Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Zero (15.05.2016 14:30): Do Blightownu ale odporúčam ísť až vtedy, keď si nafarmíš dostatočne veľký počet protijedov, teda: Blooming Purple Moss Clump a Purple Moss Clump, ktoré padajú s Demonic Foliage (tie oživené rastlinky) v lokácii Darkroot Garden... lebo v Blightowne jednoznačne dominuje jed....
Je lepší jít do Blighttownu přes Depths nebo Valley of drakes? Mám celkem nahnáno, protože jsem všude četl, že je to nejhorší část hry. :-D
Po menší pauze jsem začal znovu za jinou postavu (předtím wanderer, teď warrior) a trochu líp jsem si naplánoval rozvoj. Rozdíl je obrovský, ani jednou jsem nenávratně neztratil duše, takže jsem víc nalevelovaný.
Gargoylové padli, teď přemýšlím co dál.

Edit: Moonlight butterfly, první pokus.

Edit 2: Capra demon taky úspěšně za mnou. Nejdřív mě několikrát bloknul i s psama a neměl jsem šanci, ale když se mi povedlo zbavit se psů, tak už padl bez problémů.
Už som na konci, takže kulervuci sú kapor pizdismimduo a ten hajzel čo stojí tam: k*k*t

@Zero (28.04.2016 00:18): Buď rád že sa ti darí, keď budeš v zlome potom písni ...
Ja som behal po Ďukových archívoch cca 5 hod, a to som to už raz prešiel... som rád že je yt a som si ihneď spomenul na ďalšie ...
PS: Rozchodil som to!
Tak už zápasím s bell gargoylama (pomocí ocasu jedné z nich, má fajn dosah).

I když zatím furt umírám, líbí se mi, že checkpointy jsou umístěny tak, aby mě to moc neštvalo - vyjedu výtahem nahoru, sejmu týpka s rapírem, hordu zombíků a jsem u nich.
A hra je opravdu fér - když mě gargojl trefí, tak je to vždycky tím, že jsem nestačil uhnout, nebo uhnul blbě, nebo si myslel, že si můžu dovolit ještě jeden úder. Až jsem si zavzpomínal na Gothic 2, kde šlo teoreticky taky všechno upižlat na levelu 1 s klackem, pokud člověk neudělal žádnou chybu. Hodně příjemná změna oproti všem těm hrám, kde stačí bezmyšlenkovitě klikat.

Zatím mě to fakt dost baví.
Teraz mi prišlo nové PC, namiesto Phenoma to je FX, namiesto 8 je to 16, všetky hry zo steamu sa chytili len DS:I nie. Páni mňa drbne ... Sťahujem, ešte 3 giga a zas mi zhodia kľúč od cely ... kua, kua, kua ... Fičúra mrak je npč ... Dragon Dogma funguje, mna jbne, jbne, jbne.
Všude teď píšou o trojce, tak jsem si říkal, že opráším aspoň jedničku, když už ji mám koupenou.

Momentálně mám za sebou taurus demona, byl celkem v pohodě, zabil mě jenom jednou (ale poprvé ti týpci s kuší nahoře, a asi 3x jsem omylem skočil z hradeb :-D). V undead burgu jsem našel sekyru, se kterou drženou obouruč jsem místní osazenstvo dával na jednu ránu.
V undead parish to už vypadá hůře, hlavně jsem furt nenašel další ohniště a momentálně jsem ztratil 10000 duší, když mě zabil poslední hajzlík, co zbyl na tom nádvoří u začátku. Jdu si pro ně zpátky, tentokrát už to bude bez taurus demona, tak by mi mohl zbýt nějaký estus.
@Kunick (26.04.2016 19:25): Protože mečíř, co má alespoň trochu sebeúcty, tyhle parodie na zbraně kovat nebude .-) Navíc v jednoduchosti je krása - koneckonců "neučí" právě tohle Dark Souls (teď nemluvím o tom, že s realistickým bojem se zbraněmi nemá až tak moc společného) tím, že ty "obyčejné" zbraně si najdou své spokojené majitele?
@Dr.Snippy (26.04.2016 16:18): Odhadem 5 - 10 tisíc CZK (záleží na zdobení a na dohodě s kovářem). Kovářů se specializací na zbraně je tu poměrně dost. Na druhou stranu někteří jsou trochu z cesty. Hlavní výhoda je, že si můžeš nechat vykovat meč podle přání (v rámci možností - asi ne zrovna z Final Fantasy :).

