Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Buď mám nějaký bug s contrastem v grafice, nebo jsou v Ubisoftu indoktrinovaní idioti/kokoti. Protože nechápu, proč je 95 % populace úplně všude ve světě nepřirozeně snědá, jak kdyby to byly indové nebo já nevím, dokonce ikdyž kliknu na to kosmos menu, tak tam mají fotky kde jsou to normální běloši, když na ně kliknu aby se načetla jejich postava, tak jsou divně snědí. A opálení určitě nejsou, takhle opálený nebyl nikdy ani můj bratr, a že to s tím sluníčkem vždy brutálně přeháněl, že jsem si z něj utahoval že je černej...

@HolyMeatball (17.10.2018 01:32): Taky jsem kvůli praseti musel snížit.
Tak jsem po dvaceti hodinách hraní musel snížit na Hard, poněvadž to legendární čuně se prostě nedalo. Takhle zprasené hitboxy jsem už věru dlouho neviděl + půl života na hit fuč + patou vlezeš do blbýho křaku a hra to hned registruje jako opouštění bojové arény a instantně bosse healuje... Všechno ostatní bylo poměrně neproblematické a žádalo si jen opravdu pečlivou opatrnost a trpělivost (těch necelých 30 úmrtí, které jsem nasbíral před tímhle, pramenila primárně právě ze zbrklosti), ale tohle je fakt zhovadilost. Kor když implementovali ten úžasný level scaling, takže bych se tu na něj nemohl vrátit, podobně jako v Origins na slony, o pár levelů vyšší.

Mám ale aspoň díky tomu obrázek o rozdílech mezi Hard a Nightmare, a ty jsou teda propastné. Jestli se to podobně stupňuje napříč těmi zbylými obtížnostmi, tak bych je patrně vnímal jako Very Easy, Easy, Normal, Occasionally Supercheap Hard.
Tak som znížil všetko čo sa grafiky, ide mi to ešte horšie...
@Charllize (15.10.2018 23:03): Tu medůzu by mohli hlídat dva kerberové, jak v tom starém Souboji Titánů... :-)

Našel jsem na tom ostrově i tesaře, ale protože jsem mu lhal o smrti bratra tak mě poslal do prdele místo aby mi pomáhal s lodí, přišel jsem o hodně? Jestli si tam teda byl...
Ten zamčený minotar co bouchal s celým ostrovem co se jmenuje Zapomenutý Ostrov, se zpřístupní v příběhu nebo to je nějaká DLC sračka, docela rád bych si to rozdal třeba s takovou medůsou... :-)
@7c (15.10.2018 21:35): podle toho co jsem te zde stacil poznat, nemusis se vzrusovat :)

Ale vzasade to trosku pripomina hrani nejakeho MMO v singlu se silnejsim zamerenim na pribeh. Stejne jako v nejakem MMO se muzes palcat na urcitem useku mapy dny a hodiny a porad se ti tam neco nekde generuje, vcetne daily ukolu a podobne:) A ne, zrejme pro tebe to pozadovanou hloubku nema, i kdyz mozna s trochou snahy by mohlo mit. Treba vysoka obtiznost a nejak rozumne povypinat ty napovedy a podobne.
Ja to nejak hraju ale dost casto trpim, na druhou stranu musim konstatovat ze to zabavne je. Ale zrejme to odlozim a pockam az dodelaji ty DLC.
A ano olizovani (bezim za ikonou) kund (ikona ve tvaru kosoctverce) po mape tam je porad



@Bodkin (15.10.2018 21:38): KREDO WRAGOWO :)
@Guldy (15.10.2018 14:34): Fogy ještě berou dost, prý. (a rozdíl minimální)
jinak mě to hlavně hřeje jednak protože AMD, druhák protože přetaktované. ale u žádný jiný hry mi to tak nehřeje.
@Gordon (15.10.2018 14:26): Vetsinu casu mi jelo GPU i CPU na 100% (to i v Origins), ale teplota gpu se drzi okolo 64 stupnu a cpu asi 50. S teplotami jsem teda problem nemel a nemam ani ted po patchi. Optimalizace mi naopak prijde asi dobra - az na ten fail ted po patchi, ale teploty ani vykon to nijak nemeni.

ad mraky: zkusil jsem je spolecne se stiny (myslim, ze dve nejnarocnejsi veci) srazit trochu dolu a gpu usage spadl v kontinualnim hrani na nejakych 80%.. zajimavy.
Od patecniho patche se mi obcas dejou vterinovy zaseky, v grafech vidim, ze gpu vzdycky klesne na nulu. Pred tim se to nedelo a stejny info mam ted i od kolegy, ze se mu deje uplne to stejny a taky od patche. Ja a on mame gtx 1060/70.

