Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No jo, tak já vycházím z toho, že v obchodě stojí cca 800 Kč, nevím o tom, že by se to někde dalo sehnat za 15 $...
No krabice je pekna na jedny strance to stalo 15 dollaru :D koupil bych to jedina za 50.Kdyz jsem videl :D jaj.Hodne velkej krok vedle
@Maximus (03.03.2013 16:07): Ale ešte v jednom leveli hneď pri začiatku ich zopár bolo. Čo sa týka tých tej misie ku koncu,, mne nervy spôsobovali mimo iné aj moji parťáci, ktorí behali až príliš benevolentne predo mnou a jeden facehugger, ktorý sa vďaka ich nepozornosti stihol dostať von, sa hneď aj snažil na mňa vrhnúť :)
@Maximus (03.03.2013 13:19): Tých facehuggerov je tam podstatne viac ako jeden, takže mi záhadou ako si im vyhýbal. Ale aj v predošlých hrách bol ich výskyt omedzený a v mnohých leveloch sa ani nevyskytovali.
Takže dohrané. Hru rozhodne nikto nekupujte, čakajte na najvačšiu možnú zľavu - hra totiž stojí tak za 1 euro. A nie za ozrutných 50 eur! Kristepane, Gearbox všetkých ojebal, hra sa dostala na prvé priečky predajnosti - kampaň im teda vyšla.

Na hre je dobrá hudba a potešia niektoré scénky fanúšikov filmov, inak je to však ozrutná KOKOTINA plná chýb. A neodpustím hlavne jednu vec - z Votrelcov táto hra spravila úplných smiešnych retardov (lozia ako mačky, kňučia neustále ako psi po zastrelení, človek by až zaplakal, hl. postava si to s nimi rozdá hockedy na férovku, boxujú a fackajú atď....) , facehuggera som stretol v celej hre len RAZ !!!!!!!!!!!!!!! WTF ....no proste hrôza
NEKUPOVAŤ
Celkem sem se na tuhle hru těšil,ale ještě jsem ji nekoupil. Mám počkat na zlevnění nebo si ji koupit?
@Paul (20.02.2013 14:29): Dám na tebe... Nechám to odstát... Stejně pařím Dead Space 3, plno práce v multi s BF3 (killovat se musí - a hodně, krev teče proudem, rozsévám smrt..!!!) a čekám na Crysis 3.. takže pohoda.. A to jsem ještě nedohrál Far Cry 3, jak jsem byl v ČR, tak jsem ho kupil a jsem asi ve 40ti % hry.. Ale Dead Space zatím vítězí. Ach jo, bohužel se musí chodit do práce a občas i spát... :-)
Pamatujete na skvělou hru Aliens: Ressurection? Hrál jsem to na PS1 a bylo to absolutně na posrání, atmosféra jak hovado, skoro žádné náboje, skoro žádné lékárny.. Prostě maso. Nedohrál jsem, příliš těžké.. :-(
@M.a.t.t. (21.02.2013 22:00): Ale fakt, uz to vidim, mas to dobre nejako som si nevsimol slovo "planety" a cela veta tak dostala vyznam akoze ide o lod Sulaco znamu z prvych 2 dielov... ale hovoril si o planete Lv znamej z prvych 2 dielov... sorry moja chyba (zasrany Johnny Walker).
MATT - Zajimavosti - velmi nerad som zly ale fakt musim... vo filme Alien o lodi Sulaco nebolo ani ponatia..... tam bola "tezarska lod Cerveny trpaslik" EHM, "tezarska lod Nostromo" Sulaco prislo az s filmom Aliens, tudiz si oprav text zaujimavosti.... :-)
To jsem zhruba pochopil. Jen mi to přijde nesnesitelně umělé a opakující se. Vždy se alien zastaví 10 cm od hráče a jen čučí. Ale nikdy do hráče nevrazí... Fakt mě to odradilo. :)
Jo, to byla mise, kdy jsi se musel beze zbraně dostat z tunelů plných Alienů, kteří jsou následkem atomového výbuchu z konce filmu slepí a orientují se jen podle hluku.
Tak nějak mě vaše konverzace přiměla se nejdříve mrknout na walkthrough na youtube než si hru pořídím. Zjistit jestli to za to stojí. A narazil jsem na dost WTF moment. Předem upozorňuji že následující odkaz by pro vás mohl být spoiler (i když u téhle hry si myslím že se o spoilingu ani nedá uvažovat). http://www.youtube.com/watch?v=ZsrF9WK6Czw