@sxg (26.04.2016 18:35): Když už chceš šetřit, tak vybírej tady: http://www.templ.net/cesky/zbrane-vrcholny_stredovek_a_novovek.php :)
Chcem sa spýtať či niekto nevie kde by sa na slovensku alebo česku dala kúpiť replika meču zweihander ...
Tak som to duo príštipkárov, dal 2x ... uff ruky sa mi triasli .... samozrejme K+M
@MIGtheDRAGON (29.03.2016 20:07): Ja jí proto hrál ještě jednou ( a pak ještě jednou kvůli achievům :D) s návodem abych nic nevynechal - a o co jednodušší byla hra mechanicky o to komplikovanější byla ta omáčka okolo
@Sinister (29.03.2016 14:45): Díky, jo momentálně čekám, kdy bude dvojka na steamu ve slevě, přeci jen s vydáním trojky docela očekávám, že budou nějaké slevy na tuhle sérii :). Snad mě zaujme stejně jako jednička po jejímž dohrání jsem si ještě několik hodin pouštěl Lore videa a říkal si kolik mi toho v té hře uniklo :D
@SilentWolf (29.03.2016 19:32): Já to dohrál za.. ani nevím, asi za rytíře nebo tak něco, opravdu si nevzpomenu. Ale celou hru jsem chodil s mečem, chvíli se štítem a potom pořád jen obouruč. Je to jak říkáš, jednička byla tak perfektně rozmístěná, všechno na sebe plynule navazovalo, všechno se prakticky točilo kolem středového ohníčku, odkudkoli se tam dalo dojít různými cestami a cestičkami, paráda. Ve dvojce projdeš kratičkým tunelem kde na jednom konci svítí slunce a na druhém se křižují blesky a padají trakače. První dohrání bylo dobré, hra měla své mouchy, ale nesrovnával jsem ji s ničím, proto jsem ji ohodnotil vysoce. Další procházení hrou tedy NG+ a NG++ bylo neskutečně snadné, až nudné.
@strejdafido (29.03.2016 19:23): Jde o ten svět a postavy a nepřátele. V jedničce má vše svůj smysl, vše je hezky propojené a jistě to bude spolupracovat s trojkou. Kdežto dvojka má ranec levelů jen proto aby tam nějaké byly. Takové to.. šoupneme tam lávu ať máme lávový level, šoupneme tam les ať máme lesní level, tady to ztmavíme ať máme černý level. A vše je jedna dlouhá série levelů než nějaký propojený svět. Ta hra je stále výborná když ji porovnám s jinými hrami. Ale v rámci série je to krok vedle. Prostě to nedělal člověk co dělal všechny souls hry a bloodborne. A to je vždycky špatně. Jde to vidět.

Hratelně je to ale fajn a DLC jsou na vysoké úrovni, nebýt podivně kolísající obtížnosti (jde to vůbec dohrát za mága?)
@SilentWolf (29.03.2016 19:14): Kdepak ironie, já prostě v těchto názvech tápu..
Ale mezi námi dvojkou jsem procházel mnohem snadněji, než jedničkou, ne že bych neumíral, to samozřejmě ano, ale nepřipadá mi to ani těžší, ani větší, ani hezčí.. nevím proč.

Takže to je něco jako kdyby ze Čtyřlístku vznikl samostatný časopis Bobík?
Tak to vůbec -vysoký Dex, Chester set, katanu +15 a skákaci prsten - to je ten správný zažitek - sice nepřežijete víc než 2 lehčí útoky ale ta volnost pohybu!
@Bodkin (11.03.2016 11:41): Já vím :D můj styl je udělat prostě krok do strany :D nebo couvnout, trvá to dlouho, ale v DS1 to jde dobře. Až na duet z Londa. Parírovat neumím, nejsem japonec a na rytíře apod používám backstaby.
Dvojku jsem dohrál v Havel setu s Ultraswordem. Držet se pod 100% záteží byla fuška...:)
Ja som používal prakticky iba prilbu, lebo tá hmotnosť celého setu aj so štítom je brutálna a to som mal docela vysokú END (či ktorý stat to zvyšuje) a ešte som aj stále nosil ten Havels Ring ale aby som bol pod 50% tak som zvládal iba tú prilbu.

No na pár Bossov sa oplatí dať si full-Havel aj za cenu preťaženia lebo pohyb tam, nie je podstatný ale proste len ustáť to a nasekať ho.
Po 4tém skoro dohrání (ještě DLC s nově získaným blackknight greatswordem) musím zvýšit na 100%. Vždyť já mám hned chuť jít do toho znovu. A to i hry které mě moc baví (zaklínač) mám problém dohrát jednou.. a stále ta hra odkrývá svá tajemství. Nechápu brepty, co říkají že je to furt samé, krom této série jsem nehrál snad nikdy nic podobného. Pamatuju jen drobné náznaky takové atmosféry v Gothicu 2, hlavně v datadisku nebo jak tam byly ty pyramidy a ještěrani. Taky jsem celý vyklepaný vstupoval do jeskyně, kde by měl být ork. Někdo koho v jiné hře zabijete cvičně v tutorialu.

Ale jiný build než HAVEL ne :D Nita jsem zabíjel tak že jsem do něj skočil, pak jsem ho fláknul po kostech ještě jednou, on a okolní kostlivci mi ubrali 25% HP, Nito udělal tu svou miazmu smrti, ubral mi dalších 25% ale zabil kostlivce. Loknul jsem si slivky a znovu zopakoval ten skok se seknutím. Jde hezky cítit že člověk na sobě má opravdu "skálu" a když seknu mečem do země tak se kostlivci rozpadnou na základě otřesu aniž bych se jich trefil.

A propojené lokace..

A stále jsem nehrál za magiče.

A.. prostě bomba. I po 4 jsem plný pozitivních emocí.. :D Stockholmský syndrom.
TVL este aj taky anti-gamepadovy fanatik, odchovany 10000000000000000% na K+M ako som ja si na Dark Soulsy kupi gamepad.....

Vy ste fakt masochisti.