Jinak mam okolo 30 lvl a objeveno cca pul mapy. I kdyz uz rozhodne nejsem na zacatku, jsem ohromen giganticnosti sveta a mnozstvim detailu. Uz ted tam mam hrozne moc mestecek (rekl bych az desitky), kde kdyz nahodne prochazim nebo projizdim, kocham se a ziram na to, jak propracovany nektery stavby jsou. Tim myslim napr. malby na zdech, "vykachlickovany" podlahy nebo zdi a strechy. A nejvic se mi asi libi to more, kdyz se plavim na lodi a najedu na nejakou vlnu, ona me skutecne zvedne nahoru a zpomali. Do toho to pocasi. Pusobi to fakt zive. To maji moc dobre udelany.
Tak jo, akutní nedostatek love jsem již pochopil - málo jsem se věnoval plachtění! Nabral jsem pár kontraktů, zlikvidoval cca 8 lodí, a hned jsem si 12k vydělal. Ještě štěstí, že se jim tu ty lodičky věru povedly.

Taky jsem narazil na první crash, a že byl ukázkovej! Před samotným pádem mi na obrazovce blikla celá duha barviček, bylo to vskutku rozkošné. Samozřejmě zrovna uprostřed pročišťování jakéhosi baráku zas. C:
@Gordon (14.10.2018 12:28): Tak nektere tak male nejsou a hrobky kolikrat maji i nejaky mensi puzzle, tedy jestli jde tak nazvat treba dira kterou jde prolezt a je schovana za vazama :)

Celkem se mi libi system zoldaku a kosmos kultu to uz ma trochu nejakou hloubku a je treba tomu venovat pozoronost, pac par zoldaku co dorazi behem dobyvani pevnosti muze radne zamichat kartama.

To ze pockam az to bude komplet me napada cim dal tim casteji, fakt si neumim predstavit ze budu hrat DLC na casti.
@Nikdykde (14.10.2018 11:06): On by ten Nightmare byl pořád nightmare i s vice love. I od vysoké obtížnosti pořád chci vyváženost a férovost. ;) I když to jsem tady úplně nečekal, už v Origins to byl víc fetiš než cokoliv jiného, nu a tady ten Nightmare navzdory nadějím opravdu nezpracovali sebemíň líp.

Ale jako hra mě pořád dosti baví, né že ne. Jen ty všelijaký hrobky a temnotemný jeskyně nějak pojebkali, mi příde. Asi to bude tou loučí. Origins měl barvy a hru světla a stínu prostě daleko líbeznější, a tyhle ďoury byly ve výsledku daleko atmosféričtější. Nebo jsem jenom biased z toho, že tohle hraju na monitůlku, zatímco Origins jsem si užil na megatelce. :/

@M.a.t.t. (14.10.2018 12:33): Hej, takže jsem to pochopil správně. Já bych to milerád ignoroval,ale skutečnost, že jen na tom druhém ostrově jsou normální sidequesty snad dva a jinak je to přecpaný právě tímhle bordelem, a že tento bordel mi zadělal na citelně větší příjem, a že jeden z těch bordelů se ani za ty dva dny nedá reálně udělat, aniž by to člověk hrál nepřetržitě, to...to mi trochu hejblo žlučí, mno.

EDIT BTW: Je to fíčurka nebo bug, že se válečné zásoby takřka instatně přestavujou a vyplňujou nanovo, do nekonečna? A jak přesně je to s těmi minicampy, kde když umřu, tak camp zmizne (ie. mám na pročištění a loot jednu šanci) - respawnujou se každý level?
@Charllize (14.10.2018 12:24): Origins mal na neho síce nábeh, ale za RPG by som ho ešte neoznačil. Odyssey už áno, ale, pochopiteľne, sa bavíme o modernom RPG pre masy. Inak tie hry vznikali viac-menej súčasne a nie behom nejakej pauzy.

Inak to, že bežní hráči nemusia plniť viac úloh ako je nutné, je za mňa určite plus. Je mi jasné, že ty to vnímaš trochu inak :)

No a k tomu kúskovaniu DLC na epizódy... táto praktika sa veľmi nepozdáva ani mne, ale stále je tu tá možnosť počkať si a prejsť to naraz, keď to už bude vonku.

