Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ahoj. Hraju JA2 Wildfire a nevím, jak Law rocket nabít Law. Poraďte mi prosím. Když vezmu raketu, kliknu pravým tlačítkem na Law, otevřou se mi 4 políčka, ale raketa tam nejde vložit. Kde dělám chybu? Díky předem za pomoc.
no, ja2 v1.13 prinasela celkem zajimavej valecnej emulator na urovni taktickych "platoon" (alepson dle poctu nepritele), pri hrani mel clovek jedinou taktickou vyhodu a sice ze nebyl AI, ktera byla hloupa (coz se teda tak trosku filosoficky dostava znovu na pretres kdyz slysis, jak ukrajinci kosili nabihajici rusaku u Bachmutu), hd2 byla v podstate to same - stal proti tobe nepritel kterej byl znacne smrtici, protoze jeho vlastnosti (treba muska) byly odvozeny od vykonu zivejch hracu .. to stejne tahove strategie jako napriklad fallout 1 a 2, kterej jsem znovu (asi po 50te) v minulem roce dohral .. na tehlech hrach je kouzelne, ze ti nic nedarujou .. sice mas skore cca 50 zabitejch na zoldaka v ja2, je to ale zaslouzane .. a ja hraju vse (ja2, hd2 a i to fo 1&2, pripadne ufo 1&2 a dalsi) na hardcore .. neloaduju .. moji zoldaci umiraji ... neloadnu to .. Grunty umrel x-krat, MD mozna jeste vickrat, Roger Jenkinks, George Wingate (ten byl skoro jako `zabili kennyho !!, bastardi ..') .. ja3 si urcite zahraju, uvidime ...
@veselykralicek (09.06.2023 02:57): ne pozor to ja mam taky problem :D ja to hral radsi vzdy na bazanta az letos hraju na tu tezsi.

Jen rikam ze ten mod je naprosto mimo kategorie.

A tak nehraj na hard ne? :) pak je to jak pises (obsadis a jdes).

@Bravewolf (09.06.2023 03:26): to chapu ale tak stejne ta trajektorie je vzdy stejna kdyz i ememaci maji mapu rozdelenou na ctverce. Tezko bude nejaka takova hra kde se budes moct posunout treba o centimetr. Vzdycky je ten pohyb rozdeleny na nejake casti (hexe, ctverce, body chuze atd).
@Walome (08.06.2023 21:11): Nemyslím zatopit v souboji, ale tak nějak celkově utavit. Nebo teda aspoň já jsem s tím měl na Hard vždycky problémy. Jelikož jsem se vždy snažil vyčistit a osvobodit celou mapu, prolízt všechny sektory, maximálně vylepšit svoje postavy a nejlíp prodat všechno, co najdu, tak Tě hra prostě utaví.

Z Meduny se na Tebe sypou pořád další a další skupiny vojáků, příjmy jsou omezené, navíc vysadí dva doly, nejlíp v Grummu, kde je zlato, takže brzy přestane být na dobré žoldáky a s hlavní postavou a těma pár free, co člověk nabere v Omertě, se to fakt zvládá těžko.

Byl bych rád, kdyby tohle měla Jagged Alliance 3 nějak odstupňované. Myslím jednotlivé složky obtížnosti. Mám rád těžké a náročné souboje, to jo. Je fajn, když je nepřátel hodně, jsou dobří a přemýšlejí. Ale už mě nebaví, že na Vás někdo chodí každej druhej den, neustále se přetahujete už o dobyté sektory, manažování milic, atd.

Prostě náročné a těžké souboje, hodně elitních nepřátel, ale dobyju sektor a jdu dál..
@veselykralicek (08.06.2023 19:14): ne, nedokaze :) ty mody jsou fakt az absurdni (treba sto vojaku najednou), to se fakt s vanilou srovnat neda.