Co má znamenat to 5:00 a dál? Není to směšný?
@Najlvin (20.02.2013 17:33): Ak ľudia vyčítajú hre nedostatok atmosféry, nemusí to nutne znamenať to že je málo hororová. To Colonial Marines ozaj väčšinu času príliš nie sú, jeden z problémov je však že tvorcovia strach sľubovali a stavali na ňom reklamnú kampaň, druhým je zase to, že akcia ako taká sa s akciou v špičkových FPS či TPS nemôže príliš rovnať. Problém teda aspoň u mňa nie je v akčnejšom poňatí ale v samotnej akcii.
@Fg (20.02.2013 17:48): No to uvidíme, kdy se k tomu dostanu (pokud teda jako vůbec). Ale soudě podle všech těch gameplay videí co jsem viděl to zůstalo hrubě za mým očekáváním.
Atmosféra na mě nedýchla ani z dálky a to je teda co říct. Ale mám tady tak pár kandidátů na komentář, který teda vůbec nebude lichotivý.
Je to prostě akční hra s vetřelci, ne horor. Já k tomu tak přistupuju a proto z toho ani nejsem zklamaný. Mně přijde sklon k akčnosti celkem logický, vzhledem k tomu, že hra má navazovat na film "Aliens" a je o mariňácích, kteří skončí na planetě zamořené vetřelci. Nevím, co by jste ještě chtěli :-)

Těch 75% je samozřejmě "moje" hodnocení, kde jsem si nějaká procenta přidal i za to, jak mě osobně hra bavila. Chaserovi jsem dal za sebe taky 100%, i když normálně je hra průměrně hodnocená o 20 až 30% níž ;-)
@Maximus (20.02.2013 15:46): Myslel som úplný úvod predtým ako na teba začnú skakať po desiatkách, potom atmosféra výrazne upadne. A žiadny facehugger ma nedostal takže neviem posúdiť nakoľko je tým či sú neškodní alebo tým, že som si na nich dával špeciálny pozor :)
@M.a.t.t. (20.02.2013 15:33): Práveže v úvode kde by mal byť strach k posraniu nie je žiadna atmosfera, votrelci hned vybehnu v húfoch, správajú sa ako retardi, kvičia stále ako prasatá a tak. Proste fail a facehuggeri su tiež neškodní.

doteraz sa pamatám ako som sa parkrát infarktovo zlakol pri AvP 2 (pravdaže hra, nie sračkoidný film) a miernu neistotu či strach som pocitoval v hre často.... ACM je ako nejaky serious sam alebo COD
@Maximus (20.02.2013 15:28): Podobně na tom jsou imo i ti noví AvP, zpočátku fajn, ale později se atmosféra bohužel úplně vytratí :/. U A:CM mě to mrzí dvojnásob, od něj jsem po prvním ohlášení čekal v tomhle ohledu hodně.
Atmosféra tam je hlavne spočiatku a v leveloch v ktorých sú facehuggeri, zvyšok je rutinná strieľačka, v ktorej sa na hráča valia hordy votrelcov či vojakov.
Úplne najhoršia na tej hre je jedna a pre Votrelcov najpodstatnejšia vec v celom vesmíre - ATMOSFÉRA!!! a tá v hre nie je žiadna
@Walome (20.02.2013 15:05): No, ale tady jsem to zrovna myslel spíše v tom dobrém slova smyslu. Žádný zázrak to sice není, ale až tak absurdní jako CoD to taky nebylo. Prostě taková klasická, lineární, průměrná střílečka - a s lekárničkami! :D
Já už to dohrál. Dal jsem tomu 75%. Není to zase tak špatná hra, jak se o tom mluví. Hodně záleží na tom, co od toho očekáváš. Já od toho nečekal nic, tak jsem se celkem slušně bavil. Abych to tak nějak sjhrnul, je to něco na způsob CoD v kulisách Vetřelců. CoD zrovna nemusím, ale tady díky tomu sci-fi prostředí, vetřelcům a lekárničnám mě to fakt bavilo ;-)
Už jste to někdo dohráli? Potřebuju nějaké postřehy - komentáře jestli to mám koupit nebo jestli je to teda na nic a sprostě to ukrást jako vždycky. :-))) Dělám si srandu, jaký to je?
KOTOR2 měl celkem plitký a nezáživný příběh a hlavně měl srašně ploché postavy, nic výrazného, proto mi jednička připadá daleko daleko lepší, ale je to subjektivní, každému se to líbit nemusí, to zcela chápu, mě to nepřišlo tak zajímavé

