@Shoggot (04.06.2013 20:27): na tahy a s jednim panakem.
Diskuze
Tahovej, nebo real-time? Jak to tak znova hraju, tak ten real-time mi bez možnosti pauzy příjde strašně neohrabaný.
@Tommywise (14.10.2012 00:31): sežeň si verzi z gog.com, ty jsou kompatibilní s novými systémy
Tak sem zkousel ten fixcleaner ale nepomohlo to, pry je to tim ze mam Windows 7 a tato hra je pro starsi windowsy, da se to nejak udelat tak aby to slo rozjet pro windows 7 pokud je to tim?
Nemuzu spustit hru, pise mi to:
fatal error
Microsoft visual C++ library
runtime error
abnormal program termination
Nevite co delat?
fatal error
Microsoft visual C++ library
runtime error
abnormal program termination
Nevite co delat?
@90210 (18.09.2012 15:19): Partu? Člověka kecala, ghoula snipera, robota tanka, pojízdnou soundu léčitele a mutanta na těžké zbraně. Od začátku až do konce=)
@PanHouba (18.09.2012 15:22): že bych si to blbě pamatoval?ale fakt mi to tak přišlo...
@valcik (18.09.2012 14:58): pokud je Springfield ta bonusová mise, tak v platinové edici od CD projektu je běžně zpřístupněna
@bartas (18.09.2012 15:04): jestli to nebylo tím, že jsi hrál "bez ukládání"... tím myslíš asi nějaký ten hard-core mód, díky kterému máš tuším o 15 nebo 30% víc exp
když se splní nějaký úkol a v notice se objeví zpráva typu "XY bylo dosaženo, získáváš 10,000 zkuš. bodů", tak tyhle body získá každá postava zvlášť a to samé platí i u zabití nepřátel
nemyslím, že získané expy jsou už vydělené počtem postav a v případě jediné postavy by byly vyšší
@bartas (18.09.2012 15:04): jestli to nebylo tím, že jsi hrál "bez ukládání"... tím myslíš asi nějaký ten hard-core mód, díky kterému máš tuším o 15 nebo 30% víc exp
když se splní nějaký úkol a v notice se objeví zpráva typu "XY bylo dosaženo, získáváš 10,000 zkuš. bodů", tak tyhle body získá každá postava zvlášť a to samé platí i u zabití nepřátel
nemyslím, že získané expy jsou už vydělené počtem postav a v případě jediné postavy by byly vyšší
@bartas (18.09.2012 15:04): Levelovals rychlejc, protoze jsi hral mod "tough guy", kde dostavas 2x tolik zkusenosti. Stejne tak by levelovaly i dalsi postavy.
@Sadako (18.09.2012 15:10): Ta mise s opevnenim supermutantu nebyla tak hrozna, protoze jsem s tou pojizdnou kraksnou proklickoval i pres zakopy, coz by asi nemelo jit.
@Sadako (18.09.2012 15:10): Ta mise s opevnenim supermutantu nebyla tak hrozna, protoze jsem s tou pojizdnou kraksnou proklickoval i pres zakopy, coz by asi nemelo jit.
@90210 (18.09.2012 13:34): Žádnou. Společníky jsem používala akorát jako nutné zlo - nosiče do misí, kde nebyla auta a též jako kanonenfutter. Např. v té šílené misi s opevněnými supermutanty nechat proběhnout deathclawy (měli nejvíc HP) přes minové pole k supermutantům, ti vylezli, dalo se ostřelovat a kdo z mých přežil, zopakoval si totéž o kus vedle.
Naposled jsem to hral s jednim cypem na tahy, pak jsem si nekde poridil robota jako mulu.
Btw zda se mi to nebo ta mrcha zestarla rychlejs jak FO1/2? Vim ze jsem to nekdy behem posledniho roku zkousel a hrat a ani ne za 5 minut jsem to sel zas smazat.
Btw zda se mi to nebo ta mrcha zestarla rychlejs jak FO1/2? Vim ze jsem to nekdy behem posledniho roku zkousel a hrat a ani ne za 5 minut jsem to sel zas smazat.
@90210 (18.09.2012 13:34): nejni pravda. taktic jsme dohrál několikrát. a pak i jenom s jedním panáčkem a bez ukládání:) a leveloval mnohem rychlejc...všechny xp slíznul jeden, bo se nerozdělovaly se do party...
@90210 (18.09.2012 14:53): Áno, musíš to editnúť skôr, než dokončíš misiu Quincy, inak sa Springfield neobjaví.
