The Lake House je druhým ze dvou rozšíření hry Alan Wake II.
Zhostíme se v něm role agentky FBC Kiran Estevez (Janina Gavankar), která musí se svým týmem prozkoumat výzkumnou stanici téže organizace nedaleko Bright Falls nazvanou příznačně The Lake House. Rozšíření je přístupné jak z hlavní nabídky hry, tak jej lze aktivovat v kapitole Scratch, když si prostřednictvím Sagy promluvíte na policejní stanici právě s Estevez.
Oproti prvnímu rozšíření Night Springs nabízí The Lake House o poznání mrazivější atmosféru, zcela novou lokaci, nového nepřítele i novou zbraň. Především si tu pak pošmáknou ti, co nadšeně spřádají nejrůznější teorie, protože je to právě toto rozšíření, kde se nám výrazně připomene tzv. Remedy Connected Universe, zejména pak propojení této hry s předchozí hrou finského studia Control.
@SilentWolf (15.01.2025 10:26): Takhle vývoj her nefunguje. V rámci probíhajícího vývoje Control 2, pro který v Lake House můžeš najít i teaser (neminul jsi ho?), a v rámci toho, že AW2 byl produkčně hotový (nebo blízko k vydání) samozřejmě dává větší smysl nechat menší tým vyvinou DLC jako toto, než je dedikovat pro projekt, který v danou dobu (a dost možná ani v tuto chvíli):
1) neměl zelenou
2) pokud vůbec tak byl v ranné pre-produkci
3) pro který by většina lidí co pracuje na samotné produkci neměla ani co ještě dělat
4) který se bude prodávat až v budoucnosti, místo těch cca 10USD za každé DLC používající převážně už vytvořené assety, mechaniky atd.
(Night Springs doslova, ale vůbec bych se nedivil, kdyby Lake House používal assety, které se zase objeví v Control 2 a samozřejmě některé assety z jedničky)
Ve finále, kdyby ten tým co to vytvářel nedělal na tom DLC, s největší pravděpodobnosti by dělal něco pro Control 2 nebo Firebreak, a ne pro AW3.
1) neměl zelenou
2) pokud vůbec tak byl v ranné pre-produkci
3) pro který by většina lidí co pracuje na samotné produkci neměla ani co ještě dělat
4) který se bude prodávat až v budoucnosti, místo těch cca 10USD za každé DLC používající převážně už vytvořené assety, mechaniky atd.
(Night Springs doslova, ale vůbec bych se nedivil, kdyby Lake House používal assety, které se zase objeví v Control 2 a samozřejmě některé assety z jedničky)
Ve finále, kdyby ten tým co to vytvářel nedělal na tom DLC, s největší pravděpodobnosti by dělal něco pro Control 2 nebo Firebreak, a ne pro AW3.
Pro: Kompaktní zajímavý příběh; atmosféra; citlivé propojení Controlu s původní hrou; live action sekvence; writing celkově
Proti: Nová zbraň nic moc nepřináší; hesla přilepená k monitoru