Z buddies nemusí umřít žádný, nepočítám-li tedy jednu část zhruba v polovině hry, kdy se "něco" stane a věci okolo parťáků naberou obrátky, ale to poznáš.
Diskuze
Moře.
Když jsem zjistil, že mé kamarádění se s nimi je zbytečné, protože nemá dlouhého trvání.
Když jsem zjistil, že mé kamarádění se s nimi je zbytečné, protože nemá dlouhého trvání.
To bylo slz, co? :)
Hmmm, ti kumpáni umírají jak se to příběhově hodí?
Napíchal jsem mu tři injekce a stejně chcípl.
Napíchal jsem mu tři injekce a stejně chcípl.
G: okej, dík.
Si precti, co jsem psal o par prispevku nize. Jsou asi jen mapy udelane v editoru, jinak nic.
Hele a existuje nějaký mod upravující hratelnost? Něco jako DATASTOR u STALKERA? Třeba omezení respawnů apod.?
Protože já to kdysi zkoušel u kámoše na ps3 a líbilo se mi to, ale DH mi to "zkazila" :)
Protože já to kdysi zkoušel u kámoše na ps3 a líbilo se mi to, ale DH mi to "zkazila" :)
Walome: Je to tak. U mě takhle zabodoval San Andreas. U té hry znám každičké místečko v celém San Andreas. Ta hra ve své době byla úžasná a ukázala mi i nepřímo některé krásy USA. Tak neuvěřitelně variabilní sandboxové prostředí jsem v jiné hře už nezažil. Malinko se tomu přiblížilo Just Cause, které ale na prozkoumávání bylo šíleně veliké. Far Cry 2 jsem dal už dvě šance a vždy jsem to po pár hodinách (po té první misi v bažinách) vzdal. Ale plánuju tomu dát šanci ještě jednu, někdy...
Přesně. Pokud člověku nesedne prostředí/atmosféra a já nevím co ještě, stane se ze sandboxu šílená nuda (u mě např gta4), ale pokud mu to sedne, dokáže se zabavit po celou dobu hraní (u mě sabotér) a pokud si to zamiluje, prozkoumává každý kout (u mě Beyond Good and Evil).
Walome: To je jen takové odfrflání si. Sandbox je většinou o provádění toho samého pořád dokola a je jen na tématu/náplni té činnosti, zda hráči sedí jako vakuová pumpa.
Vodny: mluvíš mi z duše, sandbox se musí umět, jinak hrozí nuda a stereotyp.
tak zbraně mě celkem zklamaly. Hlavně, když jsem si koupil cosi co vypadalo zajímavě za hooodně diamantíků, tak ze z toho vyklubala plechovková bomba .... nevidím ve hře pro toto vůbec žádné použití. Minomet, mě taky zarazil. Sice je možnost jej mít, ale použitelnost je taky k ničemu.
Jak jsem napsal v komentu. Jendou za čas si to na hodku zapnu, když se nudím, protože si nemusím pamatovat co mám kde udělat. Prostě mrknu na šipku a jedu tím směrem a vše sejmu :)
Jak jsem napsal v komentu. Jendou za čas si to na hodku zapnu, když se nudím, protože si nemusím pamatovat co mám kde udělat. Prostě mrknu na šipku a jedu tím směrem a vše sejmu :)
Zbezne jsem ted koukal a nic jsem nenasel.
Nejde ten respawn vyřešit/upravit nějakým modem?
Pro mě je respawn a neustálé cestování sem a tam zabiják hratelnosti. Hra se tím uměle prodlužuje a stává se stereotypní. V tomhle ohledu mám raději "koridorový" přístup a měnící se prostředí.
Paul: Kdyby ta stanoviště obsadili noví žoldáci řekněme další den, pak by to bylo bez přehánění ideální.
Kubulus: Válkou stižená země plná žoldáků, kteří si mohou dělat co chtějí, ale hlavně zabijí, střílí, plíží se, nakupují zbraně a pomáhají černým dětem. A sem tam po nich někdo něco chce.
Elfian: Netuším, zatím jen dělám mise pro prodejce zbraní, až si budu moci koupit FN FAL, upilovanou brokovku nahradím UZI a tu kuši si zatím ponechám, začnu dělat ostatní mise a uvidím. Ale život žoldáka není žádný med. Samé zabijení, exploze a ježdění. Furt lepší než se mlátit na buzerplace.
Chybí mi tu nějaký baculatý, čtyřpalcový revolver ráže .357, nebo nedej Bože .44
Kubulus: Válkou stižená země plná žoldáků, kteří si mohou dělat co chtějí, ale hlavně zabijí, střílí, plíží se, nakupují zbraně a pomáhají černým dětem. A sem tam po nich někdo něco chce.
