Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@NateLogan (28.04.2012 10:28): eh, cokoliv z toho muze vyplyvat beru jako soucast graficke stranky hry. Ze engine cosi vic dokaze (pominu vsechny ty glitche a doskakovani objektu atd.) je samo o sobe k prdu, kdyz vysledek je tohle.
Eh, imho to hur jak Risen vypada. I kdyz to same bych asi rek i o Dead Islandu.
@Garion (27.04.2012 23:20): Podľa toho čo hovorili, to blikanie je čisto chyba NVIDIA, ktorá by to mala opraviť ďalším driverom. Deje sa to len u NVIDIA GPU. Podľa developera, sa to dá opraviť tak, že sa odinštaluje NVIDIA driver, aj s pomocou Driver Remover (ktorý odstráni všetky stopy po poslednom drivery) a potom sa nainštaluje najnovší driver.

Mne sa to nechcelo riešiť, takže neviem potvrdiť.
Tak jsem si nasel chvilku to nainstalvoat a aspon trochu zkusit...

Cely to vypada hur jak Risen/G3. + graficky bugy a glitche a sileny doskakovani objektu. Jak proboha muzou neco tak dokurvit? Vzdyt v Risenu byl engine v cajku.
Dialogy a design postav mi taky prijdou tak nejak za trest.
jo a animace taky vypadaj dost amatersky...
jelo by mi to slušně na C2D s ATI 2600 bez vyhlazování s středními detaily? :(
To dělali dabing na záchodě? Zní to dost divně :).

PS: K předchozí diskuzi o grafice TES3 a 4... Trochu jsem pátral v paměti a máte pravdu, Morrowind byl ve své době špička. Oblivion taky, ale u něj jsem byl samotnou hrou oproti trailerům a screenshotům trochu zklamaný (plus si dodnes pamatuji to nevěřícné kroucení hlavou nad nepřeseknutelným provazem hned v tutoriálu :D).
Ale ty lokace jsou (aspon podle toho videa) opet skvele vypiplany, krasne zarostly a proste zadny random stromecky a kopecky. I presto si ale dvojku asi necham ujit a pockam, co z Pirani vypadne priste. Ti pirati me vazne nezajimaji.
Jo, taky bych hrál kdybych neseděl v práci :p
Aspoň že to DLC už je venku.
Sensitivita opravená, žiadne bugy zatiaľ, FPS 50-60, po pár hodinách to začína byť parádna zábava.
@Ebb (27.04.2012 10:39): Jo už mi to na foru steamu taky někdo poradil, tak jsem to redeemnul na GMG a teď tam teda to DLC mám, ale bez klíče...takže jsme na tom stejně. A nechce se mi to hrát když to není "komplet" (ač budou další DLC, ofkoz).
Sakra já ten koncept vydávání her po kouskách tak nenávidím.
Jo, ten boj vypadá taky dost debilně. Ikdyž snad se zlepší skilly atd. Ale absenci dodge nechápu.
Obecně mi přijde že to piraně nějak nedopekli, a to jsem si sliboval jak to bude po skvělý jedničce ještě zlepšený.
@Paul (27.04.2012 10:31): Ten kľúč k DLC čo príšiel na GMG hneď po kúpení Risen 2 nie je STEAM key . To je len voucher na získanie toho DLC zadarmo na GMG. Steam Key pre DLC ešte nebol rozposielaný zrejme, podľa steam fora.

Hrám to na rovnakom rozlíšení a na max a nemám problém s FPS a pri otáčaní mi to netrhá. Práveže otáčanie je veľmi čisté bez akcelerácie. Problém je, že po ypsilonovej osi je extrémne nízka senzitivita kamery (pričom som to pozmenil v ini súbore na max 10.0 a takmer vôbec sa to nezmenilo) Tie blikajúce stromy a tiene ma tiež dosť serú a ešte viac ma štve ten combat. Prečo už nemôžem uskakovať alebo blokovať ako v jednotke?
@Ebb (27.04.2012 09:37): No tu senzitivitu podělali jak mohli, a i s gamepadem je to otáčení občas takový divný, jakoby lehce trhavý (nezávisle na fps), ikdyž hrát se to dá.

