Chystáte se někdo tento víkend na Trosky? Já se nedostanu, ale docela by mě zajímaly ohlasy.
Diskuze
@Gordon (17.07.2025 22:14): tak hra se odehrává v reálném světě a na vesnicích a interaguje se kromě vysoké šlechty i normálními vesničany. Nějaký ty fekálie k vesnickýmu životu patří. Ale nemyslím si, že by Vávra byl tak hloupej že by nevěděl, že různý látky vyžadují různý přístupy. Myslíš že měl tyhle scénky i ve scénáři HiTech? Nemluvě tedy o tom, že KCD2 psalo přes 10 lidí a kdo ví čí to byly questy.
@Paul (17.07.2025 21:19): Je to jeho rukopis, jakože chce aby to bylo vtipný, tak tam strčí hovna, tudle je klíč v latríně, tudle je mrtvej v hovnech a musíš se v nich hrabat, tudle hledáš šlechtice s knihou, haha, spadl z hradu do hoven... A když nemáš fekálie, tak tam strčíš sprostý slova. :)
@Gordon (17.07.2025 20:48): ano, LOTR je to poslední na čem bych chtěl aby dělali. I když nevím co myslíš "hovno-vtipy", KCD1 i 2 jsou vesměs skvěle napsané hry (a ano, na poměry herního průmyslu i dost vtipné).
@Paul (17.07.2025 14:29): Tyvole, to poslední co bych si přál by bylo aby vávra se svými hovno-vtipy začal cokoliv psát okolo LOTRa.
@sten (16.07.2025 21:54): osobně bych si tipl, že další projekt WH bude nová IP nebo RPGčko ze světa LOTRu (když už na něj má Embracer práva). Po 14 letech v českém středověku bych čekal že budou mít chuť na změnu.
Ale časem (tak za dekádu) bych pokračování KCD čekal taky a vlastně by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby se hrálo opět za (staršího) Jindru v době Husitských válek. Tenhle Jindrův příběh možná skončil, ale jak říká na konci Racek, "čekají nás zajímavé časy" a to bylo imho pomrknutí na možnej vzdálenej sequel.
A jo, asi bych taky čekal že další projekt už bude UE5, ta verze kterou demoval CD Projekt vypadá schopně a Cryengine s tím bohužel nedrží krok.
Ale časem (tak za dekádu) bych pokračování KCD čekal taky a vlastně by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby se hrálo opět za (staršího) Jindru v době Husitských válek. Tenhle Jindrův příběh možná skončil, ale jak říká na konci Racek, "čekají nás zajímavé časy" a to bylo imho pomrknutí na možnej vzdálenej sequel.
A jo, asi bych taky čekal že další projekt už bude UE5, ta verze kterou demoval CD Projekt vypadá schopně a Cryengine s tím bohužel nedrží krok.
Nechce si někdo zaspekulovat nad možným pokračováním? Nabídnu svůj čistě osobní předpoklad, který nevychází z žádných zákulisních informací. Jde spíš o potencionální pokračování a zřejmě i trochu touhu, co bych jako fanoušek rád viděl.
Vávra několikrát řek, že příběh Jindry je tímhle dílem u konce, nevyvrátil ale pokračování s jiným hrdinou. Logicky se nabízí Žižka, který je i celkem kvalitně napsaný v KCD2 a jako hlavního hrdinu si ho umím představit. Následujících 10 let (1405-1415) Žižky není moc dobře zdokumentováno, takže předpokládám, že by hra hned na začátku odskočila ve stylu "O 10 let později". Traduje se, že se dokonce účastnil bitvy u Azincourtu, ve které král Jindřich V využil rozbředlé půdy k porážce Francouzů a zde se Žižka měl naučit využívat okolí a výhod bitevního pole. Bitva je k vidění ve filmu Král (Netflix), ovšem bez Žižky.
Žižka se pak okolo roku 1415 vrací a "motá se" kolem pražského dvoru. Navíc WH se vždy snaží překonat sami sebe a tak se přímo nabízí ukázat nám konečně Prahu v 15. století. Když se člověk podívá na její rozlohu v té době, tak to není nic nereálného.
