Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Matthias (18.08.2025 10:16): skvělý, je vidět, že se vyznáš ;) Já tehdy hrál asi jen první epizodu Heretica, nějak mě to nebavilo, když jsem měl už k dispozici Dooma 1 a 2, Duke3D a Blood. Ale ten remaster minimálně vyzkouším, snad už mě to chytne ;)
aha, tak já jsem se v každé lokaci snažil zbytečně najít klíče ke všem dveřím, ale ono to vlastně nejde, protože aktivní je pouze označené místo na mapě a klíče k dalším dveřím se objeví pozdějc v jiné lokaci a je nutné se neustále vracet tam a zpátky. 

Takový byl sice i původní Hexen, ale nevím proč se k takovému systému vraceli, když se to ukázalo jako slepá vývojová větev. Navíc šílenou rozlehlostí to úplně přepálili. 

Design lokací nové epizody je ovšem hodně povedený. Kdyby místo šesti obřích map jich šlo 20 menších po sobě, tak by to byl mnohem větší nářez.

A chybí tomu ultimátní zbraň na rychlou likvidaci nepřátelských vln.
@Brasikona (17.08.2025 02:23): soundtrack je bomba! Líbí se mi víc jak ten pro Doom a to jsem metal fan:). Je to pojaté jako 90s akční film, takže perfektní!
Pro Hexen je zas správně atmosférická!

Jinak nevím jak dám Hexen data disk. Prý se tam dost respawnuji netrpatele.
@GodOfTheSick (16.08.2025 22:17): S kouzelníkem to chce trochu trpělivosti, ale zase sejmeš řadové nepřátele i základní zbraní z bezpečné vzdálenosti. Původního Hexena i datadisk jsem dohrál také za kouzelníka, takže jsem na trpělivou likvidaci nepřátel z dálky poměrně zvyklý.
@GodOfTheSick (16.08.2025 21:17): Hrál jsem na třetí obtížnost za kouzelníka, občas jsem měl podobný pocit (snesl bych o něco méně nepřátel), ale je to hodně otázka mentálního nastavení. Pokud člověk trpělivě a metodicky likviduje nepřátele, tak jich v průběhu zase tolik nepřibývá a kouzelník většinu zvládne s trochou trpělivosti i základní zbraní. Heretika mám obecně raději, ale zkus tomu dát ještě časem šanci, nakonec to bylo IMHO velmi slušné a hledání/používání předmětů má logiku, která není složitá. Jen to není věc na večer, trvalo mi to cca 7 hodin (dle Steamu) proti cca 4 hodinám Faith Renewed.
Jsem myslel, že Vestiges of Grandeur sfouknu taky za večer, ale v Hexenovi jim solidně hráblo. Obří lokace, plno klíčů a předmětů, jenom zapnu mapu a už se mi dělá zle, s pomalejma zbraněma a milijónem nepátel dost nuda, tak snad někdy příště :-
@PavelU (16.08.2025 15:19): několik těch modů už jsem zkoušel a funguje bez problémů.
První ale dojedu základ + staré i nové expanze. Pak featured mods a pak až další:)
Baví mě i Hexen. Už jsem v druhém hubu. Řekl bych, že to dost poladili.
Shadow of thé Serpent Raiders mi přijde, že nemá tak enhanced levely jako ten základ.
Příběhové pozadí her Heretic a Hexen. Plus spousta dalších věcí. Na starém Bludrově webu, ale text psal někdo jiný. Je to z roku 1997.

Modifikace, které by měla nová verze podporovat.
@GodOfTheSick (16.08.2025 12:15): jedu teď pátou epizodu, tedy druhou Shadow of the serpent riders. Tím, že to hraju na snadnou obtížnost tak i ta těžší čtvrtá byla v pohodě, ale dovedu si představit, že na nějakou těžší obtížnost by dalo zabrat.
Nová epizoda Faith Renewed na třetí obtížnost dost lehká, přituhlo až poslední 2 mapy, kde bylo tlačítek snad víc než nepřátel.
@PavelU (12.08.2025 11:17): ok. Já vlastně nevím jak se to uploaduje, ale předpokládám přes ten bethesda.net.
Moje zájmy jsou čisté sobecké, ale třeba by se tomu dostalo zaslouženého zájmu. Narozdíl od Doom remasteru je tam zatím jen pár modů a ještě méně zajímavých modů.