@Gordon (14.10.2018 12:28): Tie by som tie jaskynky neoznačoval za dungeony :)
@M.a.t.t. (14.10.2018 12:17): Tak na plnohodnotne rpg mel uz nabeh Origins, takze to neni behem jednoho dilu. A i tak mi to v ramci serie prijde jako velky pokrok, ktery mi bohuzel porad nestaci.

Ten nizkej level cap je tam proto aby se vyslo vstric svatecnim hracum a nemuseli delat vic nez je nutne, to ze hraci co chteji delat vic pak ostrouhaji je vedlejsi. DLC ho zvysi urcite, ale to ze je budou vydavat na epizody uz hranici z trolingem. Uz takhle DLC kouskuji hru a jeste budou kouskovat ty DLC..otresny. To je pomalu na to hru prestat hrat a pockat az to tam vsechno dokouskuji. Opet to je ulitba dnesni mentalite hracu, a jeji majorite, coz jsou lide 30+, kteri porad remcaji ze nemaji cas hrat protoze chodi do prace a maji rodinu, takze tem takovy kousek hry na hodku ci dve prijde vhod. To ze to treba hrace co na to maji cas muze dost srat je opet vedlejsi.

Uz jsme slysel nazory ze po lvl 25 musi grindovat protoze nedavaji pribeh, chudinky maly museli udelat par ukolu z nastenky.
@Charllize (14.10.2018 12:01): A čo si čakal, že séria, ktorá nikdy nekládla taký dôraz na RPG prvky, sa behom jedného dielu pretransformuje na plnohodnotné JRPG? Stále je to v prvom rade Assassin´s Creed :)

Základný level cap je už teraz väčší ako v Origins, kde bol 40, no DLC ho zvýšili na 45, respektíve 55. Niečo podobné očakávam aj tu, pričom schopnosti sa budú dať podľa všetkého navyšovať aj naďalej.
@M.a.t.t. (14.10.2018 11:52): to bude asi tim ze nejsem bezny hrac :) Me to nijak neirituje a moznost expu a penez navic beru jako vitanou, navic je nedelam vsechny, jen sem tam neco. Spis me vadi vecne dobyvani taboru a pevnosti a pomerne tupy rozvoj postavy, hlavne itemizace ktera je jak pro zaka zakladni skoly co dostava pravidelne petku z matematiky. Vsechny zbrane a vybaveni jsou stejne, lisi se jen affixy ktere stejne nejsou nijak zvlast dulezite. Rozdil je jen mezi kvalitou, bila, modra, fialova, zlata. A taky uz ted mi je jasne ze to ma nizky level cap, 50 clovek bude pocitam nekde v 70% splnenych veci, mozna driv i kdybych ty nestenky a random ukoly nedelal. Takhle mam lvl 22 a jsme teprve v atenach. 75% mapy jsem jeste nevidel.
Dungeony jsou poskladane z par prefabrikatu, a to si nekdo pak stezuje na Skyrim ktery je v tomhle o vesmirne roky dal.

pribeh je celkem dobry a nektere vetsi ukoly taky, jenze mi pak prijde skoda byt v tak velkem svete a soustredit se jen na pribeh, to to nemuseli takhle delat:)
@HolyMeatball (14.10.2018 02:32): ˇÚlohy z násteniek sa generujú donekonečna a to sa týka aj timed questov, na ktoré môžeš naraziť pri putovaní na mape a ktoré plnia úlohu daily questov (niečo podobné bolo aj v Origins) Inými slovami, tieto typy úloh má zmysel plniť, iba ak si chceš privyrobiť žoldierskou prácou, získať špeciálnu menu a tak podobne. Z pohľadu bežného hráča to skutočne nemá zmysel a stačí sa venovať tomu zvyšku (a že je toho dosť).

@Charllize (14.10.2018 11:18): Viď čo som uviedol vyššie. Nebudem obhajovať tento dizajnérsky nezmysel v podobe radiant questov, pretože je to jedna z mála vecí, čo mi tu naozaj prekáža. Preto ich aj viac-menej ignorujem, nakoľko nevidím dôvod zameriavať sa na to najstereotypnejšie, čo hra ponúka. Podobne to nakoniec bolo aj v Skyrime, ktorý, ak sa nemýlim, prišiel ako prvý s týmito nekonečne generovanými úlohami. O to viac by si mal vedieť, že ich neplnením o nič neprichádzaš :)
Víc než kvůli cheaty nátuře doporučuju se teleportu s dýkou vyhýbat pro její buggy potenciál.

