Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Sasakr (25.03.2022 13:40): Je to tak, jak píšeš. Bohužel jsem se už nedostal k dalším pokračováním.
Dirt Showdown považuji za jednu z nejlepších arkád své doby, dnes by mu asi vytřel zrak Wreckfest ale ten už jsem taky nehrál.
Nudné a opakující se disciplíny, nijaký pocit z jízdy, odporný pohled z kokpitu, nepěkné prázdné tratě, hnusné textury (a ani polycount nic moc) aut a díváci jak vystřižení z NFS U2. Neutuchající pocit, že tohle byl jen cash grab a rychlokvaška, která neměla za cíl někoho zabavit, ale jen honem vydělat na jméně. Nebavilo a vzhledem k tomu, že MP je prázdný (i když dvojka furt žije) asi nebudu sám.

Dal jsem si pak pár závodů v Grid 2 a Dirt Showdown, jestli nemám nějakou averzi na Codies ale ne. Je to ve hře.
Jsem z toho nějak vykolejený. Co to má být ten jízdní model? Jednička a dvojka měly podobný a uřídit to nebyla žádná sranda, ale tady můžu autu naložit plný plyn v zatáčce a vůbec mu to nevadí? Upřímně, jízdní model mi nejvíc připomíná Crash Time 5: Undercover. Auto se jakoby smýkne a hned srovná. A smýkne se i tehdy, když chcete zatáčku vykroužit. Kontroloval jsem a asistenty mám vypnuté, mám jen ABS a TC. Tak zkusím vypnout ještě TC. Vypínat ABS mi přijde jako hovadina.

Pochválit lze optimalizaci, šlape to lépe než předchozí díl. Ale taky to je zatím na pohled o dost sterilnější. První a druhý Grid mě okamžitě chytly a chtěl jsem jet závod za závodem. Tady si jdu lehnout a nějak se vůbec netěším, že bych to měl ještě zapnout. Ach jo, další zklamání pro Pro Streetech :-(