Od roku 1419 už to Žižka rozjíždí ve velkém a stává se jedním z účastníků první pražské defenestrace (Uuuu to by byla cutscéna!), začíná husitské tažení a tak dále. Navíc se do českých zemí vrací Zikmund a už jen fakt, že byl obsazenej Ondrou Vetchým, a moc prostoru ve dvojce nedostal, by nasvědčovalo, že to nebyla poslední účast Zikmunda v tomto příběhu. S přihlédnutím, že v KCD 1 a 2 uběhl prakticky jen rok a Žižka "jel bomby" od roku 1419 až do 1424, je obsahu pro jeho příběh na dalších 6 dílů.
Další otázka je technologie a zde vidím dva zásadní problémy, které současná technologie má.
1. Soubojový systém - není navržený na bitevní vřavy. V KCD2 jsme si trochu přičuchli k větším bitvám (spíše bitkám), ale bylo cítit, že takhle ta hra nebyla původně navržená a už vůbec ne její soubojový systém. Moc si neumím představit husitské tažení s tímto soubojovým systémem.
2. Animace - prvek, který za mě nejvíce prozrazuje stáří CryEnginu. Jestli má vývoj další hry trvat opět 5+ let, Cryengine už opravdu neobstojí.
Přechod na novou technologii (asi UE?) se tedy zdá být celkem jasnou volbou, ale problém budou asi assety, které by museli dělat od nuly. Bude se jim tedy chtít přecházet na nový engine?
Vávra několikrát řek, že příběh Jindry je tímhle dílem u konce, nevyvrátil ale pokračování s jiným hrdinou. Logicky se nabízí Žižka, který je i celkem kvalitně napsaný v KCD2 a jako hlavního hrdinu si ho umím představit. Následujících 10 let (1405-1415) Žižky není moc dobře zdokumentováno, takže předpokládám, že by hra hned na začátku odskočila ve stylu "O 10 let později". Traduje se, že se dokonce účastnil bitvy u Azincourtu, ve které král Jindřich V využil rozbředlé půdy k porážce Francouzů a zde se Žižka měl naučit využívat okolí a výhod bitevního pole. Bitva je k vidění ve filmu Král (Netflix), ovšem bez Žižky.
Žižka se pak okolo roku 1415 vrací a "motá se" kolem pražského dvoru. Navíc WH se vždy snaží překonat sami sebe a tak se přímo nabízí ukázat nám konečně Prahu v 15. století. Když se člověk podívá na její rozlohu v té době, tak to není nic nereálného.
Od roku 1419 už to Žižka rozjíždí ve velkém a stává se jedním z účastníků první pražské defenestrace (Uuuu to by byla cutscéna!), začíná husitské tažení a tak dále. Navíc se do českých zemí vrací Zikmund a už jen fakt, že byl obsazenej Ondrou Vetchým, a moc prostoru ve dvojce nedostal, by nasvědčovalo, že to nebyla poslední účast Zikmunda v tomto příběhu. S přihlédnutím, že v KCD 1 a 2 uběhl prakticky jen rok a Žižka "jel bomby" od roku 1419 až do 1424, je obsahu pro jeho příběh na dalších 6 dílů.
Další otázka je technologie a zde vidím dva zásadní problémy, které současná technologie má.
1. Soubojový systém - není navržený na bitevní vřavy. V KCD2 jsme si trochu přičuchli k větším bitvám (spíše bitkám), ale bylo cítit, že takhle ta hra nebyla původně navržená a už vůbec ne její soubojový systém. Moc si neumím představit husitské tažení s tímto soubojovým systémem.
2. Animace - prvek, který za mě nejvíce prozrazuje stáří CryEnginu. Jestli má vývoj další hry trvat opět 5+ let, Cryengine už opravdu neobstojí.
Přechod na novou technologii (asi UE?) se tedy zdá být celkem jasnou volbou, ale problém budou asi assety, které by museli dělat od nuly. Bude se jim tedy chtít přecházet na nový engine?
