Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Widl (06.04.2016 02:28): Na klávesnici sa mi to zdalo byť bezproblemové. Ale inak áno, hra je po tých patchoch veľmi dobrá a je super, že sa mnohé questy dajú riešiť viacerými spôsobmi. Lenže ono je to viac RPG ako plošinovka, čiže z tohoto pohľadu je to ok :)
Jediné co ve hře hapruje, je ovládání. To chtělo opravdu pojmot trochu jinak. Na klávesnici jsem to raději ani nezkoušel. Na gamepadu se to hraje dobře, ale občas se stejně uklepnu a místo vysokého skoku se přepnu do cyberprostoru, atd. Je to takové kostrbaté, akční tlačítko jinde, než má drtivá většina ostatních her. Určitě by se to dalo udělat lépe.

Ale herní náplň a hudba, to je paráda, hodně se mi to líbí. K cíli vede spousta cest, což bych u "2D sedescrolling platformovky" zrovna nečekal :)
@Maximus (21.01.2016 18:15): No, upřímně pochybuju, že to vyberou. Hlavní lákadlo asi mělo být, že to bude pro VR, ale na to to ted dělá skoro každej, takže to zas taková hitparáda není a ten koncept hry mě moc neláká. 100k liber je imho moc vysokej cíl.
Jsem hodne zvedavy na PS Vita verzi, kterou chystaji na pristi rok.
@Tarhiel (30.10.2015 09:48): The hell? Tuhle novinku jsem minul. Jelikož jsem ho několikrát potkal osobně, je to dost zvláštní pocit. Asi jako když umře nějaký vzdálený příbuzný, kterého jste hrozně dlouho neviděli :/
Na steamu ted za 9.99 Jestli to tam nekdo budete kupovat,tak se hlasim s cenou 8,99 :) Koupim pres steam penezenku jako darek a poslu vam to a vy me na PP. (Uz jsem to tak realizoval s Walomem a Phoenixem,pokud je neduvera :) ) Kdyztak PM
@Zaraka (17.06.2015 20:30): Pokud reaguješ na Summer sales, tak je ve slevě a pokud na bugy tak jsou opravený (narazil jsem jen na pár, spíše estetických. Nic co by znemožňovalo dohrát hru, nebo nějaký quest)
Dex je právě v Summer sale na Steamu. Většina bugů je už opravená (zbylo už jen pár prkotin) a 25. června vyjde česká verze. V současným stavu určitě doporučuju ;-)
To vydání bylo nějaké uspěchané, mám takový pocit, že v týmu chybělo docela QA :/
Heh. Prave jsem ten bug obesel tim, ze jsem misto cesty pesmo do cilove lokace quicktravelnul (= prave jsem zjistil, ze tam je quicktravel). Po animacce jsem se ale nemoh hybat a jedine co fungovalo byl zoom (coz je ta nejzbytecnejsi funkce ve hre, ktera zere tlactika gamepadu jinym vecem). Nastesti reload autosavu tohle spravil, takze to mozna i dohraju.

Hm, nekam zmizela vetsina zvuku, ale to uz ted resit snad ani nebudu.
@Jack_Dark (13.05.2015 12:57): v tohmle případě bych hlavně počkal až tu hru dodělají. Hra jako taková je fajná, ale každou chvíi obracím oči v sloup nad ovládáním/rozhraním a před koncem mi zazdil postup bug.
No, zjistil jsem ze posledni radek inventare je ve skutecnosti quickslot menu, takze konecne muzu pouzivat zbran. A na brokovnice a uziny je potreba skill, ale necha vas to i bez nej delat s tema zbranema vsecko dokud se nepokusite na nekoho vystrelit.

Toz si ulozim pozici, abych zjistil ze po nacteni se to bere uplne stejne jako autosave, cili vsecko co jsem udelal od vstupu do oblasti je pryc.

