Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hmmm, asi se přeorientuju na tahovky, je to parádní záležitost. Boj zabere sice spoustu času, ale zábava neskutečná. :-)
Ví někdo o nějakejch jinejch parádních?
Hraju na obtížnost Classic a hlavně ze začátku jsem nebyl schopný vyhrát téměř žádný souboj, což se poté opakovalo i na Reaper's Coast. Ale po asi 80 hodinách už je to lepší! :-)
@Redfield (07.02.2020 19:27): Chápu. To asi i dost využijete lektvary posilující různé atributy. Mně jsou celkem k ničemu, protože si je klasicky syslím a pak zjistím na konci hry, že jich mám hromadu a úplně k ničemu.
@Laurona (07.02.2020 17:20): Bodů dostáváš, myslím, stejně jako na normal, ale prostě každý bodík je hrozně třeba. Na výdrž se to moc uhrát nedá, a když nemáš dost v primárním atributu (str/fin/int), je dost těžké někoho rychle odstranit (a proti přesilám se to táhne fakt blbě).

@Charllize (07.02.2020 16:47): Na Chicken Claw mi neplivej! S Ruptured Tendons je to skvělá komedie, když se slepice zmateným pobíháním vykrvácí. :D

Svitek navíc stojí jen 1AP, to mi mnohdy zachránilo krk.
@Charllize (07.02.2020 17:21): co si budeme povídat, nepřátelé taky občas používají pěkně hnusný útoky :D A nejzákeřnější je hniloba, pokud už ses s ní setkal. Hniloba + léčení na více kol. To je největší sviňárna.
@Redfield (07.02.2020 15:17): v tactician se dostává méně bodů? Na normal mi taky příjde že dostávám málo bodů takže si neumím představit, že bych jich měla ještě méně.

@Charllize (07.02.2020 16:47): Polymorph je super, hlavně teda tebou zmíněná proměna ve slepici a pak jsem si ještě oblíbila úder chapadlem, kdy nepříteli,pokud má jedno konkrétní brnění na nule, sebere dočasně z ruky zbraň. A souboj bez teleportu si vůbec neumím představit. Srabárna to určitě není. Když ti ten nepřítel uteče až někam na kraj tak co s ním, než ho mrsknout zpátky vedle sebe nejlépe do nekroohně :)
Ja to pul na pul mam. A zase mi naopak prijde ze kdybych mel vic cold steel postav tak by to slo lip. I kdyz summoner uzitecny je, to poprit nejde. Celkem by me zajimal ten Polymorph, ale na experimenty nemam penize.



@Redfield (07.02.2020 15:17): pro me je nejhorsi kdyz se musim snizit k tomu ze nekoho promenim ve slepici, jinak by me v pristim kole roznesl na kopytech. A pak taky ten teleport, to je taky slusna srabarna, obvzlast kdyz se najde mistecko odkud ten nepritel nemuze nikam jit. Ale ten se nebojim pouzivat, dokonce mam dojem ze bych bez nej byl totalne nahranej :)
Ale abych nedelal svatyho. Ehm. Prihoda s prostitutkou kdy mi seberou vsechny veci. Nesnasim kdyz mi ve hre nekdo vezme vybaveni, ale rekl jsem si ze u obchodnika koupim nejaky sunt za par stovek a vezmu to poctive. (netusil jsem ze staci sebehnout pod hospodu a o vybaveni si rict trpaslikovi co to cele vede) Taky me napadlo vzit si neco od partaku, konkretne od Fana. Vzal jsem mu prsten. Jenze v nem mel inteligenci a tu potreboval na to aby mohl nosit horni cas vybaveni. Takze z nej spadla a zustal stat nahej vzasade, uprostred namesti. Nez jsem se vzpamatoval a neco mu rychle navliknul, uz vsichni rvali ze smrt prisla a hned souboj. Napred jen se strazema, ale chytre jsem trefil z kuse zebraka co se krcil v ceste sipu a najednou po me sli uplne vsichni. Tak jsem to nahral, za kurvou sel nahatej (jasnej podvod) v inventari jen otravenou rybu. Zabil jsem ji i toho pasaka co me za ni poslal a bylo :)
A pripad cislo dve. To je sice tak na hrane s poctivym hranim, ale. Ten obchodnik co ho prepadli a on utekl do mesta a sedi v hospode. Chce abych mu donesl zpatky zbozi. Opet desnej souboj kdy nez jsem se dostal na radu byla pulka party mrtva skoro. Nakonec jsem k tomu balicku se zasilkou poslal kocku ze jako zkusim jestli ho neprinese. A ono to slo, prinesla aniz by ten souboj spustila. Ukol jsem splnil ale porad mi trci v deniku jako ze jsem ho nedokoncil. Expy a odmenu od obchodnika jsem dostal. Sice jsem toho rangera a jeho dva zmutovany psi/medvedy vzapeti zabil, ale mel jsem skodolibou radost jak jsem s nima vybehnul. Kocka pak byla par hodin hrdina, nez jsem na ni zase zapomel ze ji vubec mam:)/




