak hned po spusteni je zrejmy, ze to je neco jako Painkiller, tedy strileni hromadicich se nestvur bez nejakyho vylozene deje a na sebe navazujicich dejovych udalosti a zvratu. Aspon mi to tak prislo hned zpocatku.
@Drolin (01.01.2013 21:08): Putování po krajině, šetření s každým nábojem, realistická střelba (střílet přes digitální zaměřovací kříž holt nepřináší takové uspokojení jako když člověk musí ručně seštelovat mířidla a střílet přes ně), fyzikální hádanky, prostě dokonalost.
@Poseiidon (01.01.2013 19:07): jj, to je Liquidator 2 Welcome to Hell. Dost nic moc, to Instinct je lehký podprůměr, který se dá pořád slušně hrát (mě nedávno zabavil opravdu dobře).

King Kong, potažmo third person pasáže, jsou vyloženě dělané na gamepad, já dávám většinou přednost FP a myši, ale ještě to šlo. Určitými všcmi mi King Kong připomínal jednu z nejpodceňovanějších FPS, geniálního Trespassera.
@Phoenix (01.01.2013 02:24): Mam namysli tohoto Liquidatora http://tech.sme.sk/c/2787747/liquidator-letna-burka.html Tato recenze to spini fest, ale zas v diskuzi jsou nazory ze si to hra nezaslouzi, uvidime. Web Level to hodnotil 10ti %. Ze je nejaka dvojka to ani nevim. Jeste se chystam vyzkouset hru Instinkt, ktera taky nema dobrou povest. http://bonusweb.idnes.cz/instinkt-a-zase ... =A070829_instinkt_bw U King Konga mi zpocatku vadila kamera,ktera mi prisla snimana az moc zblizka, ale pak to uz bylo na zvyku, kolikrat jsem prskal smichy,napr kdyz ptak unesl toho chlapa a on zacal rvat o pomoc :-) Jen mi nevyhovovalo ovladani Konga, to jeho otaceni v boji, to byl zmatek, mozna by to slo lip gamepadem. Ale dojalo a nahodilo mi to husi kuzi jako jsem citil u filmu, to v kazdym pripade.
@Poseiidon (31.12.2012 16:56): Area 51 nebyla špatná, jen mě hodně štvala grafika (rozplizlá podivnost), pravda od mutace hra nabere úplně jiný směr než původně.

King Kong mi přišel hodně mimo mainstreem (to já rád), jen mi tam trochu vadily ti TP pasáže s King Kongem, stačily by mi FP části. Vyzvedl bych výborné originální nápady (potravní řetězec a jiné).

Quake IV je úplně jiná hra na druhou a čtvrtou obtížnost, hodně záleží na tom, co od ní člověk čeká, není moc podobná ani Quake 2 ani Doom 3. A Kreed měl super atmosféru, hlavně pozdější části.
@Poseiidon (31.12.2012 16:49): Máš na mysli jedničku nebo dvojku (Liquidator)? Jednička vyšla jen RU a fungovala ještě na Build enginu. Tu jsem nehrál, hrál (a dohrál jsem) až dvojku. Žádný zázrak, ale hrát se to pořád dá (i když už je to hodně těsné, nicméně jsou daleko horší kusy :-) ).

