Kubulus: Ona existuje FPS á la japonský horor? Sem s ní.
Tulareanus: Ta tvoje reakce mi přijde trochu mimo mísu, ale budiž. Smysl lekaček spočívá v překvapení v okamžiku, kdy něco člověk čeká, ale neví, kdy to přijde. Oddělení hororu od akce je naprosto nutné, jinak by se člověk nemohl ani leknout, když kolem sebe střílí a vybuchují granáty. Navíc ve většině případů, né-li pokaždé hraje v případě leknutí hlavní úlohu náhlý zvuk a ten přichází v klidové fázi, jinak by nemohl překvapit. Schválně si zkus někdy pustit jakýkoliv horor bez zvuku a nelekneš se. Na stejném principu funguje i hra s tlesknutím před obličejem, však to znáš. Když si zacpeš uši, nikdy nemrkneš.
Tulareanus: Ta tvoje reakce mi přijde trochu mimo mísu, ale budiž. Smysl lekaček spočívá v překvapení v okamžiku, kdy něco člověk čeká, ale neví, kdy to přijde. Oddělení hororu od akce je naprosto nutné, jinak by se člověk nemohl ani leknout, když kolem sebe střílí a vybuchují granáty. Navíc ve většině případů, né-li pokaždé hraje v případě leknutí hlavní úlohu náhlý zvuk a ten přichází v klidové fázi, jinak by nemohl překvapit. Schválně si zkus někdy pustit jakýkoliv horor bez zvuku a nelekneš se. Na stejném principu funguje i hra s tlesknutím před obličejem, však to znáš. Když si zacpeš uši, nikdy nemrkneš.