Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jež Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jež Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jež Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jež Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jež Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jenž Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou. ;-)
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jenž Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jenž Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jenž Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jenž Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.
Bariéra padla a hrdinu nyní čeká průzkum ostrova Khorinis - nyní kompletně celého, i s pradávným městem Jharkendar, k němuž vám umožní přístup mágové vody a které skrývá artefakt, jenž Beliarovi umožní hrozné věci - tedy pokud jej nezískáte dřív.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.
Night of the Raven nenavazuje v příběhu na Gothic II, ale pokračuje tam, kde skončil Gothic a upravuje tak původní hru novým způsobem. Nepřináší tedy jen novou lokaci ve stylu aztéckých staveb, ale upravuje celý obsah druhého dílu, doplňuje skuliny, o kterých jste ani nevěděli a přináší po celém světě nové úkoly. Bonusem je ještě rapidní nárůst obtížnosti, takže pokud bylo dříve pro začátečníka těžké porazit i základní krvavou mouchu, tak teď se to teprve stává tou pravou výzvou.