@valcik (18.09.2012 14:34): Da se lehce zpristupnit, ale musis si ji zpristupnit nekdy ze zacatku hry, pozdeji uz se nezpristupni, coz byl jak jinak muj pripad, bylo moc pozde a save z momentu, kdy by mi ji jeste gen. Barnaky mohl zadat, jsem uz nemel.
@90210 (18.09.2012 13:34), @PanHouba (18.09.2012 14:31): Skrytá misia je vo všetkých verziách hry, len je defaultne zablokovaná. Dá sa ľahko sprístupniť, stačí keď zmeníš jediný riadok v súbore bos.cfg:
{misc.bonusMission} = {true}
{misc.bonusMission} = {true}
původně jsem chtěl hrát se 4-mi postavami, nakonec se mi tam nějak vloudila ještě ta pátá, Stein a Alice měli specializaci na těžké zbraně (stein později předělán i na energetické), ostatní jsem měl zaměřený na střelné (pro začátek) a energetické zbraně, Mandy jsem měl zároveň i jako medika, supermutanty ani ghouly jsem nebral, deathclawové se pro můj styl hry nehodili a jediný robot, který byl k dispozici nebyl prozměnu dostatečně dobrý, aby nahradil kohokoliv z týmu
jinak co je to za tu bonusovou misi ? hru mám v CZ platinové edici od CD projektu, ale o žádné bonusovce nevím
a nějaký screeny:
http://imageshack.us/photo/my-images/443/fbos0004.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/208/fbos0000.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/441/fbos0001.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/152/fbos0002.jpg/
jinak co je to za tu bonusovou misi ? hru mám v CZ platinové edici od CD projektu, ale o žádné bonusovce nevím
a nějaký screeny:
http://imageshack.us/photo/my-images/443/fbos0004.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/208/fbos0000.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/441/fbos0001.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/152/fbos0002.jpg/
@90210 (18.09.2012 13:34): ... :-D
Tak jsem hral Fallout Tactics skoro az do posledni mise s nizsim poctem clenu party v domneni, ze s postavami budu levelovat rychleji (bylo to v pruvodci hrou ve Score), abych se v zaveru po mensim podezdreni na netu dozvedel, ze ICE tehdy zase jednou napsal peknou picovinu a postavy dostavaji stejne zkusenosti bez ohledu na to, kolik jich je. Nadhera...
Stejne tak me ke konci hry "potesilo" zjisteni, ze ke hre existuje i bonusova mise, kterou jsem ve svy verzi samozrejme nemel. Zato teda GOGu fakt nedik.
BTW jakou jste si tvorili partu? Ja jedu ciste lidskou power armor grupu s jednou zenskou (Alice) v tesla zbroji, puvodne planovana akvizice v podobe robota stoji celkem za pendrek, tak jsem na posledni misto najmul Maxe, kterej ma asi o 10 nizsi level, nez zbytek party.
Stejne tak me ke konci hry "potesilo" zjisteni, ze ke hre existuje i bonusova mise, kterou jsem ve svy verzi samozrejme nemel. Zato teda GOGu fakt nedik.
BTW jakou jste si tvorili partu? Ja jedu ciste lidskou power armor grupu s jednou zenskou (Alice) v tesla zbroji, puvodne planovana akvizice v podobe robota stoji celkem za pendrek, tak jsem na posledni misto najmul Maxe, kterej ma asi o 10 nizsi level, nez zbytek party.
@Borghal (17.05.2012 15:15): Nemáš hrát na veterána :p
Mě ten strategický prvek v JA2 místy vadil...tkaže na něj ani moc nevzpomínám :-) Na papíře to zní fajn, ale když člověk musí bránit tolik území, je to opruz. Tím spíš že vytrénovaná milice jsou cucáci, kteří pochcípají jako mouchy, pokud nechám obranu pouze na nich - nevím kdo první začal s trendem, že auto resolve musí dopadat hůř než hráčův přímý zásah, ale když je toho moc, je to rutina a ne zábava.
@konvice (17.05.2012 12:51): Tak ono FT není strategie... Pouze taktika.
@Borghal (17.05.2012 09:14): Já nevím mě přijde ež ve FT není ta mapa tak interaktivní, jak JA2, kde jsi dobytá území musel chránit před náhodnými útoky, atd.