@Paul (20.02.2013 10:51): zase jsem nezažil již v žádné jiné hře takový twist :) dlouho jsem jen vejral na monitor a nechápal, to se mi při jádné jiné hře nestalo, už tím to bylo jedinečné :) btw prostředí se mi taky zdálo atraktivnější u 1ničky....Naar Shadaa se mi teda libil víc v Jedi Outcast,což považuju za asi nejlépe napsanou hru SW universa, to je pecka
@Fg (20.02.2013 10:46): Nu, KotOR 2 je v podstatě rozložení SW universa/mentality na kousky a jejich následné komentování, což bych řekl, že po pravoslavném stárworsákovi steče jako voda. Ovšem ten konec stál tenkrát děsně za hovno a byl jsem na tu hru dost nasraný.

AP JE perfektní špionážní RPG. Tedy pokud pod perfektní nevidíš 100%, což bohužel není, nějaké hrubé hrany má, ale právě to špionážní RPG je tam zapracováno skvěle.
@Fg (20.02.2013 10:46): v tom se neshodneme, KOTOR 2 byl napsán nejen lépe než KOTOR1, ale i lépe než prakticky cokoliv jiného co v rámci univerza SW vzniklo. To, že neměl jeden velký WTF OMG REVAN twist jako KOTOR 1 je u mě pozitivum :p

@NateLogan (20.02.2013 10:49): vytýkat Obsidianu technickou stránku a termíny mi nepřijde fér, když si člověk uvědomí, že prakticky každou hru museli dělat na jiném enginu (aurora/electron/unreal 3/gamebryo/onyx) a na KOTOR 2 měli 11 měsíců, na New Vegas 18 měsíců od podepsání smlouvy po vydání. To jsou extrémně šibeniční termíny, a na neznámých technologiích k tomu.
A jiná studia se plácají se známou technologií 6 let u lineární střílečky, aby z toho pak byla sračka 3/10 (viz colonial marines, ať nejsme úplně OT).
@Fg (20.02.2013 10:46): Tak KotOR2 měl líp napsané některé postavy, i když podle mě byly některé zase dost nudné. Jednička byla klasická černobílá á la Bioware. Taky příběh imho nebyl tak dobrý, respektive dělal paseku v univerzu a konec byl imho mizerný.

Co Obsidiani ale neumí, je technická stránka věci a stíhání termínů, jakkoliv šibeničních.
@Bodkin (19.02.2013 23:22): Kotor 2 právě napsán dobře nebyl, co setyce příběhu tak byl o dost slabší a nové mechaniky taky neoslnili, Kotor byl poslední skvělou hrou Bioware a ani nvm, proč jsem dal 2jce tak vysoké hodnocení...no asi proto, že K1 je pro mne nejlepší hrou a protože je ti SW, ale tak Bugfešda je taky oblíbená, tak co by ne. Výjimečné hry to nebudou, fajnto jo....nu AP čeká na stranu, škoda měli na to udělat perfektní špionážní RPG.
Nemůžete mu to mít za zlé, jako konzolák vůbec netuší, že existují i dobře napsané hry.