Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Strady (27.03.2019 07:20): Hollow mám v plánu, ale FEZ je mi celkově sympatický a jde více o logickou hru, než o metroidvaniu jako Hollow. FEZ je podle mě s přihlédnutím k době vydání a tím, že byla tvořena prakticky dvojicí osob, jednou z nejvíce významných indie her (vedle třeba Braid, Terraria, World of Goo. Dear Esther a Paper, Please).
No ta hra se mi líbí, ale chtěl bych ji mít jako oddechovku, hru kterou spustím kdy se mi nechce zapínat něco většího. A to padání to dost zabíjí, když deset minut válčím jen abych nahrál pozici.
@koudy_cz (29.03.2018 11:56): JJ, to vracení bylo za trest. Mělo jít kliknou na mapu a tam dát teleportovat se na daný level nebo level před pokud jsi jím ještě neprošel, takhle to byl strašný voser a ještě najít ty správný dveře. No když už jsem je našel a prošel, tak samozřejmě hra spadla a bylo :)
@Strady (29.03.2018 01:09): je...hodně, rozehrál jsem to tak před 4 lety až jsem se v tom ztratil, a teď bych určitě musel znovu. Ale tehdy mi to teda nepadalo. Na fóru na Steamu to neřeší?
Jak píše Pipboy: "Víc mě štvalo, že se nemůžu s Gomezem přesunout do libovolné lokace na mapě - pokud se chci dostat někam na druhou stranu mapy, musím se nejdřív poctivě proskákat přes úrovně k lokalnímu hubu (nebo nějaké zkratce k němu), od něj se teleportovat k nejbližšímu lokálnímu hubu cílové lokace a odtamtud si zas poctivě doskákat přes jiné úrovně k té cílové. Je to zbytečný vupruz - jednotlivé úrovně jsou z principu samy o sobě puzzly a nechci je procházet znova jen abych se dostal k jinému puzzlu. "
Toto je asi to co mně dost štvalo a nakonec jsem to přestal hrát...
Padala hra někomu? V 90% případech mi to spadne při nahrávání autosavu,
@Say (09.05.2013 16:29): mapky aspon cast z nich ukazuje neviditelny plosinky v lokaci. Cast ukazuje konkretni dvere v jedne lokaci se spoustou dveri, ale nejsem si jisty o co tam presne jde. (To prvni neni vyhoda a o zlepseni prostorovyho videni bych taky dost pochyboval, co je to logicky videni se snad radsi ani neptam)
Tahle hra má oproti hromadě jiným 3 výhody:
- kdo kouká přes rameno, tak se ptá, protože v 99% případech hra zaujme
- ideální kousek, pro seznámení s PC hrami (přítelkyně, rodiče)
- pro děcka výborná věc (určitě pomůže s prostorovým a logickým viděním)

Jo a přišel už někdo na to, k čemu ty mapky jsou? Resp. jak se v nich orientovat?
@pipboy (01.05.2013 23:52): Ano, mohlo by to být trochu lineárnější a přehlednější.

Já bych třeba uvítal že by hráč mohl cestovat odkudkoliv na místa kde už byl, aby to tam mohl zkontrolovat a dosbírat co nestihl dřív. Současný systém cestování se mi zdá nepraktický (a nebo jsem ho nepochopil tak jak zamýšlel autor)
Proč mi některé texty chybí? Např. položky Options a některé dialogy. Prostě jen černé pole=/

Ale jinak klobouk dolů. Hraje se to lépe, než jsem čekal (orientace v prostoru je kupodivu velice přehledná a zábavná). Dost dobře možná nejlepší indie hra, na jakou jsem šáhl.
No mam to z gogu a krom toho, ze mi to jednou spadlo, jsem nic nezanamenal. Teda obcas jsou casti veci, ktere by mely byt za pajdulakem, pred nim, ale to je celkem bezvyznamna ptakovina.

Spis by me zajimalo co mam delat s mapama, protoze moc smyslu mi nedavaj :)
hm, nevim Heavy Rain je sice zajimavy, ale spis z principu toho co to je, jinak buhvijak dobre mi to neprislo.

Nicemne, Fez. Celkem dobre, ale mohlo by to byt trochu linearnejsi na muj vkus.