Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ehm, na Grimoire pracuje Cleve Blakemore, clovek, ktery se podile na Wizardry 6 a myslim ye i 7. Kauzu kolem tehle hry sleduju uz 12 let, jak pise MtM :) Hral jsem i prvni dosovske demo hry (proto se tolik o ni zajimam). Bohuzel Blakemore uz nekolik let meni datum vydani, takze je to dost mozna jen blafovani :) Na strankach hry (ktere nyni nefunguji) psal, ze uz ma 99% hotovo a ze to bylo peklo opravovat chyby z pred 12 let. Kazdopadne pokud by te jeho dungeon mel jen z pulky to co Cleve slibuje (napr. 600 hodin hrani!!), tak bych po nem skocil hned :)
A těmi boji plně souhlasím, což je také částí mé nechuti. Klonují DM do zblbnutí, kdežto osobně bych raději viděl klony Rivy nebo stonekeepu, když už se nemohou z těch kobek vymotat.

BTW - máš nějaká jména/linky na ty podivné experimenty? Rád bych je prozkoumal.
Marcusss: Kamoš programuje, já se chci věnovat té grafické stránce/animaci. A opravdu chceme jednou vytvořit nějaký starý dungeon/RPG. V kterém oboru bys chtěl dělat?=) Pořád to chce minimálně ještě jednoho pisatele kódu a scénáristu.
Hah. Ono to všechno vždy leží v rukách grafiků. Špinavé, liné, neposlušné a proradné smečky.
Bodkin - Tak je vytvořme! :) Poskládejme tým a vytvořme nějaký oldschool dungeon...XD
Nu, pokud to nevýjde tak se nic moc nestane.

Ale opravdu rád bych viděl (nový) dungeon, který bude mít jiný setting. Napadají mě minimálně tři, kteří by mohly snadno fungovat a přinést něco nového.
MtM: Já se o této hře dozvěděl nedávno, takže to čekání (prý May, 2012) by nemuselo být dlouhé :).
Drolin: Jako rozšíření obzoru ok, ale že bych tam měl čerpat nápady pro vizuální stránku... Ale no tak=) Souhlas s Bodkinem. Trocha inovace.
Drolin - ty vole, Grimoire je taky vapoware ako Duke :) Ja mam niekde na disku este hratelnu betu z nejakeho 98 :) A doteraz nikde.

Ad Legacy - jop, to bol fajn dungeon, mam ho este stale na N-GAGE :)
Pokud na tom budeš mít podíl, tak koukej dohrát DM2 nebo Ishary at to po vizuální stránce za něco stojí .)
Drolin: V to také doufám. A rovněž doufám, že na tom budu mít podíl!

Btw, na iPodu mám The Quest a Undercroft. To druhé je prý i na PC. A jsou to výborné kousky.
He, to mi připomenulo, že jsem tehdá hrál na mobilu tento dungeon. Škoda že to není na pc, bylo to povedené.

Say: Proč ne? Počítám, že takovýchto her bude do budoucna vycházet celkem dost. Není to "tak" složité na vývoj, jako na vizuální cítění a tvůrčí kreativitu.
Já rozhodně uvítám jakýkoliv novodobý dungeon, který bude koukatelný, oproti starší tvorbě pak více user-friendly a nepodělá nějaké ty základní prvky. Čili rozhodně dobrá zpráva!:)
To se mi právě nelíbí :) Graficky to zajímavé není, a interface vypadá hodně jednodušše.

Toto je dungeon jak má být!
Já si také vlivem Score dříve myslel, že stejná firma stála za Tir na Nog a DM :)
Richmond: Že je DM diablovka jsem tuším už taky někde psal. :) Nudná samozřejmě. Hlavní náplň je stejná, nicméně Diablo (dvojka s datadiskem) má alespoň ty souboje zábavné.
Bodkin: To nejde, pochop, je to lobotomie :) (ja tedy prozil lobotomii pri hrani Diabla, ale to je jina).
Zase jsem dostal chuť si to zahrát. Ale je mi jasné, že zase skončím u toho ducha/červů.
No, nečekal jsem, že v roce 2011 se bude někde na foru diskutovat o tom jak, a kde házet hvězdicemi do schodů... ale proč ne... Já si to užil několikrát - jak na AMIZE, tak na PC, je to zabíračka, ale s vysokým lvl pak není takový problém hru dohrát.
(Kombinace- boj, házení, klerická kouzla, firebaly)
Vzpomínám, jak NERAD mi bratranec půjčoval disketu se save pozicí.