JInak je hra taky pekelně náročná, se vším na max (1920*1200) když vlezu do té džungle na prvním ostrově, tak jsou fps někam k 25ti, což je dost otřes.
Přitom grafika se např. na Zaklínače vůbec nechytá, LoD je odpornej, stromy v dálce hnusně blikaj, kytkám se zvětšuje velikost v závislosti jak daleko od nich jsem...

Ten DLC klíč mi přišel hned v den objednávky:
You have the following vouchers to use:
Risen 2 isle bonus Code: blablabla Expiry: 2012-05-21 09:19:26

Ale nefunguje, tak nevím.

Jinak hra to bude skvělá, ale ta absolutní technická neumětelost Piraní a debilita s DLC Deep Silveru mě fakt sere.
@Paul (27.04.2012 09:07): Skúšam tú senzitivitu meniť a je to tragédia. Ono totiž som si všimol, že pri pohybe postavy je pomalšie otáčanie kamery ako keď postava stojí. A ten rozdiel je dosť výrazný.

Idem radšej asi tiež na ten gamepad.

Tiež to mám z GMG, a to DLC mi ešte neprišlo. Mal by to byť samostatný kľúč. Podľa všetkého ale, to nie je problém GMG, pretože to zrejme neprišlo ani ostatným.
Jo, ta senzitivita mě rozesmála, trvalo mi asi 10 vteřin po jejím vyzkoušení zapnout gamepad, a už to hraju s ním...

Ale našel jsem kde se to dá změnit
To change the mouse sensitivity, edit "SensitivityX" and "SensitivityY" (e.g. 5.0f instead of the default 1.0f) in the file %AppData%LocalConfigConfigUser.xml.

Mě spíš sere že nevím jestli tam mám aktivní to treasure isle DLC. Ten klíč co mi k němu poslali z GMG aktivovat steamem nejde, ve hře v extras - dlc taky není vidět, ale Patty se mnou přitom o tom hledání pokladu mluvila. Tak nevím jestli už je to přímo ve hře nebo ne.

Kurva já ten DLC bullshit tak nenávidím.
Oblivion i Morrowind byly ve své době naprostý vrchol, první obrázky v časácích byly jak z jiného světa a obě hry mi na tehdejších kompech neskutečně škubaly. Skyrim už je jen takový ošklivý kuřbuřt. Crysis je ale vrchol i po pěti letech :-)

A na Risen 2 se velice těším, pro mě jedna z nejočekávanějších her za tento rok ať už jsou její kvality jakékoli, ty grafické obzvlášť. who does give a shit?
@NateLogan (23.04.2012 22:16): "ale Oblivion rozhodně už nebyl na grafické špičce, ne u mě"
Mno, pokud to bereš na základě osobních individuálních kritérií, tak se není moc o čem bavit .-) Nicméně z objektivního hlediska má Oblivion nejblíže ke Crysis, a ne, ta podobnost není v propracovaném příběhu (nápověda - benchmarky grafických karet).
Hmm, toho Morrowinda si asi už fakt nepamatuji (jo, voda vypadala neuvěřitelně), ale Oblivion rozhodně už nebyl na grafické špičce, ne u mě.
@NateLogan (23.04.2012 21:31): Morrowind aj Oblivion boli cutting edge technologicky vo svojej dobe a diskutabilne aj najkrajšie hry roka 2002 a 2006. Skyrim? Ten vypadá len o chlp lepšie od Oblivionu, ak by Oblivion nemal tak škaredé vzdialené textúry a najmä hory tak by som rozdiel ani nespoznal. A to exteriéri sú ešte tou lepšou stránkou Skyrimu, interiéri kde človek vidí zblízka textúry to vypadá tak ako som povedal -- 2006. Hovoríš že Risen graficky neoslnil, no podľa mňa Risen 1 má o triedu krajšie a lepšie vypadajúce (o designe ani nehovorím) dungeony ako Skyrim.
@NateLogan (23.04.2012 21:31): Lžeš! :) Jaká hra měla v roce 2002 lepší vodu než Morrowind, jaká hra měla krásnější lesy a panoramata než Oblivion v měsíc svého vydání? Jako věřím ti, že jestli ses dostal k těm hrám dostal po X letech, tak ses wow nekonalo, ale v době vydání byly obě hry grafickými benchmarky.

