Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Gear.Club Unlimited 2

Gear.Club Unlimited 2 - Ultimate Edition

04.12.2018
07.12.2021
75
3 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Závodní hra, která má kořeny na mobilních telefonech, v níž vás čeká 3000 kilometrů závodních tratí po horách, přírodních parcích, pouštěmi nebo podél mořského pobřeží. Ve svém voze máte na výběr přes 250 závodů, kde budete závodit v nejrůznějších režimech, ať už sami nebo s přáteli až ve čtyřech hráčích na rozdělené obrazovce, nebo online po síti.

Aut ve hře najdete něco přes sedmdesát. Mezi nimi například Porsche 718 Boxster GTS, Porsche 918 Spyder, Mercedes-AMG GT S, Acura NSX, Bentley Continental GT, Ford GT40, Nissan 370Z, Dodge Viper, Lotus 3-Eleven nebo McLaren 720s. S vybranými modely jezdíte i závody v rámci ligy, kde můžete stoupat hráčským žebříčkem. Konají se po omezenou dobu.

Hra disponuje též kampaní věnované vytrvalostnímu závodu 24 hodin Le Mans a vozům kategorie GT, kde si musíte hlídat palivo, stav pneumatik a řídit veškerou strategii v boxech. Porsche Series představuje další herní mapu, na níž lze absolvovat řadu soutěží v jedné kampani. Skládá se z několika sezón, jste-li v nich úspěšní, obdržíte odměny. Jsou jimi i Porsche tratě.

V garáži se nachází vlastněná vozidla, kde jich najednou smí být maximálně 12. Hlavním prvkem je ladění aut skrze jednotlivá oddělení dílny. Ta jdou dále vylepšovat, čímž daný vůz dovoluje instalovat výkonnější součástky. K zakoupení jsou také pozice na uskladnění aut a dekorativní prvky k vybavení celé garáže.

Speciální kategorií je sbírání Endurance Points, zkráceně EP, potřebných do garáže na Improve Circuit Workshop, které jsou bonusem v režimu Endurance Series, obsahující již zmíněný 24 Hours Le Mans. Tyto body získáváte v momentu dokončení některé ze čtyř automobilových sekcí, A, B, C a D. Každá z nich přidá 100 bodů a vůz lze poté upgradovat k vyššímu výkonu.

Ultimate Edition, která vyšla tři roky po první verzi pro Nintendo Switch, obsahuje základní hru Gear.Club Unlimited 2 a všechna vydaná DLC. Nechybí v ní kompletování až čtyřiceti dvou achievementů, z nichž je většina základních a pár tajných.


Poslední diskuzní příspěvek

Hraní multiplayeru mě dosud neomrzelo. Dnes skončila další várka závodů a začala nová. V jednom závodu jsem měl zprvu náskok dvou vteřin, pak ke konci docela zazmatkoval a o náskok přišel, ale o dvě setiny vteřiny jsem byl lepší, než můj soupeř. Takto to zobrazilo ve statistikách v cíli a odměna byla 16 bodů.

Problematické mohlo být to, že jsem to pustil asi 20 vteřin před koncem doby, kdy bylo možno do daného závodu vstoupit. A pak se hra tváří tak, že dokud hráč výslovně závod nevypne, sám neukončí, může to normálně přes restart závodu zkoušet, až se mu zadaří a dojet na prvním místě. Loadingy normálně fungují a hra to dovoluje takto dále hrát, přestože již byl uzavřen přístup do závodu.

A získané body mi to přičetlo. Obdržel jsem je. Dále se body i snáze odečítají. To jde do záporných, červených čísel. Probíhá to tak, že jedete závod, který dokončíte, v rámci těch klubových lig, ale jste zatím sami v něm. Máte jen vy započítaný čas, později se tam přidá někdo další a zajede lepší čas, vy jste tak odsunuti na druhou kolej. A projeví se to tím odečtem bodů. Rovněž nedoporučuji dávat restart závodu, když jej absolvujete poprvé, to také hra trestá odečtem bodů. Je nutné jej dojet do cíle, na jakémkoliv umístění.

V již ukončeném závodu jsem dojel v čase asi 2:06:51 min. Stačilo to na uvedené první místo.

Přišel jsem o závěr Season 3 - September 2025, neboť řádilo počasí a nešel mi internet. Dva dny. Season 4 pěkná. Výši bodů v klubové lize to určuje podle pořadí, jak který uživatel vůči jinému dojel. V sérii dvou závodů jsem měl shodně třetí místo v každém, ale měnilo se pořadí uživatelů, co jsem nechal za mnou. A hra to pak takto seřadí, čímž mi v té sérii vyšlo konečné druhé místo. A to hra ocení slušným přísunem bodů.