Elfian: Netuším, zatím jen dělám mise pro prodejce zbraní, až si budu moci koupit FN FAL, upilovanou brokovku nahradím UZI a tu kuši si zatím ponechám, začnu dělat ostatní mise a uvidím. Ale život žoldáka není žádný med. Samé zabijení, exploze a ježdění. Furt lepší než se mlátit na buzerplace.
Chybí mi tu nějaký baculatý, čtyřpalcový revolver ráže .357, nebo nedej Bože .44
hra vypadá hezky, dobře se v ní střílí, ale opakující se scénář, tu hru zabíjí.
Bodkin: V čem konkrétním ti to připomíná JA2? Tam můžeš také chytit malárii?
Respawn je kontroverzní prvek, ale aspoň se člověk nenudí a má neustále do čeho střílet. ;-)
Respawn je kontroverzní prvek, ale aspoň se člověk nenudí a má neustále do čeho střílet. ;-)
Respawnu se dá z větší části vyhnout používáním autobusů a různejch možností dopravy. Ale fakt je škoda že je nenastavili trochu jinak.
Stejně je to ale úžasná fps.
Stejně je to ale úžasná fps.
Sakra, je to jako hrát Jagged Aliance 2 jako fpsko. Parádní setting, malárie.
Nevýhoda je ten pitomý respawn a mainstreamový přístup ke zbraním.
Nevýhoda je ten pitomý respawn a mainstreamový přístup ke zbraním.
Hmmm, počáteční feel stokrát lepší než první stalker.
Ale výkvět německého strojírenství jako základní a nejhorší zbraň a nějakou ruskou plečku si musím odemknout? Funny.
Ale výkvět německého strojírenství jako základní a nejhorší zbraň a nějakou ruskou plečku si musím odemknout? Funny.
Však jo, jenom to číslo mi nesedí. Ani vzhledem k celýmu komentu. :)
Vsak se podivej, kolik jich hral a jake :)
Dines: Nejhorší hře za poslední rok dáš 70%? Kúrňa, taky bych chtěl...
Našli jste rogalo ? Já jo, pěkně na prd, doletěl jsem s ním jen pár metrů :-((
Mě to třeba sere dost,vzhledem k tomu,kolik jiných fcí při hraní fps používám(vyklánění,chůze do stran + za určitých situací podržení granátu v ruce,atd..),musím ještě držet klávesu pro dřep.Pak nastane něco,kde potřebuji fakt rychlou reakci a chybí mi prst :)
Ale každý hraje jinak,mohl jsem v prvním příspěvku napsat,že se to vztahuje na mou osobu :)
Ale každý hraje jinak,mohl jsem v prvním příspěvku napsat,že se to vztahuje na mou osobu :)
Osobně mě teda mnohem víc štvala nemožnost zapnout toggle u míření.Měly by tam bejt samozřejmě obě možnosti u všeho, nicméně gamebreaking to pro mne nebylo ani náhodou.
Těžký netěžký, vždyť to je přece úplně normální že to držíš, má to většina her akorát někdy jde nastavit i ta druhá možnost.
Jak vidíš,je..
Jo, je hrozně těžký mít malíčkem zmáčknutej shift když chci bejt skrčenej, fakt že jo.
Zatím co vy držíte klávesu,aby jste byli v podřepu,já držím tím prstem klávesu s jinou fcí
edit:zvlášť u hry jako je FC,kde člověk tuto fci používá dost čast
edit:zvlášť u hry jako je FC,kde člověk tuto fci používá dost čast
RedDwarf_Cz: Co? :D vždyť to máš v každé hře, rozhodně jsem se s tím setkal častěji než s tou druhou variantou
RedDwarf Cz: Sakra, já teda držim klávesu abych byl v podřepu snad v každé akční hře :-)
PS: to ale neznamená, že tam pro to klávesa není.
PS: to ale neznamená, že tam pro to klávesa není.
FPS kde člověk musí držet klávesu,aby byl v podřepu není FPS.Nebo jsem to přehlídl v nastavení,ale to se mi nestává
V tom případě jsi teda moc FPS nehrál, doporučuju třeba novýho Painkillera
Nejhorší FPS co jsem kdy ..ehm..nedohrál bude mít pokračování?Další nůše nudy a stejno stejných misí? Ne díky.
