@
Fritol (19.05.2024 06:16): Asi je to v pořádku, jen teď po 20 hodinách narážím na dva hlavní problémy, které hře očividně vytýkají mnozí fanoušci původní verze hry a včera už mě to taky docela namíchlo :)
Takže moje dosavadní dojmy (koukám, že něco naťuknul už Charllize)...
Příběhové mapy mají pro moji partu daný level cap, který nemohu překročit. Obvykle to trvá nějakou delší dobu, než se zase dostanu do následující části a mohu znovu nabírat zkušenosti, ale protivníci mají vždy nějaké ty levely navíc. Po celou tu dobu musím strpět fakt, že expy, které bych za ty souboje mohl dostat, nikde k dostání nejsou, takže mám stále pocit, že moje parta je zaseklá na místě a neroste. Je to větší výzva a víc adidas, ale příliš mě to nemotivuje k dalšímu hraní. Přebytek expů se zřejmě nějak přeměňuje na úložné předměty, ale ten celkový dojem to prostě ani tak moc nemění.
Včerejší zdlouhavý souboj s bossem (cca začátek kapitoly 3) a jeho armádou jsem musel opakovat třikrát hlavně proto, že mu hra stále příhodně házela do cesty kartičky s buffy, díky kterým mě úspěšně masakroval. Ty buffy se na bojišti stále náhodně generují, v původní verzi nebyly a jejich přítomnost je v Rebornu taková dvojsečná. Na jednu stranu to přidává prvek náhody a hráče může donutit improvizovat, tedy měnit naplánované tahy, ale na druhou stranu se snadno stane, že se příhodně generují na straně nepřítele nebo v jeho cestě, pak mám problém.
Jinak se mi líbí grafika, rozhodně cením i skvělý japonský dabing a souboje jsou dynamické. Přemýšlím však, jestli to za stávajících podmínek mám hrát dál. Čím více hraju, tím spíše mě to přestává bavit.
Trochu doufám, že se mi někdy odemknou opravdu silné skilly nebo jednotky, neboť prozatím každého nepřítele docela pižlám, každý z nich má mraky HP. A jestli mě to bude frustrovat až do konce, tak se mi nebude chtít dávat původní hře horší hodnocení jen proto, že mi Reborn kazí zážitek :) Snad uvidím časem. Zdá se mi, že narozdíl od ostatních taktických her je tahle opravdu hodně o trpělivosti.