Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem to dočetl :) TeĎ mám chuť zahrát hru znovu, abych si víc užil ty NPC, co tvoří hlavní postavy v knížce :)
Je fakt, že když jsem ji jako NPC potkal a šel s ní do bitev, tak vždy slastně hýkala, asi to tření toho kovu mělo svůj efekt :)
@Bodkin (29.01.2016 19:27): Ha! Nechal jsi se oklamat - stačí se pozorně podívat, a z detailu je jasné, že jde pouze o přiléhavou textilii, která vypadá jako kroužková zbroj .-)
@mazar1234 (29.08.2015 10:19): Jinak k tomu úprku z boje nepřátel. To je náhodou výborná a logická věc. V goldbox soubojích, kde je velké množství nepřátel, tak se kolikrát stane, že ač mají převahu kvantitativní (nicméně nikoliv už kvalitativní), některé jednotky začnou prchat. Přijde mi to realistický prvek a je to fajn. I v otm final souboji bych to pchopil, protože hlavní bosák už byl mrtvej, tak proč se snažit, že a kdyby se nepovedlo Hold Person tomu knězi, tak bych je asi nakonec udolal hrubou silou. Ale takhle to bylo úsměvné :)
@mazar1234 (29.08.2015 10:19): Yep! :) A to mi pomohla ještě další chuťovka, totiž že finální boss (nebudu jmenovat) ke konci souboje vstoupil do Stinking Cloud a začal se dávit, takže jsem ho pak sestřelil jednou ranou. Jako jinak bych to asi fakt nedal. Postavy hned na začátku souboje zestárnou a ten parchant házel od ruky Lightning Bolty, a protože parta stojí u zdi, tak se to pěkně odrazí a začne to kosit znovu, pod lehce jiným úhlem, takže to bere další druhy. Bohužel jsem si pozdě uvedomil důsledky používání kouzla Raise Dead, bere to postavě konstituci. To jsem zjistili pozdě, takže pár postavy šlo do finálnéího souboje s HP 30-40 :)) KDyž vezmeš, že ten blesk bosáka dělá tak 40-70...ehm. Jo a samozřejmě nešlo se předtím restovat, takže každej souboj předtím byl za trest. Pěkně to chlapci na mě ušili!!! :)
Tak finální souboj jsem dal asi na 25.pokus. Celý dnešní večer jsem drtil jen tu jednu bitvu, cizeloval taktiku, měnil pořadí party, neustále přemýšlel, co udělat jinak. Nakonec to vyšlo i protože jsem měl neskutečnou haluz, kdy moje poslední přeživší postava bylo proti 2 kněžím a 1 margoylovi, načet na konci kola zakouzlil kněz Hold Person a uspěl. Myslel jsem, že je definitivní konec, jenže začlo nové kolo a asi se vyhodnotila nejdřív morálka, takže 3 postavy vzaly roha :) Tomu se říká utrpěné vítězství :) Ale i tak je to sladké vítězství! :)
Obtížnost zdá se dostává nové rozměty v této hře :) Proplouvám v této hře jak se dá, spoustu fixních soubojů prostě nemám šanci dát. V jedné místnosti asi 12 kleriků temných elfů, všichni zakouzlí Hold Person a jsem namydlenej, sejmu tak max 1-2. Jinde skupina mágů-drowů, všichni posedlí kouzlem Lightning Bolt, slušně devastační kouzlo. Nemám šanci :) Teď jsem narazil na skeleton dracoliche. To už vůbec nebudu snad ani naznačovat moje šance, naštětí(!) je tu možnost s tím dracolichem řešit to jináč :)
Občas si říkám, že kouzlo Fireball je v goldboxech možná až trochu moc účinné. Ovšem jen do doby, kdy zjistím, že není vůbec jednoduché kouzlo seslat. Než to ten můj mág vydrmolí, tak ho aspoň jednou někdo trefí, kouzlo je v háji a já ho mám samozřejmě namemorizované pouze jedno jedině :) Mám teĎ těžký souboj a už asi 8x load :)
Tak parta pro Curse of the Azure Bonds vytvořena. Matlal jsem se s tím skoro 2 hodiny včetně customizace vzhledu postaviček :) I když pravidla AD&D jsou pěkně rasistická, protože non-human postavy mají drtivě nízký max level, stejně jsem si půlku skupiny udělal z půlefů a trpošů :) U všech těchto non-human jsem nastavil multiclassy, protože se začíná už na 5.levelu, tak ať si užiju levelování trochu. Celkově tedy:
- human * paladin (pochopitelně já!)
- human * cleric (jediná žena v partě)
- elf * magic-user
- dwarf * fighter/thief
- halfelf * ranger/cleric
- halfelf * fighter/magic-user/thier (brutální multiclass, já vím)

Excel s musterem map 16x16 už je připraven, takže dobrodružství začíná :)
@ugraugra (12.01.2013 09:22): Jojo mockrát se ho v diskuzích snažili zlomit alespoň na pár věcí z Amigy a konzolí, ale pokud to nezměnil někdy v poslední době (nějak nestíhám ho číst), tak tvrdě odolával...
@Phoenix (10.01.2013 11:25): A dalsi clanek je venovany kouzlum v teto serii. Stejna jako on i ja mam oblibeny fireball. Tohle kouzlo fakt nikdy v tomto soubojovem rezimu neomrzi!! Sledovat jeho seslani, tu postupnou destrukci, jak se kouzlo postupne rozsiruje ve spirale, to proste patrik nej zazitkum :) Kruci, mam sto chuti toho naslednika PoR rozjet :(
Jede jen hry pro DOS/win, má to napsané v pravidlech, které si stanovil na začátku a už několikrát opakoval že to měnit nebude.