Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Paul: Asi tě nechápu. Seš si vědom velkého množství nedostatků, uznáš je, ale stejně dáš 95%. Mám brát vážně to co říkáš, nebo výšku hodnocení?

marwel: Já si ve F3 fakt připadal jak hňup, co jen odklikává to co musí.
Paul: Mňa MMORPG mimoriadne zaujíma :)

Spisovatel za Planescape Torment bol producent Guide Henkel. Z toho čo som čítal, bol práve Henkel (mimochodom aj producer Realms of Arkania - prípadne ešte robil hudbu k Jagged Alliance), ten čo tlačil vývoj Planescape Tormentu do tej formy, v ktorej ho vidíme a Chris Avallone bol ten čo sa snažil tlačiť Planescape do akčnosti - čo mimochodom aj dokazuje jeho neskôršie vyjadrenie v interview, že on sám by to robil omnoho akčnejšie a nekladol taký dôraz na dialógy. A keď sme pri tom, to čo robí Obsidian je argument sám o sebe, o tom kto v skutočnosti stál za Planescape Tormentom.

No a to či Interplay má dobrý manažment je samozrejme otázne. Nech sú akokolvek neschopní vo financiách, jedno im uznať musíme. V svojej dobe boli schopní najať tých správnych ludí a nechať ich pracovať na hrách, ktoré dodnes tak ospevujeme.

Ale rict jestli odstrani dialogy jako pro blbecky? Oni ty dialogy nejdriv musi napsat aby je mohli pripadne ostranit.:) Skeptik klidne bud, ale rozhodne neocekavej dialogy jako v F3 kdyz je pisi uplne jini lide.
Mluvíš, jako bys čekal modré z nebe. Radši budu skeptik a pak třeba mile překvapen, než naopak. Ale pokud dáváš 95% F3, tak co se tu vlastně divím?
Say - příspěvky v diskuzích jak od blbečků to bohužel neodstraní :(

Hrál jsi Planescape Torment, nejlépe napsanou hru všech dob? Tak její hlavní spisovatel je senior designer na NV.

A ten dialogue engine si taky přepsali.
Takhle to napsat je dobra hovadina. Dialogovy system je stejny jako v jinych hrach a pokud poukazujes na kvalitu dialogu, pak pujde nejspis o to, kdo je pise. Obsidian maji se psanim kvalitnich dialogu bohate zkusenosti a po osobni zkusenosti s NWN2 bych se o kvalitni dialogy rozhodne nebal. Pochybuju, ze by je Bethesda nejakym zpusobem v tomto ohledu omezovala.
Takže, traity jsou zpátky, žádný lorebreaking stats bonusy za bobbleheads, definitivní konec, tři různý ingame měny (miluju to vysvětlení ohledně fiat currency..super že NCR vláda ojebává svoje občany i za 300 let skrze sílou vynucenou bezcennou měnu), možnost zabít všechny nebo nikoho, GECK s jejich vylepšeními už při vydání, re-balanced skill system..
no vypadá to hezky.


a ještě k tom u interplayi - jo, ve vedení je ten samej člověk co ho zakopal pod zem a zničil, Herve Caen, ale to bych za pozitivum fakt nepovažoval. Ten Chris Taylor je jedinej člověk z Black Isle o kterým se ví že na tom dělá. Jinak podepsali smlouvu o spolupráci s neznámejma bulharskejma Masthead Studios, což tomu moc důvěry nedodává.A vůbec, koho zajímaj MMORPG anyway :P
Nerozumiem, v čom iný? Viem, že v 2007 či 2008 sa Interplay znovu otvoril, po tom ako nevyplácal platy zamestnancom a neplatil za nájom v 2005 a boli núteni zavreť pobočky. A z toho čo práve čítam sú momentálne osoby vo vedení stále tie isté čo bývali.
Uvidíme, ja verím Interplay a vkladám nádeje do V13. Bol to práve Interplay čo zložil Black Isle studios, a ktoré aspoň mne teda vytvorilo nekonečné hodiny zábavy ich RPGčkami.
Avellone dělal velkej kus dvojky, na jedničce nedělal, Bibli dělal on, takže nevím na co reagueš.
Tim Cain po rozpadu Troiky šel do Carbine, kde dělá neoznámený MMORPG (jaká škoda).
Taylor je v Iply a dělá na Project V13, což IMO nikdy nevyjde a když jo, bude to sračka.Anderson, co dělal na V13 taky, šel do Inxile, kde pravděpodobně kutí pokračování Wastelandu (doufám že nemrhá talentem na ten generickej Hunted).
Paul: Podľa mna to bol Tim Cain a Chris Taylor čo designovali pôvodný Fallout. Mimochodom, momentálne obaja teraz robia znovu v Interplay na Fallout MMORPG.
HEX: Jasně, je blbost odsuzovat hru podle videa, ale jak jsem viděl to zběsilé střílení a akci, kterou se tam snaží za každou cenu nacpat... Automaticky mě to táhne zaujatě plivat. Fakt si myslíš, že se vrátí o tolik k původním Falloutům po takovém úspěchu F3?
Acho jo. Takovou práci to pořád dává vyvrátit to klišé o hardcorefans co nenávidí F3, protože není izometrický a turn-base a Say tady tu těžkou práci vesele pošlapává. Protože jinak nechápu na co si u NV stěžuje. Většina věcí z jeho seznamu stížností v NV bude vyřešena...
...což se nevylučuje s tím, co jsem psal předtím. Nebo mám to chápat tak, že je F3 parodie na F2?
Koho mám jmenovat? Pročti si komentáře u Fallout 2 a nějací lidé tě určitě trknou do nosu. Jinak druhý díl je všeobecně známý tím, že je to taková parodie na jedničku. Ten zbytek (jestli to bereš negativně, nebo pozitivně) už záleží na přístupu.
Kubulus: Jmenuj. F1 a F2 má k sobě daleko blíž než F3 a FNV. To je snad jasné.
MtM - přesně, co si to ta špína Avellone, tvůrce Fallout bible, dovoluje, dělat na novým falloutu :(
To skutecne fallouti universum skoncilo zanikem Black Isle. Nove fallouti universum je jine, ale stale kvalitni a NV se snazi alespon castecne prinest do Fallout 3 ducha prvnich dilu. V ramci moznosti.
Say : Podobně "trhlé" jako Fallout 2. Znásilnění jako v případě 3.dílu se nebojím...
Vyrida: Ovladače pomohly? Měl jsem úplně stejný problém, na anglickém fóru jsem našel řešení v podobě stažení kvality odrazů vodní plochy.