Podařilo se nám asi před měsícem konečně identifikovat všechny dabéry v KCD2, tudíž máme ke každému ty nejdůležitější postavy. Hodiny práce, nervů a dohadování i ověřování. Samozřejmě nemáme pokrytá všechna náhodná NPC a tak, ale už bychom byli schopni u všech provést identifikaci i v takových případech. Tak kdyby to někoho zajímalo.
https://www.herni-dabing.cz/hra/kingdom-come-deliverance-ii/
https://www.herni-dabing.cz/hra/kingdom-come-deliverance-ii/
KCD ve Varech.
Takm nám zabili Ferdinanda, teda nerfli Kostky svatého Antiocha... ale to bolo asi jasné, že sa stane. Ovšem stále nevyriešili 2 Perkpointy vo Vitalite, ktoré sa nedajú nikam dať..... to je dosť LOL FAIL (OK nič Gamebreaking len také podpichnutie).
Ovšem po vyrobení 456 kusov Jindrovej Zhouby asi prechádzam z "Kladivom po gebuli" módu na mód "FPS" :-D
A BTW, kto vymyslel tú debilnú kreténsku featúru, že po určitej cutscéne sa vyresetuje nastavenie oblečenia/vyzbrojenia? Totálna K*****A. - a navyše ešte si tým bugli grafiku, kde zrazu "Bruncvíkova kroužková kukla" má zrazu ikonku "Bruncvíkovej prilby". HEH. Keď tak screenshot dodám, teraz sa mi s tým, nechce srať už tak som dosť nasraný z toho debilného vyresetovania settingov oblečenia.
Ovšem po vyrobení 456 kusov Jindrovej Zhouby asi prechádzam z "Kladivom po gebuli" módu na mód "FPS" :-D
A BTW, kto vymyslel tú debilnú kreténsku featúru, že po určitej cutscéne sa vyresetuje nastavenie oblečenia/vyzbrojenia? Totálna K*****A. - a navyše ešte si tým bugli grafiku, kde zrazu "Bruncvíkova kroužková kukla" má zrazu ikonku "Bruncvíkovej prilby". HEH. Keď tak screenshot dodám, teraz sa mi s tým, nechce srať už tak som dosť nasraný z toho debilného vyresetovania settingov oblečenia.
@Le0nidas (28.05.2025 18:05): Nevím, KCD1 jsem hrál v EN. Má-li KCD být hra postavená na historických reáliích, těžko považovat současnou našroubovanou češtinu s kombinovanou pražáčtinou za cosi autentického té době. Polština ve třetím Zaklínačovi je úplně, ale úplně jinde.
Máte stejný názor i na dabing u jedničky? Nebo tam je lepší/horší? Hraju teď jedničku a ačkoliv to často má své neduhy, především co se lip sync a obecně synchronizace obrazu a zvuku týče, český dabing mi tam do toho prostředí sedí skvěle a dělá to pro mě mnohem lepší atmosféru než ten mnohem profesionálnější anglický. Stejně tak to mám s polštinou v Zaklínačovi.
@Say (28.05.2025 12:28): Taky jsem to posléze přepnul do AJ. Strašně nevyrovnaná úroveň dabérů, někdo přirozený a někdo úroveň školní akademie.
@musa (28.05.2025 11:21): Obojí. Šustí to scénářem - přepečlivě přečtené s našroubovaným výrazem. Spisovné vulgarismy jsou vůbec nejlepší. Dialogy mezi Jindrou a NPC jsou evidentně dabované bez kontextu, emoce nějak chybí. Prostě to nefunguje. Obecně preferuji nativní jazyk díla, ale tady jde poznat, že výchozí byla angličtina a taky u ní zůstanu bohužel.
@Say (27.05.2025 22:28): myslíš jeho kvalitu nebo skladbu vět?
Uff, tak snad to ještě opraví.
Zkoušel jsem ze zvědavosti český dabing. Tak krkolomnou češtinu jsem dlouho neslyšel, to je fakt bída.
Zkoušel jsem ze zvědavosti český dabing. Tak krkolomnou češtinu jsem dlouho neslyšel, to je fakt bída.
