Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No, v "Chci si zahrat" si to zatim necham, ale koupim to asi az tak za 5E, pokud se zdejsi hodnoceni neprehoupne alespon pres barevnych 70%. A to jsem premyslel, ze bych to mozna koupil i v tom early accessu.
@Jab (20.03.2016 18:59): to si nedovolim soudit, protoze jednicku jsem hral pouze kratce, kazdopadne treba graficke zpracovani mi prijde sympatictejsi tam. Ohledne textu si nepamatuju, ze by byly takhle hrozne. Budu rad, kdyz to nejaky pametnik, co jednicku dohral, srovna.
@MickTheMage (20.03.2016 20:06): Já bez problémů skousnu jednodušší text, naivní nebo klišoidní dialogy. Ale tohle je už parodie, která aspoň mě naprosto devalvuje případnou atmosféru. Hru jsem už vyškrtnul z wishlistu.
@Richmond (20.03.2016 19:23): Imho je po mechanickej stranke ta hra hodne dobra, Uz le zalezi na tom, ci ta odradi jeho textova stranka, ktora je "vtipna". Ako som napisal vo svojich prvych dojmoch - akoby to pisal teenager, ktory prave objavil zaner fantasy :)
Vtipny je prave to, ze se Jindrich Rohlik aka Jindrich Skeldal prezentuje i jako spisovatel, na druhou stranu si ho jeste ze starych casu ve Score vybavuju jako prumernyho nemastnyho neslanyho recenzenta a puvodni Brany Xedadlu taky rozhodne nestoji na pribehu a textech, ktery tam byly podobne, jako u mnoha jinych dungeonu, spis jen doplnkem.

4Ugra - S tou kritikou ekonomiky ve hre je to IMHO trochu podpasovy, ja osobne neznam podobnou hru, kde bych se ke konci hry nekoupal v penezich.
"Pořád ještě přemýšlím o tom, jestli to Rohlík myslel vážně, nebo je to nějaké nedopatření."
S českými hrami moc zkušeností nemám, ale "Rohlík" je nějaký literární guru české herní tvorby, že byla očekávání tak vysoká?
Vím, že hra je na steamu v EA, ale PC verze bude kromě grafiky identická a přišlo mi škoda tu další 3 měsíce nemít hodnocení a komentáře, když ta hra už je normálně hratelná a na mobilních zařízeních už je 3 týdny venku, takže to tu určitě už někdo hraje. Až vyjde na steamu finální verze, tak datum přehodíme, ok?

Jinak uf, ten komentář nešel napsat krátkej :)
Tak první zásek hned na začátku :D Nevíte někdo jak se dostat na začátku otrokářský lodi okolo těch ogrů?
Proletl jsem credits a krome Rohlika tam je jen jeden grafik ktery pracoval na prvnim dilu, jinak je to komplet jiny tym.
Většinou se tomu říká Kreativní ředitel a (většinou) patří k těm nejdůležitějším pozicím.
@Tarhiel (17.03.2016 12:30): Nemůžeš Rohlíka nazývat jen "scénaristou". Však je mastermind, producent a designér v jednom, imho napsal celý příběh, všechny texty, questy a puzzle, nadesignoval kouzla a potvory.

Programátor ti udělá "akorát" to, že ti tvoje nápady zrealizuje v kódu a jeho práce je, aby to fungovalo bez bugů. Je mi fakt jedno, jestli to byl programátor z původního týmu nebo ne, hlavní je, že měl dostatek znalostí na to udělat hru tak, aby Rohlíka neomezoval v jeho nápadech.
@90210 (17.03.2016 12:38): Oki, toto beriem, ja len že napr. v prípade InXile, Looking Glasss, etc. to bola dosť špecifická kombinácia ľudí, ktorí na hre pracovali a preto tie hry sú také, aké sú, neboli to len výsledky jednotlivcov, preto som sa pýtal.

Ale jasné, pri hrách od Jane Jensen postačí, že na nich pracovala Jane Jensen :)
@Tarhiel (17.03.2016 12:30): Je to stejny, jako kdyby ses treba u Quest for Glory nebo Larryho pidil po tom, kdo jestli na hre delal puvodni tym, kdyz je vseobecne znamy, ze za temi hrami staly predevsim osobnosti manzelu Coleovych, respektive Al Lowe.
On už ale nie je Rohlík nie?
Aspoň to s plnou vážnosťou tvrdil, že sa oficiálne úradne premenoval na Skeldal.

Podľa toho rozhovoru s games.cz (Dobrovský či ako sa volá) to určite nevyrábal sám, ale mal viacero ľudí na programming atď.
@Tarhiel (17.03.2016 11:01): Tak já myslim, že Rohlík je nejdůležitější - jestli to programoval Tonda nebo Pepa zas tak podstatné není, ale podívám se doma do menu na Credits jestli tam něco takového je.