@konvice (17.05.2012 01:16): Když pominu "rozhovory" v FT a management část na úrovni mapy celého státu v JA2, přijde mi, že koncept je jeden a tentýž...
@konvice (17.05.2012 01:16): mě se líbí všechny Fallouty. Každej díl má pro mě něco. Je to můj nejoblíbenější herní svět.
@Bodkin (16.05.2012 12:42): Jagged alliance 2 jsou výborný, já si myslím že je to ale přeci jen trošku těžké to srovnávat a porovnávat, jsou to trochu rozdíllny koncepty hry, ale jinak tvůj názor chápu, sakra navnadil jsi me na JA2 :D
Už jsem si vzpomněl. Na beton jsem se tu ptal, jestli někdo zprovoznil SP kampaně v MP, protože to bych si po LANu rád zahrál.
Takže kdo tady tu diskuzi smazal?
Takže kdo tady tu diskuzi smazal?
Já taky si myslím že to rozvijí universum fallouta, Přišlo mi to hodně zábavné u té základny jsem teď taky asi to zahraju :D ale tuším že jsem že mam save nekde už v jejím podzemí??(jestli si to nepletu jde tam jít kanálama a zabijete tam kolaboranta?). Já osobně za fallouta nepovažuju toho fallouta 3 co z neho udělali více méně 3d akci, vůbec mě to nenadchlo a přijde mi že je to úplně mimo mísu, co si o tom myslíte vy?
Ale a youtube jsem koukal na výborný mod, kde jste si mohli založit a spravovat vlastní město i s npc :D nevím jak je pokročilý teď, ale mohl by být zábavný, tuším že se to jmenuje něco jako fallout seetlement.
@Malignus (16.05.2012 20:34): Jj je to fajn :)
@Say (16.05.2012 19:32): tak se pochlub s těmi "zelenáči" :D
Mě osobně bavila ta mise jak jdete osvobodit tu potvoru, bud se prosekáte středem a zachraníte ji,nebo to obejdete přes vezení a vyhnete se mega bitce a pak vám pomůže s kumpany rozsekat zbytek hezky ze zálohy :D
Mě se líbí ta myšlenka také jak díky těm misím získáváte spojence, které pak můžete rekrutovat :)
Ale a youtube jsem koukal na výborný mod, kde jste si mohli založit a spravovat vlastní město i s npc :D nevím jak je pokročilý teď, ale mohl by být zábavný, tuším že se to jmenuje něco jako fallout seetlement.
@Malignus (16.05.2012 20:34): Jj je to fajn :)
@Say (16.05.2012 19:32): tak se pochlub s těmi "zelenáči" :D
Mě osobně bavila ta mise jak jdete osvobodit tu potvoru, bud se prosekáte středem a zachraníte ji,nebo to obejdete přes vezení a vyhnete se mega bitce a pak vám pomůže s kumpany rozsekat zbytek hezky ze zálohy :D
Mě se líbí ta myšlenka také jak díky těm misím získáváte spojence, které pak můžete rekrutovat :)
jinak Bratrstvo je moje nejoblíbenější frakce, takže to mi je taky sympatické.
Mně se Fallout: Tactics líbí (i když jsem hrál zatím jen prvních 6 misí) a ppvažuju ho za Fallout. Vždyť přeci navazuje na události zmíněné v prvním Falloutu a dává poznat akce Bratrstva oceli. :-)
@Say (16.05.2012 19:51): :))))
@Feidias (16.05.2012 19:45): Bolševické spiknutí!
@Say (16.05.2012 19:32): :)))) tak je tvoje parta zřejmně příliš kontroverzní a proto musela být smazána:)))
Dal bych ruku do ohně za to, že tu diskuze byla... Já se se svou partou chlubím kde to jde=P
hrál jsem kdysi jenom nějaký první 4 mise a už si to moc nepamatuju:). Není to ale špatnej nápad podle mě... Taky se dívim, že tu nebyla žádná diskuze:)
.. oproti JA2 je to naozaj slabota, pravidlá to nemá ani spolovice také premakané.
@konvice (16.05.2012 11:56): Zduř. Mě to tedy moc nebavilo, bylo to něco mezi Falloutem a Jagged Alliance2 a ani z jednoho to nemělo ty dobré věci. Takže takový zbytečný nemastný střed.
Za RPG to nepovažuju, ale jako tahová strategie je to hodně fajn. Navíc grafikou i herními mechanismy to Fallout je, takže není moc co řešit.
