Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SilentWolf : Děkuji moc za informaci v čem je problém. Hru jsem začal hrát cca před týdnem to už musela úprava ("oprava") proběhnout. Určitě bych si pak všiml, že je to nejspíš v souvislosti s patchem. Nevíš jak je to cca dlouho co patch vyšel? A ještě konkrétně k chybě: pokud tedy zapneš hru nevidíš v online svůj nick (tam kde se má ukazovat), ale nick ostatních hráčů vidíš, případně tedy i můj?
Prosím o pomoc s problémem: při hraní této hry se po vytvoření stavby mojí postavou (Sama) neobjeví hráčův (můj) nick. Platí to i o seznamech (tabulkách), kde je viditelný pouze symbol mého avatara. V ofline režimu je to OK, bohužel tam zas vidím jenom sebe. Za případnou pomoc nebo radu budu velmi vděčny.

(Death Stranding director's cut PS5)
P.S. Když jsem to hrál na PS4 v roce 2019 = žádný problem.
@Red (11.06.2025 18:08): To je ale právě obrat k lepšímu když už máš konečně zbraně proti BTs. A BTs jsou problém hlavně v počáteční oblasti, ve zbytku hry je jich mnohem min.

@Stapu (12.06.2025 07:43): Já se naopak bál, že filmecku bude oproti gameplayi moc. Mi příběh až tolik nesedl, ale gameplay se všemi těmi gadgety co dostanes mě bavil hodně. A tolik textů (většina naštěstí nepovinna), to byl fakt extrém teda :D
@Red (11.06.2025 18:08): Úvod měl za mě ještě dobrý spád. Hodně animaček, příběh jsem hltal a chtěl jsem všemu přijít na kloub. Samozřejmě se pak kadence filmečků rozvolňovoala a prokládala více a více gameplay částí. Někdy v poslední třetině jsem si řekl, že prostě to chci dohrát pro ten příběh a ejhle. Každý další příběhový quest mě tahal na odlehlá a těžko přístupná místa. Nakonec jsem to teda dohrál, ale ten závěr byl fakt už utrpení. :)
Já ten úvod nedal. 7h, zalomil jsem to když jsem dostal ty granáty abych je vyzkoušel na BT. Kdyby to šlo kdykoliv uložit, tak to dám, ale takhle bych se jenom trápil tím jak bych se snažil BT obcházet přes nějaké hory:)
Tak jsem to dohrála.. teda ale trvalo mi to asi půl roku. Jak jsem tady psala, že jsem z úvodu hry byla poněkud vyklepaná, tak pak už jsem to zvládala čím dál tím líp, asi jsem si zvykla, no. Zvláštní hra, po pravdě zatím ani nevím, jaký dám hodnocení, musím si nějak srovnat v hlavě, jak se mi to vlastně líbilo:D
@Bursoft (10.03.2025 13:25): Lou je holka. :)

Jako takhle, pro mě by bylo vrcholem videoherní zábavy, kdybych musel vystřílet nepřátelskej kemp, abych si mohl přihřát mlíčko v mikrovlnce. Ale toho se tu asi nedočkám. :)
@SilentWolf (10.03.2025 12:16): Jako je pravda, že to působí víc japan-crazy než jednička, ale zároveň si myslím, že Kojima to udrží na uzdě, aby se z toho jiní než japonští hráči úplně nepodělali.

@BUMTARATA (10.03.2025 12:33): Já upřímně doufám, že pokud se tam o nějaký dítě budeš muset starat, tak ten mechanismus udělají co nejvíc gamer-friendly. Jakože konejšení Loua v jedničce (tehdy jsem to hrál na PC na M+K) bylo utrpení naklikávat, ale osobně bych byl vlastně radši, kdyby tam žádný dítě vůbec nebylo.
@Bursoft (10.03.2025 10:04): @SilentWolf (10.03.2025 12:16): Na tohle jsem hodně zvědavej, protože na jednu stranu bych se chtěl o toho skřítka neustále starat, ale zase si neumim představit, jak by to mělo fungovat v hratelných pasážích, kde Sam může metat kotrmelce ze skály. Jinak z toho momentu tady, kdy dopadne na obličejíček, se mi taky stáhly všechny vnitřnosti. Každopádně nejpřesvědčivější batole ve videohře.

A taky furt tak nějak předpokládám, že Lou je Tomorrow (Elle Fanning), takže tam možná v tý miminkovský fázi nebude tak dlouho?
@Bursoft (10.03.2025 10:04): budu mít čerstvě prcka, takže to tak taky mám. Ale vypadá to že oproti jedničce se Sam nebude tahat s BB celou hru. Docela jsem se vyděsil, jak ho má v jedné scéně už většího na břiše, ale pak to vypadá, že ho bude spíš zbytek hry hledat, nebo něco takového.

Každopádně já moc nedávám ty věci jako animovaná loutka, vizáž Higgse apod.. to vždycky spolehlivě podkope atmosféru, ale na druhou stranu to vypadá, že akce tam bude trochu dynamičtější a nebude to už jen simulátor házení moči. Hlavně ať tam dynamicky fungují ty laviny, záplavy apod.. snad to nebude naskriptované.