@SilentWolf (07.02.2020 14:51): Ja pak mam na ty hry lepsi vzpominky kdyz neberu napovedu z venci. A treba kdyz to hraju podruhy, muzu se poplacat po rameni a rict si jak sem byl predtim blbej :)
@SilentWolf (07.02.2020 14:51): S tím můžu naprosto souhlasit. Jeden fight jsem třeba musel řešit tak, že jsem postavil barikádu z květináčů a pomalu teleportoval nepřátele za ní. Nefungovalo to stoprocentně, ale lepší řešení jsem v půl třetí ráno nedokázal vymyslet. :D

@Laurona (07.02.2020 14:07): Dřív to byla sebevražda, ale v současný verzi už by "půl na půl" složení nemělo být vůbec přítěž. Já jsem měl partu víc nakloněnou k fyzickému poškození a v některých fightech jsem si tím dost zavařil a přál jsem si to mít vyrovnanější.

Snažit se mít každou postavu na fyzické i magické poškození zároveň by asi šlo na nižší obtížnost, na tactician vůbec nevím, kde bych na to bral body.
@Redfield (07.02.2020 13:20): asi máš pravdu. Je taky možné,že jsem v daném souboji zvolila od začátku špatnou taktiku (např jsem šla nejdříve po bossovi a přitom jsem měla nejdřív zlikvidovat jeho nohsledy a naopak). A taky nevím jestli je úplně dobře že mám polovinu party zaměřenou na útok magií a tu druhou na fyzický útok. Jestli jsem si to zbytečně neztížila, že jsem měla každou postavu naučit nějakým způsobem obojí :/

@Charllize (07.02.2020 13:47): já do návodu koukám jen když už opravdu nevím co dělat nebo jak splnit nějaký úkol. Souboje snad podle návodu hrát nejdou :)
ja jsem se precenil s tou obtiznosti, ale mam ve zvyku davat ve hrach vetsinou tezke obtiznosti protoze to je vetsinou akorat. Tady holt je ta tactician opravdu takova jak ji popsaly pri jejim vyberu. Restartovat to samo nebudu a snad se tim nejak prokousu. Samozrejme v tom figuruje i neznalost a ze hraju na blind, bez navodu a podobne.
@Laurona (07.02.2020 12:58): Přišlo mi, že mezi 2. a 3. aktem je přechod nejplynulejší, křivka obtížnosti se zvedá úměrně a nejsou tam žádné moc velké extrémy – ale ono se to bude lišit podle složení party a míry vymetení předchozí mapy. Je fakt, že třeba můj rogue byl ve 3. aktu v nejlepší formě, o akt později mu najednou došla šťáva a musel jsem do něj lít hektolitry lektvaru neviditelnosti, aby něco vydržel a udělal (nakonec mi paradoxně vyhrál finální fight).
@Charllize (07.02.2020 12:30): s tou obtížností si nejsem jistá. zatím mi přijde že ve všech aktech se našel vždycky nějaký extrémně těžký souboj a pak byly některé jiné souboje úplně v pohodě. 4. akt mě teprve čeká tak jsem zvědavá :)
@Laurona (07.02.2020 12:28): Tak mam lvl11 a par souboju je lvl11, souboje kde maji nepratele treba lvl14 ani nezkousim. Strasaci me prekvapily, necekal jsem souboj :) Ono to jde, clovek se to postupne nauci co se v tom souboji muze stat a pripravi se ale ta cesta k tomu je dost trnita. Ale doufam ze to je tak jak pise Red, ze jde jen o necekany narust obtiznosti a srovna se to.