Tak nevím, jestli je to jen kvůli Nightmare, nebo něco dělám prudce blbě, ale jsem po 13ti hodinách furt děsně na mizině. Co jsem viděl u kámoše, ten se touhle dobou v drachmé vyloženě oproti mně koupal. A to skoro vůbec neupgraduju equip! smh...

Taky to začíná trochu působit, že co do questů bude valná většina obsahu té časované, tak nějak radial nátury. Což smrdí, snad se pletu.
@Gordon (13.10.2018 17:00): Kdyz uz ma clovek tu posadku lodi mohla by byt treba moznost poslat je na pruzkum aby ti nasli misto co hledas. Jenze to by zase trvalo dlouho. Orel je fajn na vyhledy po krajine, to vypada hezky.

ja si zase asi nikdy neaktivuji ten abstergo puls co ti odhali predmety a veci pobliz, nastesti je tady jako neaktivovany skill. Mohli tak udelat i toho drona, ten ma sice taky skill ale je aktivovany od zacatku.
@Gordon (13.10.2018 16:40): na cisla jsem zvykly, ale rad bych se zbavil upozorneni ze je neco pobliz a mam vyslat drona, to me sere dost, navic to je ve stredu obrazovky a nezmizi to dokud ho neposlu nebo neodejdu dal. Na tom je pekne videt jak je ten orlodron nedomyslena featura, aby sel pouzivat a mel smysl v dane chvili musi ti to hra oznamit. Kdyz uz tak proc to neni nekde v rohu obrazovky.
ad mor
Hmm, tak ten mor se nakonec rozsiril po celych Athenach a je to slusny peklo. Prave jsem odehral tu misi, jak opoustime Atheny a dve postavy zemrely. Docela zajimavy a nemuzu rict, ze to nezapusobilo. Necekal jsem teda, ze ta mala scenka ze zacatku hry bude mit takovy nasledky (historicky ten mor nastal az rok pote, takze hrac to akorat muze urychlit).
No asi můžu říct že jde o nejhratelnějšího (ne)assassina co jsem hrál, Kassandra nejen že vypadá úžasně ale i výborně mluví a gestikuluje, působí hodně sympaticky, už jsem v tom dal asi pět hodin a hlavní ostrov je hotov, vedlejšáky nejsou generické zhovadilosti na přibližování vašeho stáří a jsou jednoduché - zábavné. Jsem to hrál pět hodin a zatím jsem naverboval toho kapitána.

Co mi sere, je optimilizace, hra sice běží dobře, sice né na 60 FPS, ale v rozmezí 60/35, hlavně ve městech to klesá, což by nebylo zas tak hrozné, jenomže ono to to brutálně smaží grafiku nejméně do hlavy mi jde to proč je grafika vytížená na 100 % instatně v menu, v blbém menu... pak jsem ještě měl bug s vnitřím osvětlením kdy při západu jsem vlezl do domu a v něm to zářilo jak kdyby byl celý ze zlata...
Taky nechápu některé skilly které jsou vysloveně cheating, Naváděné šípy, teleport s dýkou, oživení při smrti... kdo tohle protoha vymýšlel. Záměrně tyhle ujetiny nechavám zamčené, vedle toho je ten sparta dash docela fajn... ikdyž komický. vývojáři fakt moc koukali na 300... :-D Dále mi vadí a nepoužívam OrloDrona... to je taky dobrá ptákovina, nechápu že je nenapadlo něco lepšího než umožnit používat Orla jako drona...
Co se týče výberů zbraní, tak mi všechny přijdou stejné s tím že mají jiné animace, tedy až na sekyry, ty umí seknout i za zády, kladiva jsem nezkoušel, působí na mě trochu komicky když Kasandra drží třicetikilové kladivo...

Dále mě pak mrzí že nemáte možnost mít štít, to vůbec nechápu... Všude se válí nádherné řecké štíty, i nepřátelé je mají a ani s kopím nemůžete mít štít, V ANTICKÉM ŘECKU SI NEMŮŽETE VZÍT ŠTÍT. Nechápu proč se tak rozhodli. S tím přichází další aspekt který mohl být ve hře a to jsou hoplitské falangy, těch se dočkáte asi jen v cutscénách, smutné... Antické Řecko bez falangy je jako muž bez piňdoura...