Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tommywise (11.07.2020 14:27): Prošla sem hru několikrát - celkem jsou 4 konce. Herní styl je čistě na hráči. Mám za sebou stealth bez zabití, stealth se všemi mrtvými, rambo gunning style i primárně zabíjení augmentacemi. Některé přístupy jsou těžší než jiné, ale dá se to poladit nastavením obtížnosti.
@Jab (11.07.2020 18:29): To jo, takhle znevýhodněné je to bohužel prakticky u všech primárně zaměřených stealth her. Většinou Ti hra umožní i rambo styl, ale jeho použití Ti tu hru natolik ztíží, že se nakonec tím tichošlápkem stejně staneš. :-) Jinak by ses divil, kolik jsem v téhle hře nosil munice, ale nebýt bossů, ani jednou jsem nevystřelil. :-D
@Tommywise (11.07.2020 14:27): Stealth je určitě primární, akce má mnoho možností ale jako střílečka to není dobrý. Většinu nepřátel ale potichu likviduju, abych měl klid na průzkum:) Dovednosti dávám do hackování, očí, nohou a paží, zbraně používám jen výjimečně:)
Da se hra hrat s vice zamerenimi a kombinovat tak napr. hackovani s automatickymi zbranemi, tak jako sem cinil v System Shocku 2, nebo je hra postavena cela na principou stealthu? Hral nekdo vicekrat s ruznymi styly pro dohrani? a ktery by doporucil? Ja to teprv zacinam hrat,respektive spis jen testuju optimalizaci,abych byl na doujadru schopny plynule hrat a zda se ze to pujde.
@SilentWolf (20.05.2020 18:47): Čisto v meste sa odohráva len tá zatiaľ vydaná časť, hneď potom nasleduje dosť veľká časť mimo mesto a potom jedno zvláštne mestečko no a potom pre zmenu... :) Keby to bolo na pc a ako celok, asi by som si to kúpil aj za plnú cenu. :)

Inak presne včera som sa pri DS3 pozastavil pri tom, že aj na tej sérii som si všimol, že japonci si odkukali bez kontextu európsku architektúru (najmä gotickú) a potom ju úplne nonsensovo pozliepali dokopy (to, že v dvojke katedrály nemali žiadne oporné piliere, ktoré by to udržali, by som ešte chápal, napriek tomu, že jednotka to mala (ten "pamätihodný" moment v Anor Londo, kde je hráč ostrelovaný dragon greatbowmi aka keď po hráčovi lietajú dáždniky), ale to, že katedrála nemá žiadne okná z boku už je absurdné (DS2), nehovoriac o tom, že i tak je vnútri presvetlená. :D Rovnako ako absentujúce schodisko/výťah v Drangleic Castle do hlavnej časti hradu, kadiaľ sa ide len rebríkom. :D A včera zas katedrála pod Lothric High Wall, kde bola kazatelnica na stĺpe pri východe, nehovoriac o iných absurdných parametroch a chýbajúcich uliciach, ktoré by prepájali budovy. Je to potom absurdne účelový dizajn. Pripomína mi to z časti Dubai. Tam snaha o európsku architektúru a niektoré prvky pôsobila tak, ako keď si to niekto nadizajnuje a postaví z počutia alebo z pohľadníc.

Jo a sorry za to, že je to jemne OT. Ale v DE: HR tie mestá aspoň relatívne fungovali, akurát by som im asi neodpustil ako boli v tom Detroite tie ulice už zo začiatku miestami hlúpo zablokované, aby bol hráč nútený obchádzať.
Ta "jednička" je teda ještě lepší, než si ji pamatuji při prvním průchodu. Když se teda člověk smíří s nelogičnostmi fungování toho univerza. Doufám, že Cyberpunk nakopne zájem o značku a uvědomí si to i ve Square Enix.
Tak to, Hengsha apartments jsou lepší než tohle :/

Hong Kong a další velká čínská města mají obrovský problém, jelikož na velmi malém prostoru zde žije obrovské množství lidí přicházejících za prací. V Hong Kongu, městě s rozlohou 1 104 km čtverečních a 7,2 miliony obyvatel, je situace asi nejhorší. Pronajimatelé si zde účtují 150 dolarů za metr čtvereční. To je při opravdu minimálních průměrných výdělcích naprosto šibeniční cena. Výsledkem je, že stále početnější skupinky lidí okupují místnosti jen o několika metrech čtverečních zatímco jednotlivci se uchylují do klecí. Na prvních snímcích můžeme vidět život v takzvaných rakvích, v nichž pronájem činí 200-250 dolarů (až 5 700 Kč) za měsíc. Jejich autorem je Benny Lam. V podstatě se jedná o dodatečně rozdělené garsonky nebo malé byty, aby se do nich vlezlo co nejvíce nájemníků.

https://www.lidovky.cz/…/time-developer-v-hongkongu-nabidl-…

https://svetaplikaci.tyden.cz/made-in-china-pohled-na-byto…/

https://www.hongkongfp.com/…/hkfp-lens-number-of-cage-home…/
Supr za Walomův offtopic, že jsem si všiml diskuze...

@John Mirra (03.03.2019 12:02): Zrovna předevčírem jsem četl článek o tom, jak dali injekcí do oběhu myší nanočástice, které těm myším umožňují vidět v infračerveném spektru světla, i s normálním spektrem viditelného světla, i ve dne.

To už není ani daleko od těch inhalátorů co byly ukázané v Cyberpunk 2077, které zvyšovali bojovou schopnost.
@Jab (komentář): Já to teda kdysi hrál i Rambo stylem a fakt mi nepřišlo, že by tam byl nedostatek nábojů... :) I když je pravda, že jsem to asi prokládal lethal takedowny...
@Tarhiel (25.07.2018 13:05): M1 záchrana Megan a jejího týmu, přesnějí quest Najděte Megan Reedovou.
Hledala jsem tu chybu na netu a našla jsem jenom jeden případ, prý to jde vyřešit noclip modem.
Ahoj.
Projíždím znovu Deus Ex Human Revolution Director's cut edici a narazila jsem na bug.
Při misi, kde máte nahrát virus do počítače by se měly otevřít dveře v tom tunelu kousek od vás, abyste se dostali dál. Problém je v tom, že mi sice značka ukazuje pokračování mise za dveřmi, jenže ty dveře se neotevřely. (Všichni členi ochranky spinkají, roboti i kamery vyplé, všechno hacknuté). Nestalo se to už někomu z vás?
Já si třeba podruhý nechal Meganin náramek, čekal jsem, že jí ho dám a bude za to aspon oral - ale nic. Takže mě ta interakce dost zklamala.
@kiwizak (18.04.2018 10:19): Tak já jsem to dohrál pak ještě jednou na nejtěžší - což si myslím, že je napodruhý ideální, protože už jsem měl nějaký upgrady a docela si je tam dával. Vešel jsem se do 99 savu, podruhý splnil i vedlejší questy (a teprve se začínal orientovat ve hře - jako vážně, furt mě něco překvapovalo), ale nemám steam, abych vám řekl, kolik jsem tam strávil hodin. Zajímá mě, pro jakou možnost jste se rozhodli na konci? Jsou tam totiž čtyři....

No jasně, DC s komentářem. Ta hra není tak dobrá, jak se nám tvurci snaží naznačit. Už grafika je z roku raz dva a praští vás hned do očí - zajímavý, že tady to nikomu nevadí a dáváte plnej počet. Jednička byla lepší, todle mi přišlo jako takovej miš maš uplně všeho. Ale jistou hratelnost to mě, to zas jo.