@SilentWolf (07.02.2020 12:27): Jo to tim bude, ale i tak mam dojem ze proste u nekterych souboju to nepomuze.
@Charllize (07.02.2020 10:22): A koukáš jaký mají ti nepřátelé level? Já už jsem poučená, že nemá smysl bojovat s někým,kdo je o level a více výš než já. Jako někdy se podaří vyhrát,ale většinou ne :). Zrovna ty strašáky jsem si nechala skoro až naposled v té lokaci, protože to jinak nešlo.
@Redfield (07.02.2020 11:55): Jo. A hele strasak v poli...zmatek..game over :) Ono to postupne jde, ale to opakovani souboju me dost zacina vytacet, nastesti uz poznam treba chvili po zacatku ze to je v haji a loaduju driv. Navic me taky stve ze v 90% souboju jsou prvni na rade nepratele, asi na to bude taky lek, ale zatim se nedari. ta nekromantka v krypte ktera puvodne byla zkamenela stacila vykouzlit dva kostlivce, kteri se zacly mnozit jak maly mysi, tady mam treba podezreni ze proste ten souboj jinak zacit nemuze a to ze je prvni na rade je umysl, stejne tak jeji pejsanek venku
@Charllize (07.02.2020 10:22): Druhý akt má pěkných pár tuhých fightů (dost záleží na složení party a pořadí, v jakém obcházíš ty "učitele"). Já jsem musel okrást pomalu půlku Driftwoodu, než jsem nabral dost nových schopností a vybavení, abych nedostával na každém kroku nařezáno. Pak se to docela srovnalo (i když strašáci se mnou stejně ještě několikrát vyběhli).

Třetí akt mi přišel podstatně vyváženější, zato čtvrtý... to je chuťovka. :D
50 hodin. Reaper Coast je o dost tezsi lokace (logicky) a souboje zacinaji pripominat puzzle ktery je treba vyresit. Z cca 10 souboju co jsou na dosah jsem dal tak ctyri, zbytek zkousim a jde to pomalu a blbe. Lariani jsou zakerna banda a kolikrat se mi v souboji stanou veci ze mam podezreni na cheatovani :) Take hra umi diky ruznym rozhodnutim zahnat hrace do kouta a tam ho strasne serezat co se do nej vejde a nechat ho pak nekolik chvil hystericky brecet :)
zatim me to bavi, ale citim ze jsem si s tou tactician obtiznosti ukousl krepet vetsi sousto nez mozna budu schopen prezvykat, protoze ty souboje me nebavi tak jak bych cekal, kdyby jo, tak by to nevadilo.
Po 30ti hodinach jsem se posunul na pevninu. Jako dobre to je, ale prijde mi ze ta komprese sveta je az moc velka. je to trochu jako hrat Heroes of Might and Magic. U izometricke hry to je asi spis k uzitku, protoze stejne neni moc na co koukat a je to trochu jine nez kdyz je hra s volnym vyhledem. Ale podobne jako vytykana vec u Skyrimu, tak tady ziji tlupy kostlivcu prakticky hned za taborem, doslova par kroku a skupinu uprchliku deli od jejich byvalych veznitelu jedny schody. I po 30tihodinach jsou souboje casto tak neprehledne ze musim pouzivat zdlouhave listovani postavami jednu po druhe abych nekoho nasel. Ukoly mi prijdou vetsinou fajn, ale ze by tam bylo neco u ceho bych nadskakoval nadsenim, to moc ne. Navic mi u nich i prijde ze se plni nejak za urcitych okolnosti skupinove kdyz se to tyka jedne veci, coz je ponekud zvlastni a dost matouci. Ale jinak jim to pekne drzi pokupe a je to dost velka zabava.