Takže pokud něco, rád si ve chvílích volna DS2 zahraju. Víc než cokoliv jiného. Zároveň ale z traileru do nebes neskáču, tak jak u jedničky.
@BUMTARATA (09.03.2025 22:20): Tvl toto bude obří pecka, ten trailer je paráda. Furt nevím jak to dohraju, ale určitě to musím rozjet day one. Akorát se trochu bojím, že tam nebudu dávat nějaký "disturbing" scény s malýma dětma, jak naznačuje trailer. A taky se bojím, že se to tentokrát pod nějakých 100 hodin nevleze jen main story, zatímco jednička byla 40hod main story a dalších 30 hod. jsem dodělával 5 hvězd na všech uzlech a dostavoval dálnici :D
Dvojka dostala rating v Koreji, příští týden State of Play, je to blííízko!
Tak mám za sebou první kapitolu a nějak jsem to zvládla, ale zbaběle jsem si dala obtížnost very easy :D Jinak by to asi bylo horší, plížení jsem totiž zvorala, ale povedlo se mi aspoň utýct.
@včelka (08.10.2024 13:40): Podle mě je to jedna z her, které se nemusí dohrávat a stačí ji prožít. I když mi je jasné, že to zní alibisticky, když jsem to nedohrál:D Do těch dolů to horor nebyl a ty 2-3h byly moc pěkný.

Death Stranding si už nějakou dobu šetřím.
@včelka (08.10.2024 10:34): záleží. Jak moc tě stresují podobné situace?

Každopádně střety s olejnatými potvorami a plížení se mezi nepřáteli tam prostě jsou. A jejich množství závisí na tom, jak šikovně budeš hrát, protože k tomu dojde když pokazíš stealth.

Pak je tam pár lekaček v odpočinkové místnosti, ale většinou o nich budeš vědět dopředu protože hned poznáš že se nespouští typická scéna.

Každopádně když pojedeš na easy dá se asi všemu normálně utéct. Úvod do hry je opravdu takový ... velmi intenzivní.
@včelka (08.10.2024 10:34): Hororom by som to nenazval, niektore veci v tej hre su skor "znepokojive" nie vylozene desive. Odporucam odohrat po prve zoznamenie s oblastou VV a podla toho sa rozhodnut ci chces pokracovat dalej. Urcite to ale nie je hra, ktora by ti nemala dat spavat. Vacsina hry je skor relax kde cestujes, budujes, pocuvas skvelu hudbu a pozeras filmecky.
Dala jsem prolog a mám nervy v kýblu... Jako věděla jsem, že tam budou i nějaký strašidelnosti, ale myslela jsem, že to je hlavně o doručování zásilek, jak se všude píše:) Kdyby rovnou uváděli žánr horor, tak do toho ani nejdu.. Tak mi řekněte, je to vůbec pro citlivýho jedince hratelný?:D Nebo je ten prolog nějak nadprůměrně drsnej a dál je především to chození s nákladem?
@Crash (16.04.2024 07:53): Já to právě vypnul a už nehraju, i když plánuju se do toho zas někdy pustit, právě kvůli příběhu. Ale hratelnostně fůůůrt to stejné. Naposledy jsem tomu dal asi tři hoďky, a furt chození... Ono to chození je jako v poho jo, mám rád hry, ve kterých jen tak procházíš světem, ale tady vždycky na stejných místech otravujou buď duchové, nebo mezci, takže ani kochat se nemůžeš, ještě kor když chodíš stejnýma trasama, to je tež opruz. Teda aspoň do asi kapitoly 4 to tak je. Cutscény můžou sice být natahované, ale příjemná změna po tom, co 99% ostatních her mají zase ultra rychlé cutscény, kde si nesmí dovolit hráče jakože nudit nic neděláním.
@Tolister (15.04.2024 22:07): Právě, že naopak. Já s cutscénami většinou nemám absolutně žádný problém, a hrám s dobrým příběhem jsem ochoten i leccos odpustit na těch herních aspektech. Nevím jak jsi daleko, mě to vlastně první polovinu hry až tak nevadilo, ale postupně se to začalo proměňovat v utrpení. Upřímně si nevybavuji žádnou jinou hru, kde bych u cutscén trpěl tak jako tady. I to mě nakonec donutilo napsat asi nepopulární komentář.
Tak podle posledního komentu někdo nerad cutscény, já zas šílím z toho chození tam a zpátky. A cutscény jsou pro mě příjemným zpestřením.
Těším se na ten zenový zážitek gameplay loopu. Co se příběhu týká, je mi u zadku. Ale mám s ním opačný problém než Karasman. Mě přišel zase neskutečně basic na to jak ho teasovali. Je plný blbostí ale v jádru je ta pointa vlastně docela jednoduchá a stále jsem čekal víc - něco jako že se hra v polovině naprosto změní, nějaký mindfuck, vysvětlení těch 5 levitujících entit, něco co zboří internety.. taky s postavami pracovali divně, než že by se kolem nich točila celá hra nám vždycky v hodinové cutscéně někoho představili a dotyčný nám do konce hry jen psal maily.. a to bylo vše.. veškeré ty interakce už vyspoilerovaly trailery.

Ale musím říct, že mě od vydání DC edice láká si to zahrát znovu. S tou novou obtížností (myslím že přibyla) je těžší i přejít pitomou řeku a o tom to asi má být. Odkládal jsem to kvůli dvojce, ale pokud v ní budou naprosto jiné lokace, tak to si ten Island ještě jednou rád dám.

Hmm.. a jelikož PC verze podporuje haptiku, tak si to možná dám v proper verzi.
Vizuál super, ale je mi jasný, že po pěti minutách vůbec nebudu vědět, o co tam jde a příběh bude zase vyndaný cosi, co pochopí možná jen autor a pár vyvolených.
@Sasakr (24.01.2024 15:19): Tak hrozný.. Je to jak integrovaný grafiky v desktopech, spíš lepší. Plus iPhone má větší rozlišení, jak nějaký levný 1080p monitor. Ten DS jsem zatím neviděl, jak funguje, ale Residenty bych si na nějakých low detailech někde na chalupě uměl představit. Jen si neumím představit, že bych fungoval na iPhonu, mám přechodně iP13 už něco přes měsíc a teču z něj.