Jeden závod jsem zvládl na prvním místě, ale hra to nezaznamenala. Protože to bylo dvě hodiny po ukončení vstupu do závodu. O pár setin jsem byl první. A škrtat budu mnoho bodů. Je tam málo účastníků a ani druhé či třetí místo nic nezaručují. Ztrátu jsem snížil na 24 bodů. Level 12 a 466 bodů.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Mým snem sice bylo hrát nějakou nověji koncipovanou záležitost, v níž by to využívalo soudobých prvků, notně se lišících od dávných dob, v nichž se stále z nostalgie plácám. Ale rozhodně jsem netušil, co zde dostanu. Komplexní ve všech směrech. A na DH si toho mnoho let skoro nikdo nevšiml.

Arkáda kombinující i reálnější pojetí, čímž si hráči můžou vybrat, co upřednostní. Endurance Series stojí na závodních okruzích, kde se musí doplňovat palivo, opravovat oježděné pneumatiky. A každá další třída vozů zvyšuje obtížnost, skrze více kol k zajetí. To je na hraní poměrně náročné. Plynou z toho Endurance Ponts, sloužící k upgradu vozů na závodní režim. 

Nabídka závodů a koncept kariéry je zajímavý. Na velké mapě hráč zoomuje a vybírá si soutěže. Klubové ligy zní libově. Kdokoliv vezme vyžadované auto a zajede závod v nějakém čase. Umístění v žebříčku je zaručeno, jestliže se tomu hráč věnuje pravidelně. Na umístění nesejde. To mě velmi bavilo hrát. 

Gear.Club Unlimited 2 – Ultimate Edition pohání Unity engine. Hra tak není nijak hardwarově náročná a její grafika je podařená. Prostředí se mění a podíváme se do rozmanitých lokalit. A v nastavení se to dá rozumně nadefinovat, jak si kdo přeje. Mně se líbily zdejší lesy. Nějak to u mě evokovalo vycházky na Klokočku. Občas blbnou stíny a změní se náhle vrhané světlo slunečními paprsky.

Pocit z jízdy je perfektní. Zprvu se začíná se slabými vozy, aby to v polovině hry byl jeden supersport za druhým. Dosahované rychlosti jsou znát. Dá se tu vybrat z nepřeberného typu modelů, včetně pár policejních aut. Málem bych zapomněl, před koupí jde vůz otestovat jízdou. To jsem si takhle krásně jel v jedné mapě, zabírající tři kola, která trvala víc minut a moc příjemně působila.

Hráč by měl vydělávat opravdu mnoho kreditů, nahrazujících peníze. Ale to je jedno, je-li jich vyžadováno tolik, že jde o regulérní formu platební měny. Vylepšení na auta stojí asi tolik, co reálné auto. V pozdější fázi hry. A samotné káry disponují také velkou cenovkou. Závody vyžadují dané modely, ty můžu buď získat za odměnu nebo si chybějící automobil koupím.

Customizace garáže je něco nevídaného, kde v podstatě hraji sofistikovanou minihru. Jejím cílem je vyznat se v tom, kde mám dané auto, kam dám součásti do dílny k ladění aut, popř. si můžu určit míru designu celé garáže. A i za to se musí platit. Pohyb v garáži je intuitivně řešen perspektivou z dálky a přetahováním myší, když manipuluji s vybraným vozem a dalšími objekty.

Ghost car je obdoba nejlépe zajetých časů, obvykle přítomných v Time Trialu. A tady samozřejmě také. Suše mi oznámí, umísti se mezi třemi nejlepšími. Že se ale mermomocí, po více násobném snažení, držím zhruba pátý, to je asi všem zcela jedno. A dojedu-li mimo stupně, hezky do úmoru opakovat. Nelíbily se mi off-road tratě, na nichž ta auta nedělala nejlepší dojem.

Nastavení Semi-Pro ON je kompatibilní s 38 achievementy, s celou kariérou a většinou exhibičních závodů. Ale za cenu snížení rychlosti vozů, to udává nastavení Braking. V důsledku toho mají veškerá auta neustále kolísavou rychlost. A to znemožňuje dobře jet klubové závody, dosažení lepších výsledků v kariéře. A tak po 140 hodinách hraní deaktivováno. U Endurance Series a Le Mans ale má ta volba Semi-Pro ON naopak své opodstatnění.

Je to počin jako dělaný pro neúnavné jezdce, co chtějí dennodenně nějakou závislost. A tato hra by jim to mohla poskytnout. Vlastně takový vylepšený V-Rally 2: Expert Edition, případně jakékoliv staré dobré Need for Speed. Sešlápnout plyn, unášet se vírem rychlosti a být první.
+6