Já si říkám, proč je soundtrack It Follows tak dobrý, a on to dělal (jako u FEZu) Disasterpeace!
Diskuze
@malarkey (komentář): Čo si to pri hraní pil? :D
Predpokladám, že si hral Epic verziu, či?
Predpokladám, že si hral Epic verziu, či?
Epic zdarma.
@Strady (27.03.2019 07:20): Hollow mám v plánu, ale FEZ je mi celkově sympatický a jde více o logickou hru, než o metroidvaniu jako Hollow. FEZ je podle mě s přihlédnutím k době vydání a tím, že byla tvořena prakticky dvojicí osob, jednou z nejvíce významných indie her (vedle třeba Braid, Terraria, World of Goo. Dear Esther a Paper, Please).
@Drolin (26.03.2019 23:34): Na Pc. Nápad i hraje super ale bohužel to ničí její stav a další maličkosti. Není to nejlepší indie hra, zkus Hollow Knight ten je o několik tříd úplně jinde.
Na čem jste hráli? :))
Já zkoušek na třech PC a NTB, a pád hry jsem tedy ještě nezažil.
Jinak mám chut zvýšit na 95, na gamepadu je to ještě o fous lepší. Asi nejlepší indie hra jakou znám.
Já zkoušek na třech PC a NTB, a pád hry jsem tedy ještě nezažil.
Jinak mám chut zvýšit na 95, na gamepadu je to ještě o fous lepší. Asi nejlepší indie hra jakou znám.
No ta hra se mi líbí, ale chtěl bych ji mít jako oddechovku, hru kterou spustím kdy se mi nechce zapínat něco většího. A to padání to dost zabíjí, když deset minut válčím jen abych nahrál pozici.
@koudy_cz (29.03.2018 11:56): JJ, to vracení bylo za trest. Mělo jít kliknou na mapu a tam dát teleportovat se na daný level nebo level před pokud jsi jím ještě neprošel, takhle to byl strašný voser a ještě najít ty správný dveře. No když už jsem je našel a prošel, tak samozřejmě hra spadla a bylo :)
@Strady (29.03.2018 01:09): je...hodně, rozehrál jsem to tak před 4 lety až jsem se v tom ztratil, a teď bych určitě musel znovu. Ale tehdy mi to teda nepadalo. Na fóru na Steamu to neřeší?
Jak píše Pipboy: "Víc mě štvalo, že se nemůžu s Gomezem přesunout do libovolné lokace na mapě - pokud se chci dostat někam na druhou stranu mapy, musím se nejdřív poctivě proskákat přes úrovně k lokalnímu hubu (nebo nějaké zkratce k němu), od něj se teleportovat k nejbližšímu lokálnímu hubu cílové lokace a odtamtud si zas poctivě doskákat přes jiné úrovně k té cílové. Je to zbytečný vupruz - jednotlivé úrovně jsou z principu samy o sobě puzzly a nechci je procházet znova jen abych se dostal k jinému puzzlu. "
Toto je asi to co mně dost štvalo a nakonec jsem to přestal hrát...
Jak píše Pipboy: "Víc mě štvalo, že se nemůžu s Gomezem přesunout do libovolné lokace na mapě - pokud se chci dostat někam na druhou stranu mapy, musím se nejdřív poctivě proskákat přes úrovně k lokalnímu hubu (nebo nějaké zkratce k němu), od něj se teleportovat k nejbližšímu lokálnímu hubu cílové lokace a odtamtud si zas poctivě doskákat přes jiné úrovně k té cílové. Je to zbytečný vupruz - jednotlivé úrovně jsou z principu samy o sobě puzzly a nechci je procházet znova jen abych se dostal k jinému puzzlu. "
Toto je asi to co mně dost štvalo a nakonec jsem to přestal hrát...
@Red (29.03.2018 01:07): Ano, neustále až už jsem měl chuť hru odinstalovat. Mě to většinou padalo když jsem vlezl do dveří a že těch dveří ve hře je :)
Padala hra někomu? V 90% případech mi to spadne při nahrávání autosavu,
@ugraugra (18.12.2017 21:18): Konečně si zahraj.
Vyslo na iOS
proste jsou to obrazky kusu nejakych lokaci >_>
@pipboy (09.05.2013 16:40): Um, tak to nejsem o moc chytřejší.
Jinak jsem myslel samozřejmě logické uvažování (teď by se hodil ten manganoidní smajl).
Jinak jsem myslel samozřejmě logické uvažování (teď by se hodil ten manganoidní smajl).
