@Say (04.06.2012 12:16): Yes.
Diskuze
WTF, Arcanum jde hrát po LANu?
@Sinister (29.05.2012 17:38): Ano, graficky je to děsný. Týden zpět jsem to nainstaloval a nevěřil jsem vlastním očím. Jak říkáš, 3D počátky... je to vidět hodně u strategií.
@Hamster (29.05.2012 19:54): To je fakt. Porážet mága s časohrátkami, když se protivník v podstatě nedostane k tahu, je docela obtížný.
@Tulareanus (29.05.2012 17:15): "Záverečný súboj bol aj s bojovým mágom easy."
To není moc překvapující, vzhledem k tomu, že to je pro boj nejsilnější kombinace...
To není moc překvapující, vzhledem k tomu, že to je pro boj nejsilnější kombinace...
@Walome (29.05.2012 17:33): Popravdě nemám ani jasno, jak bych chtěl, aby taková hra vypadala. Ale pravděpodobně bych trval na iso zobrazení, snad jen výměnu enginu a bohatější textury by mi ke štěstí stačily.
Gothic 1 už vůbec nemůžu hrát - jednak to ovládání a jednak mám pocit, že tyhle relatvině rané 3D hry tak strašně graficky zestárly, že mi vzhledově připadají odporné. A taky jsem nikdy nepřenesl přes srdce, že musím hrát za zkrachovalého pornoherce z NDR :D
Gothic 1 už vůbec nemůžu hrát - jednak to ovládání a jednak mám pocit, že tyhle relatvině rané 3D hry tak strašně graficky zestárly, že mi vzhledově připadají odporné. A taky jsem nikdy nepřenesl přes srdce, že musím hrát za zkrachovalého pornoherce z NDR :D
@special_plan (29.05.2012 17:26): Fakt? Za jednu úroveň jeden usmolenej bodík? Okej :)
@Sinister (29.05.2012 17:24): První Gothic je supr, pak už to není třeba dál hrát.
Ale myslel jsem tím rpg z pohledu třetí osoby co má koule. Fable je fajn, ale "feel" ze střílení je prakticky nulovej a dějově a celkově je to moc mainstream.
Bral bych děj alá Hra o trůny, pěkně sprostý slova, děvky, hovna, špína, plus typický humor izometrických rpg :)
@Sinister (29.05.2012 17:24): První Gothic je supr, pak už to není třeba dál hrát.
Ale myslel jsem tím rpg z pohledu třetí osoby co má koule. Fable je fajn, ale "feel" ze střílení je prakticky nulovej a dějově a celkově je to moc mainstream.
Bral bych děj alá Hra o trůny, pěkně sprostý slova, děvky, hovna, špína, plus typický humor izometrických rpg :)
Největší problém této hry vidím v tom, že můžu být vynikajícím mágem i bojovníkem zároveň. Příliš mnoho skill pointů na rozdávání. Hru jsem začal jako mág, ke konci už jsem bojoval jen kontaktními zbraněmi, protože to bylo jednodušší a rychlejší. Osobně bych preferoval, kdyby šlo za celou hru namaxovat třeba jen 2 skilly.
Pyrotechnická sekera a opakovačka s vlastnoručne vyrábanou muníciou FTW! :D
@Sinister (29.05.2012 17:18): Hm, ja by som pokračovaniu Arkána doprial skôr grafickú vymazlenosť, akú nám Troika predviedla v ToEE.
@Sinister (29.05.2012 17:18): Hm, ja by som pokračovaniu Arkána doprial skôr grafickú vymazlenosť, akú nám Troika predviedla v ToEE.
@Walome (29.05.2012 17:21): Jsem zcela zásadní Gothic hater (přičemž já osobně vím, že jsem 'jen' hater a moje argumentae pokulhává) a nemůžu to překlenout. Ani se už o to nepokouším.
@Sinister (29.05.2012 17:18): My milovníci střelného prachu a magických nesnášenlivců jsme volili druhou stranu :) Ale nedohrál jsem to, bohužel.
Mým velkým snem je Arcanum ve stylu Gothic s důtazem na příběh, originální postavy a vymakané vedlejší charaktery. A o tomhle snu vím, že se NIKDY nesplní. Být Troika dnes, tak dělá přesně takové hry, které dnes na trhu chybí.
Mým velkým snem je Arcanum ve stylu Gothic s důtazem na příběh, originální postavy a vymakané vedlejší charaktery. A o tomhle snu vím, že se NIKDY nesplní. Být Troika dnes, tak dělá přesně takové hry, které dnes na trhu chybí.