Psychotoxic mi přišel výrazně lepší než kolik dostal v recenzích, minimálně průměr je to určitě (autoři jsou ovšem Němci a ne Rusové, to jen pro pořádek ;-) ) a za zahrání rozhodně stojí. Doom 3 mi přišel jako velmi zajímavý FP survival horror, užil jsem si jej hodně a ta brutální atmosféra ... U žádné jiné hry jsem neměl tak nepříjemný pocit a současně se mi ten nepříjemný pocit hodně líbil.
Jeste mam rozehranou Areu 51, ale ta me dost bavila do doby, nez jsem ve hre zmutoval, pak jsem se nejak kdesi zasekl a musel jsem se k hrani nutit, zaclo me to nudit, tak jsem zkusil zas neco jinyho. Mam rozehranyho i King konga uz rok, taky me to moc bavilo, ale hra je fakt dlouha a mezitim jsem zkusil neco jinyho a taky to zustalo viset, ale necham si ho na pozdeji. Nebo Quake4, k tomu se taky musim nutit. Proti Kreed slavna hra, ale Kreed me nedonutil prestat a jeho datadisk, ten jsem si uzil naprosto s chuti.
@Phoenix (31.12.2012 10:55): Jsem zvedavej na hru Liquidator, to je velmi spinena hra, taky ruska, tak uvidim, ale uz z tech kecu o katastroficke graficke strance mam jasno, ze recenzent extremne prehnane spinil, kdyz vidim obrazky. Necekam od hry zazrak, to ne, ale jsem schopen se zabavit i nedokonalou hrou, neda mi to nevyzkouset ji. Hra je treba starsi a sto let za opicema oproti dnesnim, recenzent prijde a vidi tu zaostalost a uz to hodi do odpadu, pac je rozmlsanej a tim hrozne prisnej, ale je zas dost lidi keri mnoiho techto nejprisnejsich aspektu prekousnou a zjisti ze hra je pak i docela v pohode. Nakonec je dost lidi, keri jsou radi za starsi takovou hru, ktera jim hlavne jede, pac nemaji nejmodernejsi zelezo. Jeste par tech tipu ruskych v planu mam vyzkouset, napr Psychotoxic. Vem si jak je kolikrat spinen Doom3. Ten jsem si hodne uzil a dost se mi libil.
@Poseiidon (31.12.2012 09:55): Fyzikálně předměty reagují, to zase ne že ne. Jenomže mi dané reakce přišly strašně nepřirozené, jakoby většina byla vyrobená z úplně jiného materiálu než v reálu.

Ruských (potažmo obecně východních) FPS je většinou velká škoda, protože překypují originálními nápady, ale použité enginy většinou nestojí za zlámanou grešli.
@Phoenix (31.12.2012 09:29): No graficky to je dost promenlivy, uplne na zacatku to vypada velmi nadejne, ale pak prijde park a napr ty zeleny rostliny vypadaji priserne, clovek nabude dojmu jakoby hral nahle uplne jinou hru, posleze to zas chyti kvalitu a pak zas to nadchne promyslenymi lokacemi atd, tak nejak to pusobilo i v Kreedu. K te fyzice, ta tady rozhodne neni spatna, lze kopat do predmetu, pri vybuchu lita vse rozbity kolem, mrtvoly taky nejsou nehybny kdyz se do nich znovu streli, coz byva prvek tech kvalitnejsich her. Jasne, ta inteligence nepratel neni nejlepsi, vojaci neimprovizuji jako v Soldier of fortune 2 nebo Kreed, zombikovi nestaci nekdy velka davka ze samopalu ale revolver ho zrusi jednim vystrelem atd, hrdina skace jakoby byl posranej atd, ale furt to je v pohode. Kdyz jsem dohral Soldier of Fortune 1 a 2, tak jsem si rikal, ze ted uz pro me bude kazda hra slabota, protoze Sof mela dokonalou fyziku zasahu strel a krve byly fakt potoky a v tomto ohledu to byl naprosty nadprumer, ale to by pak clovek uz musel prestat hrat, protoze kdyz jednou dostane nadprumer jako v SOF, tak tezko pak se vraci k tomu prumeru. Narazil jsem zde i na koste Harryho Pottera,ale to jsem nevyuzil, nepouzil a uz pouzit nejde, tak ani nevim jak to funguje :-) Ale treba voda, ta je zde dost povedena, stejne jako v Kreedovi. Ale nechtene smesny je, ze se postava nevidi v obrovskym zrcadle, pred kterym stoji, narozdil od vsech dalsich okolnich veci :-)
@Poseiidon (31.12.2012 09:22): Hellforces mi naprostou změnou prostředí v určitém momentu hodně připomínají NecroVisioN, tam jsem na to taky čučel jako puk.

