Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine rozšiřující příběh původní hry. Zbrusu nové avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs vyšlo v roce 2013.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine rozšiřující příběh původní hry. Zbrusu nové avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs vyšlo v roce 2013.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Nová hra od švédského studia Frictional Games, tvůrců neuvěřitelně atmosferické trilogie Penumbra, se od předchozího projektu týmu příliš neodlišuje. Hra opět používá fyzikální engine, který dělal celou sérii Penumbra jedinečným zážitkem, a obsahuje stejně temnou atmosféru strachu, kterou se podle mnohých podařilo autorům v sérii Penumbra dotáhnout téměř k dokonalosti.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.
Hlavní hrdina hry se z neznámých důvodů ocitá ve starém hradě z konce 18. století a navíc trpí amnésií. Na cestě za poznáním příčin toho, proč se dostal na toto děsné místo, bude potkávat pekelné nepřátele a bojovat s vlastními halucinacemi... To vše bez možnosti obrany zbraněmi nebo i holými pěstmi.
V roce 2011 vyšlo jediné a velmi krátké DLC Amnesia: Justine, které přichází se zcela novým příběhem. Zbrusu nové, avšak nepřímé pokračování pod názvem Amnesia: A Machine for Pigs, vyšlo v roce 2013.