Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@lennelinky1 (komentář) Nejsem žádný recenzent, takže se omlouvám za případnou blbost .  

To se nemusis omlouvat na serveru, kde komentare pise i takovej clovek jako je... ...no nebudu jmenovat, ale myslim, ze vsichni vime o koho jde.
@Naginata (02.08.2023 13:20): Tak ono moc západních her, které by zpracovávaly Japonsko včetně japonských hrdinů není. Ono je to takové citlivé téma zrovna, neb když to udělají špatně, tak to nasere nejen Japonce, ale i západní weeby a tak. :D Stačí vidět kolik vášní vzbuzuje dabing u japonských her.

Imo právě Ghost of Tsushima je důvod, proč to japonské AC teď vzniká. Ubisoft určitě čekali na reakce. A taky tu asi bylo furt nějaké přesvědčení, že asijský hlavní hrdina nebude dostatečně prodávat hru na západě určitě.

Mimochodem to další AC pak, Hexe, se má odehrávat v 16. století ve Svaté říši Římské. Ubisoft to neupřesnil, ale podle rumoru má jít o střední Evropu. Tam by se teoreticky mohlo Česko objevit taky, ač bych sázel spíš na Německo.
@Naginata (02.08.2023 13:05): V Česku ne, ale myslím si, že je reálné Rakousko-Uhersko s tím, že by se tam mohla objevit Praha minimálně v nějaké kapitole. Ostatně Praha už byla v AC zmíněná několikrát tuším. Pokud Mirage bude úspěch a budou v těch menších dílech pokračovat, tak je Vídeň dost reálná.

Stejně ale furt mají mnohem víc zajímavějších lokalit v Asii a Jižní Americe. Mimo to Japonsko, které už konečně bude teda, bych stejně nejraději viděl v AC dobývání Aztécké říše.
@Charllize (02.08.2023 12:52): Osobně mi to fakt dělalo problém poznat, kde přesně se člověk nachází a v kterém regionu. Spousta oblastí má prostě tu stejnou vegetaci, sem tam nějaký chrám nebo pevnost na kopci. Města, i když mají jiné rozpoložení objektů, tak nejsou nějak zapamatovatelná. A ano, já vím, že to vychází z historických reálíí a moc se na tom nedá změnit nebo s tím experimentovat. :D Taky je to dané tím, že ty mapy jsou opravdu obrovské a je těžké je nějak unikátně zaplnit. Ale i tak si říkám, že v tomhle Origins je prostě "originální" :D Tam se fakt snažili každému regionu vtisknout vlastní tvář. Odyssey tohle má jen v pár místech. Třeba Kefalonie, ta má orientační bod v podobě obrovské sochy uprosřed ostrova. Sparta je zase stavěna z červeného mramoru, který se snad jinde ve hře nenachází. Ještě by se pár oblastní našlo, ale jinak cca 90 procent mapy vypadá stejně.
Jako neříkám, že bych se v Origins dokázal pohybovat poslepu bez mapy. :D Pořád potřebuju tu svítící cestičku, ať mi ukáže, kam přesně dorazit. Jen je v tomhle bodě lepší oproti generickým mapám z Odyssey nebo Valhally.
Myslíte, že někdy bude Assassin's Creed v Česku? Mohlo by se to odehrávat za vlády Karla Čtvrtého nebo za Husitů.
@Stapu (02.08.2023 11:32): no vesměs je to v tomhle stejný jako Wildlands (včetně dronu). Mě vtáhla až Alexandrie, do té doby jsem si říkal "ale jo jde to". Ale procházet se po Alexandrii to byla pecka. Pak už to bylo jenom lepší.
@Walome (02.08.2023 10:31): Origins mi přijde ještě takový poctivý ve svém zpracování krajiny. Každý región má nějakou svoji strukturu, je něčím velice typický a odlišuje se od ostatních. Odyssey a Valhalla v tomhle jsou docela recykláty. Tam podle krajiny nejde vůbec poznat, kde se zrovna úplně nacházíš a musíš spoléhat na mapu.
Až po dohrání jsem zjistil, že lze sebrat civilistovi loď :D a já si říkal proč mi vždycky naráží loď do hlavy jakmile se objevím ve vodě.

A druhá věc - úplnou náhodou jsem po dohrání objevil sfingu, kde je ukázáno kde jsou ty kruhy pod souhvězdími - to mi přijde cool. Fakt mi to občas připomíná poctivou hru.
@Naginata (01.08.2023 21:45): Nepřijde mi to šílené vzhledem k tomu, že u nich dělá 20 000 lidí. Spíš mi přijde šílené, že ještě dokážou vytvořit nějakou rozvrzanou vizi toho, jak má výsledná hra vlastně vypadat.
@Fritol (01.08.2023 18:50): No to mě překvapuje, protože z mých kamarádů AC už dále téměř nikdo nehraje, jak říkáš tak to opravdu dělají pro jinou skupinou lidí.
Jsem zvědavý kdy budeme mít Souls-like Assassin's Creed, teď prý dělají na 6 hrách najednou, co je opravdu šílené. :D
@Naginata (01.08.2023 14:10): "pak není divu, že lidi přestávají tyhle Ubisoft hry bavit, když dávají přednost kvantitě před kvalitou."