Ja to za Fallouta nepovažujem, je to skôr ťahová bojová hra, než RPG. Hrám to na ťahy v režime Tough Guy, so štvorčlennou partou, viac vojakov naozaj netreba a ako hlavnú postavu som vytvoril špecialistu s talentom na energetické zbrane, hádzanie a plíženie. Hrám iba nočné misie, každú úlohu odštartujem približne o 20:00 herného času.
Skvelá zábava, pre ťahovky mám odjakživa slabosť. :-))
@Bodkin (16.05.2012 11:13): Na tú supermutantskú základňu si už od začiatku hry trénujem jednu postavu s talentom na ťažké zbrane, tá im potom nakope tie zelené zadky! >:-|
Skvelá zábava, pre ťahovky mám odjakživa slabosť. :-))
@Bodkin (16.05.2012 11:13): Na tú supermutantskú základňu si už od začiatku hry trénujem jednu postavu s talentom na ťažké zbrane, tá im potom nakope tie zelené zadky! >:-|
@Walome (16.05.2012 12:20): můžem začít fallout není rpg! :DDD
@Say (16.05.2012 12:12): No každopádně solo, to by byl asi nemalej hardcore :D
Jak jsem si četl komentáře, tak tam jsou celkem rozporuplné názory jestli je fallout tactis falloutem nebo ne. Co si myslíte vy?
Já si myslím že je naopak součástí falloutovského universa a dává nám nahlédnout pod pokličku taktických operací bratrstva, tudíž nám celkově to universum spíše obohacuje.
Jinak osobně jsem hrál taky s rekruty co mi přišli náhodně pod ruku a bylo to zábavné když vám vyšlo pěkné naplánování akce, aniž by se nepřítel zmohl na jedinný výstřel(nebylo to samozejmě vždy možné)
Jak jsem si četl komentáře, tak tam jsou celkem rozporuplné názory jestli je fallout tactis falloutem nebo ne. Co si myslíte vy?
Já si myslím že je naopak součástí falloutovského universa a dává nám nahlédnout pod pokličku taktických operací bratrstva, tudíž nám celkově to universum spíše obohacuje.
Jinak osobně jsem hrál taky s rekruty co mi přišli náhodně pod ruku a bylo to zábavné když vám vyšlo pěkné naplánování akce, aniž by se nepřítel zmohl na jedinný výstřel(nebylo to samozejmě vždy možné)
To mi chcete říct, že tu o FT až do této doby neproběhla žádná diskuze? Zvláštní, co?
Jo, FT mě bavil. Pár misí. Graficky parádní.
Jo, FT mě bavil. Pár misí. Graficky parádní.
@Borghal (16.05.2012 12:06): Já si tam dal ghoula, mutanta, robota a sebe za člověka. Jo a ještě takovou pojízdnou sondu, která uměla jenom léčit. Tahat sebou nějaké rekruty s nachlup stejnými staty, dovednostmi a skinem mě nebavilo=P
Původně jsem to chtěl hrát sólo, ale už název napovídá tomu, že s více figurkami se tam vymýšlí lepší věci=)
Původně jsem to chtěl hrát sólo, ale už název napovídá tomu, že s více figurkami se tam vymýšlí lepší věci=)
@Say (16.05.2012 12:03): K čemu vlastní partu? Mě to přišlo jako správná součást věci, pracovat s nedokonalými rekruty :-)
@konvice (16.05.2012 11:58): Já si musel vytvořit vlastní partu v toolsetu, abych to dohrál. A bavil jsem se náramně=)
@valcik (16.05.2012 10:33): zní to dobře, ale po takových úpravách to už nebude FT, ne? :D
@Bodkin (16.05.2012 11:13): čau mě tatctics fakt moc bavil, je to něco jiného než čistokrevné fallouty ale neuvěřitelně zábavné :)
Tý jo, že bych konečně měl důvod to zkusit dohrát? (sekl jsem stím snad u 9 té mise, supermutantí základna či co)
Endocore z NMA vyrobil parádnu modifikáciu, ktorá opravuje hromadu chybných skriptov, modifikuje účinok zbraní a munície spoločne s odolnosťou postáv, pridáva do hry nové predmety aj NPC, prekopáva všetky vlastnosti regrútov BOS a v neposlednom rade trocha upravuje aj tú šialenú frekvenciu náhodných stretnutí. Krátko po odohraní misie Quincy a pred záchranou Springfieldu môžem len a len doporučiť, hrá sa to o poznanie lepšie.
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=61536
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=61536