Splynutí Controlu a Alana Wakea dokonáno jest. Při prozkoumávání chodeb výzkumné stanice The Lake House jsem měl prakticky pocit, že hraji Control jen umně naroubovaný na jinou důvěrně známou hru.
Zážitek to byl zejména na standardy běžných DLC výborný. V obstojně dlouhém přídavku nechybí dvojice excentrických vědců, jejichž ego a ambice vydláždili cestičku hezky rovnou do pekla... nebo do ještě horších končin. Nový kousek příběhu funguje velmi slušně. Je kompaktní a pomrkává se i na některé předchozí události. Potěšilo mě, že DLC bez problémů funguje samo o sobě, působí uceleně a jen neotevírá další a další otázky aniž by naservírovalo odpovědi.
Akce je poskrovnu, což je jen dobře. Kritizované tuny munice z předešlého přídavku se naštěstí neopakují i když vyloženou nouzi jsem taky neměl. Atmosféra je libová a uzavřené prostory výzkumného střediska dokáží spolehlivě pocuchat nervy. Třeba místnost s nejméně stovkou sborově klapajících psacích strojů navozuje vážně nepříjemný pocit. Zpět jsou i pro druhý díl ikonické lekačky, jež jsou svým obsahem snad ještě hnusnější. Už jsem se jejich příchod přeci jen naučil předvídat a tentokrát jsem se lekl snad jen jednou. Než (a částečně i pak) se představí nový druh nepřítele, dá se napětí krájet.
Délka přídavku je naprosto přiměřená. Tentokrát se naštěstí nerecykluje prostředí. Po místnostech je roztroušeno několik desítek záznamů, které bylo opět zábava pročítat (stejně jako občasná live action sekvence s některým z dvojice vyšinutých géniů). Nejprve mě potěšil zdánlivý návrat hádanek v podobě zaheslovaných počítačů. Těch je celkem pět. K mému zklamání si však většina výzkumníků prostě nalepila lísteček s heslem na monitor, takže se žádné velké bádání nekoná.
Z The Lake House se tak vyklubalo vlastně až příjemné překvapení, které výrazněji nezaostává za skvělou hlavní hrou. Poměrně přísné hodnocení na agregátu recenzí Metacritics (72 % průměr) mi tak příliš smysl nedává, dostat takovouto porci zábavy v každém DLC k AAA hře, těšil bych se z nich daleko více.
Hodnocení na DH v době dohrání: 79 %; 20. hodnotící; digitální verze PSN
Zážitek to byl zejména na standardy běžných DLC výborný. V obstojně dlouhém přídavku nechybí dvojice excentrických vědců, jejichž ego a ambice vydláždili cestičku hezky rovnou do pekla... nebo do ještě horších končin. Nový kousek příběhu funguje velmi slušně. Je kompaktní a pomrkává se i na některé předchozí události. Potěšilo mě, že DLC bez problémů funguje samo o sobě, působí uceleně a jen neotevírá další a další otázky aniž by naservírovalo odpovědi.
Akce je poskrovnu, což je jen dobře. Kritizované tuny munice z předešlého přídavku se naštěstí neopakují i když vyloženou nouzi jsem taky neměl. Atmosféra je libová a uzavřené prostory výzkumného střediska dokáží spolehlivě pocuchat nervy. Třeba místnost s nejméně stovkou sborově klapajících psacích strojů navozuje vážně nepříjemný pocit. Zpět jsou i pro druhý díl ikonické lekačky, jež jsou svým obsahem snad ještě hnusnější. Už jsem se jejich příchod přeci jen naučil předvídat a tentokrát jsem se lekl snad jen jednou. Než (a částečně i pak) se představí nový druh nepřítele, dá se napětí krájet.
Délka přídavku je naprosto přiměřená. Tentokrát se naštěstí nerecykluje prostředí. Po místnostech je roztroušeno několik desítek záznamů, které bylo opět zábava pročítat (stejně jako občasná live action sekvence s některým z dvojice vyšinutých géniů). Nejprve mě potěšil zdánlivý návrat hádanek v podobě zaheslovaných počítačů. Těch je celkem pět. K mému zklamání si však většina výzkumníků prostě nalepila lísteček s heslem na monitor, takže se žádné velké bádání nekoná.
Z The Lake House se tak vyklubalo vlastně až příjemné překvapení, které výrazněji nezaostává za skvělou hlavní hrou. Poměrně přísné hodnocení na agregátu recenzí Metacritics (72 % průměr) mi tak příliš smysl nedává, dostat takovouto porci zábavy v každém DLC k AAA hře, těšil bych se z nich daleko více.
Hodnocení na DH v době dohrání: 79 %; 20. hodnotící; digitální verze PSN
Pro: Kompaktní zajímavý příběh; atmosféra; citlivé propojení Controlu s původní hrou; live action sekvence; writing celkově
Proti: Nová zbraň nic moc nepřináší; hesla přilepená k monitoru