Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@M.a.t.t. (01.06.2013 20:21): No, pokud upustime od hodnoceni postavy (ktera ale proste hodnocena byt musi, protoze by ti mela nejak dovolovat se s tim pribehem propojit, coz podle me Connor moc nedokazal), tak mise s Connorem urcite maji zajimavejsi historicky "background", ale bohuzel ho podle me nedovedou naplnit...
@Fritol (01.06.2013 20:18): Nakoľko vidieť, že hodnotia hlavnú postavu a nie hru, táto diskusia nemá cenu. Inak som to pochopil tak, že pomalší úvod je ok ale epickejšie pokračovanie nie, pretože stále nie je dostatočne epické :)
Nechápu, v čem byly mise za Haythama lepší než za Connora. Jediný rozdíl byl v tom, že Connor nebyl tak sympatický. A to jsme zase u hodnocení podle postav.. ;)


@Tulareanus (01.06.2013 16:47): Pokud jde o vedlejší "zbytečnosti", tak v AC3 měly vedlejší mise jako poprvé v serii nějaký svůj příběh, což byla motivace k tomu, je dělat. Samozřejmě to obsahovalo i stupidní ukoly dones to a zabij tamto, ale konečně jich bylo pár záživných (Záhady hraničářů, Poklad Kapitana Kidda, sbírání blbin mělo konečně nějaký význam - dopisy...)
@Chipsonator (01.06.2013 19:49): Misie za Haythama neboli takmer vôbec epické, kdežto Connorova línia obsahovala známe historické udalosti, veľké pamätné bitky a to či už na súśi alebo na mori. To epičnosť posudzuješ iba počtu mŕtvych nepriateľov? Ak si chcel rúbať naraz 100vky nepriateľov, v tom prípade si si zvolil zlú hru.
@M.a.t.t. (01.06.2013 19:42): Nejde o to že by mě ti mise nebavily kvůli Connorovi, ale přišli mi celkově nudné, a málo epické (u Hatewaye jsem se bavil, protože to byl začátek, ale když už jsem pak hrál za hlavního hrdinu, tak jsem čekal že se ti mise více rozjedou, a né že zabiju 20 stráží cestou, 10 na konci a konec mise jako ve většině případů (+ mě strašně zklamalo zpravání Bostonského pití čaje). A ano Desmond mohl zemřít, ale jenom když jsi s ním skočil z mrakodrapu, co si pamatuji, tak mi do něj mohli mlátit jak chtěli a on přežil.
@Chipsonator (01.06.2013 19:34): Presne to, čo napísal Fritol. Ty, ako viacerí iní, nehodnotíš kvalitu misií ale hlavného hrdinu. Mnohé Connorove misie v neskoršej fáze boli komplexnejšie a zábavnejšie, kdežto úvod je pomalší. A že Desmond nemohol zomrieť sa mi teda vôbec nezdá.
Pokuď mě něco na ACIII nasralo krom slabého hrdiny, tak to bylo slabé zpracování misí(jediné mise co měli šťávu byly s Hatewayem a lodní mise)., po celou dobu jsem čekal kdy se rozběhne ten velkolepý boj o svobodu co byl prezentován a vono nic. A taky mě vůbec nebavili ti primitivní mise za Desmonda, hlavně když se tam mělo bojovat, jako nechápu proč Desmond nemohl umřít během boje, proč ho udělali nesmrtelným, takhle to ztratilo veškerou šťávu. A konec je kapitola sama o sobě.
@M.a.t.t. (01.06.2013 17:34): Těžko říct, na mě hra totiž tak působila jako celek. Prostředí super, grafika, animace, vše parádní jako vždy. Ale příběh mě ani zdaleka tak neoslovil (hra za Kenwaye byla ovšem super), atmosféra hry ani zdaleka tak nevtáhla a závěr trochu zklamal. I po stránce hratelnosti to bylo ještě osekanější, jak minule. Měl jsem pocit, že se nemůžu dostatečně vyřádit, všechno bylo straaaašně jednoduché - od lovu jsem například čekal mnohem větší zábavu.
