Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Moře.

Když jsem zjistil, že mé kamarádění se s nimi je zbytečné, protože nemá dlouhého trvání.
Hmmm, ti kumpáni umírají jak se to příběhově hodí?

Napíchal jsem mu tři injekce a stejně chcípl.
Hele a existuje nějaký mod upravující hratelnost? Něco jako DATASTOR u STALKERA? Třeba omezení respawnů apod.?
Protože já to kdysi zkoušel u kámoše na ps3 a líbilo se mi to, ale DH mi to "zkazila" :)
Walome: Je to tak. U mě takhle zabodoval San Andreas. U té hry znám každičké místečko v celém San Andreas. Ta hra ve své době byla úžasná a ukázala mi i nepřímo některé krásy USA. Tak neuvěřitelně variabilní sandboxové prostředí jsem v jiné hře už nezažil. Malinko se tomu přiblížilo Just Cause, které ale na prozkoumávání bylo šíleně veliké. Far Cry 2 jsem dal už dvě šance a vždy jsem to po pár hodinách (po té první misi v bažinách) vzdal. Ale plánuju tomu dát šanci ještě jednu, někdy...
Přesně. Pokud člověku nesedne prostředí/atmosféra a já nevím co ještě, stane se ze sandboxu šílená nuda (u mě např gta4), ale pokud mu to sedne, dokáže se zabavit po celou dobu hraní (u mě sabotér) a pokud si to zamiluje, prozkoumává každý kout (u mě Beyond Good and Evil).
Walome: To je jen takové odfrflání si. Sandbox je většinou o provádění toho samého pořád dokola a je jen na tématu/náplni té činnosti, zda hráči sedí jako vakuová pumpa.
Vodny: mluvíš mi z duše, sandbox se musí umět, jinak hrozí nuda a stereotyp.
tak zbraně mě celkem zklamaly. Hlavně, když jsem si koupil cosi co vypadalo zajímavě za hooodně diamantíků, tak ze z toho vyklubala plechovková bomba .... nevidím ve hře pro toto vůbec žádné použití. Minomet, mě taky zarazil. Sice je možnost jej mít, ale použitelnost je taky k ničemu.
Jak jsem napsal v komentu. Jendou za čas si to na hodku zapnu, když se nudím, protože si nemusím pamatovat co mám kde udělat. Prostě mrknu na šipku a jedu tím směrem a vše sejmu :)
Pro mě je respawn a neustálé cestování sem a tam zabiják hratelnosti. Hra se tím uměle prodlužuje a stává se stereotypní. V tomhle ohledu mám raději "koridorový" přístup a měnící se prostředí.
Paul: Kdyby ta stanoviště obsadili noví žoldáci řekněme další den, pak by to bylo bez přehánění ideální.

Kubulus: Válkou stižená země plná žoldáků, kteří si mohou dělat co chtějí, ale hlavně zabijí, střílí, plíží se, nakupují zbraně a pomáhají černým dětem. A sem tam po nich někdo něco chce.

Elfian: Netuším, zatím jen dělám mise pro prodejce zbraní, až si budu moci koupit FN FAL, upilovanou brokovku nahradím UZI a tu kuši si zatím ponechám, začnu dělat ostatní mise a uvidím. Ale život žoldáka není žádný med. Samé zabijení, exploze a ježdění. Furt lepší než se mlátit na buzerplace.

Chybí mi tu nějaký baculatý, čtyřpalcový revolver ráže .357, nebo nedej Bože .44
hra vypadá hezky, dobře se v ní střílí, ale opakující se scénář, tu hru zabíjí.
Respawnu se dá z větší části vyhnout používáním autobusů a různejch možností dopravy. Ale fakt je škoda že je nenastavili trochu jinak.
Stejně je to ale úžasná fps.
Sakra, je to jako hrát Jagged Aliance 2 jako fpsko. Parádní setting, malárie.

Nevýhoda je ten pitomý respawn a mainstreamový přístup ke zbraním.
Hmmm, počáteční feel stokrát lepší než první stalker.

Ale výkvět německého strojírenství jako základní a nejhorší zbraň a nějakou ruskou plečku si musím odemknout? Funny.
Našli jste rogalo ? Já jo, pěkně na prd, doletěl jsem s ním jen pár metrů :-((
Mě to třeba sere dost,vzhledem k tomu,kolik jiných fcí při hraní fps používám(vyklánění,chůze do stran + za určitých situací podržení granátu v ruce,atd..),musím ještě držet klávesu pro dřep.Pak nastane něco,kde potřebuji fakt rychlou reakci a chybí mi prst :)
Ale každý hraje jinak,mohl jsem v prvním příspěvku napsat,že se to vztahuje na mou osobu :)
Osobně mě teda mnohem víc štvala nemožnost zapnout toggle u míření.Měly by tam bejt samozřejmě obě možnosti u všeho, nicméně gamebreaking to pro mne nebylo ani náhodou.
Těžký netěžký, vždyť to je přece úplně normální že to držíš, má to většina her akorát někdy jde nastavit i ta druhá možnost.
Jo, je hrozně těžký mít malíčkem zmáčknutej shift když chci bejt skrčenej, fakt že jo.
RedDwarf_Cz: Co? :D vždyť to máš v každé hře, rozhodně jsem se s tím setkal častěji než s tou druhou variantou
RedDwarf Cz: Sakra, já teda držim klávesu abych byl v podřepu snad v každé akční hře :-)