@Say (09.05.2013 16:29): mapky aspon cast z nich ukazuje neviditelny plosinky v lokaci. Cast ukazuje konkretni dvere v jedne lokaci se spoustou dveri, ale nejsem si jisty o co tam presne jde. (To prvni neni vyhoda a o zlepseni prostorovyho videni bych taky dost pochyboval, co je to logicky videni se snad radsi ani neptam)
Tahle hra má oproti hromadě jiným 3 výhody:
- kdo kouká přes rameno, tak se ptá, protože v 99% případech hra zaujme
- ideální kousek, pro seznámení s PC hrami (přítelkyně, rodiče)
- pro děcka výborná věc (určitě pomůže s prostorovým a logickým viděním)
Jo a přišel už někdo na to, k čemu ty mapky jsou? Resp. jak se v nich orientovat?
- kdo kouká přes rameno, tak se ptá, protože v 99% případech hra zaujme
- ideální kousek, pro seznámení s PC hrami (přítelkyně, rodiče)
- pro děcka výborná věc (určitě pomůže s prostorovým a logickým viděním)
Jo a přišel už někdo na to, k čemu ty mapky jsou? Resp. jak se v nich orientovat?
@Marcusss (08.05.2013 14:16): Double bonus pokud máš rád 11. Doctora Who
Vyhrál jsem FEZ! :D Skutečný FEZ na gogu! (Ne hru.)
@pipboy (01.05.2013 23:52): Ano, mohlo by to být trochu lineárnější a přehlednější.
Já bych třeba uvítal že by hráč mohl cestovat odkudkoliv na místa kde už byl, aby to tam mohl zkontrolovat a dosbírat co nestihl dřív. Současný systém cestování se mi zdá nepraktický (a nebo jsem ho nepochopil tak jak zamýšlel autor)
Já bych třeba uvítal že by hráč mohl cestovat odkudkoliv na místa kde už byl, aby to tam mohl zkontrolovat a dosbírat co nestihl dřív. Současný systém cestování se mi zdá nepraktický (a nebo jsem ho nepochopil tak jak zamýšlel autor)
Proč mi některé texty chybí? Např. položky Options a některé dialogy. Prostě jen černé pole=/
Ale jinak klobouk dolů. Hraje se to lépe, než jsem čekal (orientace v prostoru je kupodivu velice přehledná a zábavná). Dost dobře možná nejlepší indie hra, na jakou jsem šáhl.
Ale jinak klobouk dolů. Hraje se to lépe, než jsem čekal (orientace v prostoru je kupodivu velice přehledná a zábavná). Dost dobře možná nejlepší indie hra, na jakou jsem šáhl.
@Say (04.05.2013 22:05): strasne, ja vim, ale neda se s tim nic delat.
@Aba (04.05.2013 16:48): Kéž by taky někdy odpovídalo i jeho hodnocení obsahu komentáře.
@pipboy (komentář): dobrej koment
@pipboy (02.05.2013 10:29): Jo tuhle. Ty taky nechápu.
@Marcusss (02.05.2013 10:20): ja myslim ty co sbiras a mas v inventari
@pipboy (02.05.2013 09:32): Mi to spadlo při prvním spuštění. Pak v pohodě...
A v mapě poznáš, kde už jsi našel všechny secrety.
A v mapě poznáš, kde už jsi našel všechny secrety.
No mam to z gogu a krom toho, ze mi to jednou spadlo, jsem nic nezanamenal. Teda obcas jsou casti veci, ktere by mely byt za pajdulakem, pred nim, ale to je celkem bezvyznamna ptakovina.
Spis by me zajimalo co mam delat s mapama, protoze moc smyslu mi nedavaj :)
Spis by me zajimalo co mam delat s mapama, protoze moc smyslu mi nedavaj :)
@pipboy (01.05.2013 23:52): A nějaké bugy v této první verzi?
Na forech je to vcelku plné stížností (mě hra samozřejmě také nejde - nespustí se :).
Na forech je to vcelku plné stížností (mě hra samozřejmě také nejde - nespustí se :).
hm, nevim Heavy Rain je sice zajimavy, ale spis z principu toho co to je, jinak buhvijak dobre mi to neprislo.
Nicemne, Fez. Celkem dobre, ale mohlo by to byt trochu linearnejsi na muj vkus.
Nicemne, Fez. Celkem dobre, ale mohlo by to byt trochu linearnejsi na muj vkus.
@Tarhiel (29.04.2013 02:14): To jo, Heavy Rain je asi jediná konzolovka, která mi na PC opravdu chybí. Na druhou stranu se blýská na lepší časy a začínají se portovat i ty z her, u kterých bych to původně ani nečekal (nový Mortal Kombat, Viking či toto).
@montana (28.04.2013 19:23): Ešteže tak :) Teším sa. Ešte keby takto urobili aj Read Dead Redemption + Heavy Rain, okamžite kupujem.
Normalka, skoncila exkluzivita Microsoftu.
Řekl, že potřebuje víc peněz a 'portnul' to na PC.
@Say (28.04.2013 16:43): áno, taky jsem koukal, jsem na to docela zvědavej.
Ono to vážně vyjde na PC? Jupííí.