Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (09.08.2019 19:00): Ty si o ňom nevedel?
My sme hrali s partnerom najskôr vanilla hru, ale keď našiel toto, bavilo nás to o mnoho viac - to rozlíšenie a úprava inventár screenu je cosi neskutočné, skvelo to vypadá a tie úpravy, ktoré urobili alebo preniesli z dvojky, sú na nezaplatenie.
No akorát Belzebub prý i dosti mění obtížnost, kdy je začátek jednodušší a později je hra naopak o dost těžší. Nejsem si jist, zda tohle je potřeba. Už takhle se v pozdějších lokacích pohybuji s mágem vysloveně po políčku (v levelech, kde jsou určití velmi silní nepřátelé). Ještě obtížnější postup by mohl zlikvidovat dynamiku hry.

P. S. Ale spíše to není přehnané. Co jsem viděl gameplay... A naopak na fóru modu dost lidí poplakává. :)
@Paul (09.08.2019 19:00): Belzebub je fakt dobrý, až na to ukladanie pozícií na waypointoch.. Ale zato podporuje aj QHD, v 1440p stojím pri studni a bez zoomu vidím takmer celý Tristram!
@Paul (09.08.2019 19:00): Hlavně taky spousta nového obsahu. Neskutečné, jak se jim povedlo tu hru upravit a rozšířit. Když si vzpomenu na mody z doby, kdy jsem Diablo aktivně hrál, které obvykle jen aktivovaly v původní hře nepoužité věci apod...
@Jab (09.08.2019 19:04): udělal jsem si novou postavu a obtížnost vybrat nešla, ale když pak dám znova new game, vyberu tu vytvořenou postavu, tak tam obtížnosti na výběr jsou - normal, nightmare, hell a torment, ale nightmare a výše jsou zašedlý, předpokládám že je nutný dohrát normal. A MP s tím modem je vyplej, v menu je zašedlej.

No jak jsem psal, kraví brnění je nějakej easter egg co se musí povolit, to fakt není nic co by mě nasralo.
No, a já samozřejmě až teď po dohrání na random youtube komentu narazil o zmínce o modu belzebub pro Diablo 1, kterej jsem teď vyzkoušel a je to něco úžasnýho. FullHD rozlišení, 60fps, spousta vylepšení z dvojky (např. alt na zobrazení předmětů), chjo :)
@Paul (09.08.2019 16:32): Ani jeden díl nemá imho dnes smysl na víc jak jedno projetí. I pokud by byla ta HD verze dvojky, tak bych maximálně nahodil zase druida/vlkodlaka a jednou to s ním prošel. Remaster dvojky by i dnes byl skvěle hratelný. Ale také už jsem se dvojky nahrál dostatečně a pokud diablovku, tak spíše nějakou aktuální. Kdy ale předem počítám s tím, že by mě pravděpodobně nebavila dlouhodobě a spíše bych ji jen dohrál jednou na základní obtížnost. Ten Grim Dawn tak asi někdy koupím. Ale za budgetovou cenu, páč nepředpokládám, že by mi to stálo za více.