Minimálně po dohrání počítám, že tam nějaká jména vyskočí, snad už se blížím konci, bo jsem se dostal do Skeldalu (ale cejtim v kostech, že přijdu před final bosse a hra mi zahlásí, že potřebuju jít do nějakého pekla najít epickej item, abych ho dokázal porazit a zabiju tim další 4 hodiny - usuzuju tak podle toho, že jsem ve videu viděl zasněženou lokaci s griffonama a tam jsem ještě nebyl).
@Tarhiel (17.03.2016 11:01): Vzhladom na to, ze to bola vzdy "Rohlikova" hra (ergo je to jeho ideove dieta), tak on je jediny, ktory je potrebny na pokracovanie znacky. Treba, ale mrknut do kredits, ci sa tam neobjavuje nejake dalsie mena :)
Pracujú na Bránach Skeldalu 3 aj nejakí ľudia z pôvodných hier, okrem pána Rohlíka (z diskusie som pochopil, že on patril aj k pôvdoným hrám).

Aby som vedel, či je to oživenie značky od iného štúdia alebo návrať pôvodných ľudí?
Ty vole, ta hra je v jedne lokaci fakt kurva tezka. Kez by na to uz existoval navod. Tak takhle se cejtili kobkari v 90. letech...
@ugraugra (08.03.2016 12:16): To určitě nerozporuju, jen jsem si zapamatoval jen recenzi na FP.

Hodnocení se pohybuje mezi 40 a 80 %, čekal bych slušnou, nijak zázračnou knihu (na druhou stranu to asi nebude ani vyložený průšvih). Sám jsem to nečetl, čtu v poslední době poměrně málo (pro samé paření není čas na knihy :-) ) a když už něco, tak mě momentálně čeká sedmidílná Nadace, to mi vystačí na dlouho.
@ugraugra (08.03.2016 11:13): Tak ono nějak zvlášť dobré dialogy neměl ani první díl, takže mě to vůbec neudivuje. Ale hratelnost měly Brány skvělou, takže jsem rád, že v tom pokračují.

Byť jsem tedy k tomuhle kousku byl zprvu dost skeptický, začínám se na to docela těšit.
@MickTheMage (08.03.2016 10:48): Když budu hodně mírný, tak řeknu, že ty dialogy nevypadají vůbec "profesionálně". Docela mě to zaráží, protože pokud vím, Jindra Rohlík chce vydat za pár týdnů i nějaké knižní romány na téma Bran Skeldalu a jestli to bude v podobné kvalitě, tak to bude hodně velkej facepalm.
Jedinou skrvnou na tejto hre sa fakt zatial zdaju byt len tie nie dobre dialogy. Inak je to solidny dungeon, ktory potrapi aj trochu hlavinku, co je skratka dobre znamenie. Dufajme, ze PC konverzia bude dostojna.
Tak chlapci meli trochu problem s IAP, ale konecne se mi podarilo stahnout 800 MB patch, hra zaregistrovala, ze jsem si ji koupil a dostal jsem se do bazin.
@MickTheMage (02.03.2016 10:14): Ano, měl by to být stejný ostrov jako v jedničce Rovenland, ted mu ovšem na oficiálním webu říkají zkráceně "Roven". Raven byl překlep :) Trochu jsem ten popisek upravil, aby nebyl zavádějící.

Já jsem včera akorát prošel město a zapisoval si do mapy významná políčka. Začal jsem hru na hard, ale potvory mě dávali na 2 rány (zvolil jsem jako postavu "barda", co umí jen hrát na nástroje, takže ne moc dobrý build pro začátek) a toho zatoulaného psa, což je asi 5. potvora od začátku hry, jsem nebyl schopnej dát. Chtělo by to trošku vybalancovat. Takže pokračuju na normal, což je zase strašně easy.
Dostal som sa az k prvemu magovi (potom sa mi vybil tablet :D) a zatial to vyzera dobre. Ale s nakupom si asi pockam na PC verziu a najlepsie by bolo - ako spominal tuto Richmond - na GoG. Pretoze z tej verzie by sa aspon dala spravit custom made krabicka, ehm :)

Jedna mala poznamka/otazka k miestnemu popisu hry...ak ma intro neklamalo, tak ostrov je to rovnaky ako v prvej hre, cize Rovenland..., preco je v popise Raven? :) (to tak dopada, ked si ugraugra schaluje vlastny popis ;))

Jo a jedine co mi trosku nesedi je zvoleny pisany styl... asi, niekde medzi kvazi humorom a humorom, ehm. Nie som presvedceny, ze to bude svedcit celej atmosfere hry. Ked uz kopirujem 7 zasmuroarov/statocnych, tak by to chcelo trosku viac stylu. Imho.