Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@stepankoby1 (23.08.2021 11:54): Zrovna ten první zvrat, který zmiňuješ mi dával taky smysl... hlavně proto, že Mace přímo i řekne něco ve smyslu, že se prostě JoB bojí a že se radši přidá na jeho stranu, když nevidí tu naději na straně dobra. U ostatních mi drásalo nervy to předstírané morální higher ground, když pak ve skutečnosti jednali úplně jinak. Třeba v tom úkolu s maskou, Briar řekne, to může být moje matka nebo Briar a ona že ještě zemřít nehodlá. To chápu. Thunder si taky promluví z očí do očí a ačkoliv jsem ho nemusela, tak nabídne logické řešení vycucnout duše z Arény, ale Weaver se zabarikáduje ještě předtím než se člověk dopraví do guildy. Proto jsem neměla první dva problém nechat žít, ale guild mastera jsem si prostě odpustit nemohla :D. Ale to už zabíhám do detailů :D.

Máš pravdu v tom, že MC je prostě ten jediný aktivní článek hry a ostatní jsou víceméně pasivní reakce. Celkem mě dvojka láká, ale bez xboxu a portu (co jsem četla) zatím v nedohlednu, tak se asi jen tak nedočkám. :D
@Schu (23.08.2021 11:09): Když si zvolíš dobrou stránku, jsou trošičku víc supportive. Ale pořád zůstává ten hypercynický fakt, že seš jako hlavní postava v té nejhlavnější lince jediná, která něco dělá, a ústřední hrdinové cechu sedí a brečí. Na druhou stranu mi i proto zvrat s Macem dává docela dost smysl. Jde opravdu jen o to, jak to chceš vnímat.

V dalších dílech to funguje trošku jinak, protože se odehrál masivní timeskip (500 let), po kterém cech už dávno neexistuje. Takže se stáváš jediným hrdinou ve funkci.
@stepankoby1 (22.08.2021 20:30): Já si taky nepotrpím, že hrdina by měl mít morální zásady anděla, pojem antihrdina mi není neznámý, jen mně právě vadilo to, že skoro žádný z hrdinů neměl backbone. Kdykoliv šlo s kýmkoliv do tuhého, tak se schovávali a snažili se vyhnout něčemu, co by cechu (a světu) mohlo pomoci. Spíš než to, že postavy nejsou dokonalé, mi vadil ten úhel pohledu, že třeba Weaver (alespoň mi to tak přišlo) se snaží natlačit hlavní postavu k té dobré morální stránce, ale když má sám šanci se prokázat jako ten dobrý, tak se zbaběle schovává.

Ty postavy mi přišli strašně nekonzistentní... ale taky chápu, že ani ta backbone asi u hrdinů ve Fablu není nutností, jen by to mohli spíš pojmenovat cech žoldáků a sedělo by to líp. Ono i ten název Fable - Bajka, a poučení nic moc žádné. Každopádně díky za reakci, ten název cechu hrdinů jsem brala víc doslovně než má být účel, jde mi prostě o princip. Někomu to sedne, někomu ne no. :D Docela mě ale zajímá jak se tyhle věci dějí v dalších dílech.

@Tulareanus (22.08.2021 20:55): Tím mě trochu zaráží, že i hráči o Fablu (ti v mém okolí) mluvili v úplně stejném světle jako marketing a já tedy měla ty očekávání trochu někde jinde než byla realita :D
@Schu (komentář): hral som hru v case vydania a myslim si, ze vacsina veci, ktore hre vycitas, boli uz vtedy vycitatelne. Molyneux nas opil rohlikom a predal nam uplne inu hru ako sme nakoniec dostali
@Schu (komentář): Myslím, že jsi trošku nepochopila ústřední princip za cechem hrdinů. Slovo hrdina ve světě Fablu neznamená morálně nedotknutelný zachránce světa, ale bojovník s měřitelnými schopnostmi (válečnými, na dálku, magickými), které mu cech pomáhá si vylepšovat. Prostě člověk, který se rozhodne nějak ovlivňovat okolní svět, ne v něm jen existovat jako občan. Tvůj pohled na postavy (Weaver, Thunder) je naprosto validní a pádný, pointa je tu ale v tom, že s ním hra počítá a postavy schválně zobrazuje v tomto horším světle, pokud si sama zvolíš na nich právě tyto stránky vidět. Pro mě osobně je to taky jedna z věcí, která se mi na Fablu líbí, proto se ozývám.
@Say (13.09.2014 14:54): Asi jsem v grafice čekal něco víc, to se ale dá překousnout. Ale ta hra je zabugovaná, přijde mi nedodělaná. Recenze na steamu jsou dost brutální http://steamcommunity.com/app/288470/rev ... ted&snr=1_5_reviews_

Těšil jsem se asi až moc. Doufal jsem ve funkční, vyleštěnou, vylepšenou hru. Takhle mám chuť nainstalovat původní verzi.

Jediné co mi vyhovuje je plná podpora ovladače.
Věřím, že dvojku na pc vydaj pokud bude mít Anniversary slušné prodeje.
Když už vytváří tohle, tak by mohli předělat i 2. díl a hlavně vzít zpátky trojku..
@ViRus (09.09.2014 11:50): Jak Saye (ne)znám, tak určitě na PC, už jen proto, že si jistě bude chtít krapet modově zavizualizovat a udělat nějaké dechberoucí screenshoty, pokud to jen trochu půjde. Krom sběratelství (pokud chceš tedy prázdnou krabičku, kde je sotva disk) není důvod si hru kupovat na 360 a možná i to padne, protože i ten Dead Rising 3 nakonec PC DVD vydání dostal.