Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
@ntz (24.02.2018 15:05): No úplně všechno určitě ne, když jsem to dohrál dvakrát a ty domácí prasata si tě nevšímají. Až divočáci začínají útočit. Ale je fakt, že medojedi a spousta menších zvířat, co by tak moc neútočila, tak tě napadají už z dálky. Ale medojed třeba jen vrčí a upozorňuje, takže jemu se dá vyhnout. Ale je fakt, že útočí skoro vše, ale úplně vše to určitě není, i když beru, že to je už takový detail a asi to tak moc nezkoumáš, když tě ty útoky štvou tak celkově.
@Fritol (24.02.2018 12:02): pche ...

proc tam ta zviratka proste nemuzou bejt kvuli tomu, ze to ma bejt dzungle .?. me se nelibi, ze je na tech zviratech vystavenej mechanismus s tim inventarem a jeste uplne retardovane ...

vsechna ta zviratka se chovaj, jako kdyby mela vzteklinu ... kdyby tam hustota tech zviratek byla cca 10% oproti tomu jak to je ted a jejich vychozi chovani by bylo jako ve skutecnsti plachost, tak to ty hre a tomu feelingu strasne prida ....
@Fritol (24.02.2018 12:02): Tak domácí prasata a kozy určitě neútočily, ale je fakt, že dost zvířat zaútočilo úplně bezdůvodně a bylo jich tam celkově hodně, že mě to taky místy štvalo.
@ntz (24.02.2018 11:37): Mě spíš vytáčelo, že na tebe útočí fakt každá koza a každé prase. Každé zvíře je vraždící stroj a neujdeš pět metru abys o nějaké nezakopl. To vraždění zvířat kvuli peněženkám a podobným číčovinam trochu chápu, k něčemu tam ta zvířata být musí, že jo. Ač samo o sobě je to neskutečně dementní.

Pamatuju si, že to v Black Flag bylo taky, ale tam to zabíjení bylo na styl sběratelství a když už si teda plnil "trofej", tak si teda vyrob novou pochvu na meč ať z toho taky něco máš. Ve výsledku je to stejně dementní, ale aspoň s tim neotravovali na každem kroku. Některá zvířata vyžadovala i trochu pozorování a HLAVNĚ na tebe téměř žádná zvířata neutočila.

Ke stealthu jsem ani nedošel (nebo jsem ho nepoužíval), nevím. Já si se stealthem nerozumím téměř ve všech hrách.

@ntz (24.02.2018 11:37): hry od ubi jsou vetsinove spatne a jelikoz hodne lidi miluje kyc a nepoznaji ze z nich delaji idioty jsou velmi uspesne. Vlaste jim to tak vyhovuje. A nejhorsi je ze ubi hry nastoluji herni trendy a vsichni se pak hromadne tvari ze to je tak v poradku.
Cest par vyjimkam jako MMX a jakz takz posledni asasin.

Eh. Jinak. Nemelo by spis vadit ze nekomu ustrelite hlavu nez horekovat nad zabijenim zvirat? Uz jen cekam kdo zacne rvat ze jime maso kvuli kteremu nekdo zavrazdil prasatko nebo kuratko..
@Fritol (23.02.2018 22:22): to s tema zviratkama je fakt sick :D .. ja jsem navic clovek, co bude mit radsi srajtofli na 1000 dolaru nez aby kvuli tomu zavrazdil opici ... nejvetsi sranda je, ze (nepamatuju si to presne) zacinas se srajtofli na 1000 babek, abys ji mel na 2, tak musis zavrazdit 2x tapira, abys ji udelal ze 2k na 3k, tak musis zavrazdit 2 zraloky a abys do ni dostal 4k dolaru, tak je potreba ji vytunit jeste kuzi z vopice .... OMG :D, dyk tohle musel vymyslet nejakej naprostej maniak .. lol, copak v tom ubisoftu neni nekdo pricetnej, kdo by rekl ze to je uplne ukjety ?


to co me dal strasne stve a srazi tu kvalitu je ten stealth ... to je uplna nemoc stealth timhle stylem ... to budu mit radsi hardcore stealth kterej bude fakt tezkej nez ze kdyz chces, tak tam behas jak kokot a vsechny podrezavas a nebo zapichujes protoze jejich `situation awarness' je proste wtf
@ntz (komentář): Fajn že to tu taky někdo kritizuje. Hlavně plus za ta zvířata, z toho jsem chcal krev jen za ty 3 hodiny co jsem tomu dal. Naprosto nechápu tu adoraci kolem toho, z méhlo pohledu jedna z nejvíce nadhodnocených her ever.
AI ve far cry 3 není nějak extra špatná, maj dialogy, mnoho gestikulací, rozběhnou se za Jasonem a x dalších věcí. Ale to jak lezou k těm sudům je totálně degraduje :D
Popravdě nepřátelé co se schovávají za výbušnými sudy mě taky štvou. Vlastně výbušné sudy obecně mě štvou :)
Jo, aha. Tak to je specifická postava jako ten Vaas, takže tam tu kritiku chápu. Já furt myslel, že prvním táborem myslíte ten tábor, kde jste byli vězněni a tam byli klasičtí nepřátelští vojáci, takže tam by bylo logické, že se jeden model objeví vícekrát.

