Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Vsimni si rok clanku:
http://www.gamespot.com/pc/adventure/cal ... ews.html?sid=6026448

2003 (3 roky pred vydanim) Bathesda oznamuje vydanie (publishing / producing) Call of Cthulhu.

Citujem
"Our success with games like Morrowind demonstrates that gamers are ready for experiences that push the boundaries and try things that nobody else has done, and Call of Cthulhu definitely fits that description"

Moze byt?
Zdroj je nepodstatny. Je to presne ten fakt o ktorom som hovoril ja, kedze uz od zaciatku vyvoja mali Headfirst problemy s vyvojom a zhananim distributora. Bethesda do vyvoja zasiahla az podstatne neskor, a jej podiel na krachu Headfirstu je asi tak otazny, ako keby som povedal, ze za smrt tvojej babicky moze Spojene Staty Americke.
To ze tu napises nieco po anglicky bez uvedeneho zdroja ma snad nieco znamenat?
Well, z většiny FO3 videí co Bethesda vypustila nic moc nenasvědčuje, že by to mělo být vůbec RPG. Připadá mi to osobně jako freelance FPS s pár kosmetickýma alternativama jak řešit situace.

Co se týče Fallout MMO. Well, asi celkem nic moc. Aspon pokud by to chtěli pojmout způsobem, jakým většina vývojařů pojmula většinu MMORPGs. Tzn. hromada tlačítek a zkratek po celé obrazovce a svět podivně roztahanej, kde se semtam prochází nějakej ten mob na místech kde... prostě není důvod aby tam byl (partička alienů v uplně prázdným kaňonu). Tak to fakt ne, díky.
The March 27, 2006 release date of the PC version ended a six-year cycle of development hell. Headfirst began developing Dark Corners of the Earth for a German publisher named Fishtank. Fishtank was taken over by JoWood and JoWood wasn't interested in the title. Headfirst continued development while searching for publishers. Bethesda ended up with the publishing rights, but they wanted it as an Xbox title, not a PC game.
Paul - jen jsem tim chtěl říci, že ty prodeje o úspěšnosti hry moc nevypovídají, to kolik lidí hrálo Olivion a Fallout to opravdu nevim :)
Mno, když jsem nedávno hrál O+KotN+SI, tak jsem se u spousty questů koukal na uesp.net (po jejich splnění, jen tak pro zajímavost), a u strašně velkýho množství z nich jsou bugy. A např. takovej bug, že NPC v SI říkaj "I HAVE NO GREETING", nebo že se postava při dokončení KOTN zasekne při sezení a hra se nedá v podstatě dohrát, no takový bugy jsou docela na nic. TO že ty jsi na nic velkýho nenarazil nic neznamená, sorry : ). Ale těch bugů je tam fakt hromada a ty patche je perfektně opravujou.
Paul - unofficial patch pre Oblivion nepotrebujes na hranie tej hry. Hru som presiel bez neho a nenarazil som na jediny problem (a to som splnil vsetky hlavne aj vedlajsie questy). Jediny bug - vazny - na ktory som narazil bol v KotN. Ale o to nejde. Ludia obcas robia, akoby Oblivion bol Daggerfall. Co ani zdaleka nebol :) Bethesda je divna spolocnost, aspon co sa pristupu k zakaznikovi tyka, to je jednoznacne, ale tretiemu Falloutu neverim ani za tie modre oci Todda Howarda (v pripade ze ich ma modre :) ). Stale, moze to byt dobra hra, ale bude to dobry Fallout? Podla doterajsich informacii, ktore o hre mame - len velmi tazko. Ale uvidime, nerad hodnotim hru pred jej vydanim a vyskusanim.
BTW, Interplay má nový stránky, a mimo Jasona Andersona už na Fallout Online maká i Chris Taylor. Kdyby nedělali MMO, byla by to nejlepší zpráva za hodně dlouho. Jenomže MMO je prostě...prostě....grrrrrrrrrrr.
Tohle jsem napsal na jednom zahraničním fóru - jak je vidět, taky moc nemusím Bethesdu : ). To co tu píšu je to, co mě na Bethesdě vadí nejvíc. Jinak na FO3 se těším a budu tu hru soudit až si jí zahraju - změna perspektivy a nahrazení tahovejch bojů realtime+VATS mi vůbec nevadí, a zbytek budu moci posoudit až po dohrání.

