Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nejlepší byl DNF v roce 1998, pokud někdy vyjde a v jiné podobě, asi mě nebude tolik bavit.
Wilksus: DN3D fakt není celkově 3D. Build engine třeba neuměl vykreslit 2 prostory nad sebou (proto šel taky zapnout plánek levelu). Všechny objekty, potvory a tak jsou 2D sprity. Kdysi dávno jsem si hrál s editorem levelů. Tehdá jsem tomu moc nerozuměl a vypotit něco, co by se dalo nazývat levelem byla celkem fuška :-)
Wilksus: Když tě začne bolet hlava a obracet se ti žaludek, vykašli se na hraní a běž si zaběhnout ven. Pomáhá to.
Mohl by mi někdo poradit jak rozjed HRP? Nějak se s Eng návodem moc nekamarádím. A taky mě docela štve fakt, že jsem nerozchodil zvuk. Jinak mám Atomic Edition na Xp.
Obrázky mě moc nenadchly, ale video má grády a líbí se mi hodně, je potřeba aby se někdo chopil lopaty a krumpáče a nenechal Dukovu mršinu hnít moc dlouho.
Až nechutně to připomíná Doom 3 přičemž jsem se modlil aby se právě tomuhle vyhnuli :)
Jen tak mimochodem, Tramell Isaac byl artist na Fallout 1 a lead artist na Fallout 2...
Škoda že utopil tolik let na DNF.
Zrovna jsem si zase říkal jaká by to byla pecka kdyby dodělali i tu 2001 verzi, jelikož to z toho traileru je naprosto fantastický i přes jetou grafiku a on je podvod : D

Čím dál tim víc mám dojem, že 3D Realms za celou tu dobu dělali uplný ho*no a ve skutečnosti na tom nikdy pořádně nepracovali.
Můžeš si to přečíst na strnce, co už byla linkovaná, http://duke.a-13.net/ . Už se těšim až se o vývoji rozpovídají i další lidi, to budou historky, aspoň doufám:)
HEX: Určitě? Ale i na target-gameplay bylo na co koukat. A vlastně i videa z těch ranných verzí (na quake enginu?) nebyla špatné. Hlavně ta míra interaktivity hráče s prostředím...

PS: "nevýdané" - no fuj, co jsem to zase napsal.
http://duke.a-13.net/

Things that have taken less time than DNF development:

World War II and the entire Manhattan Project. Yes, even the complete development of the atomic bomb took less time.

: ))
Stejnak v dnešní záplavě FPS stříleček pochybuji, že by Forever přišel s něčím převratným. Ikdyž rád bych se nechal překvapit...
Forever prostě nebude a tak si ho hráči udělali sami, v podobě Eduke32 a Duke Plus :) Věřím že časem přijdou další nadšenci, kteří něco podobného postaví např. na Source enginu :))
duke bez 3D Realms? To bude zase další Gears of Wark klon s krycím systémem s minimem nových nápadů a zrecyklovanými hláškami z předchozích dílů. Jako vedlejšák (ála Manhattan Project) by to nebylo zlé, jako pokračování to zapdane ve stínu svého jména. Už v DNF moc nedoufám.

Každopádně v DNF jsem věřil už od shlédnutí traileru z E3 2001 (myslím, že 2001, už je to dávno... :-D ).
Abych se přiznal, já pořád tak nějak doufal že to někdy vyjde (třeba za dalších 10 let), ale že až to vyjde, tak to bude jedna z nejlepších her historie.Teď už v to teda ani nedoufám, ale pořád je šance že to 2K dá někomu jinýmu..
2Karasman:Ty sis výžně myslel,že to někdy výjde? Kdyby neměly studia finanční problémy,tak by to ještě dalších 13 let vydrželo ;-)
Třeba je to ale jen způsob jak upoutat pozornost a nakonec se vytasit s plnou verzí nebo nějakym pořádnym trailerem ze hraní, který vlastně ještě nikdo ani pořádně neviděl.

Kéž by to tak bylo : )
Docela skoda. Po minulem roce uz to fakt vypadalo, ze na tom vazne delaji a neco z toho bude...
Myslím, že se dá v klidu říci, že se jedná o jednu z nějvětších blamáží v dějinách herního průmyslu a lidi z 3D Realms si tohle za rámeček asi nedají, cca 13 let slibovat, dělat tzv. haury a nakonce to stejně odpískat, to je fakt moc, vypadá to, že 13 let dělali jen na těch trailerech. I přes to co 3D Realms udělali za značku bych se být jedním z vývojářů asi styděl po tomhle kroku dát si do kolonky "přechozí zaměstnání" cokoliv se jménem 3D Realms. Duke si tohle rozhodně nezasloužil, budiž mu země lehká.
Mě se víc líbil Shadow Warrior, ale s tím grafickým patchem bych možná D3D prošel celýho...
Nejlepší byl stejně Duke Nukem:Time to Kill =D Škoda, že na pc nikdy nevyšlo...
Já jsem dnes HRP vyzkoušel a byl příjemně překvapen. Grafika jako víno! Potěšila i možnost hrát v rozlišení 1680x1050. Ale ten engine Duka už dnes působí fakt rozměrně, nevydržel jsem u toho sedět déle jak hodinu.
Alespoň takhle nějak mohl vypadat Duke Nukem Forever :)
Nedavno jsem si pořídil HI Ress Pack a koupil Duka na GOG a stala se z toho úplně nová a super pařba. I mouselook už funguje skvěle. Doporučuju.
Jj, Duke32 je docela fajn port. I když 3D modely potvor nějak nemusím. Nicméně není problém si ho upravit podle vlastních preferencí.
"Duke Nukem, the politically incorrect celebrity and ultimate alien ass kicker, defends Earth and its babes from alien invasion." - GOG.com
Duke je zkrátka frajer :-)
je nevim, ale me Duke Nukem a ostatni hry zalozene na stejnem enginu (Redneck Rampage, Shadow Warrior...) neprisly az tak "vynikajici". :-((