Třetí díl legendární české RPG série Brány Skeldalu, jejímž duchovním otcem je Jindra Rohlík (resp. ted už Jindra Skeldal). Hra je opět klasickým čtverečkovým dungeonem, kde ovládáme 7 postav.
Příběh se odehrává na ostrově Rovenland, kde se ujmeme vychytralého dobrodruha z města Caredbar, který v kartách obehrál mága o jeho roucho a ted se za něho vydává. Rolníci žijící na ostrově vysílají do Caredbaru delegaci s cílem najít mága, který by jejich vesnici ochránil před tzv. prospektory - divokými mágy, kteří hledají magické artefakty, jimiž je ostrov posetý a zároveň přepadávají místní kvůli jídlu. Náš hrdina úkol přijímá s nekalými úmysly, nakonec se v něm však při pohledu na zbídačené vesničany hne svědomí a rozhodne se úkol splnit a vyhledat skutečné mágy, s jejichž pomocí by vesnici ochránil.
Souboje jsou tahové, můžeme v nich využívat kromě kouzel s chladnými zbraněmi také živlovou magii (fireball, summon atd.) a tzv. hudební magii, která různými způsoby ovlivňuje družinu, nepřátele, i okolí. Družinu lze také rozdělit a jednotlivé členy rozmístit libovolně po herním plánu. Jak lze uhodnout z podtitulu hry, nejsou zde povolání, všechny postavy jsou mágové.
Hra vyšla nejprve 1. března 2016 pro český trh na platformy iOS a Android a pro zbytek světa pak 15. března 2016. PC verze vyšla v nehotové verzi na Steamu 15. března 2016 a 23. června 2016 byla hra dokončena. Použitý engine je Unity 3D.
@ugraugra (07.11.2016 15:33): Ja jsem si Ugro delal prdel.:)
Pro: Slušná délka a hratelnost, možnost rozdělit partu, minimapa s rychlým cestováním a psaním poznámek, hezká kniha kouzel / bestiář, kouzlo s nápovědou
Proti: Otřesné dialogy a kvalita textů obecně, příběh a ploché postavy, in-game spoilery, grafika, nefungující ekonomika, nedomyšlenosti v UI, bugy