EDIT: A taky mi přijde vtipný, že do hry nedají funkční cockpit, ale když si necháte teda zobrazit budíky v HUDu, je z toho penalizace. Lol.
Já jsem zatim spokojen. Graficky to hraju většinou na ultra, optimalizace problém není. Menu je hezký, písničky v něm takové "přátelské, přítulné" a neotravují. Jezdim na 15-20 kol, na easy, ale časem si obtížnost navýšim. AI zatim ani nejhorší není, rozhodně lepší než v stupidních Shiftech. Rámují jen chvilkově, ale pak třeba hoděj brzdu když je jasný že zatáčku nevyberou, pač si jí vykreju. Jízdní model je fajn, občas nevyberu zatáčku pač jedu jako prase. Graficky se mi to zdá solidní, víc než solidní. Atmosféra závodů je nádherná. Všude navrčený auta, fandové skandují, do toho mi něco radí týpek z boxů. Mám úplně plnou verzi, takže mě potěšila přítomnost Nissana GT-R. Optimalizace prvotřídní, splňuju doporučené nároky a to nejdůležitější (textury, vozidlo, trať, stromy, atd) na ultra. Prostě paráda :-) jen pohled zevnitř auta je fakt příšernej.
Jednička byla fajn a Autosport mně přijde jako nástupnce. Jedničku jsem bral jako takový poměrně reálné závody. Ve dvojce, řekl bych, přišel odklon k nějakým driftům a tak. Autosport zase pokračuje v realističtějším závodění. Což mně vyhovovalo.
Mě to třeba bavilo, ale dvojku jsem moc nemusel hlavně kvůli tomu, že ke konci dali samé okruhy za tmy a to mě prostě štvalo. Čekal bych nějaké střídání a pestrost a ne to, že mi navýší obtížnost tím, že bude horší viditelnost a soupeři začnou jezdit poměrně přesně. Ale jednička byla asi jednoznačně nejlepší. I když Autosport mě taky bavil.
@Strady (05.11.2016 17:02): Hrát se dá jen jednička, zbytek je k ničemu. Autosport jsem zkoušel 3x v rozmezí cca dvou let. Potřetí jsem tomu dal fakt čas, byl trpělivý. K ničemu. Je to špatný.
Ty voe, po pár jízdách jsem úplně vykolejený. Tohle snad ani není Grid, kde jsou tratě jen samé okruhy, smyky do zatáčky jsou vždy pomalejší než pomalý průjezd. Driftování to je totální fail, auto na ledu. Proč?
@Strady (25.11.2015 12:09): Také jsem teď kupoval v Humble Bundle... už jsem dohrál Grid 2 a teď začínám Autosport. Beru to pěkně popořadě :-) Jsem teprve na začátku Autosportu, ale zatím se mi zdá lepší než dvojka... tak jsem zvědavý, jak mě to bude bavit dál.
@Strady (25.11.2015 11:52): Podle toho, jestli tě to baví. Je to spíš okruhové závodění, ale spíše s arkádovým jízdním modelem. Nicméně 5 nebo 6 dolarů, kolik za to chtějí, není nijak závratná cena, jinde Autosport takto levno neseženeš, já nad tím taky lehce uvažuji.
@becki_tu (07.08.2014 23:39): Já sem zatim za prvním GS... Je to vcelku hratelná hra... Zabvim se vždycky tak na hoďku, ale když mě to chytne...:D Zatim sem vcelku spokojenej... Má to sice pár vad, ale dá se s tím žít...
@Hrashek (07.08.2014 23:34): Jojo, samozřejmě dojet o 4 místa líp byl pro mě taky nesplnitelný úkol, když jsem zajížděl pole position. A dojet event bez nehod je dobrej challenge :-D Každopádně dneska jsem si povodil druhej Grand Slam a baví mě to. Občas je to i docela adrenalin, např. u Endurance, když si nehlídám pneumatiky a při zbývající minutě mi na zadku zbývá třeba 15 a 17 procent.. :-D
@becki_tu (06.08.2014 15:11): třeba dojet o 4 místa líp,než byla moje startovní pozice... Jak to mam splnit,když startuju první...:D nebo dojet event bez nehody... párkrát sem se snažil nebourat... on to není takovej problém, pokud startuješ první a dáváš si pozor... horší to je,když jedeš Tourning kategorii a startuješ poslední... Pak je to heroický výkon...:D
Codemasters nikdy neudělali závodní simulátor. Tyhle pojmy a slovíčkaření je zrovna u závodních titulů docela podstatný. První GRID a GRID Autosport jsou kvalitní semi-simulátory, nabízejí skvělý poježdění a zážitek bez přemrštěných rychlostí a situací, v rámci reality. Sám jsem na tomhle začínal (první GRID) a moc rád na to vzpomínám. Dokonce jsem kvůli GRIDu pořídil volant, který používám dodnes. Abyste ale mohli jezdit dobře v simulátoru, musíte znát alespoň základy chování auta na asfaltu a mít celkovou představu o reálný mechanice, protože právě různé síly a přetížení a jejich přenos přes volant hrají v simulátoru tu hlavní roli.
Přesně. Nejlepší komplexní závodní simulátory dělají v poslední době Codemasters, nic lepšího v současnosti není. Tím neříkám, že na každém díle nenajdu něco, co by mě více či méně iritovalo, ale pořád jde o nadmíru zábavné tituly. A to si rád zahraju arkádové NFS, které stejně v kariéře nezaberou průměrně více jak nějakých 10 hodin. A kdo brečí nad hrami od Codies, měl by zkusit vyšší obtížnost než je easy ;)
Jo ty závody na 3 kola v arkádách, to je absolutně k smíchu. K tomu ještě pěkně jezdit podle "optimální" lajny a s pomocníky, hahah. Když jsem si přečetl v nějaké rádoby profesionální recenzi, že AI je skvělá a neváhá vás poslat mimo trať ... tvl, cože? Co je na tom skvělého? :-D No prostě není nad reálnost v titulech od Codeloosers.
@Arcee (11.07.2014 15:55): Tady ty "simulátory" a normální simulátory jako Assetto Corsa nebo chystané pCARS jsou to pravé závodění, ne arkádové kk*inky pro dětičky jako jsou NFS apod ...
Už by to zas chtělo nějakou pořádnou arkádu s vytuněnýma autama na styl undergroundů, tady těch "simulátorů" je čím dál víc :x
@Marty34 (08.07.2014 20:14): Mě se třeba v kampani líbí, že si konečně mohu nastavit délku závodu a nemusím odjet jen ty trapné 3-4 kola každý závod (absolutně nereálné).

Takhle si mohu nastavit délku závodu X3 (pro méně chápavé KRÁT 3 (moc dobře ví o kom mluvím)) a mám hezkých 9-12 kol jako ve skutečnosti při závodech WTCC, ETCC apod ...
Me treba zase GRID 1 a 2 bavil, ale co udelali s kampane 3 dilu je druha. Dlouhe eventy na zpusob XP bodu jsou ble. Mnohem radsi mame klasicke "pyramidy" kde se vybarvuji podle umisteni v zebricku.
@ViRus (08.07.2014 18:35): Jde o to, jakou jedničku myslíš. Jestli myslíš Race Driver GRID, tak ani ne, jízdní model je trošku víc přiblížen k simulaci (k té to má však stále daleko), kariéra je však podobná GRIDu jedničce, jestli však myslíš sérii ToCA, tak k té už vůbec ne, neboť ta byla skvělá a žádný GRID ji nesahá ani po kotníky.
Klasika od Codemasters. Kvalitní jízdní model, široká podpora volantů, nekomplikované nastavení, hratelná obtížnost na HARD a několik typů eventů. Nejvíc mě asi zatím chytly cesťáky a drifty.