@Say (27.05.2025 00:12): Hezčí mraky mám i v Minecraftu. (fakt!) :)
Dokonce i starý Witcher 3 má hezčí oblohu.
Dokonce i starý Witcher 3 má hezčí oblohu.
@Say (27.05.2025 00:12): volumetrický 3D mraky s nedostatečným raymarch rozlišením, většina her co je používá je má rozmazaný. Proto preferuju klasický 2D skyboxy, i když ty maj zase jiný nevýhody.
Normální. Obloha se jim moc nepovedla.
Proč jsou mraky tak rozmazané? Změna nastavení grafiky nepomáhá. To je normální nebo nějaký bug?
Já to u těch drahých věcí prostě dělal tak,že jsem dělal vždycky kolečko v kutné hoře a prodával je jednotlivě každýmu prodejci pod cenou. Ono je to stejně jedno, všechno je levný a dostupný.
@USER47 (15.05.2025 23:47): No neviem, tie stávky sú +- malé, ja mám skôr problém s tým, že mám v truhle predmety v 100% stave (repairurem) za cca. 200 000, ale nemám to komu predať lebo všetci sú chudobní.
A neopraviť zombieperky vo vitalite je už fakt na facku, to je akože čo..
Ale aj tak tú hru mám rád aby bolo jasné len nechápem takéto nezmyselné chyby, k čomu je to dobré mať zle vytvorený perk-strom vitalita, veď to každý vidí.
A neopraviť zombieperky vo vitalite je už fakt na facku, to je akože čo..
Ale aj tak tú hru mám rád aby bolo jasné len nechápem takéto nezmyselné chyby, k čomu je to dobré mať zle vytvorený perk-strom vitalita, veď to každý vidí.
U kostky Antiocha bych se nedivil, kdyby to bylo zamerny. Neni slozity si jich sehnat 6 a totalne rozbit uz tak problematickou ekonomiku.
Mne prestal po patchi uplne fungovat zvuk.
Mne prestal po patchi uplne fungovat zvuk.
@Vitorio (15.05.2025 20:45): jsem se teď proběhl po Kutný Hoře a taky si všiml poblikávání některých objektů. Holt už taková tradice, každej patch potřebuje ještě hotfix :)
S novym updatem mi ve hre (ps5) zacaly problikavat textury. Plus kostka sv. Antiocha mi prestala pokazde davat trojku.
@AlieN (15.05.2025 18:30): jj, je super ;) Můžete se přesunout na nový profil DLC Kingdom Come: Deliverance II - Brushes with Death ;)
@AlieN (15.05.2025 18:30): :D souhlas
Chtěl jsem s DLCčkama počkat až na druhý hraní, ale láká mě to...že bych si dal pauzu od zatím (12 hodin) nic moc Clair Obscur..
Chtěl jsem s DLCčkama počkat až na druhý hraní, ale láká mě to...že bych si dal pauzu od zatím (12 hodin) nic moc Clair Obscur..
Trailer na nové DLC je geniální.
@Garret (04.05.2025 22:54): Chtěl prej původně Lincolna Aviator, ale nevešel by se mu do garáže :D
Už vás někoho taky napadl překlad legendárního "I used to be an adventurer like you . Then I took an arrow in the knee." na "Stane se. Příště koukej do koho vrážíš!" :-) Jasně, není to dialogová možnost, ale jak se to často opakuje, tak mi to připomnělo toho chudáka invalidu ze Skyrimu.
@kristmeister (04.05.2025 22:45): Jeepa? no tak to se moc nevytáhl. čekal jsem Bentaygu nebo tak něco...
@Garret (04.05.2025 22:37): Však má, kupoval Grand Cherokee tři dny zpátky xD
@Paul (04.05.2025 15:42): zrovna jsem četl příspěvek Tučka ohledně křtu KCD2, kde Vašut zaperlil podobně, jako má ve zvyku.
snad už si teď Vávra koupí taky nové auto, aby nemusel vánoční stromečky vozit s otevřenou střechou...
snad už si teď Vávra koupí taky nové auto, aby nemusel vánoční stromečky vozit s otevřenou střechou...