Bethesda SUCKS in "caring for our customer" department. They left over TWO THOUSAND BUGS in Oblivion+KotN+SI, and left fixing those bugs on community. So yes, I played and liked Oblivion recently, but it was possible only thanks to incredible work that Kivan and Quarn (guys behind unofficial patches) did. Bethesda can kiss my ass though. They should hire those guys. Anyway, I really hope its not gonna be the case with FO3.

So, if you play Oblivion, unofficial patches (tesnexus.com etc) are a MUST.

Now, compare Bethesda's approach to for example CDProjekt's approach.

Bethesda leaves over 2000 bugs in the game without ever fixing it, makes fucking DLC instead, and charges you for it. You have to pay for a fucking horse armor.

CDProjekt releases a game, works on fixing bugs, making three patches, and then spends the whole year polishing the game and bringing it to perfection. You get all bugs fixed, new english translation and dialogues, shitload of improvements, two new adventures (each few hours long), several bonus dvds with music and making of and what not....and everything comes free.Completely free.

Quite a difference.
Pozri nejsme na ihrisku, tie informacie su vsade okolo. Nemienim kvoli tebe stravit uz ani minutu hladanim ti co len jeden link.
Mickthemage vies o tom nic ocividne. Bathesda bola nieco ako producent pre Headfirst. Oni im dali ultimatum kedy to vydat, oni im dali peniaze, oni im kecali do toho ako ta hra ma vypadat. Najprv si zisti o tom nieco lebo zo seba robis **ta.
Ebb - prosim ta, netaraj dve na tri. Bethesda nic nerusila. Studio, ktore vytvorilo CoC bolo nezavisle na Bethesde, Bethesda v tomto posobila iba ako vydavatel. Skratka nezavislemu studiu dosli peniazky - Headfist aka Adventuresoft aka Horrorsoft, uz len skratka predava svoje stare hry :)
Paul, to je jasne ze kazda firma sa snazi maximalizovat profit a robi pre to vsetko. Niektore profituju z toho, ze nenapchaju miliony do reklamy a prehnanej grafiky a urobia poctive RPG. Taketo firmy stale mozu byt rovnako ziskove ako mega projekty s mega grafikou, mega narokmi, stovkami programatorov, ktorych rozpocet je nie desatnasobne vyssi, ale stonasobne. Tak je jasne ze rataju s milionovym predajom.

Ale ak ten developer teraz tvrdi, ze fallout sa predtym malo predaval a chcu omnoho viac, to znamena ze ide zkomercializovat celu licenziu a urobit z toho popcorn. Na take nieco nehodlam prispiet kupou takej hry. Uz Bathesda zrusila jedno vyvojove studio, ktore stalo za Call of Cthulhu, lebo im dalo prehnane naroky. Je len malo horsich firiem.
AiMLEzZz: Nejdřív bude dobré si to zahrát a pak bude myslím hodně prostoru ke kritice/hodnocení. ;)
To ale nehraje vůbec žádnou roli - fakt je prostě ten, že Fallout hrálo MNOHEM míň lidí nežli Oblivion, a Bethesda chce (jako každá jiná firma) prodat co nejvíc kopií. O srovnávání tu nejde.
Myslím, že se ty prodeje nedají srovnávat, Oblivion je o nějakých 8-9 let mladší, a prodej her tenkrát nebyl takový jako dnes kdy se i průměrné hry prodá tolik co špičkové hry z té doby jako Fallout.
Vzhledem k tomu, že se Oblivionu prodalo přes tři milony kopií a Falloutu řekl bych zcela jistě pod milion, není na tý větě nic špatnýho. Bethesda čeká, že se toho prodá MINIMÁLNĚ stejně jako Oblivionu, přece si nebudou dávat nižší cíle.
"I think it'll probably skew a lot towards newer players, just if you look at how many people bought or played Fallout before, versus what we're looking at sales-wise, the numbers don't add up"