Orion používá snad ve všech svých hrách engine, díky kterému nepřátelé nereagují na střelbu (fyzikálně ani stran UI) a střelba samotná pocitově příliš neodpovídá realitě (fyzikálně, zvukově), nejen proto jejich hry s výjimkou The Hunt považuju za těžký podprůměr, nicméně hrát a dohrát se to většinou dá.
Hraju to a neni to v zadnym pripade katastrofa a totalni sracka jak se pise v nekterych recenzich ci diskuzich. Kvalita je promenliva, hlavne po graficke strance, obcas prekvapujici, nekdy uboze vypadajici, jinak je to v nekterych mistech tezky, hlavne tvurci hry se evidentne vyzivaji v tvorbe prekazek, ktery jdou velmi tezko prekonat a tuplem se vyzivaji v tom, ztizit hracum cestu dal tim, ze je casto orisek zjistit, kudy vede cesta dal, no, z casti to v nekterych aspektech muze pripominat napr Kreed.... Hra me zhruba v pulce bavi vic, nez na zacatku, kde ve me ruzny negativni diskuze budily dojem, ze to bude fakt jen dementni bezmyslenkovity a nudny strileni po tupych mrtvolach, coz zpocatku tak vypadalo, ale pak se z toho zacala klubat i dejove pestra hra vyhybajici se jmenovanemu stereotypu. Neni to ani omylem dokonala hra, ale mnoho ruznych skarohlidu ji umyslne spini, kdyz vidi, ze ji spini i tamten a tamten,tak si taky skodolibe smlsne, coz neni neobvykly i u mnoha jinych her, aby tomu dali ten nacnuty cejch odpadu, ale odpad vypada jinak a nehratelna ci odflakla hra taky. Priklad naprosto podradne a odflakle stereotypne frustrujici hry je Day of the zombie a toto je s tim nesrovnatelny. Proste, da se to hrat, zabavi to, na vysoky detaily v nekterych fazich prekvapi i vizualni stranka, zpracovani, propracovane lokace.... Mega otravny je ale megadlouhy nacitani novych levelu....
Tak pekelné stvůry nahánějící strach tam jsou, ale inteligenci mají na nule, takže se bát moc není čeho :-)
Kdo hledá kvalitní střílení v nádherných lokacích, tak ten asi bude zklamaný, ale jinak dopředu člověka trochu táhne příběh. Teda, ne že by byl úchvatný, ale nějak tu člověk tuší, že konec bude děsivý. Ještě jsem to nedohrál, ale celkem mě to kurevsky napíná, jak to celé dopadne.

Většinou hry hraju kvůli to střílení a na příběh či napětí seru, ale tady jsem zvědavý :-)
Já neříkám, že je to mega dobré. Řekl bych, že o třídu horší než Crysis. Furt se to ale dá hrát.

Štve mě, že boje na blízko jsou provedené tak, že člověk má husí kůži z toho, že čeká, kdy ho zase ta zombie s ostrými pařáty zabije, nábojů málo a furt uskakuje a útočí :-)
Ty souboje jsou hodně o hubu, ale vyvolává to pocit strachu :-) Hlavně, že bude zase load nebo málo životů.

Prostředí takové klišovité, dá se to zkousnout, grafika nic moc. Já do toho šel vlastně jen ze srandy. Věděl jsem, že se to bude dát hrát, ale nic moc to nebude.


Jinak ten hlavní hrdina je fakt sympaťák. Takový feťák nebo něco tak :-D
Prostě s tímhle jsem ještě nehrál, takový divný hlavní hrdina, tak to vítám :-)
Paul: Já vím no, jen jsem to musel trochu přehnat :D, jenže většina takových her nestojí za nic.

Pivo: tak hlavně že tě to baví, já bych to asi hrát nedokázal
Pivo - jsi magor : )

popkec - neodsuzoval bych všechny ruský nízkorozpočtovky, Pathologic nebo Cryostasis jsou bomba : ).
Takových her jako je tahle je dost. No, dá se to hrát, ale ten hlavní hrdina je drsný magor. Takový sympaťák :-)
Myslím že u tohohle mě stačí vidět screeny a mám o tom pěkný obrázek. Vypadá to jako stejná sračka jako všechny ostaní ruský nízkorozpočtovky
Mě se tahle hra zase tak špatná nezdá. Baví mě to jako +/- Crysis.