3 mega za 3 měsíce, jednička je na deseti. Jedničce trvalo rok prodat dva mega, takže slušná akcelerace. K tomu GTA odloženo, takže by mohla padnout i nějaká ta gotyna. Gratulace na palmovku :)
Patch notes nového patche s Hardcore modem.
@mrsalieri (15.04.2025 12:59): u mě první load po zapnutí je 30 sekund, load kde měním mapu 20 sekund, load na stejný mapě 4 sekundy.
@mrsalieri (15.04.2025 12:59): u mě první load po zapnutí je 30 sekund, load kde měním mapu 20 sekund, load na stejný mapě 4 sekundy.
@S4TW (15.04.2025 12:37): u mě tento problém byl na beton už na začátku, naopak ke konci hry se mi zdálo, že se to trochu zkracovalo, ale přesně jsem to neměřil.
@Paul (14.04.2025 20:46): viděl jsem gameplaye na PC a tam ty loadingy byly mnohem rychlejší. Člověk by skoro podezíral vadný kus SSD v konzoli, ale jiné hry se načítají bleskově a hlavně stejný problém pozoruji i na klasické PS5, na které jsem hru také zkoušel. Je možné, že se mi v mém profilu během průchodu něco bugnulo a pak postupně přenášelo celou hru, podle diskuzí na redditu to není vůbec vyloučené.
@S4TW (15.04.2025 12:37): Za to může kutná hora a AIčko. Ale mělo by to být opravený.
@Paul (14.04.2025 20:46): mě loading do první poloviny trval taky pár sekund, ale zhruba od poloviny hry se to dost prodlužovalo, nevím, jestli dvě minuty, ale minuta určitě.
@mrsalieri (komentář): Dobrá práce se spoilery.
@mrsalieri (komentář): Pěkný koment, ale překvapují mě ty dlouhý loadingy na Pro, na PC kde mám pomalejší SSD než to co je v Pro trvaly loadingy po smrti pár sekund. Delší je jen ten první po zapnutí hry.
Já čekám na vyladěný HC mod, to je jak si chci hru poprvé zahrát.
Detailní sales analýza
Na konzolích teda velký rezervy..
Alinea estimates show that Kingdom Come Deliverance 2 has now sold over 2.75 million copies – 68% on Steam, 21% on PS5, and 11% on Xbox consoles.
Množství wishlistů je impresivní
Kingdom Come: Deliverance 2 will sell millions more in the years to come. Without a price drop, KCD2 still sells tens of thousands of copies a week on Steam alone months after launch. So it’s well on the way to three million copies sold across all platforms and $100 million in revenues across Steam.
For now, here are some more high-level stats (as of April 10):
Gross revenue on Steam: $93.4M (over 2X the budget)
Steam concurrent player peak: 256.2K
Peak concurrent Twitch viewers: 462,062
Steam wishlist Balance: 3,111,808
That last metric is important, as when KCD2 goes on sale, wishlisters get notified. Across 275K+ games, our data shows just how many extra copies get sold when games go on sale.
Na konzolích teda velký rezervy..
Alinea estimates show that Kingdom Come Deliverance 2 has now sold over 2.75 million copies – 68% on Steam, 21% on PS5, and 11% on Xbox consoles.
Množství wishlistů je impresivní
Kingdom Come: Deliverance 2 will sell millions more in the years to come. Without a price drop, KCD2 still sells tens of thousands of copies a week on Steam alone months after launch. So it’s well on the way to three million copies sold across all platforms and $100 million in revenues across Steam.
For now, here are some more high-level stats (as of April 10):
Gross revenue on Steam: $93.4M (over 2X the budget)
Steam concurrent player peak: 256.2K
Peak concurrent Twitch viewers: 462,062
Steam wishlist Balance: 3,111,808
That last metric is important, as when KCD2 goes on sale, wishlisters get notified. Across 275K+ games, our data shows just how many extra copies get sold when games go on sale.
Kdybyste někdo šel, rád si poslechnu vaše dojmy.