Naše krásné středoevropské prostředí mám všude kolem sebe, a když se mi zachce virtuálně, tak vlezu do Army : ).Tropy už taky nijak extra nepotřebuju, Farcry a dvě Crysis hry mi stačily, nemluvě o v současnosti hraném Risenu.Afrika je ve hrách vzácná, takže jen ať jí koukaj zachovat a rozšířit.
Ta Afrika se mi docela líbila, džungly fakt nemusím, nejradši bych byl za naše krásné středoevropské prostředí :).
Ale prdlajz :)
Tak pro tebe to možná nesmysl je, protože tobě se ta hra líbila, ale pro kopec lidí jako jsem já by přesunutí zpět na slunko a hordy listí zas uvítalo.
Nesmysl, jen ať to zůstane v Africe.A jen ať přidaj pořádnou faunu, slony, krokodýly, hrochy, prostě to co tam patří!
Paul: Hlavně by se to mělo odehrávat na tropickém ostrově a nehrát si to jako druhý díl na něco, co je nad jeho síly. I když... taky by mě docela zajímalo, co se stalo se Šakalem.
Tak se nám očividně chystá pokračování.Zachovat dokonalej design světa a zbraní, změnit respawn systém, přidat systém frakcí aby na mě nestřílel každej, zpomalit voiceovery, přidat pořádnej stealth systém, víc rpg prvků, možnost lean, prone a toggle aim, baterku a nightvision, no a mohla by to bejt pro mne ideální střílečka : ).
Zajímavá cena.http://www.gamesplanet.com/UK/pc-games/buy-download-Far-Cry-2-Fortune-s-Edition-1553-13.html
Jestli je zámek pro nás,to však nevím.Vypadá že ne
Jestli je zámek pro nás,to však nevím.Vypadá že ne
Jak jsem na to tak koukal, tak tady je problém jednak v těch prodejcích her (tohle potvrdili lidé z Impulse) a také nejspíš v nějakém upsání se Ubisoftu bůh ví komu (nebo vinou dementního vedení), viz zákazy prodejů her digitální distribucí v EU (respektive napálením cen na maximální možnou hodnotu tak, aby nekonkurovala obchodům, viz ceny na GOG, Steam).
Alespoň tak na mě tahle situace působí. A Ubisoft si tím u mne vysloužil první příčku nejméně oblíbeného vydavatele, kterou dříve okupovalo EA.
Alespoň tak na mě tahle situace působí. A Ubisoft si tím u mne vysloužil první příčku nejméně oblíbeného vydavatele, kterou dříve okupovalo EA.
NateLogan: Musíš to brát takhle: zatímco si FC2 v NA koupí hru 4tisíc lidí, tak v EU si FC2 za ten samý čas koupí jen 1tisíc lidí, tudíž se vyplatí to hodit pro Ameriku o půlku levněji.
Proč je skara FC2 v Evropě tak drahé? Na Steamu je o 120% dražší než v NA, Impulse jej má sice levně, ale pouze pro NA, české obchody nejdou pod 600kč (ideálně pak drží 1000kč)...
PS: K čertu s evropskými obchodními (herními) řetězci (skutečný hlavní důvod regionálních restrikcí a přepálených cen).
PS: K čertu s evropskými obchodními (herními) řetězci (skutečný hlavní důvod regionálních restrikcí a přepálených cen).
No, tak přestřelky na každého působí jinak. Někomu se líbí, když vystřílí do nepřítele zásobník, jiný má rád "special" pády po zásahu, další preferuje headshoty. U FC2 nevím, nehrál jsem.
Pooky: Jo, FC2 se dá dost srovnávat s BP a každému se asi zavděčí jiná hra. BP měl více možností, jak zabavit hráče a někomu se to líbilo, jiného zase může chytit atmosféra FC2 jako třeba Paula. Ale kašlu na to, nemůžu nějak srovnávat, hrál jsem jen jednu hru a to BP :-)
Pooky: Jo, FC2 se dá dost srovnávat s BP a každému se asi zavděčí jiná hra. BP měl více možností, jak zabavit hráče a někomu se to líbilo, jiného zase může chytit atmosféra FC2 jako třeba Paula. Ale kašlu na to, nemůžu nějak srovnávat, hrál jsem jen jednu hru a to BP :-)
Mě FC2 třeba bavilo víc než jednička a zhruba stejně jak Stalker, ikdyž skutečně má dost nedostatků.Ale ta atmosféra a dokonalý neomrzující se přestřelky..mlask : ).
Pro Piva a také pro ostatní: Jak tak přemýšlím, tak Far Cry2 se dá docela srovnávat s Boiling Pointem, klady i zápory jsou vesměs stejné. Ale stejně u mě vede BP a ne o málo :-))