Ale jinak ten začátek jsem prosvištěl, takže jsem moc nesledoval, jestli je na dvou různých místech. Ono by mi to ani tak nevadilo, kdyby to nebylo uděláno tak, že z nějakého bodu ho můžete vidět ve stejnou dobu na dvou různých místech. Pak už by to působilo vážně hodně divně. Ale procházet to znovu kvůli tomu, abych přesně viděl tu situaci, se mi vážně nechce :-)
@Korbitch (22.06.2017 17:30): Máš tam i system C.A.R, takže fisher držní zbraně profesionálně a vypadá jako správnej profík. Efektivní je aj smrtící trojuhelník - dvě rány do hrudi a třetí hlava :-) toto jsem u jiných her zatim nenašel.
@Korbitch (22.06.2017 17:30): Když o Blacklistu píšu jakožto o hře, která co se týče otevřeného gameplaye moc nemá konkurenci, tak to je z důvodu, že to není čistý stealth. Můžeš to hrát úplně jako duch a nikoho nezabít, ale je to hard as fuck. Můžeš kosit tiše jako panter karambitem a tasit chvaty z krav maga, co Fisher umí. A prostřelovat tiše hlavy. Můžeš si vzít těžkej kevlar na sebe, vzít si brokovnici, odjistit tlumiče a jít to kosit jako rambo, házet kolem sebe granáty.

Hra nabízí ultimátní podporu pro mix všech tří stylů, které můžeš i během samotného hraní využívat. Nic tě neomezuje. Minimálně 10 alternativních cest nabízí hra, jak dojít do cíle. AI je výborná, má dlouhé dialogy, komunikují mezi sebou, taktizují a chovaj se přirozeně. Jestliže je něco, čim skutečně Blacklist disponuje, tak prvkem opakované hratelnosti, kdy lze hru hrát třeba 20x a můžeš zkusit furt jinej postup. Máš i monumentální výbavu.

A zvuk zbraní je úplně špičkovej, hlasité zbraně zodpovídaj za ozvěny po celé mapě, tiché maj slastnej zvuk, kterej hladí uši. Design misí nemá cenu moc rozebírat, výborné exteriéry/interiéry a hlavně otevřenost.

Ve třetí misi hraje vánoční písnička a ty jsi na římse a pod tebou chodí někde 10 záporáků.. můžeš bejt lovec a kosit je ;-) Hra lze hrát s přehnaným důrazem na tichost, efektivost, nebo dynamiku a brutální akci.
@Korbitch (22.06.2017 17:09): Hra má pohlednou grafiku, výbornou optimalizaci. Plno výborných zbraní, které lze pěkně upravovat a potom obsazenování táborů s taktikou docela zabaví. A to je vše. Není tam nic víc zajímavého. Mise strašný jsou, maj nesmyslné scripty a hloupej příběh. Nudný postavy, které melou hrozný sračky. Vaas předevšim ;-) a navíc, byl tam asi celkově 5 minut za celou hru, možná trošku víc, přitom je všude :-DD a přes to se nepřenesu, protože mě nebaví to primární co ta hra nabízí. A pro tebe to jsou asi píčoviny, pro mě to jsou podstatné věci, co dost kurví tu hratelnost. Dodělám tábory a odinstaluju to.. hrál jsi třeba ten splinter cell blacklist? to je teprve chuťovka a profi práce :-)
@Korbitch (22.06.2017 17:09): Jo, to je přesně on... Takový ten prototyp drsňáka, ale vlastně strašně hodného člověka s "hlubokým" životním příběhem a filozofií, kterej jen otravuje hloupýma úkolama... :D
@CrocoRay (22.06.2017 13:31): Hned v prvním Táboře je černoch, který tě tam provází a dává ti úkoly. Nevím jak se jmenuje (hrál sem cca 3 hodiny, než sem to vypl) a tato postava je na dvou místech toho tábora zároveň, abys náhodou nešel jinam a nevyhnul se mu...
@Korbitch (22.06.2017 16:54): Nepřemýšlím, přijde mi to debilní a nelogický. Hlavně, když to je příběhová mise, kterou dělat musim abych měl všechny tábory na obsazení. A zbraně atd. Chci trošku logiky po akční hře. I po akčním filmu.

