Skvělá kombinace prvků FPS a RPG. Připadáte si jako byste hráli Half Life 2 jen ve fantasy prostředí. Tato kombinace vás přímo pohltí a nepustí vás do posledního živého nepřítele. Je možno dělat neuvěřitelná "komba" ať už s mečem, dýkami, kouzly nebo lukem. Prostředí se dá skvěle využívat ve váš prospěch (např. louže: zmrazíte ji a přicházející ork na ní uklouzne a je v bezvědomí, pak ho jen dorazíte) atp. Příběh je velice propracovaný, jen je škoda, že je trochu "průhledné" jak to všechno skončí již od začátku. Máte ale občas na výběr, jakou cestou se dáte a to změní běh příběhu. Multiplayer je koncipován podobně jako Counter Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Připadáte si jako byste hráli Half-Life 2, jen ve fantasy prostředí. Tato kombinace vás přímo pohltí a nepustí vás do posledního živého nepřítele. Je možno dělat neuvěřitelná "komba" ať už s mečem, dýkami, kouzly nebo lukem. Prostředí se dá skvěle využívat ve váš prospěch (např. louže: zmrazíte ji a přicházející ork na ní uklouzne a je v bezvědomí, pak ho jen dorazíte) atp. Příběh je velice propracovaný, jen je škoda, že je trochu "průhledné" jak to všechno skončí již od začátku. Máte ale občas na výběr, jakou cestou se dáte a to změní běh příběhu. Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Připadáte si jako byste hráli Half-Life 2, jen ve fantasy prostředí. Tato kombinace vás přímo pohltí a nepustí vás do posledního živého nepřítele. Je možno dělat neuvěřitelná "komba" ať už s mečem, dýkami, kouzly nebo lukem. Prostředí se dá skvěle využívat ve váš prospěch (např. louže: zmrazíte ji a přicházející ork na ní uklouzne a je v bezvědomí, pak ho jen dorazíte) atp. Příběh je velice propracovaný, jen je škoda, že je trochu "průhledné" jak to všechno skončí již od začátku. Máte ale občas na výběr, jakou cestou se dáte a to změní běh příběhu.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Příběh se odehrává se ve fantasy prostředí světa Might and Magic, konkrétně navazuje na události z Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East. V průběhu hry získává za splnění různých příběhových nebo bonusových úkolů hráč body, které může investovat do rozvoje postavy - jsou zde tři hlavní větvě - bojová, magická a podpůrná - a tři hlavní bojové specializace (magie, boj s meči a luky, a boj s dýkami). Herní engine umožňuje zajímavé využití fyziky a interakce s prostředím - je například možné zmrazit kaluž vody, přičemž procházející nepřátelé na ledu uklouznou, využívat olej a oheň k zapálení nepřátel nebo je skopávat do dolů.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Příběh se odehrává se ve fantasy prostředí světa Might and Magic, konkrétně navazuje na události z Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East. V průběhu hry získává za splnění různých příběhových nebo bonusových úkolů hráč body, které může investovat do rozvoje postavy - jsou zde tři hlavní větvě - bojová, magická a podpůrná - a tři hlavní bojové specializace (magie, boj s meči a luky, a boj s dýkami). Herní engine umožňuje zajímavé využití fyziky a interakce s prostředím - je například možné zmrazit kaluž vody, přičemž procházející nepřátelé na ledu uklouznou, využívat olej a oheň k zapálení nepřátel nebo je skopávat do dolů.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Proroctví o temném mesiáši (napůl člověku, napůl démonu), který osvobodí vládce démonů z prastarého vězení a posléze společně uvrhnou zemi do chaosu, se blíží svému naplnění. Z Heroes of Might and Magic V se ho vydal zastavit temný elf Raelag a nemrtvý pán Arantir. Vám bude příslušet role čarodějova učedníka, Saretha, na jeho cestě za získáním Lebky stínů. Artefaktu umožňujícímu vůdce démonů osvobodit i navždy uvěznit. Musíte ji proto najít, zastavit Arantira od jeho snahy zabránění proroctví obětováním celého města a rozhodnout o budoucím osudu světa.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Za plnění různých příběhových nebo bonusových úkolů hráč získává body, které může investovat do rozvoje postavy - jsou zde tři hlavní větvě - bojová, magická a podpůrná - a tři hlavní bojové specializace (magie, boj s meči a luky, a boj s dýkami). Herní engine umožňuje zajímavé využití fyziky a interakce s prostředím - je například možné zmrazit kaluž vody, přičemž procházející nepřátelé na ledu uklouznou, využívat olej a oheň k zapálení nepřátel nebo je skopávat do dolů.