Ked si toto dovoli povedat v interview lead dev tak neni o com. Nie ze by som od pridrbanej Bathesdy cakal nieco ine ale povedat to takto na celu hubu je moc aj na mna. Na co natlacili tolko prachov do developmentu a naco z tej licenzie robia mainstream ked uz povodny Fallout 1/2 zarobil dostatok. Fallout 3 bude prijebany mix Kotoru a Oblivionu pre konzolistov. Posledne prachy odo mna Bathesda dostala pri kupeni Oblivionu a tym to aj zostane. To si radsej rozohram znovu Fallout 1.
Pozor pozor! Ted můžete všechny tři zatím vyšlé Fallouty koupit na GoG.com koupit dohromady v přepočtu asi za 270 Kč (18$). Funguje to stejně jako Steam, zaplatíte a můžete si je stáhnout kdykoliv + jsou 100% XP & Vista kompatibilní + support a to se imo vyplatí.
No už jsem trochu vychladl a moje ruka nemá chut každou chvíli prorazit monitor a vytáhnout Todda ven :).

V interview níže už Todd vážně nevypadá tak připitoměle a moje prozatimní mínění o hře se trošinku zlepšilo. A jestli vážně vyjde Construction Kit jako pro Oblivion a najde se dost fandů, kteří místo vytváření nových účesů a textur nahých ženských udělají z Falloutu 3 slušnou hru, podobně jako fans vylepšili i F2, pak to snad nebude až taková hrůza.
možná jen ukazují špatné lokace a vyzdvihujou špátné způsoby hraní
No kdyby to věděli, tak tady teď nediskutujeme nad pochybnou kvalitou Fallout 3
Oni vědí že fanoušci mají vysoká očekávání a určitě dělali něco proto aby je nezklamali. Modding si myslím 100procentně umožní, tak jsem klidný
mno, abych se priznal tak techdemo Van Burenu me prilis nenadchlo :)

Ve Falloutu 3 ale vidim takovy hezky zaklad pro masivni premodovani do neceho seriozniho. Teda pokud si Bethesda nebude hrat na uplne curaky a vypusti editor.
Možná Proto rozhovory neukazují:

"- engine dialogů je naprosto stejný jako v Oblivionu. Přijdete k postavě, zmáčknete čudl a hra zamrzne. Hledíte postavě do tváře a vybíráte odpovědi. Pohyb obličeje je mdlý, hlasy teatrální, vypadá to velmi uměle."
Bože bože bože, Todd mě ubíjel celou dobu těch jeho interview a dorazil mě když řekl: Tahle hra je dělaná pro hráče, kteří předchozí díly nehráli - jinými slovy: Jmenuje se to Fallout a tam podobnost s ostatnímy díly končí.

OMFG! Chvilku jsem tiše doufal, že by se mohla někde objevit špetka originality nebo něčeho, díky čemu by stálo za to tu hru hrát. Ale ne. Všechno jenom nasvědčuje tomu, že je prostě nelineární FPS s inventářem a pár minihrama. Taková špatná kombinace S.T.A.L.K.E.Ra a Bioshocku. K**va! Nechápu co jim bránilo prostě vzkřísit Van Buren, to mělo aspon nápad, atmosféru. To že je to z izometrického pohledu tomu nijak neškodí, vždyt když tak může Blizzard vyvíjet Diablo 3, proč Bethesda nemůže takhle udělat Fallout?

Je sice moc pěkný že do toho dávaj "srandičky" typu Fat Boy a Rock-It-Launcher, ale koho to sakra zajímá? Fallout měl jakž takž inteligentní a černej humor, ne jak Bethesda, která se asi nechala inspirovat Shrekem. Proč do té hry proboha cpou tolik atomových hřibů (hláška o tom že můžete celou ulici vyhodit do vzduchu jenom odpálením aut s nukleárním pohonem mě taky silně od hry odrazuje).

VATS - další naprosto stupidní nápad, tak bud hraju hru real-time nebo turn-based, proč to takhle hrozně zjednodušovat a míchat? Kolik bude ve hře zbraní? 50! Ježišikriste! Fallout 2 jich měl stovky (kolem 400, pokud se nepletu - samozřejmě včetně jejich upgradů a různých verzí)!