@Walome (29.05.2012 17:13): Člověče, já jsem si právě užíval ten konflikt magie vs. technologie (resp. člověk vs. stroj) právě proto, že jsem všem těm puškařům, mušketářům a tvrdým frajerům s bouchačkami mohl dát po čuni :)))
@valcik (29.05.2012 17:08): To je samozřejmě otázka vkusu, ale když hovoříš o animacích, tak všechny by potřebovaly už v době vydání zásadně vylepšit. Imho by hře seděl grafický ráz Diabla II.
@valcik (29.05.2012 17:08): To je samozřejmě otázka vkusu, ale když hovoříš o animacích, tak všechny by potřebovaly už v době vydání zásadně vylepšit. Imho by hře seděl grafický ráz Diabla II.
Záverečný súboj bol aj s bojovým mágom easy.
@Walome (29.05.2012 17:13): Ale v koľkátich hrách môžeš niekoho oživiť, získať informácie a znova zabiť? :D
@Walome (29.05.2012 17:13): Ale v koľkátich hrách môžeš niekoho oživiť, získať informácie a znova zabiť? :D
"trpasličím technológom a zbrojmajstrom" jak jinak to hrát ;) Mágem můžu být všude.
Arcanum som rozohrával snáď 10x a vždy som sa dostal do situácie, keď som si uvedomil že mám špatne naplánovaný rozvoj postavy a jej schopností. Nakoniec som to dohral celý blažený až s trpasličím technológom a zbrojmajstrom, záverečný súboj bol preňho vďaka odolnosti na magiku úplná malina. ::pyšný fejs::
@Sinister (29.05.2012 14:48): Snáď iba súbojové animácie by si zaslúžili od Troiky trocha lásky, ostatná grafika je fajnová.
@Sinister (29.05.2012 14:48): Snáď iba súbojové animácie by si zaslúžili od Troiky trocha lásky, ostatná grafika je fajnová.
@Bodkin (29.05.2012 14:43): Jsem na tom podobně, ale ta grafika je prostě odporná :D
@Sinister (29.05.2012 14:36): Heh, pamatuji si, jak jsem to spustil prve, vytvořil si postavu, shlédl intro a pak hru znechuceně vypl kvůli animacím postav. Za nějakou dobu jsem se k tomu vrátil a od té doby uznávám Troiku jako mesiáše a vyměnil bych všehny biowary a blizzardy za další jejich hru.
A teď hraji klidně bez "Grafiky" jen ASCII a já. A jde to.
A teď hraji klidně bez "Grafiky" jen ASCII a já. A jde to.
@Bodkin (29.05.2012 14:32): Jj, hlavně ten widescreen tomu pomohl. Ale i tak je grafická stránka hry a engine z mého pohledu politováhníhodná...
@Drolin (29.05.2012 14:29): Ano má mp. Už v základu, bohužel je jen realtime.
@Sinister (29.05.2012 14:23): Technická stránka je už dobrá, milion&jeden community patch.
@Sinister (29.05.2012 14:23): Technická stránka je už dobrá, milion&jeden community patch.
@Bodkin (29.05.2012 14:26): Jj, no, asi časem vyzkouším nějaké moduly (jen mě překvapuje, že jich příliš nevzniklo, ačkoliv editor byl vcelku kvalitní) - základní hru bych kvůli délce již asi nerozehrával :).
A multi modul? Ono má Arcanum mp?
A multi modul? Ono má Arcanum mp?
@Drolin (29.05.2012 14:22): Více jsem hrál jen ten multi modul, ale tam byla potíž s umíráním? Loadováním? Netuším, takže jsme to vydrželi jen jedno odpoledne.
Pak jsem zkoušel ještě další, ale pamatuji si jen jakýsi "Začarovaný dům" a to je tak všechno.
Pak jsem zkoušel ještě další, ale pamatuji si jen jakýsi "Začarovaný dům" a to je tak všechno.
@Say (29.05.2012 14:18): Technická stránka hry je naprosto demotivační. Souhlas. Je to tak tři roky zpátky od data vydání. Ne-li víc. Musel jsem se hodně přemlouvat, abych se do toho poprvé pustil. Bylo to o to jednodušší, že jsem byl o pět či víc let mladší a torrent Arcana jsem lovil snad půl roku.
@Bodkin (29.05.2012 14:08): Pro mě je to první opravdu dobrá hra, kde se na záporáka těším. U ostatních kvalitních her mám prostě morální blok nechat tak postavu se chovat. U Falloutu 3 jsem si jen tak pro zábavu vyvraždil mapu atomovkami a v Dragon Age jsem se snažil udělit co nejhorší možný osud celému Fereldenu.