Btw paradoxně v jedničce mám nejraději mága (anžto má nejvíce "možností" asi). A ve dvojce naopak ty rychlé bijce na blízko. Zejména zealot paladina a vlkodlaka/druida. Samozřejmě na hell, než dokončí zeal/fury animaci, tak často zařvou. PI monstra tam vyloženě oba tyhle mé charaktery vyřadily ze hry. Čili už začátek hell obtížnosti pro mě byla konečná. A vyloženě jsem nechtěl problémy obcházet zdlouhavým hledáním silných elementálních zbraní či třebas investicí do dosti meh Rabies u druida.
@Jab (09.08.2019 16:30): Cow brnění nevim co je. Resp. je to něco co se myslím musí povolit přes texťák? Já hrál default, takže to tam nebylo, a na žádnej bug jsem nenarazil (ale ani je nevyhledával). Ale fair enough.
Na dvojku mám teď každopádně dost chuť. Akorát mě štve, že nemá žádnej novej datadisk co jsem ještě nehrál. Přeci jen Hellfire pro mě byla u Diabla novelty a D2 mám prošlapaný skrz naskrz (ikdyž je to taky už dobrejch 15 let).
@Paul (09.08.2019 16:24): Krypta lepší. Cow brnění je třebas facepalm. Plus Hellfire přináší další a nikdy neopravené bugy. Za sebe nejlepší varianta projít prostě jedničku na normal a na singla. Stejně už dnes člověk následně nemá chuť v tom pokračovat a nahodí dvojku nebo jinou aktuálnější diablovku. Atmosféra je ale samozřejmě stále vynikající. :)
@Jab (09.08.2019 09:20): Tak čekat že CDP budou předělávat samotnou hru...to asi ne. Když to neudělá blizzard, tak nikdo. Ale v Hellfiru dát nightmare a hell jde, no.
Nepochopitelné je, že u singla ani GOG verze nepomohla s nastavením obtížnosti. A pro nightmare a hell tak člověk stále musí volit multi-player verzi (dá se hrát i singl ale výběr questů je omezenější) nebo právě Hellfire. :(
@Paul (07.08.2019 15:46): Čtu popořadě chronologicky. Takže ještě nejsem ani u hry Diabla 1. Zatím dost dobrý a překvapení. S tou cartoon stylizaci přišli podle mě kvůli úspěchu WOWka, tak je napadlo to naházet do Diabla i Starcrafta, čistě kvůli prachům.
@Seeker (07.08.2019 07:07): jo, když jsem to hrál 20 let zpátky, anglicky jsem uměl základy a ten příběh vůbec neřešil. Tak teďka si ty NPCčka prokecávám a knihy čtu :) Ani jsem nevěděl že prakticky pro každej quest lze prokecnout všechny NPC a něco k tomu řeknou. Jinak už jsem lvl 20 a chystám se do toho hnízda z Hellfire.

@Guldy (06.08.2019 22:58): jo, soundtrack obou her je boží. Torchlight se mi taky líbil, ale tam už mě srala ta cartoon stylizace. Fakt nechápu proč měli potřebu tím zmrvit jak D3 tak Torchlight :)
@Paul (06.08.2019 21:59): No ja u D2 strávil neskutečný moře času, ale jako vetšina jsem to hrál jako klikačku bez jakýhokoliv čtení příběhu. Teď jsem rozečetl knížky a hry si zahraju tentokrát s příběhovým zaměřením, tak jsem zvědav. Barevnej a cartoonovej směr u trojky mi taky hrozně vadí, veškerá atmosféra je pryč. Vadilo mi to docela i u SC2, i když tam jsem to líp zkousnul. Měli tenhle styl zachovat jenom u Warcraft universa.
@Paul (06.08.2019 21:59): On se k nim dovtirnul sam :) za me je tristram naprosta legenda a ikona. Jinak vetsinu soundtracku z dvojky obdivuju a vnimam to snad i jako umelecky dilo. Neco se mu tam mimoradne povedlo. Newkutecne dokazal vystihnout nalady konkretnich lokaci a pribehu. Nicmene jeho dalsi tvorba uz me tolik nevzala (da se slyset v burning crusade a torchlightu).
Tak jsem si po nějakejch 20 letech rozjel Diablo, poprvé s Hellfire. Za 4 hodiny hraní level 15 warrior, v sedmém patře katakomb a už mě bolí prsty :) Je to ale furt zábavný, hrozná nostalgie. Každopádně tehdy udělali majstrštyk s najmutím Uelmenna, protože audio design Diabla je neskutečnej. Každý čvachtnutí mrtvýho monstra je satisfakční a může za to zvuk. A ta hudba. Škoda že se D3 vydalo cartoonovým směrem.
@Isair (06.06.2019 07:10): taky jsem se snažil sehnat hellfire.. Taky jsem koupil blizzard Anthology ve víře, že bude tento datadisk obsahovat...