Od té doby, co jsou AC jakože RPG, tak prodávají 2x tolik. :D Hry se dělají pro casual mainstream, DH a podobní "hardcore" hráči opravdu nejsou reprezentativní vzorek. AC Valhalla je dokonce nejvýdělečnější hra v historii Ubisoftu.

Mirage je dle mě jen zkouška, zda menší hra bude hráčům stačit, protože není v jejich silách dělat nový díl o velikosti Valhally každý (druhý) rok, ale zároveň nechtějí mít mezery, pokud to bude sypat. Tím samozřejmě nechci říct, že jsem s jejich open worldy spokojený. Mirage bude první AC, které si od Rogue zahraju, ale majorita to rozhodně nevidí tak, jak si to popsal. Minimálně prodejní čísla tohle tvrzení vyvrací.
@Charllize (01.08.2023 13:40): No tak tohle je proč už nehraji nové Ass Creed hry, ty pseudo RPG hry jsou zbytečně dlouhé, zatímco 2, Brotherhood nebo Black Flag měli jen 20 hodin a s extra obsahem kolem 30, pak není divu, že lidi přestávají tyhle Ubisoft hry bavit, když dávají přednost kvantitě před kvalitou.
Jsem zvědavý na Mirage, když to prý má být blíže k starým hrám, ale nevím, proč jich teď Ubisoft ohlásil tak moc.
@Walome (komentář): Mně ten Egypt donutil vzít AC na milost a hrát to. Ale nakonec jsem to asi po 50 hodinách ukončil jelikož mi gameplay přestal bavit. To samé pak Odyssey kde jsem tedy strávil asi 130 hodin ale taky nedošel do závěru. Až Valhallu jsem dohrál, nějak mi sedla. I když to sám nechápu. Každopádně teď bude klid, navrát k parkůru v jednom městě není nic pro mně.
Ty boss fighty jsou totální peklo. Jsem zapomněl, že je to fantasy a hra mi to najednou vmete do ksichtu při boss fightu kterej je jak z minulýho století.

Ale jako až na ně a pár klasickejch AAA vopruzů je to dobrá hra.
Jako hezká ta hra je, ale to jak se to celé hýbe, ta estetika fakt. To je jak Kotor kdysi :D. To jsou ty Ubi hry. Jak by měli jen pět animací u postav a přehrávají je celou hru furt dokola. Ale prostředí, počasí, tyhle věci, to je skoro artovka, spolu s Unity a starýma dílama. Ale třeba i ty obličeje jsou furt milionkrát lepší než ty co přišli pak. Teď jsem po dloué době přešel z Odyssey na Origins, a ty obličeje se nedají srovnat.
Mně teda Origins na ps4pro přišli graficky úplně boží, ake je fakt ze už jsem je par let neviděl. Kazdopadne Odyssey nebo Valhalla taky supr.
@Walome (29.05.2023 12:41): A nemáš ňákou rozbitou kopii čoveče? Toporný animace pamatuju, ale taky pamatuju, že jsem to tehdá hrál na kalkulačce hned po Horizonu a líbilo se mi to víc i vizuálně, nejen herně. Nedávno jsem si to také střihnul znovu na PC se vší parádou a zrovna graficky to opravdu problémové nebylo. :D
@M.a.t.t. (29.05.2023 12:08): no proto se divim, že tohle vypadá výrazně hůř snad ve všech ohledech. A to jak stran grafiky - vyblitý textury, hnusný stromy, hnusný nasvícení atd., tak stran mnoha jiných aspektů (zmíněné animace). Jsem na to včera nevěřícně koukal.
A to jsem člověk, kterýmu se celkem líbil FC5 :)
@Rapier (28.05.2023 22:32): můžes si přečíst komentář. Herně je to lehký nadprůměr, hlavně klasickej ubi problém, příliš mnoho filler obsahu a šablonovitý questy. Ale nelituju dohrání.
@Walome (28.05.2023 22:13): To hraješ na kalkulačce né? :) Jestli se Ubisoft za něco stydět nemusí, je právě grafika. Nejsem fanoušek Ubisoftu ani Assassína, ale zrovna Origins a Odyssey mám za krásné hry, parádní procházka po starověku.
Ty ubi hry maj fakt mizernou grafiku :D predstava ze tohle vyslo rok pred rdr2 je komicka. Zdroje maj jak krava a delaj hry ktery vypadaj bez prehaneni jak budgetovky.
[neexistující komentář]: Ako súboje lodí sú dosť neohrabané a otravné to je fakt.
Nemáte náhodou někdo zrovna nainstalováno? Moc bych potřeboval zjistit (vyfotit) jednu věc na herním HELIX Store. Otázka pár minut ne-li vteřin, díky moc.
@Gordon (31.10.2021 13:12): Tak jsem vypnul internet a po vymazání některých sejvů zmizely všechny. :-)
Po nahození internetu se sejvy neobjevily, takže mi nezbylo, než to rozjet znovu.
Jen se modlím, aby se něco podobnýho nestalo třeba chvíli před koncem hry. :-)
@Red (31.10.2021 01:25): Tak nějaký sejvy jsem podle tvýho postupu našel, ale byly jen ze dvou datumů, což mi je divný, a navíc po smazání se vždycky obnovily při zapnutí hry, takže zatím žádnej úspěch. :-(