Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dragon Age: Origins - The Darkspawn Chronicles

Dragon Age: Prameny - Kronika zplozenců

18.05.2010
54
75 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Tento stahovatelný obsah ukazuje hráči alternativní historii původní hry: Co kdyby vaše postava zemřela při přijímacím obřadu a Šedí strážci by pochodovali pod velením Alistaira? Děj obsahuje samostatné dobrodružství, ve kterém ovládáte armádu svíječů, vířivců, křiklounů a dokonce i mocné zlobry. Kronika zplozenců obsahuje i jedinečnou odměnu nazvanou "Blightblood", která se objeví v datadisku Dragon Age: Origins – Awakening a v původní hře Dragon Age: Origins po dokončení kampaně Kroniky zplozenců. DLC obsahuje i tři nové úspěchy. Hrací doba je odhadována na 1 až 2 hodiny a je dostupná za Bioware body.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 30
Zabiju obyčejného strážného - <3 Hurlock approves (+10) :D :D :D
Tak aspoň, že to umí pobavit.

Absolutně přiblblé DLC, jehož úloha je stejná jako úloha poloviny trpaslíků v Hobbitovi - absolutně zbytečná. To, že ovládáte jednotky padoušské strany je sice hezké, ale v rámci schopností a celkových bitek se o žádné velké žrádlo nejedná. Souboje velice rychle omrzí, dialogy prakticky žádný, plus veškeré lokace jsou samozřejmě okopčené z původní hry. Dokážu pochopit, že Bioware vydali tuhle hovadinu s tím, že si plně uvědomovali fakt, co za blbinu to je, ale aby to byla nudná hovadina... to je prostě fail.
Jedno tomu DLC ale musím nechat - mohl jsem v něm zabít Oghrena. Jen díky tomu jsem byl zprvu v pokušení tomu dát 95%, ale pak jsem si řekl, že bych se měl klidnit a přeci jenom být krapet objektivnější.

Tohle má smysl hrát snad jen pouze v případě, že jste každého člena v Originech nesnášeli, pokud to je váš případ, tak si DLC užijete, vy burani.

Pro: Oghren tam chcípne

Proti: nudné, ryhle omrzí, hovadina bez kouzla

+26
  • PC 60
Tak to tu ještě nebylo. Naštval vás nějaký společník během hry? Doporučuji pořídit Kroniky Zplozenců a jít z něj vymlátit svoji frustraci.
Říkáte si, co to melu? Inu přesně o tom tohle DLC vlastně je - postaví vás na opačnou stranu barikády a vy, jako zplozenec, se snažíte obsadit Denerim a ku Arcidémonově radosti vše živé povraždit. To vám znepříjemní všichni naši známí hrdinové, kterým budete muset patřičně zakroutit krkem. Skvělé je, že můžete hrát, za jakýkoliv druh zplozence (včetně zlobra!) a styl hraní je tak velmi odlišný.
Pokud jste si ovšem zamilovali všechny postavy a nedokážete si představit, že by se jim snad mělo něco špatného stát - raději Kroniky Zplozenců vynechte.

Pro: rozmanitost stylu boje za jednotlivé druhy zplozenců, nadsázka DLC

Proti: neslučuje se s původní hrou, pro někoho drastické

+16
  • PC 30
Hlavná otázka, ktorú si vždy pokladám pri každom DLC?

Má vôbec zmysel, že toto DLC existuje? Rozširuje dej? Pridáva niečo zaujímavé? V prípade Darkspawn Chronicles, je to 3x nie. 75 minút bojovania v Denerime nezachráni ani fakt, že človek si môže s chuťou pozabíjať svoju hernú družinu z pôvodnej hry - hlavne Lelianu!. Zrecyklované a zminimalizované lokácie z konca pôvodnej hry v koži extrémne nenápaditých a nudných záporákov bez levelovania s preddefinovanými vlastnosťami. Nebrať.