DLC
DLC
@Gordon (08.04.2025 18:11): Nejde o to, že sú v truhle ale o to, že ich nezískavam napriek tomu, že papierovo to vyzerá OK, napr. tá čabraka sa mi zobrazuje aj keď dám v menu DLC & EXTRAS - "všechny tvé odměny" tak je tam, ale tie odmeny za potion a zámok nie. Ani na tom webe v tom PROS sú stále v aktívnych pritom ingame som ich splnil.
EDIT - je to asi celé bugnuté, teraz som refreshol tú PROS stránku a pridalo mi tam splnenie "Perform 5 combos" čo som síce urobil reálne ale ešte pred tým ako som si vôbec to PROS aktivoval, pričom keby to spetne dávalo tak by som mal mať už skoro úplne všetky, asi iba okrem "get drunk", ale pripísalo mi to iba tento jeden, naopak aktívne po spárovaní účtov som vycraftil potion a vylomil zámok a nič sa mi nepripísalo.
EDIT2: Bol som vonku, teraz som sa vrátil a zrazu mi to pridalo ďaľších 7 splnených, bez toho že by som vôbec spustil KCD....
EDIT - je to asi celé bugnuté, teraz som refreshol tú PROS stránku a pridalo mi tam splnenie "Perform 5 combos" čo som síce urobil reálne ale ešte pred tým ako som si vôbec to PROS aktivoval, pričom keby to spetne dávalo tak by som mal mať už skoro úplne všetky, asi iba okrem "get drunk", ale pripísalo mi to iba tento jeden, naopak aktívne po spárovaní účtov som vycraftil potion a vylomil zámok a nič sa mi nepripísalo.
EDIT2: Bol som vonku, teraz som sa vrátil a zrazu mi to pridalo ďaľších 7 splnených, bez toho že by som vôbec spustil KCD....
@mazar1234 (08.04.2025 11:06): Nějaké věci budeš mít v domácí truhle.
@Longin (08.04.2025 15:32): Nejlepší by samožejmě bylo jednoduché zaškrtávací menu obtížnosti, co chceme a co ne, ale to asi chci moc.
@Longin (08.04.2025 15:32): Nejlepší by samožejmě bylo jednoduché zaškrtávací menu obtížnosti, co chceme a co ne, ale to asi chci moc.
@Wettek98 (07.04.2025 19:02): bral bych HC mod bez omezení cestování na mapě...
Ako funguje ten PROS rewards? Vytvoril a spároval som si účet, v rewards mi to dalo čabraku a ukazujem mi v OWNED, v hre keď dál v meru DLC & Extras tak pri PROS mi píše "propojeno", vycraftil som lektvar a vypáčil zámok ale nikde nič, v hre žiadna notifikácia a na webe v tom PROS účte mi to ukazuje stále medzi "available rewards", tak teraz nechápem ako to mám akože získavať.
@Wettek98 (07.04.2025 19:02): to abych to co nejdříve dohrál ...
Update včetně HC módu a snad dostatečného množství oprav příští týden.Odkaz
@Paul (07.04.2025 08:37): taky jsem o něj přišel! Já si to vyložil tak, že si to Racek rozmyslel a zase si ho vzal a vlastně jsem se nad tím pak nějak už nepozastavoval, prostě nastal souboj a najednou v ruce žádný meč :(
@Paul (07.04.2025 08:37): Také tak.
@Wettek98 (07.04.2025 01:35): aha, tak to máš o dost rozbitější než já.
@Gordon (07.04.2025 06:57): jo, o meč jsem taky přišel. Což je fakt vtipnej bug. Já udělal všechny sidequesty před dohráním, takže mi to tolik žíly netrhá, znovu budu hrát zas od začátku někdy v budoucnu. Ale pro lidi co nechávaj sidequesty až na post-credits hraní tedy doufám že 1.3 ten meč taky Jindrovi vrátí :)
@Gordon (07.04.2025 06:57): jo, o meč jsem taky přišel. Což je fakt vtipnej bug. Já udělal všechny sidequesty před dohráním, takže mi to tolik žíly netrhá, znovu budu hrát zas od začátku někdy v budoucnu. Ale pro lidi co nechávaj sidequesty až na post-credits hraní tedy doufám že 1.3 ten meč taky Jindrovi vrátí :)
@Gordon (07.04.2025 06:57): Já mu ho dal rovnou, stejně jsem ho použil jen párkrát.