@Bodkin (29.05.2012 14:08): Pro mě je to první opravdu dobrá hra, kde se na záporáka těším. U ostatních kvalitních her mám prostě morální blok nechat tak postavu se chovat. U Falloutu 3 jsem si jen tak pro zábavu vyvraždil mapu atomovkami a v Dragon Age jsem se snažil udělit co nejhorší možný osud celému Fereldenu.
@Bodkin (29.05.2012 14:08): Jinak hrál si The Lost Dungeon of Souls a jiné moduly?
@Sinister (29.05.2012 13:04): Popravdě já si nepamatuji, za co jsem hrál. Ale nějak jsem měl pocit, že se pořád pohybuji spíš v nějakém editoru, nebo alfa testovací fázi engine. Nevím, prostě jsem tomu nepřišel na chuť. Ale neříkám, že to někdy nedohraju. Potenciál to má obrovský.
@Say (29.05.2012 12:45): "Nejsi ty nějaký vyznavač tajného spolku Arcánistů?"
Já to dohrál spoustukrát, vidím to jako vyšší vývojový stupeň Falloutů. Sice více rozbitý, ale "nekonečně" promakanější.
@Sinister (29.05.2012 13:04): Arcanum je snad první hra, kde jsem neměl potíže dohrát hru jako solidn í šmejd.
Já to dohrál spoustukrát, vidím to jako vyšší vývojový stupeň Falloutů. Sice více rozbitý, ale "nekonečně" promakanější.
@Sinister (29.05.2012 13:04): Arcanum je snad první hra, kde jsem neměl potíže dohrát hru jako solidn í šmejd.
@Say (29.12.2011 01:25): pokr. z diskuse u DA:O - abych se do hry opravdu dostal, musel jsem si stanovit pravidla hraní - udělal jsem si takový vlastní hráčský kodex. Hra totiž podle mě víc než co jiného připomíná papírové hraní.
Nejprve jsem zkusil hrát za ukecaného barbara ve stylu 'jak bych se choval a odpovídal já', to nefungovalo. V podobném duchu jsem si pak vyzkoušel ještě charismatického lidského bambitkáře a následně i podobně koncipovaného lidského mága - ani jedno se příliš neujalo.
Potom jsem vyzkoušel ne tak docela standartní postavu - půl obra vychovaného mezi lidmi, takového přírodního vědce (bylinkářství apod.), vymyslel jsem si k němu příběh plný šikany a rasismu při studiích atd., ale přesto si zachoval dobrotu v srdci. Postava mě natolik chytla, že jsem si k němu rozepsal i dvě povídky a chystám se i na třetí kousek. Nedohrál jsem ji jen kvůli tomu, že vyšel Mass Effect 2 a v kombinaci s letní brigádou jsem na Arcanum neměl čas (je to hanebný časožrout!).
Těsně před koncem prázdnin jsem spíše ze zvědavosti vyzkoušel elfa-assassína, arogantního bastarda atd. - s touhle postavou si myslím, že to dohraju. Záporácké questy totiž nejsou tak plytké jako velká část kladných, stejně tak i záporáčtí parťáci. Dávám tomu hodně velkou naději.
Z toho vyplývá, že hru je třeba hrát jakoby nestandartním způsobem, pak má velkou naději, že se do ní ponoříš a chytne tě.
Nejprve jsem zkusil hrát za ukecaného barbara ve stylu 'jak bych se choval a odpovídal já', to nefungovalo. V podobném duchu jsem si pak vyzkoušel ještě charismatického lidského bambitkáře a následně i podobně koncipovaného lidského mága - ani jedno se příliš neujalo.
Potom jsem vyzkoušel ne tak docela standartní postavu - půl obra vychovaného mezi lidmi, takového přírodního vědce (bylinkářství apod.), vymyslel jsem si k němu příběh plný šikany a rasismu při studiích atd., ale přesto si zachoval dobrotu v srdci. Postava mě natolik chytla, že jsem si k němu rozepsal i dvě povídky a chystám se i na třetí kousek. Nedohrál jsem ji jen kvůli tomu, že vyšel Mass Effect 2 a v kombinaci s letní brigádou jsem na Arcanum neměl čas (je to hanebný časožrout!).
Těsně před koncem prázdnin jsem spíše ze zvědavosti vyzkoušel elfa-assassína, arogantního bastarda atd. - s touhle postavou si myslím, že to dohraju. Záporácké questy totiž nejsou tak plytké jako velká část kladných, stejně tak i záporáčtí parťáci. Dávám tomu hodně velkou naději.