A od minula nekdo v inventari dokonce nahradil submenu za ruzna tlacitka pro ruzne akce (zobrazene info co ktere tlacitko dela je sice wtf holy text pod kurzorem splyvajici s pozadim, ale aspon neco >_>) .... a kdyz byl v tom, tak taky premapoval nejaky tlacitka, coz je vylozene super >_>
jsem jedinej komu blbnou občas rozpadající se textury po načtení lokace? Pomůže jenom znovunačtení pozice.
Ta hra se o minimalismus zrovna nesnazi, uz takhle vypise veci jako "pick up beer" "open" "takedown" "talk to" atd. - ale ty zpravy vypadaji naprosto identicky. A sice je to skoro vzdycky Y, ale kdyz neni... snad neni takovy problem misto toho psat "[Y] open" , "[B] takedown". Pak jsou tu taky veci jako "climb ladder" , "enter", ktere jsou zase pres Y a ja jeste porad jak kokot mackam nahoru/dolu protoze proste co pamatuju uz od dob NESu tak lizt v plosinovce do dveri je odjkaziva sipka nahoru. Neni to nic slozityho na implementaci a je to celkem zakladni designova ficura pro seznameni s ovladanim. Misto toho ma Dex trapny obrazek gamepadu s layoutem, ktery je... cudliky kolem zbrani nic nedelaj, next/prev item nic nedela, hackovaci veci nic nedelaj bo asi mi chybi nejaky implant nebo nevim, ta hra se s vysvetlovanim ovladani fakt moc nesere. Proste UX v Dexu desna prasecina a at mi tu nikdo nezkousi tvrdit, ze kdyz je to pouzitelne tak je to v poradku.
@pipboy (08.05.2015 15:41): Počkej, vadí ti, že se na obrazovce neukazuje, které tlačítko máš kde při čem stisknout? Měl jsem za to, že v poslední době je trend se naopak od těchhle věcí distancovat, aby při hře nerušily (viz mody pro HUDy ve FC3 a spol.)
@Thorar (08.05.2015 07:23): "staci zmacknout ESC" pokazdy kdyz si nejsem jistej co zmacknout kdyz by to mohlo byt primo na obrazovce jako v kazde slusnejsi hre za poslednich x let? Neberu do ruky gamepad abych nastavoval / zkoumal co se jak dela ffs, nehlede na to ze tam jsou veci jako JoyKey1.
Mno, hraje se to a vypada jak 15-20 let stara beckovka, ale v podstate to neni spatny... resp. zajimavy to je.

Nicmene ovladani - vzal jsem na to X360 gamepad
- zadny info ktery cudlik provede akci - ok, vetisonu je to Y, ale snad by nebyl takovy problem mit tam prislusnou ikonku, navic kdyz mi v ukrytu identickym zpusobem oznamila moznost takedownu, baba misto takedownu vyskocila z krytu a dostala pacidlem po cuni.
- obecne se to vubec neobtezuje rikat co kterym cudlikem delat, nanejvys odkaze na start menu, kde je layout)
- pro vsechny zmeny v nastaveni musim ulozit a quitnout do main menu
- pismo je rozplizly -> blbe se to cte a jeste scrolluju kdyz jsou v rozhovoru vic jak 3 moznosti ( a prave jsem teda zjistil ze velikost pisma se da nastavit. Takze ted vidim 3.5 moznosti)
- vlizt do dveri = Y, pritom by uplne stacilo up/down. To samy slejzani zebriku. (A jeste je u vchazeni kratka animacka jak jde panak dopred/dozadu - zdrzuje to, takze doufam ze to kryje loading a ze je to pouzity i nekde jinde, bo jinac je ta animacka k prdu)
- Pokud panak bezi rovne a miji schody, automaticky zadne lizt po schodech, misto toho aby bezel dal rovne.
- po vybrani pouzitelnyho predmetu v inventari dostanu menu s monostma move,use.. 1) move je naprosto zbytecne 2) v tom menu nejde dost dobre rict ktera barva textu znaci vybranou polozku 3) neni duvod nepouzit na ruzne interakce ruzne cudliky.
- U prvniho obchodnika mi inventar pri pouziti gamepadu permanentne scrolloval na stred -> nebylo nic videt -> pouzivam mys.

Oh, a nemam nejmensi tuseni jak pouzivat strelny zbrane. Mam ji v inventari ale nic s ni delat nejde a LT(draw wapon) taky nic nedela....
Zdá se, že se blíží vydání full verze. Od příštího týdne budou hru prodávat za konečnou cenu.
No, nevím, ale vypadá to teď tak nějak líp, než když jsem to viděl na kickstarteru. Palec nahoru!
Hm, nevíte, jestli se hra bude třeba vydávat na konzole?
Samozřejmě není problém připojit notebook k televizi a řešit to tak, ale soudě dle žánru by byla příjemná s gamepadem, a tudíž by byla paráda mít jí i na konzoli.