Btw. co se leveldesignu týče, styl Bethesdy se nezměnil. Chodbovitý, ne moc realistický, ale pro hráče funkční, takový americký fantasy biedermeier. Alespoň na dungeonech nevidím žádné výrazné zlepšení, krom toho že jsou tam pokusy o více odboček. Nejsem žádný Skyrim basher, ale vizuální stránka byla zklamání od prvního screenshotu. Naopak třeba ze Zaklínače 2 jsem byl graficky nadšen od první chvíle, tam byl znát nějaký pokrok.
@RNDr. Gunár Pavel (23.04.2012 21:25): Tak to mě čelist nespadla ani u Morrowindu, ani u Oblivionu, ani u Skyrimu. Tedy více méně. U Morrowindu mě dostaly jenom písečné bouře, u Oblivionu některé typy lesů, u Skyrimu toho bylo víc, hlavně asi kvůli obecně lepšímu leveldesignu.
Grafika Skyrimu by byla fajn, psal-li by se rok 2008 a hra tehdy vyšla místo Falloutu 3 v podobě, v jaké jsme ji poznali v roce 2011. Prostředí je z makro pohledu krásné, ale jednotlivosti, jako třeba obličeje lidí, nebo třebas srst zvířat už tak ne. Stalo se přesně to, čeho jsem se obával TES zůstalo stát technologicky na místě. Může za to příliš dlouhý konzolový cyklus a hlavně supr nápad ještě jednou vyždímat polomrtvý Gamebryo přebranděný na "Creation" engine. Co vidím je jen mírný pokrok v mezích zákona, severský nátěr na nahnědlém Fallout 3 filtru. Tohle je vůbec první TES u kterho můžu říct, že se mě grafika nelíbí. Z Morrowindu přibundlenýho ke kartě i z Oblivionu mi spadla čelist. Skyrim je první TES bez wow efektu. :) Takže částečná shoda s Ebbem.
@Ebb (23.04.2012 19:28): Tak jako tak vypadá Skyrim v moha ohledech nádherně, čert vem, že neobsahuje technologie Cry enginu a že spoustu věcí dělá špatně už od Morrowindu. Nezáleží na samotné grafice, ale jak to vypadá esteticky. A Risen 2 nevypadá zrovna hezky, alespoň ze screenů. To samé ale platí i u všech Gothic hrách a Risenu 1 (vzhledem k době vydání), takže bych to neřešil.
@Ebb (23.04.2012 17:53): Myslím, že tím prostě chtěl říct, že grafika je horší než Witcher (jaké překvapení :D ) i Skyrim - a ten opravdu nevypadá tak strašně, jak mnozí rádi tvrdí. Ovšem pochybuju, že Risen 2 je zas o tolik horší...
@Ebb (23.04.2012 17:53): Nevím co řešíš, tohle jsou recenze na webech, kde dostávají hry typu Mass Effect 10/10. To je přínostné jako lobovat u Hitlera, aby zařadil šabat do Reichsgesetze .-)
..."zamaskovat stáří použitých technologií. Žádná tragédie to sice není, ale na konkurenci jakou je Zaklínač nebo Skyrim se mohou v Piranha Bytes koukat jen z uctivé vzdálenosti"

Boha! To je vtip? On dal naozaj na jednu úroveň Witcher 2 a Skyrim grafiku, a dokonca použil Skyrim grafiku ako argument voči technologickej zastaralosti grafiky v inej hre? Veď to by musel byť Risen 2 izometrický...
Já od té hry nepotřebuju žádnou akci, ani emocionálně vyčerpávající příběh. Stačí mi starej dobrej gothic a tan nejspíš dostanu =)
No, já mám v nejočekávanějších hrách tohoto roku více kousků a nedokázal bych vybrat který je nejlepší (mám tam např Dark Souls, Diablo3, Borderlands 2, Aliens:Colonial Marines, Arma 3- ta se ale asi odsunula až na další rok, BioShock: Infinite, Hitman: Absolution,StarCraft II - Heart of the Swarm, Torchlight 2 a mnoho dalších :D)
Každopádně Risen 2 bude určitě podařené, akorát asi člověk nesmí očekávat nějaký obří změny v hratelnosti. :)
Momentálně pro mne nejočekávanější hra tohoto roku, snad se povede.