Ale taky moc nechapu argument s krytim za parezem, kdyz i ti nepratele maji sektor rozkouskovany na ctverce.
@ntz (07.06.2023 21:47): no spis dokonala z pohledu nostalgie, jako ze cokoli co ma nazev JA uz nebude ono, uz sem to tady psal ze by stacilo poupravit ten engine, ani ne tak grafiku. treba zvetsit moznosti tech mist-minisektoru nebo jak to nazvat na kterych dany vojak stoji a v ramci takticke mapy je schopny se na nich premistovat. Je jich malo a tak sem byl x-krat v situaci kdy sem mel byt skryty za prekazkou- stromem tak aby ten strom branil trajektorii kulky vypalene nepritelem, jenze to proste neslo ho umistit presne protoze proste ten ctverec pod kterym je vojak neumoznuje byt vuci nepriteli primo v te trajektorii a tak sem ho musel dat dal od stromu do ctverce ktery uz je presne tak aby kulka sla proti tomu stromu. Jenze potom kdyz si moc daleko tak uz ten strom vhledem k vzdalenosti nepomuze jako prekazka.
@Longin (07.06.2023 22:53): Ano, Ian Currie, director, producer a lead designer dvojky. To ale nakonec nemusi mnoho znamenat, doba se zmenila a byz ocekavam dobrou hru, ty herni mechaniky urcite budou jine, jednodussi a pro spoustu hardcore fanousku tezko stravitelne. Hra bude treba urcite mit overwatch misto interupci (diky bohu, peklo interupci je nakonec hlavni duvod proc jsem dvojku nikdy nedohral).
no, tak ja3 uz je na svete .. ted jeste aby udelali pro me muj druhej nejvetsi-srdcovka titul u kteryho cekam na sequel a asi se zase pustim do hrani her :) - hidden and dangerous 3
Tank streli do domu a cast zdi je pryc. Na rok 99 neslutecna sila. O tom se soucasnym hram muze jen zdat. (Cest vyjimkam jako CoH apod).
Po vyhodnocení ankety na jaké hry se těšíte v roce 2023 jsem si říkal, že Jagged Alllinace 3 pro tento rok je moc odvážné přání. A chvilku na to se objevilo video, které trojku připomíná
https://www.youtube.com/watch?v=M7NVVVKEuGo 
Většina tvůrců má východoevropský přízvuk, což je pro tento typ hry jasné plus a najednou to vydání 2023 fakt chci.
nevite kde by se mohlo dat vypnout to ze nepritel muze shodit nalozi celou zed? Jako na jednu stranu je pekne ze ruzne modifikace podobne veci umoznuji, ale plno z techto inovaci prinasi i deprimaci v podobe zasadnich zasahu do strategie a taktiky.... me proste bavi nekde obsadit budovu a za prekazkami branit danou lokaci, jenze kdyz mi za zady spadne zed a nepritel je v tylu tak je po zabave. Nemuzu to za boha v INI nastaveni nikde najit :( tezko rict jestli to tam vubec je a neni to soucasti toho AI modu.

btw: ten AI mod ve verze 1975 uz nema to otravne zamerovani skrze modrre kruhy a je jen zakladni namireni pres cervenou ikonu. Verze vyssi uz vsechny tohle maji.
tak to je zajimave, jak sem psal o tom autorovi modifikace AI+ a dalsich modifikaci,ktery me odpovedel, tak je to rusak pod prezdivkou  Sevenfm ktery mel veskerou svou praci stazitelnou na google drive, ale jakmile Rusko zahajilo invazi a na Bears pit se objevili Ukrajinske vlajky tak se stahl a vse smazal, je to skoda protoze tam mel jednu z prvnich AI modifikaci kde tahle otravna vidtelnost skrz mireni pres modre kruhy nebyli, a byla tam jen zakladni zvysena viditelnost pres namirenou zbran

nicmene paradoxne na polskem webu, tedy nejvetsim ritolezcum USA a EU je to uchovane akorat na tu AI ktera je upgradovana, tady je cely modpack, tak to nekdo zkuste, je to super,az na ten problem s viiditelnosti z AI+ modu, zajimalo by me jak ste to pochopili a jak se vam dari jej pouzivat uspesne proti nepratelum, ja se v tom ztracim uprime ale zas nechcu kvuli tomu prijit o daleko lepsi umelou inteligenci nepratel jako takoovou....
https://jagged-alliance.pl/plik653/