Pro: dá sa zabiť pár známych postáv, ale nič extra to nie je

Proti: krátke, zrecyklované a nudné

+15
  • PC 30
Je fajn, když DLC přijde s neotřepaným prvkem a přinese trochu té inovace. Hráč má možnost projít si zplozenecký útok na Denerim očima průzkumníka zplozenců. O dost méně fajn je skutečnost, že navzdory potenciálu není výsledek víc než prachobyčejná řež bez příběhu, bez dialogů a bez jakýchkoli možností volby.

DLC představuje svět, kde žádný Šedý strážce (hráč) známý ze základní hry neexistuje a vše bylo od Ostagaru čistě v rukou Alistaira, který to, zdá se, poněkud zvoral. Sice to dotáhl až na krále, ale to je asi tak vše, co se mu povedlo. Hráčův úkol je tedy vcelku zřejmý - dobýt Denerim a zlikvidovat všechny Šedé strážce. Jelikož válečná vřava je na každém kroku, nebude hráč nikdy sám a právě z okolních zplozeneckých spolubojovníku verbuje členy do party. Je příjemné, že zplozenců je hodně druhů a hráč má možnost získat nejen vířivce či svíječe, ale i zlobry a křiklouny, přičemž každý druh má své vybavení a schopnosti. Aby měl hráč motivaci se o své členy týmu starat, zvyšuje se jim za zabíjení nepřátel nebo za dárky míra oblíbenosti a s tím přichází zlepšení vlastností.

Zajímavou skutečností je, že při likvidaci Denerimu se do cesty často postaví staří známí z původní hry. Hráč má tedy možnost zabojovat si proti všem členům základní party, vyjma Loghaina a na řadu přijdou i další postavy - například zrádce Howe, bann Teagan, velitelka Loghainových vojáku Cautherin, a další a další.

Nemůžu si pomoci, ale tohle DLC není nic, co bych alespoň částečně uvítal. Hořkou pachuť této dvouhodinové jednohubky způsobuje stereotypní rubání a navzdory krátké délce se nabízí otázka - kdy už to konečně skončí? Tuto otázku jsem si ještě u žádného DLC nepokládal...
Nic nezachrání ani trocha koření v podobě zabíjení známých hrdinů - motivace hrát dál se kamsi vytrácí, protože vaše zplozenecké řádění na úkor oblíbených postav nemá žádný rozumný důvod. Zabíjím, protože jsem zplozenec a arcidémonův otrok... to je trochu málo, ne? Místo jakéhosi alternativního světa bych byl mnohem raději za příběh rozvíjející základní hru. Ač Kronika zplozenců vypadá na první pohled lákavě, chybí jí vše, co dělá Dragon Age zábavnou hrou.

Pro: hra za zplozence

Proti: jen tupá řež bez příběhu

+13
  • PC 20
Další a tentokrát úplně zbytečné DLC. Pohled ze splozenecké strany při dobíjení Denerimu. Hra bohužel nemá žádný příběh. Žádné dialogy. Žádnou návaznost. Jen obšlehlé kulisy a boj. Který mimochodem rozhodně nebyl hlavní tahák původní hry. Dokonce tu nemáme ani žádný vývoj postavy. Jen stále dokola masakrujete respawnující se nepřátele a staré známé postavy. Stará parta byli sice suchaři, ale jejich zabíjení mi nezpůsobovalo potěšení.

Proč potřebuju zlobra na zničení dřevěné palisády, když v mapě předtím na to stačila bombička? Proč vůbec sbírám věci, když mi stačí akorát uzdravující elixíry? Proč to vůbec hraju? Sice je to krátké, ale pořád dlouhé.

No, na poslední, trochu těžší souboj jsem si snížil obtížnost. Už jsem na to neměl nervy. A ta konečná animace je turbo trapná. Jo, a chyběl tam golem. Parta nebyla kompletní.

Pro: není to moc dlouhé

Proti: žádné nové lokace, jen boj, žádné dialogy, žádný příběh, chybí vývoj postavy, respawn, zbytečnost

+11