@Fritol (01.06.2013 14:34): Mne osobne napr. vadilo, že tých zmien tam bolo minimum a že boli (podľa mňa) nezáživné. Čiže vo výsledku sa tam kozmeticky dalo možno robiť o čosi viac, ale vo výsledku to pre mňa ako hráča, čo nezbiera achievementy a nikdy nezbieral vlajky, pierka a podobne znamenalo len kopec nových zbytočností, ktoré nijak nerozširovali hlavný príbeh a ani lore. Páčilo sa mi, že hra mala pomalší úvod (prvých 5 spomienok), prepracovanejšieho záporáka a ani mi nevadilo, že Connor bol v podstate hlupák. Práve naopak, nepotreboval som sa s postavou stotožniť a prišlo mi to ako spestrenie.
Když pominu to, že Connor neměl tak zajímavý příběh jako Ezio, tak je AC3 nejzábavnějším dílem. Lidi jen neradi změny a kolikrát mi připadá, že hodnotí Connora a ne hru. Stačí číst všechen ten hate na youtube a fb. :)
Ak je odvarom hra s novým hrdinom, novým prostredím a ďaleko väčším množstvom nových herných prvkov, tak potom je to odvar...
Čo sa mi v AC sérii páčilo:
Striedanie dňa a noci, kôň v meste, povyšovanie v AC:B, lode, prostredie v jednotke, obchody, hostinec v dvojke, takže by som si želal nejaké RPG kde by to upotrebili.
@Victor (09.03.2013 12:44): No pokud jsi ten klíč někde koupil, tak by ti snad měli dát i hru ke stažení, ne? Já koupil třeba Ghost Recon Future Soldier na amazonu, taky mi tam dali klíč a soubory ke stažení.
@Victor (09.03.2013 12:40): Zkus zadat ten klic jako promo kod pri nakupu dane hry. Cena by pak pry mela padnout na 0.00 a po nakupu by mela hra jit stahnout. Neni to overene, ale za zkousku nic nedas.
Poraďte mi prosim jak hru aktivovat na uplay když mám jenom klíč ? na Steamu je přidat hru a tady je to jak ? díky
Piráti mi neseděj do serie ale to mi neseděla ani americká revoluce, takže co na plat. Na druhou stranu trailer byl hezkej a pirátský prostředí mam rád. Takže, proč ne...
Trailer je boží... A ať je tu někdo pozitivní, tak já se nehorázně těším. :D
Dnes sa objavil na internete trailer na AC: IV Black Flag...
Okamžite ho však stiahli
@sten (28.02.2013 16:08): Vždyť ono to je jedno jaké to má číslo v názvu. Já jsem BH a Revelations jako plnohodnotné díly bral. Navíc teď to nepokračuje jako AC3 kvuli smrti Desmonda a jakoby restartu série řekl bych. Uvidíme jak to bude.
@Fritol (28.02.2013 16:04): U BH a RL mi to tolik nevadilo, protože jsem je nebral jako plnohodnotné díly. Mezi plnohodnotnýma dílama vždy byly aspoň dva roky. Což teď už nebude...
@sten (28.02.2013 15:39): Vždyť od AC2 to vychází rok co rok. BH a Revelations vyšlo na PC dokonce ve stejném roce, takže s AC4 letos počítám. Zajímavé jak to najednou každému vadí.
Zase pár střípků. Jsem teda celkem zvědavej na info v pondělí večer. Hlavně jestli se prokáže, že opravdu chtěj vydat hru ještě letos. Skutečně to začíná vypadat, jak řiká GodOfTheSick, jako poctivej moneymaker...
A nechápu proč se to bude hned jmenovat 4.. všichni budou kritizovat že to je jak přes kopírák, místo toho aby to byl třeba nabušený datadisk..
Tak to vypadá, že z AC se nadobro stala jenom mašina na peníze, jejíž jediná atraktivita spočívá ve změně prostředí. Piráti, váááu....hmm,škoda. Když jsem před lety viděl první obrázky, tak jsem nečekal, že z toho vyleze hloupá a načančaná nuda...
Tolikrát jsem říkal že bych si zahrál piráty z karibiku v enginu assassina :D Ale zrovna jako plnohodnotného assassina jsem to nemyslel.... :D To nevypadá dobře.. Ale může to překvapit..
Piráti budou skvělí!
Připadám si tu jak úplný fanatik, když jsem tu jediný s plným hodnocením. :D
@Bodkin (28.02.2013 12:03): Měl jsem na mysli spíš implementaci herních mechanismů assassina na prostředí feudálního Japonska. No rozhodně by tu musely fungovat přímé přechody z exteriérů do interiérů. Což ale vlastně v AC3 je, nebo ne?