Obchodnici maji ohromujici mnozstvi veci na prodej,a dost casto velmi zajimavych, co se skillu/kouzel/vybaveni tyce. Jen na ne clovek nema penize. I kdyz jsem nasbiral za tu prvni cast tak 15 000 tak stejne porad na neco nemam. Asi budu delat to ze ze u zrcadla respecnu postavu, nacpu vse do obchodovani, pujdu nakoupit a pak to zase dam zpet. Prekvapilo me ze tam ten respec je, nemam to moc rad :)

Souboj s Alexandrem nebyl nakonec tak hrozny jak vypadal. Presunul jsem ho teleportem na misto odkud nemohl nikam jit a ustrilel ho z kuse. Zbytek se nejak podarilo pobit za pomoci cerva ktery nejakou stastnou nahodou cilil hlavne na nepratele. Sex s Fanem? Ok, to se povedlo. A ne, tvar nemel :)

Celou dobu me pronasleduje nestastna myslenka jake by to bylo s volnym vyhledem a misto vypravece (je ok) se to skutecne delo...
@Charllize (29.01.2020 13:02): jen počkej až narazíš na některý z těch výživnějších soubojů. Mně se podařilo vést jeden souboj kolem hodinky a řeknu ti že jsem pak dost ocenila, že těch soubojů tolik není.
@SilentWolf (29.01.2020 05:53): Ono je to rozumnejsi hrat na nejakou normalni obtiznost. Pri poslednim restartu jsem nad tim chvili vahal, ale nakonec vyhrala ta vyssi. I kdyz jsou chvile kdy toho lituju, nastesti jak do toho postupne pronikam se to zlepsuje a snad to dobre dopadne. Koneckoncu Redfield to tak hral taky a je zivoucim dukazem ze to jde, hehe. Na muj vkus je tam tech souboju docela malo. Ne ze bych je chtel na kazdem kroku ale par navic jich byt mohlo.
Obvykle prochazim hrama tak nejak jak to prijde pod ruku a mivam spis tendence je hrat vickrat abych si doplnil veci co jsem minul nebo udelal blbe. Ale jedna vec by me zajimala.
za fort Joy jsem na plazi potkal Windego, po zmatene vymene nazoru s Fanem (nechal jsem ho) doslo na souboj. Nasel jsem u ni formu na obliceje a u ukolu ktery se tykal Fana se mi napsalo ukol ukoncen. Reznika ve fort Joy jsem nezabil (bylo to nad moje sily zatim) melo to s tim jeho oblicejem mit taky souvislost. Prijde mi ze jsem zabitim Windego ten ukol nejak predcasne ukoncil. Nebo? (
@Charllize (28.01.2020 13:48): Ono to k tomu svádí, ale poškození z wand škáluje hrozně mizerně a v pozdějších aktech už na ně stejně skoro není prostor, protože je furt co kouzlit. Ale je to i docela výhoda, protože AI je má ráda a plýtvá na ně AP při mind controlu. :)
@Redfield (28.01.2020 13:37): kostroun Fane dostane tedy stit. Docela se mi libilo jak pouziva dve hulky, ale fakt je furt mrtvej. Sebille stit ma, mozna proto tak drzi. Taky ma z nejakeho ne moc jasneho duvodu asi o 40HP vic nez Fane, pritom stat co to ovlivnuje maji uplne stejny. vybaveni co HP pridava taky nemaji. Zrejme nesmrtelnost elfu ma svoje nasledky:)
@Charllize (28.01.2020 11:15): Na tactitian se mi osvědčilo dávat mágům kombinaci wand + shield. Pěkně to vyrovnává ten nedostatek physical armoru na int zbrojích, mnohdy pak vydrží nejvíc z celé grupy. Ve 4. aktu je navíc pár unikátních štítů ideálních pro int postavy a Bouncing Shield začne dávat brutální pecky (za jeden jediný bodík do Warfare).
@Charllize (28.01.2020 11:15): to tam myslím přeskočí tím skillem, prostě najednou bude větší. Zkus hledat equip, který mu dává plus. Mě se zdá, že se mi podařilo docela brzo mít ho velkého (lol :D ). A právě tím equipem. A pomohl hodně už ze startu.

Ale počkat sakra, ty to jedeš na tu úplně nejvíc hardcore obtížnost? Jakože tactician?