Jedna firma svého času na objednávku vozila nesehnatelny originálky z USA.... Ale 1000 Kč se mi zato dát opravdu nechtělo
Na jedno zahrání dobré. Největším problémem je asi to, že v datadisku postava blokuje magické útoky, i když na ně má postava resistance. Při velké smůle jsou tak některé levely v pekle pro válečníka se štítem prakticky nehratelné. Navíc hra vychází z Diabla verze 1.04, takže je tam spousta chyb v původní hře již dávno opravených. Plus to kazí atmosféru původní hry.
@Guldy (06.06.2019 09:35): Pritom to neni tak zly, sice tam je po instalaci v Tristramu 1 dungeon na 1 obyvatele, ale predevsim ten 2.dung je fajn. Kazdopadne je to rozsireni tak na 5 hodin max, nejlepsi je na tom asi ten monk, ale ja za mnichy hraju nerad, je to narocny z hlediska RP.
@Isair (06.06.2019 07:10): Protoze Blizz ho nerozpoznava jako svou hru, jelikoz ho delal nekdo jiny a provazi tu "spolupraci" nechvalne historky. Takze mimo originalku v big boxu to nikde "tradicne" nebylo distribuovano.
Super, tohle byl poměrně nesehnatelný kousek, který nebyl obsažen ani v Blizzard Anthology edici (kde jinač byly všechny tyhle staré hry, včetně Warcrafta 2 s datadiskem a Starcrafta s datáčem), o důvod víc si GoG verzi pořídit.
Hraju 20 minut a drtí mě jak perfektní to má atmosféru díky tý Uelmenovo hudbě. Fakt jednička je v tomhle ohledu nejlepší, ikdyž dvojka taky super. Snad vydá GOG i nějak zremastrovanou dvojku, docela bych si chtěl sjet oba díly.
Marne se to snazim sprovoznit na windows 7 bud to padá a nebo to chce cd. Do menu ani nenajedu
@Guldy (25.11.2018 11:02): Njn, chapu. Bez odezvy to nema smysl, ale hodne zalezi na hre, ke ktery se to postuje, Diablo je holt Diablo. To dohral kazdej, kdo to s hrami mysli vazne a hral/hraje hry z 90. let.
on celý datadisk je tak nějak o resistencích. V základní hře to hráč nemusel řešit skoro vůbec, jediný problém mohl nastat až v posledních levelech se sukubami, popřípadě ještě s těma psama, plivajícíma kyselinu. Pakliže člověk získal LAchadanovu přilbu a nebyl mág, měl rezistence až na půdu,

v datadisku každýho seštaví pět typů stvůr, s pěti typy útoku, v tom byla výhoda barbara, kterýmu s každým levelem stoupla rezistence +1

Jinak Diabla lze porazit jednoduše za každý charakter i v základní hře, stačí se jen zaměřit na primární vlastnosti zvoleného charakteru,
bohužel oproti dvojce není tak nebezpečný válečník s vysokým dmg (okolo40-50), solidní defense a nějakou tou rezistenci, prostě diabla useká. Mág na sebe hodí manashield a může bombardovat diabla desítkami fireballů, kde každý ubírá minimálně kolem 30-35 životů. N o a Rogue s vvysokou dexterity - z toho vyplívající defense a chance to hit, roztřílí Diabla bez větších ztrát hitpointů to Na-Krul, pokud ho neoslabíte kouzlem (litanie tvořená třemi útržky v kryptě) to už je jiný kafe
@Matthias (07.01.2012 09:42): Já ho měl, díky knížkám, tuším tak na pátém levelu. Vtip je právě v tom, že je tak rychlý - přerušuje Diablovi totiž útoky, takže se jen bezmocně cuká. Na nízkém levelu sice asi bude chvilku trvat, než ho ustřílíš a prsty asi dostanou zabrat, ale určitě to půjde. Pamatuju si, že se mi poslední úroveň smrsklana asi na 2 minuty. Telekineticky jsem si otevřel ty páky, co potřebuješ, aby ses k němu dostal, pak vyčistil prostor kolem vlnou plamenů a nakonec nastoupil holy bolt.
To Matthias: Trochu s křížkem po funuse, ale třeba se to někomu bude hodit - Diablo je v jedničce undead, tudíž nejjednodušší recept na něj je čarovat s kouzelníkem holy bolt. Je to nehorázně levné a extrémně rychlé kouzlo, ďáblík pak nestačí udělat nic jiného než rozhodit rukama:-)