@Korbitch (07.04.2025 05:35): Nojono, jídlo na příděl, prostě ti ho sebrali, Maďar ti to okomentuje, jakes seš lakomec, jen je škoda, že to hra nijak nereflektuje, když u sebe má člověk zrovna tu padesátiletou kořalku, stovky trvanlivých potravin, tuny chlastu (asi 100 různých nápojů jsem měl) a několik desítek kilo potravin. Z mého stashe by pevnost vyžila týden. :-D
@Paul (07.04.2025 00:41): Ještě někdo na netu zmiňoval i to, že v kutné je třeba menhart z nějakého důvodu mrtvý.
Jo a ještě je tu ta specialitka, že zmizí rackův meč, i přesto, že ho přenechá.
@Paul (07.04.2025 00:41): Ještě někdo na netu zmiňoval i to, že v kutné je třeba menhart z nějakého důvodu mrtvý.
Jo a ještě je tu ta specialitka, že zmizí rackův meč, i přesto, že ho přenechá.
A ještě jsem nečekal, že mi během Suchdola zmizí všechno nasyslený jídlo z truhly a neobjeví se tam ani po konci. Všechny ty srnky a kravičky padly zbytečně...
@Paul (07.04.2025 00:41): Já dohrál hru, nevyskočila mi tabulka s dohráním a nedokažu promluvit s nikým ve hře (včetně obchodníků). Zkoušel jsem několik resetů i save třeba 2-3 zpět a stejně nic. Našel jsem na netu, že se to stalo dost lidem. Pořád mám ten poslední quest jako aktivní. A to jsem doposud ve hře snad nenarazil na žádný větší bug :-/
@Wettek98 (06.04.2025 23:15): a co ti nejde prozkoumat? Jediný co je na konci rozbitý, že se po credits neobjeví obrazovka "congrats you finished the game" a že některý postavy jdou do Suchdole. Prozkoumávat svět a dělat questy atd se dá normálně. Ale snad by i tohle mělo být opraveno brzy.
@Gordon (06.04.2025 23:03): Je to možný, ale na druhou stranu takhle zazdít konec? Hra mě fakt nadchla, ale po dohrání když jsem se u titulků těšil, co ještě půjdu prozkoumat tak to bylo celkem vystřízlivění a docela mi to ten konec tedy zkazilo… zrovna konec takhle zazdít zbytečným bugem
@Wettek98 (06.04.2025 22:55): Mě přijde že nestíhali a tak některé věci prostě ustoupili prioritám.
@Gordon (06.04.2025 22:50): Přesně totéž mám taky a navíc se mnou nikdo nemluví. Takže do update nehratelné.
Já to mám také rozbitý, mimochodem jsem neměl ani ten obrázek, že jsem dokončil hru
@Korbitch (06.04.2025 19:49): U mě byl Kuběnka po konci u těch lazebnic u čertovky. Obecně by v čertovce měli zůstat asi všichni, ale je tam teď bug že se po konci vydaj na Suchdol, to bude opravený v 1.3.
No, tak hotovo. Po světě jsem si nechal ještě kopu aktivit, vedlejších úkolů a pokladů než vyjdou DLC. Na konci mi teda osobně chybí ještě jeden finální sen s Ištvánem, kdy by Jindra převzal kontrolu a nějakým kratším proslovem by tu noční můru definitivně zahnal. A taky moc nechápu, kam zmizela veškerá banda. Žižka s Kateřinou se sice plácaj po Suchdole po nádvoří sem tam, ale nejde s nimi nic. Doufal jsem v nějaký menší endgame ve stylu chytání zbytků pražáků po lesích, ale nu což... To bych chtěl už asi moc. A kde je Čert, Bohuta nebo Kuběnka? Zazní tam, že se asi stáhnou na Čertovku, ale tam jsou jen ti dva borci ze Skalice. Jsem si na tu bandu tak zvykl, že se mi už nechce být sám :D