Třeba john wick 2 u mě představuje žánrovou sračku, kde to je nelogický až až. A není chyba u mě. Prostě chci mít určitou hranici. A tady se nešlo držet hranic, pač tu žádný nejsou. A jestliže na mě open world hra tasí hlášky, že vrať se zpět k misi, nebo skončí, tak to už je prostě... já nevim :) hraju call of duty? Nebo open world ? Tahle hra si rozhodně takovýdle hodnocení nezaslouží. Kdybych aspoň mohl hrát za Garreta a né toho debila Jasona...
Jestliže je nějaká špičková hra od Ubi, tak Blacklist, kterej se nedá moc s ničim srovnávat. Né každá hra nabízí tak pestrej gameplay, detailní s dobrým příběhem a prvotřídní technickou stránkou, plnou detailů a profesionalit (bojová umění, držení pistolí, výbava, zpětný ráz a x dalších věcí) :-)
Lidi, nebo utíkáte s Lízou, musíte skočit na lešení. 36x se rozmrdáte, tucet zlomených kostí a sprintujete. HELE JEEEP! Jéé, tam je colt 45 a granátomet. Jason nezná granátomet a střílí s tim jako pán ;-) proč nemůžu použít vlastní výbavu? proč piráti běhaj k výbušným sudům? Proč je ta hra tak stupidní a vymletá?
@CrocoRay (22.06.2017 13:31): Pochopil som to tak, že tým myslia, že nejaká naskriptovaná postava, ktorú vývojári chceli, aby si stretol, tak sa nachádza v tom istom čase v 2 rôznych táboroch, namiesto toho, aby sa spawnovala tam, kam si sa podľa rozhodnutia rozhodol ísť.
S těmi černochy to myslíte jak? Ono, že se použije jeden model postavy pro více postav, to je u her celkem běžné. A po celou dobu hraní zabíjíte furt ty stejné těžkooděnce. Teď nevím, co v tom táboře bylo tak zvláštního nebo jiného, že se tam jeden černoch objevil na dvou místech? Jako já to nějak neprocházel tam a zpátky, abych si postavy kolem sebe prohlížel, ale docela by mě zajímalo, jak jste usoudili, že se jedná o jeden a ten úplně samý charakter?

Jako u Vaase a dalších jedinečných postav bych to bral jako zvláštní věc, ale u ostatních by mě to nějak nezaráželo. Tak by mě docela zajímalo, jak to přesně myslíte.
@themacs (22.06.2017 11:32): Přesně tak. Ale souhlasím, že čtyřka byla naprosto dementní. Trojka mě naopak bavila dost. UBI se toho povede jen máloco, ale třeba Crew jsem si báječně užil, a takový Division je v kooperaci s podobně upravenýma kámošema velká paráda. A myslím si, že Watch Dogs 2 taky nedopadl nejhůř, byť jsem ho ještě nehrál. No a celkem pozitivně na mě zatím působí nový AC. Ikdyž rozhodně nepatřím mezi fanoušky této série, tak se mi zatím, to co vidím, líbí dost. UBI si myslím, že na sobě pracuje, pokroky jsou vidět. O dost víc mě sere EA, které naprosto ignoruje pc hráče s NHL. Hlavně, že už jejich Origin umí počítat fps. WOW. Posíláme gratulace, tvl...
@Hrashek (21.06.2017 21:57): To je tak trochu pravda, nicméně jen napůl. První Far Cry byl totiž čistě od Cryteku, na CryEnginu a byl to spíš předchůdce Crysis. Další Far Crye jsou už víceméně úplně jiné hry, od jiných lidí, na jiné téma a na jiném enginu. Jen to jméno zůstalo.
@Charllize (21.06.2017 22:09): Ja naopak hry od ubi mam celkem rad, ale to jak delaj z lidi idioty, prave napr. prave s tim cernochem, je mi jako hodne proti srsti. Ale na druhou stranu si musime uvedomit, ze cilovka jsou americke deti do jednadvaceti let. Pomerne dost degenerovane deti... Proto dva cernosi, dnes je v mode drzet sipku dopredu, vraceni je pro lidi v menze.
@David_Cravford (komentář): Vitej v dobe kdy vladnou hry od UBI, prodavaj se jako rohliky a lidem se to libi. Ja si v jejich hrach po 30 minutach pripadam jako kreten.

PS: vis ze ten cernoch na zacatku stoji ve stejnou dobu u obou vychodu z tabora? jsou tam dva, abys ho nahodou neminul:)
Mám to rozehraný znovu, kvůli táborům, ale savy nefunguje, takže příběh dělám nanovo. Normálně mě děsí, jak je to stupidní. Hoyt neví jak Jason vypadá? Ani piráti? Vždyť Hoyt Jasona viděl úplně na začátku :-D Vaas mě zajme s Lisou a nechá mi plnou výbavu.. hahaha, pohádka. Ty scripty v misích jsou fakt příšerný.
@Marty34 (03.05.2017 23:26): ať daj lepší postavy, ať daj lepší scénář a né samoúčelné scripty a "nesmíš opustit misi, jinak musíš znova (prej open world), ať daj do ostrova nějaký pořádný záhady a bude to špičková hra. Far Cry 3 byl i přes moje slušné hodnocení, celkem stereotyp a vykrádal sám sebe...