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Za plnění různých příběhových nebo bonusových úkolů hráč získává body, které může investovat do rozvoje postavy - jsou zde tři hlavní větvě - bojová, magická a podpůrná - a tři hlavní bojové specializace (magie, boj s meči a luky, a boj s dýkami). Herní engine umožňuje zajímavé využití fyziky a interakce s prostředím - je například možné zmrazit kaluž vody, přičemž procházející nepřátelé na ledu uklouznou, využívat olej a oheň k zapálení nepřátel nebo je skopávat do dolů.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Proroctví o temném mesiáši (napůl člověku, napůl démonu), který osvobodí vládce démonů z prastarého vězení a posléze společně uvrhnou zemi do chaosu, se blíží svému naplnění. Z Heroes of Might and Magic V se ho vydal zastavit temný elf Raelag a nemrtvý pán Arantir. Vám bude příslušet role čarodějova učedníka, Saretha, na jeho cestě za získáním Lebky stínů. Artefaktu umožňujícímu vůdce démonů osvobodit i navždy uvěznit. Musíte ji proto najít, zastavit Arantira od jeho snahy zabránění proroctví obětováním celého města a rozhodnout o budoucím osudu světa.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Za plnění různých příběhových nebo bonusových úkolů hráč získává body, které může investovat do rozvoje postavy - jsou zde tři hlavní větve - bojová, magická a podpůrná - a tři hlavní bojové specializace (magie, boj s meči a luky, a boj s dýkami). Herní engine umožňuje zajímavé využití fyziky a interakce s prostředím - je například možné zmrazit kaluž vody, přičemž procházející nepřátelé na ledu uklouznou, využívat olej a oheň k zapálení nepřátel nebo je skopávat do dolů.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Za plnění různých příběhových nebo bonusových úkolů hráč získává body, které může investovat do rozvoje postavy - jsou zde tři hlavní větve - bojová, magická a podpůrná - a tři hlavní bojové specializace (magie, boj s meči a luky, a boj s dýkami). Herní engine umožňuje zajímavé využití fyziky a interakce s prostředím - je například možné zmrazit kaluž vody, přičemž procházející nepřátelé na ledu uklouznou, využívat olej a oheň k zapálení nepřátel nebo je skopávat do dolů.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Proroctví o temném mesiáši (napůl člověku, napůl démonu), který osvobodí vládce démonů z prastarého vězení a posléze společně uvrhnou zemi do chaosu, se blíží svému naplnění. Z Heroes of Might and Magic V se ho vydal zastavit temný elf Raelag a nemrtvý pán Arantir. Vám bude příslušet role čarodějova učedníka, Saretha, na jeho cestě za získáním Lebky stínů. Artefaktu umožňujícímu vůdce démonů osvobodit i navždy uvěznit. Musíte ji proto najít, zastavit Arantira od jeho snahy zabránění proroctví obětováním celého města a rozhodnout o budoucím osudu světa.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Za plnění různých příběhových nebo bonusových úkolů hráč získává body, které může investovat do rozvoje postavy - jsou zde tři hlavní větve - bojová, magická a podpůrná - a tři hlavní bojové specializace (magie, boj s meči a luky, a boj s dýkami). Herní engine umožňuje zajímavé využití fyziky a interakce s prostředím - je například možné zmrazit kaluž vody, přičemž procházející nepřátelé na ledu uklouznou, využívat olej a oheň k zapálení nepřátel nebo je skopávat do dolů.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.
Dark Messiah kombinuje prvky FPS a RPG. Za plnění různých příběhových nebo bonusových úkolů hráč získává body, které může investovat do rozvoje postavy - jsou zde tři hlavní větve - bojová, magická a podpůrná - a tři hlavní bojové specializace (magie, boj s meči a luky, a boj s dýkami). Herní engine umožňuje zajímavé využití fyziky a interakce s prostředím - je například možné zmrazit kaluž vody, přičemž procházející nepřátelé na ledu uklouznou, využívat olej a oheň k zapálení nepřátel nebo je skopávat do dolů.
Multiplayer je koncipován podobně jako Counter-Strike a setkávají se zde 2 bojující strany: Nemrtví a Lidé. Jeho vývoj probíhal odděleně, podobně jako například u hry Return to Castle Wolfenstein, a stojí za ním studio Kuju Entertainment.