PS: to ale neznamená, že tam pro to klávesa není.
FPS kde člověk musí držet klávesu,aby byl v podřepu není FPS.Nebo jsem to přehlídl v nastavení,ale to se mi nestává
Nejhorší FPS co jsem kdy ..ehm..nedohrál bude mít pokračování?Další nůše nudy a stejno stejných misí? Ne díky.
Naše krásné středoevropské prostředí mám všude kolem sebe, a když se mi zachce virtuálně, tak vlezu do Army : ).Tropy už taky nijak extra nepotřebuju, Farcry a dvě Crysis hry mi stačily, nemluvě o v současnosti hraném Risenu.Afrika je ve hrách vzácná, takže jen ať jí koukaj zachovat a rozšířit.
Ta Afrika se mi docela líbila, džungly fakt nemusím, nejradši bych byl za naše krásné středoevropské prostředí :).
Tak pro tebe to možná nesmysl je, protože tobě se ta hra líbila, ale pro kopec lidí jako jsem já by přesunutí zpět na slunko a hordy listí zas uvítalo.
Nesmysl, jen ať to zůstane v Africe.A jen ať přidaj pořádnou faunu, slony, krokodýly, hrochy, prostě to co tam patří!
Paul: Hlavně by se to mělo odehrávat na tropickém ostrově a nehrát si to jako druhý díl na něco, co je nad jeho síly. I když... taky by mě docela zajímalo, co se stalo se Šakalem.
Tak se nám očividně chystá pokračování.Zachovat dokonalej design světa a zbraní, změnit respawn systém, přidat systém frakcí aby na mě nestřílel každej, zpomalit voiceovery, přidat pořádnej stealth systém, víc rpg prvků, možnost lean, prone a toggle aim, baterku a nightvision, no a mohla by to bejt pro mne ideální střílečka : ).
Zajímavá cena.http://www.gamesplanet.com/UK/pc-games/buy-download-Far-Cry-2-Fortune-s-Edition-1553-13.html
Jestli je zámek pro nás,to však nevím.Vypadá že ne
Jak jsem na to tak koukal, tak tady je problém jednak v těch prodejcích her (tohle potvrdili lidé z Impulse) a také nejspíš v nějakém upsání se Ubisoftu bůh ví komu (nebo vinou dementního vedení), viz zákazy prodejů her digitální distribucí v EU (respektive napálením cen na maximální možnou hodnotu tak, aby nekonkurovala obchodům, viz ceny na GOG, Steam).

Alespoň tak na mě tahle situace působí. A Ubisoft si tím u mne vysloužil první příčku nejméně oblíbeného vydavatele, kterou dříve okupovalo EA.
Proč je skara FC2 v Evropě tak drahé? Na Steamu je o 120% dražší než v NA, Impulse jej má sice levně, ale pouze pro NA, české obchody nejdou pod 600kč (ideálně pak drží 1000kč)...

PS: K čertu s evropskými obchodními (herními) řetězci (skutečný hlavní důvod regionálních restrikcí a přepálených cen).
No, tak přestřelky na každého působí jinak. Někomu se líbí, když vystřílí do nepřítele zásobník, jiný má rád "special" pády po zásahu, další preferuje headshoty. U FC2 nevím, nehrál jsem.

Pooky: Jo, FC2 se dá dost srovnávat s BP a každému se asi zavděčí jiná hra. BP měl více možností, jak zabavit hráče a někomu se to líbilo, jiného zase může chytit atmosféra FC2 jako třeba Paula. Ale kašlu na to, nemůžu nějak srovnávat, hrál jsem jen jednu hru a to BP :-)
Mě FC2 třeba bavilo víc než jednička a zhruba stejně jak Stalker, ikdyž skutečně má dost nedostatků.Ale ta atmosféra a dokonalý neomrzující se přestřelky..mlask : ).
Pro Piva a také pro ostatní: Jak tak přemýšlím, tak Far Cry2 se dá docela srovnávat s Boiling Pointem, klady i zápory jsou vesměs stejné. Ale stejně u mě vede BP a ne o málo :-))