Options > Advanced > Water > Reflection Quality

Je trošku divný, jak může mít vliv, když široko daleko žádná vodní plocha není, každopádně zvláštní lagy při pohledu do oblohy a zpět nebo i náhodně po krajině přestaly a hra je konečně naprosto plynulá.

BTW: Mně osobně chybu ovladače spíš způsobily, protože co si pamatuju, tak na starších, když sem hru hrál poprvé, se lagy nevyskytovaly. :-)
Mám problém s trháním hry pokaždé když zajedu na oblohu a pak zpátky na zem. Vtu chvíli hra asi na vterinu trhne a dělá to pokaždé když to udělám... V Interierech to je v pohodě takže je problém v tom nebi.

Patch mám nejnovejsi 1.7 a ani snizeni detailu nepomaha, kdyz dam vse na low nebo na high porad je to proste beze zmeny :-/

Splnuju i doporucene pozadavky na sestavu ( viz. muj profil )...

Neví někdo co bych mohl udělat?

VYŘEŠENO:
Blbec jsem tam nechal starý grafický ovladače když sem se snažil spustit starší hru a nedal zpět nový... děkuji za pozornost :)
Nejspíš taky tak... I když Fallout 3 CE jsem pro PS3 koupil za 750 (u nás).
Půjdu do toho za plnou, i když je na 99% jistý, že za půl roku jí obchody budou dávat zase za nějákou směšnou částku.
Ten Fallout má stát 70 dolarů, takže by to mohlo vyjít na 50 liber třeba..což by bylo v klidu.
Paul: Viz Starcraft 2 CE - u xzone za 2900 :D Osobně moc zkušenosti se zahraničními obchody nemám, ani s oblíbeným Amazonem.
Pokud bude k dostání u nás, asi do ní půjdu, i když hře moc nevěřím :)
Mě teda úvodní věty typu "něco sesmolím" apod. vždy nalákají ke čtení. Komentář jsem přečetl celý, ale plus dát nemůžu, protože mě na hře vadily spíše jiné aspekty a původní fallouty mi nic neříkají, takže jako fanouška žánru mě třetí díl svým odklonem od předchůdců nijak nesere a neuráží :-)
To Jablek: Napsat na začátek komentáře "něco sesmolim teda" je opravdu bezva nápad. Tim čtenářě vážně navnadíš ke čtení.
hmm a hlavní hrdina asi vykrad armádní sklad kterej přesto, že byla jaderná válka zůstal nedotčenej.... vojenská helma, M16. Čekal jsem něco jinýho...
to info je hezké ale ty scany se mi fakt nelíběj... nedejchá z toho nic....
Tak zatim největší radost mám z tohohle infa:

There is an optional hardcore mode, the character needs to drink water, ammo has weight, healing isn't instant etc.
pipboy - mas pravdu vyhrabava "skoro mrtvolu" :)

Inak, teda, fuha, myslel som, ze by to moholo vyzerat malinko inak - aj ked je to stejny engine, rovnaky sposob hrania...no (zas na tych skenoch je hovno vidiet), ale aj tak to zatial vyzera slubne.