Vůbec nic nenasvědčuje tomu, že by F3 mělo být RPG, jenom průměrná nelineární FPS. Kam se poděla 50s atmosféra? Sakra, nechápu proč tomu říkají Fallout když to je koneckonců koncipováno jako hra pro ty co Fallout nehráli a neví o co se jedná?!

Aaaargh! Mám chut něco zničit!
tady jde o život, radši si tam taky objednej místo v bunkru než bude pozdě (ps je to volání do ameriky, tak bacha - hovor stojí asi 5-15Kč za minutu)
tak lidičky já jsem se tam taky dovolal .... :-)
0018884VAULTTEC
neboli
001888482858832
wow tak to telefonní číslo, to je megamasakr :-)) to se mi líbí, víc takových drobností.. jen houšť :))
ymusím doufat, že většina hráčů si to "zahraje ještě před koupí", protože finanční neúspěch Fallout 3 je jedna z šancí, jak se někdy dočkat normálního pokračování.
no nevim jak ja to cet tak jsem si rek ze pred nejakou koupi si precejen tu hru nejdriv zahraju. Nektery ty komentare znej pozitivne, vetsina ale zni tak jako by dotycny v zivote nehral FO1/2 a hra se jim libi hlavne proto ze maji radi oblivion. Ale tak vypada to ze minimlane atmosferu to mit bude a jako rpg to i bude fungovat.

Jen u rozhovoru se trochu bojim ze postavy budou znit falesne a umele a taky ze po pribehovy strance/v propracovanosti sveta to bude bez hloubky. (totiz Fallout ma precejen promakane univerzum a je tam spopusta zjaimavych veci ktere jsou zaroven nejak zduvodnene a tak nejak mam pocit ze ve trojce proste jen prevezmou vetsinu realii a ze na otazky proc se tu ci onde deje to ci ono, nebo na nejake rozsirovani univerza hodi bobek)

Jo a samozrejeme i kdyby to melo byt jen celkem akcni RPG tak doufam ze ve finalni verzi kdyz udelam sniperkou headshot tak se nestane aby obeti ulitly obe nohy. Boha. A ze vystreleny medvidek bude maximalne za 1HP a to jen u slabsich zbroji a ze pri tom nebude strikat krev :) nejak mam pocit ze by se mohla konat aspon dobra atmosfera a tohle by ji docela kazilo :)
postřehy na Madbrahmin a NMA od lidí co hráli Fallout 3 na E3.

Ty postřehy jsou...velice....velice...no..zajímavé a ...vskutku optimistické pro všechny stále naivní hráče, pokud tedy nejde ovýmysl a konspiraci ze strany fandů:)
Last jedi - radši toho nechme, co když se to k vývojářům nějak donese, abychom pak nelitovali:D
Slayer: ja viem, ze si to bral ako joke, ironiu, lenze prave v tom kedysi najde clovek zaujimavu myslienku ci kus pravdy :)
Last Jedi - já jsem asi hroznej suchar a proto to co jsem napsal byl jen for, opravdu po tom netoužím:)
Video o Far Cry 2, ve kterým se moderátorka omylem zeptá Clina Hockinga (hlavní designér FC2) jestli je nutné hrát předchozí Fallout (jo, spletla se). Je to docela vtipný (a pochopitelný, když tam předtím měla Howarda), navíc se mi líbí ta Hockingova reakce : ).

Jo a ten FarCry 2 vypadá taky kulervoucně, je tam spousta věcí, o kterejch ostatní střílečky ani neuvažovaly.
Slayer: vies ze v tom cosi napisal je zaujimavy napad tak trochu? By som bral fps v style dark messiah of might and magic, ale odohravalo by sa to v prostredi stredoamerickych ci juhoamerickych indianov. Samozrejme bez magie. To by mohla byt mnamka.
OMG tak to uz je fakt ptakovina. Jak se rozprsknul po tom zasahu medvidkem je picovina nejvetsi. A jeste horsi jsou snad ty nadseny vykriky. Navic ukazujou porad to samy video, jako kdyby nic jinyho nemeli. Jsem skeptickej cim dla vic.