@veselykralicek (10.11.2022 08:25): jo fungujou ale ja uz tam nefunguju, ve special svete se me podarilo byt na 50.miste se 100 vesnicemi ale kvuli neshodam v kmenu sem zrusil ucet a vysral se na to

@Walome (11.11.2022 09:06): no ja mam problem i fyzicky, i kdyz u hrani lezim tak su po hodine hrani uplne vysaty a nekolikrat se me stalo ze sem malem odpad tak ze kdyz sem vstal tak mzitky pred ocima a po x dnech hrani nejake 1st person akce myvam ztuhleou krcni pater a pak me boli cela hlava, nevim cim to je.... tady u JA2 taky lezim a hraju to i 3 hod v kuse a nic.... ty 1st person akce me vysiluji i psychycky protoze se musim porad soustredit na plno vec a to bere energii
@Bravewolf (10.11.2022 00:42): já hraju dvě hry ročně, do toho pořád furt to samý dokola. Letos se urodilo, dohrál jsem 3 nové AAA hry a jsem spokojenej.

Teda "nové" :D staré pár let.

Netřeba to tlačit na sílu, baví baví, nebaví nebaví.
tak je to cele tim AI+ modem, vypnul sem jej a vidim ted vse a dal, ´nez nejakych zamerovani s modrym kruhem, je to sice daleko jednodussi, ale takto nema aspon podle me nepritel vyhody, a nejsem akorat deprimovanny.
no ted uz ani ten JA2....je to frustrujici ten AI mod, to ze nevidim to co nepritel je totiz tim ze tento mod zasadne meni princip viditelnosti, musim porad zamerovat zbrani na misto ktere se oznaci modrym kruhem a jen tam ma dany zoldak dohled, takze pokud nepritel neni v onom modrem kole, nevidim nic. A tak musim s kazdym vojakem porad klikat na mista odkud jdou vystrely abych po x pokusech klikl na spravne misto a konecne nekoho zahledl. Jenze zas tento mod resi lepe celkovou taktiku nepritele kdy je daleko vice agresivnejsi a pouziva neustale kryci palbu. Takze mam dilema jestli nezacit znova bez AI+ modu :(
tohle je nuveritelne, normalne sem po x mesicich bez hrani (hral sem jen Divoke kmeny a ted JA2) zahral prvni 3D hru a zjistil sem ze me me to nebere.... ted sem zkousel Chaser a proste me to prijde jako pro male decka, jakobych ztratil vztah k tomu nebo co, to naplneni pri hrani je pryc a mam to ted u JA2. JEste pred rokem a pul sem to mel naopak a hltal kazdou hru a JA2 nebo DK me prislo jak nejaky textovy editor............ ma to taky nekdo tak? a nejake rady jak to zmenit?
@ntz (07.11.2022 16:11): toto me odpovedel autor modifikace:  In +AI you need to focus on a spot to use vision bonus from scopes. Also AI will shoot blindly at heard enemies, they don't need to see you to start suppressing. You can do the same, aiming at small circles that show location of known enemies.