Jinak hvězdice je nepraktičtější- když máte hvězdic několik tak se dají házet oproti schodišti ve velice vysoké frekvenci- jen ji musíte sebrat pod schodem, zvednout, hodit a ihned (před spadnutím) sebrat další.
Myslím že dokonce ani nemusí jít jen o předmět typu hvězdice, ale i meče nebo dýky - prostě co nejvíc předmětů a házet házet a házet. Tím se krásně vylepšoval ninja styl :)
Házení hvězdic do schodů je náhodou ultimátní trénovací stanice :-). Prostě je hodíte a hned seberete... ;-)
Děkuji pěkně. Zase jsem dostal chuť to zkusit dohrát. (s každým hraním se dostanu vždy o kousek hlouběji).
Hazeni hvezdic do schodu jsem taky nikdy nedelal, nechapu co s tim vsichni porad maj.:0)
Pamatuju, že s těma houbama jsem se taky nějakou dobu kočkoval. Hodně slýchám ve spojení s DM o házení hvězdic do schodů, to jsem sice nikdy nepraktikoval, ale boxování pěstičkama do hub mi to slušně nahradilo :-) Hlavně mágové se mi slušně zocelili.
Jidlem je dobry nacpat vsechny bedny a brat hlavne to, ze kteryho se postavy naji nejvic, tj. neskladovat ruzny jablicka apod. Casem ho bude stejne malo a zustanou uz akorat ty houby. BTW jidlo se po nejaky dobe kazi...
Jo, tak to by mě nenapadlo, díky :)

Jídla mám zatím přebytek a ani ho všechno neberu.

Ty houby jsou dobry na vsechno, na jidlo i boj fight/ninja etc. Hlavne to jidlo, s tim a vodou je ke konci hry obcas dost problem. Ozivovat se da pomoci ruznych vyklenku, kam se daj ostatky. Jeden je hned na zacatku hry po vstupu do prvniho patra.
Jsou tam takové oltáříky - výklenky ve stěně se zeleno červneno žlutou(???) trubkou, tam hodíš kostrouna a bude oživen.
Ty houby se dají dobře použít na trénování mágů v boji (i když nevím jestli to bude potřeba). Jo a jde oživit padlá postava?
4Drolin - Nojo, taky tam byl rozdil 6 let. DM bylo prvni RPG, ktere jsem hral, ty kameny je treba mlatit v momente, kdy se zvednou a odkryjou organickej vnitrek, na duchy plati krome kouzel i mec, takovej cernej zakroucenej, tusim se jmenuje vorpal blade. Bude tam nekde pobliz.

Jinak ve 4. patre je mistnost s houbama, ktery se porad obnovujou, takze se tam da kempovat, skladovat veci a trenovat. Voda je nedaleko o patro niz.
Jj, už začíná přituhovat (4. patro), konkrétné ty kameny (?) na které, jak jsem zjistil platí pěsti, a nyní i duch, který půjde zničit asi jen za pomoci kouzla. No ale kdo nedohrál DM, těžko se může považovat za RPG hráče :)

A vyzkoušel jsem i dvojku, a ten grafický skok byl impozantní :)

4Drolin - V ani ne 10 letech jsem to dotahl do 2. patra (zasekl jsem se na nejakym problemu s bednou), o par let pozdeji jsem vytuhl ve slavnym 3. patre. Ta obtiznost se stupnuje a logicky problemy se neustale meni, lehky to dohrat fakt neni, urcite to neni lehci nez jakejkoliv Ishar. Nez Wiz 7 ale urcite...

Dohrat DM uplne bez navodu je IMHO fakt kumst, osobne jsem treba pysnej, ze jsem sam prisel na ZO KATH RA a pouziti vyslednyho efektu na ziskani hlavy staff of chaos.
Jab - Holt niekto vie hrat, a niekto nie ;) Len ten cerstvy komentar je priserny...vlastne to ani nie je komentar
90210: Dobrá, tak já ti to tedy pro tu tvou špatnou pamět odpouštím. ;-)
4jab - prosimte jaky porad vcerejsi argumenty? to je nazorova stalost. a spatna pamet.