Z toho vyplývá, že hru je třeba hrát jakoby nestandartním způsobem, pak má velkou naději, že se do ní ponoříš a chytne tě.
@Tulareanus (29.12.2011 00:56): Blbečku na muchy. :P
Bodkin: Chceš umrieť už v 30 rokoch? :O
@Bodkin (29.12.2011 00:20): Stářím ještě nikdo nikdy neumřel ;)
Mám ještě takových 20 let, než umřu stářím, takže je stále naděje.
@Bodkin (29.12.2011 00:09): No to si teda počkáš...
@Say (29.12.2011 00:02): Pravda, počkám si na dvojku od Obsidiánů.
@Bodkin (28.12.2011 23:57): Nevyhrožuj. Už to stejně nikdy znovu nedohraješ=)
Fingon: Pochlap se!
*Že bych si to dal po stoprvní?*
*Že bych si to dal po stoprvní?*
Old news, už dávno jsem koupil a teď to tu akorát čeká, až na to dojde řada. =)
EDIT: Ty ale já to tam furt vidím za 6 dolarů. O.o
EDIT: Ty ale já to tam furt vidím za 6 dolarů. O.o
Na GOG za 3 dolary.
Je to hrozná škoda. Jak Arcanum, tak Vampíři byly prostě skvělý hry. Arcanum selhalo nevím na čem, Vampíři na bugách/buzích. Tak či tak oboje mělo mizerný marketing, což asi taky dělá hodně. No škoda, no...
Nechtěl bych vidět, jak by to dopadlo kdyby své hry Troika dotáhla :) Vlastně chtěl... jen bych nehrál nic jiného.
Tak nějak. Troika měla prostě smůlu, nikdy hry nedotáhla do konce a nějak se tak dycky jejich kusy vytratily... ale svoje fanoušky si našly, jen jich nebylo moc.
Vášnivé diskusie už prebehli, ako vidím, tak len krátko:
Chcelo to o štipku lepší súbojový systém a snáď aj krajšie súbojové animácie postáv. Ako celok je to však paráda a v ruinách Vendigrothu som spokojne pomlaskával. :-))
Chcelo to o štipku lepší súbojový systém a snáď aj krajšie súbojové animácie postáv. Ako celok je to však paráda a v ruinách Vendigrothu som spokojne pomlaskával. :-))
Máš poslední patch?
Tak s poloobrem říkáš? Mě se to taky s ním jednou stalo. Ale spíš by mě zajímalo jestli jste se setkali už s touhle situací: Vždycky když se objeví ty malý hodiny s hooodně rychlýma ručičkama v pravým horním rohu tak mě vyskočí "pop up" s otázkou: "Opravdu chceš skončit?" Ukazuje se mi to skoro pořád a hra je kvůli tomu nehratelná. Nevíte co s tím?
Hehe, to mě napadlo taky, Droline. Mozek ubohého poloobra byl vymyt náboženským šílencem. Tak k tomu budu přistupovat. :)
Na druhou stranu si můžeš říci, že jde o klasický random event z hc RPG (vyčerpávající dialog s náboženským fanatikem ovlivnil myšlení dobrodruha) a ne bug, a hned se hraje lépe, ne? :)
Pochopitelně ale bez toho patche.
Zkoušel jsem v dalším levelu(40)dát dva bod do int a nejde to. Nevadí, jsem ve 3/4 hry a někdy to dohraju do konce i s touto postavičkou, začínat znovu se mi nechce. Stejně jsem dnes opět rozehrál KOTOR. :) Edit:Hamster: Zkusím přeinstalovat celou hru a uvidím.
Chápu to správně, že jsi nainstaloval patch a následně ti nejdou savy? To musíš holt přeinstalovat. Editor by ti tu int pak měl už pořešit.
Není ve hře nějaký amulet +2 int atd. nebo možnost rozdělení bodů po novém levelu?
Zajímavé, já hrál verzi z Doupěte a žádný bug mě po celou dobu nepotkal (až teda na akutní nedostatek lopat).
Zajímavé, já hrál verzi z Doupěte a žádný bug mě po celou dobu nepotkal (až teda na akutní nedostatek lopat).
Kdyby moje postavička najednou nezačala mluvit jako debil, tak si toho vůbec nevšimnu ,inteligence není můj primární atribut v této hře. Měl jsem jí na pěti, což je minimum pro normální dialogy. :)