nicmene ja si v ini zvetsil viditelnost za ruznych podminek co se tyce denni doby a vidim dal, takze se to nastavit da, ale porad plati to co napsal on, i kdyz ja ted i presto ze mam scniper scope x7 a mirim na misto odkud vychazi vystrely tak nic nevidim, a pochybuju ze nejlepsi sniper scope x10 to nejak zmeni
@Drolin (08.11.2022 12:39): no proskakovat oknem by jit melo, je to i v ini nastaveni ale nevim jak to jako udelat? v modifikacich nepratele dokonce muzou zaminovat zdi budov pokud kempim uvnitr a shodit celou zed i se strechou....
Hraju vanilu a "strafovat" jde altem. Že tam nejde proskakovat oknem mě trochu překvapilo a to jsem žádnou modifikaci nehrál, holt paměť mě zklamala.
Hraju vanilu a "strafovat" jde altem. Že tam nejde proskakovat oknem mě trochu překvapilo a to jsem žádnou modifikaci nehrál, holt paměť mě zklamala.
@Bravewolf (06.11.2022 01:18): "by default" ve verzi 1.13 vidi nepratele vzdy stejne jako tvoji vojaci, dokonce na vsechny obtiznosti .. pokud sis' tam rucne nastavil nejakej nesmysl, tak s tim musis bojovat sam
no hraju ty mody na insane a priznam se ze mam co delat, souboje sou fakt hard a vzdy mi tece do bot, nicmene co me sere je to ze nepratele vidi vic nez ja, i kdyz su v ukrytu ve dne a mam namirenou zbran smerem odkud jsou vystrely tak nevidim nic a kdyz odklinu tah tak nepritel pali presne z vice stran a ja nechapu....

da se nekde v ini nastavit aby viditelnost byla stejna? Vim ze slunecni bryle pridavaji na viditelnosti ve dne ale kde je mam sehnat kdyz z celou dobu sem nenasel ani jedny a pochybuju ze kazdy nepratelsky zoldak je ma nasazene aby mel takove vyhody.

je tam jen tohle ale teda nekolik nastaveni pod tactical vsion settings kde je nekolik brighteness nastaveni pod kteryma je tohle, ale nevim co jak nastavit?


jak to pochopit?
Modifiers to the sight range in various light conditions. 0 = brightest, 15 = darkest
Important points: 
3: normal day
8: mid dawn
12: normal night time
values are in percent
Range: 1-100




interrupt system je taky v jejich prospech, kdy i kdyz mam interrupt ja a jakkoli zareaguju tak se automaticky ukonci muj tah a interrupt ma nepritel ktery okamzite strili, napr se rozhodnu vystrelit ale okamzite po kliknuti je tah nepritele a ja nestihnu vystrelit...


ale ten mod na AI doporucuju, nepralete se chovaji uplne jinak nez v 1.13... sou agresivni a jdou cilene ke me a kdyz sem skryty tak se skryji taky a pali s kryci palbou. Takze temer kazdy souboj je takovy ze sem nuceny se skryvat a spolehat na sebemensi zavahaji v umele inteligenci nepritele a ze se rozhodne po jednom z ukrytu vyjit ven abych mel sanci ho zahlednout, protoze pokud ukryt opusitm ja nemam sanci vzhledem k tomu ze oni vidi dal
No nicmene cim vic to hraju tim vic mi je jasny, ze trojka tomu nebude sahat ani po kotniky. Na takovou miru detailu dneska nikdo nema trpelivost. Ale i tak se na ni tesim.
Já žil v představě, že právě až v 1.13 přišlo strafování a možnost chodit s namířenou zbraní, takže to dávalo nějaké body v reakci na přerušení. Tahle technika byla zásadní pro boje v interiérech.
Ale ok...nakonec to bylo zřejmě ve vannile :D
Hraju vanilu a "strafovat" jde altem. Že tam nejde proskakovat oknem mě trochu překvapilo a to jsem žádnou modifikaci nehrál, holt paměť mě zklamala.

@ntz (26.10.2022 23:02): já hraju vanilu od té doby co vyšla ve score, až letos jsem zjistil co ta 1.13 znamená a slovy britského royalisty - i didnt care for it. Nicméně po dohrání vanily to chci aspoň zkusit abych věděl o co přicházím. Kámoš ji teď hraje poprvé (a ten JA2 dohrál mnohokrát, i třeba za jednoho avatara) a chválí si to.